IMOK Future of Skills #16: Zarządzanie marką. Wyzwania i nowe możliwości.

  • Chcesz bardziej zagłębić się w zrozumienie aktualnych wyzwań digital marketingu?
  • Nie wiesz, jak zaplanować strategię marketingową marki w erze cyfrowej?
  • A może chcesz poznać sekrety sukcesu w online marketingu, które mogą być kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej?

Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!

  • Tytuł: „Zarządzanie marką. Wyzwania i nowe możliwości”.
  • Kiedy: 15 lutego o godzinie 19:00
  • Gdzie: online, zamknięta platforma
Bezpłatne szkolenie przygotowaliśmy dla osób, które chcą:
  • jeszcze lepiej i skuteczniej zarządzać swoją marką w erze cyfryzacji,
  • poznać najnowsze trendy w budowaniu strategii marki i online marketingu,
  • wiedzieć, jakie nowe możliwości niesie ze sobą dynamiczny świat marketingu online,
  • nauczyć się skutecznie kształtować markę w świecie online.

Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzielą się:

  • Joanna Ceplin – CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. 
  • Anna Ledwoń-Blacha – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia