Akademia Influencer Managera
Przyszłość marketingu to influencer marketing!
Zapisz się na listę zainteresowanych III edycją szkolenia
START: 23.04.2024 r.
- Zdobądź nowy zawód i pracuj w influencer marketingu.
- Wspieraj influencerów i najbardziej znane marki w Polsce i za granicą w budowaniu ich rozpoznawalności.
- Ucz się od najlepszych ekspertów z Grupy Lifetube.
- Spełniaj swoje marzenia - TERAZ masz na to szansę.
Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Director w Lifetube – największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu.
Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Menedżer artystyczny (Kod zawodu: 333901).
- START
- PODAMY WKRÓTCE
- CZAS TRWANIA
4 miesiące, online
- FORMUŁA
15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze
Prawo Jazdy AI
Podstawy sztucznej inteligencji
Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.
- Naucz się rozwijać i stosować narzędzia oraz usługi oparte na sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.
- Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI.
- Zdobądź kompetencje, które uczynią Cię konkurencyjnym na rynku pracy.
Cena programu wzrośnie za:
Zadbaj o rozwój i postaw na zawód z przyszłością!
Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, przewiduje się, że globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów do 2028 roku. Te predykcje potwierdzają już to, o czym Grupa Lifetube wiedziała od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.
Nasza Akademia Influencer Managera, stworzona przez ekspertów z Grupy Lifetube największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej, pomoże Ci wystartować w branży z silnej pozycji.
Podczas szkolenia:
poznasz techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów
zdobędziesz wiedzę na temat komunikacji kryzysowej
odkryjesz tajniki skutecznego kontent marketingu
poznasz platformy social media
nauczysz się profesjonalnej obsługi klienta
Chcesz wiedzieć, jak zbudować kampanię z influencerem oraz jaką platformę social media wybrać, aby odnieść spektakularny sukces?
Chcesz się dowiedzieć jak poruszać się po świecie influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych ekspertów?
Chcesz zdobyć zawód, w którym będziesz zarządzać pracą i twórczością najbardziej znanych influencerów oraz wspierać rozwój topowych marek?
Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program rozwojowy
Akademia Influencer Managera
Nasz 4-miesięczny program rozwojowy to kompleksowe szkolenie dla tych, którzy wiedzą, że przyszłość marketingu to właśnie influencer marketing!
Influencer marketing
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Istnieje wiele czynników, dla których marki chcą promować się w kanałach influencerów. Jednym z najważniejszych jest to, że twórcy internetowi są dostępni na platformach takich jak: YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok. Dzięki temu bardzo szybko docierają do setek tysięcy odbiorców.
Chcesz zdobyć nowy zawód i pracować w influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i najbardziej znanymi markami w Polsce i za granicą?
Teraz masz szansę spełnić swoje marzenia!
Dołącz do programu rozwojowego Akademia Influencer Managera!
Co wyróżnia to szkolenie
Szkolenia online na żywo
Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.
Eksperci
Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.
Materiały
Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.
Aktualność
Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.
Intensywna edukacja
Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.
Kamil Bolek – ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog
„Influencer marketing to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, a ekonomia twórców staje się motorem napędowym branży mediów społecznościowych i działalności internetowej.
Praca managera gwiazd, influencerów i twórców internetowych daje możliwość czynnego udziału w budowie tego rynku i bezpośredniej współpracy zarówno z najbardziej utalentowanymi ludźmi, jak i najbardziej rozpoznawalnymi markami.
Akademia Influencer Managera to również wyjątkowa okazja, żeby zaczerpnąć wiedzy z najlepszego źródła. Jako LTTM mamy 10 lat doświadczenia, jesteśmy największą agencją influencer marketingową i siecią partnerską dla twórców w Polsce i tej części Europy. Teraz chcemy się tą wiedzą i doświadczeniem podzielić na zewnątrz – konstytuując oficjalnie zawód Influencer Managera.”
Ten program jest dla:
- wszystkich, którzy uwielbiają social media, influencerów i marketing,
- chcących zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie influencer marketingu,
- tych, którzy chcą połączyć miłość do social mediów z pracą zawodową,
- marzących o zostaniu managerem gwiazd,
- szukających zatrudnienia w topowych agencjach influencer marketingu,
- zajmujących się marketingiem, chcących się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę marketingową i strategiczną na wyższy poziom.
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00
Kacper Pakuła- Wprowadzenie do influencer marketingu część 1
- Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
- Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
- Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
- Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
- Kontent – różnice między platformami i formatami.
- Przydatne narzędzia i dokumenty.
Kacper Pakuła - Wprowadzenie do influencer marketingu część 2
- Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
- Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
- Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
- Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
- Kontent – różnice między platformami i formatami.
- Przydatne narzędzia i dokumenty.
Karolina Łach: Management influencerów
- Dobre praktyki – na co zwracać uwagę.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
- Community management + content programming.
- Gdzie się zaciera granica między menedżerem a asystentem.
Karolina Łach: Management influencerów
- Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
Anna Jurczak: Management influencerów
- Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
Aleksandra Borowiak: Obsługa klienta i zarządzanie kryzysowe
- Przeprowadzenie kampanii od A do Z – przejście przez każdy element realizacji.
- Komunikacja z klientem – jak robić to dobrze, czego unikać.
- Sytuacje kryzysowe – jak je rozwiązywać, dobre praktyki.
Olga Podzińska: Komunikacja i budowanie relacji w oparciu o model DISC
- Odpowiedzi na pytanie: dlaczego z jednymi nadajesz na tych samych falach, a z innymi komunikacja jest wyzwaniem.
- Zrozumienie stylów zachowań i efektywne budowanie relacji.
Sebastian Huber: Ekonomika twórców
- Alternatywne formy współpracy z twórcami ect.
