Akademia Influencer Managera

Przyszłość marketingu to influencer marketing!

START II edycji: 7.09.2023

Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Director w LTTM – największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu.

Kod zawodu: 333901

akademia influencer managera

4 miesiące, online

15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zadbaj o rozwój i postaw na zawód z przyszłością!

Chcesz wiedzieć, jak zbudować kampanię z influencerem oraz jaką platformę social media wybrać, aby odnieść spektakularny sukces?

Chcesz się dowiedzieć jak poruszać się po świecie influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych ekspertów?

Chcesz zdobyć zawód, w którym będziesz zarządzać pracą i twórczością najbardziej znanych influencerów oraz wspierać rozwój topowych marek?

Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program rozwojowy

Akademia Influencer Managera

Nasz 4-miesięczny program rozwojowy to kompleksowe szkolenie dla tych, którzy wiedzą, że przyszłość marketingu to właśnie influencer marketing!

Partner merytoryczny programy Akademia Influencer Managera:

LTTM – największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sieć dla twórców (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTube’a, TikToka i Facebooka.

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, przewiduje się, że globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów do 2028 roku. Te predykcje potwierdzają już to, o czym Grupa LTTM wiedziała od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.

Nasza Akademia Influencer Managera, stworzona przez ekspertów z Grupy LTTM, największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej, pomoże Ci wystartować w branży z silnej pozycji.

Podczas szkolenia: 

poznasz techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów

zdobędziesz wiedzę na temat komunikacji kryzysowej

odkryjesz tajniki  skutecznego kontent marketingu

poznasz platformy social media

nauczysz się profesjonalnej obsługi klienta

Influencer marketing

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Istnieje wiele czynników, dla których marki chcą promować się w kanałach influencerów. Jednym z najważniejszych jest to, że twórcy internetowi są dostępni na platformach takich jak: YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok. Dzięki temu bardzo szybko docierają do setek tysięcy odbiorców.

Chcesz zdobyć nowy zawód i pracować w influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i najbardziej znanymi markami w Polsce i za granicą? 

Teraz masz szansę spełnić swoje marzenia!

Dołącz do programu rozwojowego Akademia Influencer Managera!

Kamil Bolek – ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog

Influencer marketing to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, a ekonomia twórców staje się motorem napędowym branży mediów społecznościowych i działalności internetowej.

Praca managera gwiazd, influencerów i twórców internetowych daje możliwość czynnego udziału w budowie tego rynku i bezpośredniej współpracy zarówno z najbardziej utalentowanymi ludźmi, jak i najbardziej rozpoznawalnymi markami.

Akademia Influencer Managera to również wyjątkowa okazja, żeby zaczerpnąć wiedzy z najlepszego źródła. Jako LTTM mamy 10 lat doświadczenia, jesteśmy największą agencją influencer marketingową i siecią partnerską dla twórców w Polsce i tej części Europy. Teraz chcemy się tą wiedzą i doświadczeniem podzielić na zewnątrz – konstytuując oficjalnie zawód Influencer Managera.”

Opinie uczestników naszych programów

Zainwestuj w kompetencje przyszłości

Stały rozwój

Jako Influencer Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z twórcami internetowymi, poszerzasz swoją wiedzę na temat branży, rynku influencerów, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Influencer Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Paliwo dla Twojej kariery

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w Grupie LTTM,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Influencer Manager,
  • wiedzę na temat influencer marketingu,
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort pracy i niezależność

Nasze programy charakteryzują się tym, że można je wykonywać z dowolnego miejsca na świecie. Niezależnie od tego, gdzie mieszkasz – zdobądź zawód influencer managera!

Będziesz przez cały czas zdobywać nowe umiejętności, poznawać nowych ludzi i działać w obszarach różnych branż. Ponadto będziesz mieć wybór, z którymi klientami chcesz pracować.

Ten program jest dla:

  • wszystkich, którzy uwielbiają social media, influencerów i marketing,
  • chcących zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie influencer marketingu,
  • tych, którzy chcą połączyć miłość do social mediów z pracą zawodową,
  • marzących o zostaniu managerem gwiazd,
  • szukających zatrudnienia w topowych agencjach influencer marketingu,
  • zajmujących się marketingiem, chcących się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę marketingową i strategiczną na wyższy poziom.

