Akademia Influencer Managera

Przyszłość marketingu to influencer marketing!

Zapisz się na listę zainteresowanych III edycją szkolenia

START: 23.04.2024 r.

Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Director w Lifetube – największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu.

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Menedżer artystyczny (Kod zawodu: 333901).

akademia influencer managera

4 miesiące, online

15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF

*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zadbaj o rozwój i postaw na zawód z przyszłością!

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, przewiduje się, że globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów do 2028 roku. Te predykcje potwierdzają już to, o czym Grupa Lifetube  wiedziała od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.

Nasza Akademia Influencer Managera, stworzona przez ekspertów z Grupy Lifetube największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej, pomoże Ci wystartować w branży z silnej pozycji.

Podczas szkolenia: 

poznasz techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów

zdobędziesz wiedzę na temat komunikacji kryzysowej

odkryjesz tajniki  skutecznego kontent marketingu

poznasz platformy social media

nauczysz się profesjonalnej obsługi klienta

Chcesz wiedzieć, jak zbudować kampanię z influencerem oraz jaką platformę social media wybrać, aby odnieść spektakularny sukces?

Chcesz się dowiedzieć jak poruszać się po świecie influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych ekspertów?

Chcesz zdobyć zawód, w którym będziesz zarządzać pracą i twórczością najbardziej znanych influencerów oraz wspierać rozwój topowych marek?

Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program rozwojowy

Akademia Influencer Managera

Nasz 4-miesięczny program rozwojowy to kompleksowe szkolenie dla tych, którzy wiedzą, że przyszłość marketingu to właśnie influencer marketing!

Lifetube – największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sieć dla twórców (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTube’a, TikToka i Facebooka.

Influencer marketing

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Istnieje wiele czynników, dla których marki chcą promować się w kanałach influencerów. Jednym z najważniejszych jest to, że twórcy internetowi są dostępni na platformach takich jak: YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok. Dzięki temu bardzo szybko docierają do setek tysięcy odbiorców.

Chcesz zdobyć nowy zawód i pracować w influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i najbardziej znanymi markami w Polsce i za granicą? 

Teraz masz szansę spełnić swoje marzenia!

Dołącz do programu rozwojowego Akademia Influencer Managera!

Co wyróżnia to szkolenie

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Kamil Bolek – ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog

Influencer marketing to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, a ekonomia twórców staje się motorem napędowym branży mediów społecznościowych i działalności internetowej.

Praca managera gwiazd, influencerów i twórców internetowych daje możliwość czynnego udziału w budowie tego rynku i bezpośredniej współpracy zarówno z najbardziej utalentowanymi ludźmi, jak i najbardziej rozpoznawalnymi markami.

Akademia Influencer Managera to również wyjątkowa okazja, żeby zaczerpnąć wiedzy z najlepszego źródła. Jako LTTM mamy 10 lat doświadczenia, jesteśmy największą agencją influencer marketingową i siecią partnerską dla twórców w Polsce i tej części Europy. Teraz chcemy się tą wiedzą i doświadczeniem podzielić na zewnątrz – konstytuując oficjalnie zawód Influencer Managera.”

Ten program jest dla:

  • wszystkich, którzy uwielbiają social media, influencerów i marketing,
  • chcących zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie influencer marketingu,
  • tych, którzy chcą połączyć miłość do social mediów z pracą zawodową,
  • marzących o zostaniu managerem gwiazd,
  • szukających zatrudnienia w topowych agencjach influencer marketingu,
  • zajmujących się marketingiem, chcących się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę marketingową i strategiczną na wyższy poziom.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00

  1. Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
  2. Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
  3. Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
  4. Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
  5. Kontent – różnice między platformami i formatami.
  6. Przydatne narzędzia i dokumenty.
  1. Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
  2. Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
  3. Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
  4. Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
  5. Kontent – różnice między platformami i formatami.
  6. Przydatne narzędzia i dokumenty.
  1. Dobre praktyki – na co zwracać uwagę.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  3. Community management + content programming.
  4. Gdzie się zaciera granica między menedżerem a asystentem.
  1. Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  1. Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
  2. W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
  1. Przeprowadzenie kampanii od A do Z – przejście przez każdy element realizacji.
  2. Komunikacja z klientem – jak robić to dobrze, czego unikać.
  3. Sytuacje kryzysowe – jak je rozwiązywać, dobre praktyki.
  1. Odpowiedzi na pytanie: dlaczego z jednymi nadajesz na tych samych falach, a z innymi komunikacja jest wyzwaniem.
  2. Zrozumienie stylów zachowań i efektywne budowanie relacji.
  1. Alternatywne formy współpracy z twórcami ect.
  1. Aspekty istotne z punktu widzenia social mediów: pojęcie utworu, prawo cytatu, pojęcie wizerunku i dozwolonego korzystania, pojęcie licencji wyłącznej i niewyłącznej, przeniesienie praw autorskich oraz pól eksploatacji, oznaczenia kampanii i powodów, dla których jest to wymogiem.
  1. Możliwość współpracy influencerów w postaci własnych marek
  2. Personal branding etc. 
  1. Najważniejsze kwestie etyczne dotyczące współpracy z influencerami:
    1. Etyka influencer marketingu.
    2. Kodeks Etyki Reklamy.
    3. Rekomendacje UOKiK oraz wymogi KRRiT.