Małgorzata Jaworska-Woźniak: Prawa autorskie
- Aspekty istotne z punktu widzenia social mediów: pojęcie utworu, prawo cytatu, pojęcie wizerunku i dozwolonego korzystania, pojęcie licencji wyłącznej i niewyłącznej, przeniesienie praw autorskich oraz pól eksploatacji, oznaczenia kampanii i powodów, dla których jest to wymogiem.
Adam Romanowski: Własne marki, zarządzanie wizerunkiem
- Możliwość współpracy influencerów w postaci własnych marek
- Personal branding etc.
Martyna Adamus: Etyka i UOKiK
- Najważniejsze kwestie etyczne dotyczące współpracy z influencerami:
- Etyka influencer marketingu.
- Kodeks Etyki Reklamy.
- Rekomendacje UOKiK oraz wymogi KRRiT.
Małgorzata Jaworska-Woźniak: Reklamy produktów i usług, które podlegają pod regulacje ustawowe
- Alkohol., leki, leki OCT, hazard, tytoń i inne.
Wykładowcy
Martyna
Adamus
Influencer Management Director w Lifetube
Od 8 lat związana z branżą influencer & wideo marketingu. W Lifetube jako Influencer Management Director odpowiada za rozwój i zarządzanie zespołem Inventory (ponad 30. współpracowników w trzech zespołach tematycznych). W Lifetube zrealizowała ponad 1 000 kampanii z twórcami.
Joanna
Ceplin
Przedsiębiorczyni digital, bizneswoman
Marcin
Pyć
Head of Network
Management w Lifetube
Head of Network Management w grupie Lifetube (TalentMedia, Gameset). Wiedzę i doświadczenie zdobywał, współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej.
Olga
Podzińska
Head of People, Certyfikowany Konsultant DISC
Stoi na czele Działu HR w Lifetube. Jako certyfikowany konsultant DISC wspiera rozwój potencjału ludzkiego usprawniając komunikację oraz budowę relacji międzyludzkich, poprzez lepsze rozumienie stylów zachowań i działania człowieka.
Karolina
Łach
Influencer Manager
Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w Lifetube, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców.
Kacper
Pakuła
Group Influencer Manager
w branży influencer marketingu oraz wideo marketingu. Ekspert w dziedzinie Youtube oraz budowania wizerunku
w internecie.
Sebastian
Huber
Head of Content Lab
Adam
Romanowski
Head of LifeTube Labels
Przedsiębiorca, który od lat swoje doświadczenie w branży e-commerce łączy z influence marketingiem. Pomysłodawca i twórca magazynu VAIB – czasopisma o hip-hopie wydawanego w latach 2013-2016. Od 2017 roku współtworzy markę Vito Team, w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu i wielowymiarową monetyzację popularności twórców.
Anna
Jurczak
Senior Influencer Manager
Związana z LifeTube od marca 2022 roku. Ma doświadczenie managerskie w prowadzeniu projektów w zakresie Influencer Marketingu, od ponad trzech lat pracując w branży marketingowej. W LifeTube prowadziła takie kanały jak Cezary Pazura, OjWojtek, Kamil in Travel, Urbex History, Waksy oraz współpracowała z takimi klientami, jak Babbel, Wojas, McDonalds. Specjalizuje się w pozyskiwaniu Klientów New Bizz.
Aleksandra Borowiak
Senior Influencer Manager
Ukończyła studia na kierunku Marketing Internetowy.
W branży od ponad 5 lat,
a od prawie 3 lat zasila szeregi Lifetube. Jako Influencer Manager zrealizowała setki kampanii dla polskich i zagranicznych marek. Na co dzień współpracuje
z jednymi z najpopularniejszych twórców internetowych,
m.in. z Andziaks i Luką, Olą Żuraw, Weroniką Jaguś czy Adą Grotkowską.
Małgorzata
Jaworska-Woźniak
Członkini Izby Adwokackiej
w Warszawie
Ukończyła Wydział Prawa
i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na tym samym uniwersytecie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej
w Warszawie.
Opinie uczestników naszych programów
Opinie uczestników naszych programów
Cena programu wzrośnie za:
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze
Na listę zainteresowanych, aby w pierwszej kolejności otrzymać informację o starcie sprzedaży III edycji!
Start: 25.04.2024 r.
Płatność jednorazowa
4300 zł
- Start: Podamy wkrótce
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + pdf
- Zaświadczenie MEN
- Kod zawodu: 333901
Program rozwojowy Akademia Influencer Managera
Płatność cykliczna przez 4 m-ce
4×1175 zł
- Start: Podamy wkrótce
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + pdf
- Zaświadczenie MEN
- Kod zawodu: 333901
Płatność jednorazowa
- Start 23.04.2024 r.
- 32 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243203
Zainwestuj w kompetencje przyszłości
Stały rozwój
Jako Influencer Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z twórcami internetowymi, poszerzasz swoją wiedzę na temat branży, rynku influencerów, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.
Świetne zarobki
Influencer Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego.
Paliwo dla Twojej kariery
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:
- możliwość odbycia stażu w Grupie Lifetube,
- umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Influencer Manager,
- wiedzę na temat influencer marketingu,
- wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym.
Komfort pracy i niezależność
Nasze programy charakteryzują się tym, że można je wykonywać z dowolnego miejsca na świecie. Niezależnie od tego, gdzie mieszkasz – zdobądź zawód influencer managera!
Będziesz przez cały czas zdobywać nowe umiejętności, poznawać nowych ludzi i działać w obszarach różnych branż. Ponadto będziesz mieć wybór, z którymi klientami chcesz pracować.
Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175)..
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 333901.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Formuła szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów programowych i do platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.