Wykładowcy

Martyna
Adamus

Influencer Management Director w LTTM

Od 8 lat związana z branżą influencer & wideo marketingu. W LTTM jako Influencer Management Director odpowiada za rozwój i zarządzanie zespołem Inventory (ponad 30. współpracowników w trzech zespołach tematycznych). W LTTM zrealizowała ponad 1 000 kampanii z twórcami.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorczyni digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Karolina
Łach

Group
Influencer Manager

Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w LTTM, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców. 

Małgorzata
Jaworska-Woźniak

Członkini Izby Adwokackiej
w Warszawie

Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na tym samym uniwersytecie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.

Olga
Podzińska

HR Business Partner, Certyfikowany Konsultant DISC

Stoi na czele Działu HR w LTTM. Jako certyfikowany konsultant DISC wspiera rozwój potencjału ludzkiego usprawniając komunikację oraz budowę relacji międzyludzkich, poprzez lepsze rozumienie stylów zachowań i działania człowieka.

Justyna
Zawadzka

Group
Influencer Manager

Justyna od 6 lat zasila dział Inventory w Lifetube, aktualnie zarządzajac zespołem External, skupiających managerów twórców niezrzeszonych. Jej doświadczenia w Influencer marketingu to setki zrealizowanych projektów dla marek polskich i międzynarodowych.

Marcin
Pyć

Head of Network
Management w LTTM

Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Wiedzę i doświadczenie zdobywał, współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej.

Nazwisko podamy wkrótce

Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube

Były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc. etc.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00

  1. Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
  2. Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
  3. Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
  4. Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
  5. Kontent – różnice między platformami i formatami.
  6. Przydatne narzędzia i dokumenty.
  1. Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
  2. Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
  3. Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
  4. Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
  5. Kontent – różnice między platformami i formatami.
  6. Przydatne narzędzia i dokumenty.
  1. Dobre praktyki – na co zwracać uwagę.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  3. Community management + content programming.
  4. Gdzie się zaciera granica między menedżerem a asystentem.
  1. Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  1. Personal branding.
  2. Zarządzanie wizerunkiem.
  3. Pozycjonowanie eksperckie.
  4. Relacje z mediami.
  5. Informacje prasowe.
  6. Wywiady.
  7. Sytuacje kryzysowe.
  1. Przeprowadzenie kampanii od A do Z – przejście przez każdy element realizacji.
  2. Komunikacja z klientem – jak robić to dobrze, czego unikać.
  3. Sytuacje kryzysowe – jak je rozwiązywać, dobre praktyki.
  1. Odpowiedzi na pytanie: dlaczego z jednymi nadajesz na tych samych falach, a z innymi komunikacja jest wyzwaniem.
  2. Zrozumienie stylów zachowań i efektywne budowanie relacji.
  1. Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  1. Możliwości współpracy influencerów na innych płaszczyznach (własna marka, collab ze znanym brandem itd).
  2. Jak dobrać świadczenia, jak je wycenić, modele rozliczeniowe.
  1. Aspekty istotne z punktu widzenia social mediów: pojęcie utworu, prawo cytatu, pojęcie wizerunku i dozwolonego korzystania, pojęcie licencji wyłącznej i niewyłącznej, przeniesienie praw autorskich oraz pól eksploatacji, oznaczenia kampanii i powodów, dla których jest to wymogiem.
  1. Najważniejsze kwestie etyczne dotyczące współpracy z influencerami:
    1. Etyka influencer marketingu.
    2. Kodeks Etyki Reklamy.
    3. Rekomendacje UOKiK oraz wymogi KRRiT.

Partner merytoryczny programu
Akademia Influencer Managera:

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 333901.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Nie zwlekaj z decyzją!
Program startuje już 2.03.2023 r.

DOŁĄCZ W CENIE FIRST MINUTE!

Płatność jednorazowa

2800 zł 4300 zł

Program rozwojowy Akademia Influencer Managera

Płatność cykliczna przez 4 m-ce

4×800 zł 4×1175 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Rekomendacje

Aplikuj już teraz!

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej!

Zdobądź w 4 miesiące zawód Influencer Managera