Wykładowcy

Martyna
Adamus

Influencer Management Director w Lifetube

Od 8 lat związana z branżą influencer & wideo marketingu. W Lifetube jako Influencer Management Director odpowiada za rozwój i zarządzanie zespołem Inventory (ponad 30. współpracowników w trzech zespołach tematycznych). W Lifetube zrealizowała ponad 1 000 kampanii z twórcami.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorczyni digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Marcin
Pyć

Head of Network
Management w Lifetube

Head of Network Management w grupie Lifetube (TalentMedia, Gameset). Wiedzę i doświadczenie zdobywał, współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej.

Olga

Olga
Podzińska

Head of People, Certyfikowany Konsultant DISC

Stoi na czele Działu HR w Lifetube. Jako certyfikowany konsultant DISC wspiera rozwój potencjału ludzkiego usprawniając komunikację oraz budowę relacji międzyludzkich, poprzez lepsze rozumienie stylów zachowań i działania człowieka.

Karolina Łach - AIM

Karolina
Łach

Group
Influencer Manager

Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w Lifetube, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców. 

DSCF1601

Kacper
Pakuła

Group Influencer Manager

Zarządzający zespołem twórców Premium w Lifetube. Od siedmiu lat działający
w branży influencer marketingu oraz wideo marketingu. Ekspert w dziedzinie Youtube oraz budowania wizerunku
w internecie. 

Sebastian
Huber

Head of Content Lab

Swoje doświadczenie zdobywał od 2008 r. Karierę rozpoczął od współtworzenia, a następnie prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace. Po 14 latach pracy w telewizji i zmianie optyki na user generated content zajmował stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy Jellysmack, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media. 
Adam Romanowski

Adam
Romanowski

Head of LifeTube Labels

Przedsiębiorca, który od lat swoje doświadczenie w branży e-commerce łączy z influence marketingiem. Pomysłodawca i twórca magazynu VAIB – czasopisma o hip-hopie wydawanego w latach 2013-2016. Od 2017 roku współtworzy markę Vito Team, w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu i wielowymiarową monetyzację popularności twórców. 

377121879_974238700301816_2993871251298694902_n

Anna
Jurczak

Senior Influencer Manager

Związana z LifeTube od marca 2022 roku. Ma doświadczenie managerskie w prowadzeniu projektów w zakresie Influencer Marketingu, od ponad trzech lat pracując w branży marketingowej. W LifeTube prowadziła takie kanały jak Cezary Pazura, OjWojtek, Kamil in Travel, Urbex History, Waksy oraz współpracowała z takimi klientami, jak Babbel, Wojas, McDonalds. Specjalizuje się w pozyskiwaniu Klientów New Bizz. 

Aleksandra Borowiak

Senior Influencer Manager

Ukończyła studia na kierunku Marketing Internetowy.
W branży od ponad 5 lat,
a od prawie 3 lat zasila szeregi Lifetube. Jako Influencer Manager zrealizowała setki kampanii dla polskich i zagranicznych marek. Na co dzień współpracuje
z jednymi z najpopularniejszych twórców internetowych,
m.in. z Andziaks i Luką, Olą Żuraw, Weroniką Jaguś czy Adą Grotkowską.

Małgorzata
Jaworska-Woźniak

Członkini Izby Adwokackiej
w Warszawie

Ukończyła Wydział Prawa
i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na tym samym uniwersytecie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej
w Warszawie.

Partner merytoryczny programu
Akademia Influencer Managera:

Opinie uczestników naszych programów

Opinie uczestników naszych programów

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Na listę zainteresowanych, aby w pierwszej kolejności otrzymać informację o starcie sprzedaży III edycji!

Start: 25.04.2024 r.

Płatność jednorazowa

4300 zł

Program rozwojowy Akademia Influencer Managera

Płatność cykliczna przez 4 m-ce

4×1175 zł

Nie zwlekaj z decyzją!
Start: 25.03.2024 r.

Płatność jednorazowa

1700 zł 4300 zł

Zainwestuj w kompetencje przyszłości

Stały rozwój

Jako Influencer Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z twórcami internetowymi, poszerzasz swoją wiedzę na temat branży, rynku influencerów, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Influencer Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Paliwo dla Twojej kariery

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w Grupie Lifetube,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Influencer Manager,
  • wiedzę na temat influencer marketingu,
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort pracy i niezależność

Nasze programy charakteryzują się tym, że można je wykonywać z dowolnego miejsca na świecie. Niezależnie od tego, gdzie mieszkasz – zdobądź zawód influencer managera!

Będziesz przez cały czas zdobywać nowe umiejętności, poznawać nowych ludzi i działać w obszarach różnych branż. Ponadto będziesz mieć wybór, z którymi klientami chcesz pracować.

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175)..

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 333901.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Formuła szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Aplikuj już teraz!

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej!

Zdobądź w 4 miesiące zawód Influencer Managera