Instytut Marki Online
i Komunikacji

Poznaj założycieli Instytutu Marki Online i Komunikacji. Dowiedz się więcej o naszej filozofii działania.

Instytut Marki Online i Komunikacji angażuje się w badania i nauczanie umiejętności przyszłości, udostępniając wysokiej jakości edukację dla osób fizycznych, firm i instytucji publicznych.

Oferujemy kursy, szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy dla kadry kierowniczej wyższego szczebla, pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać ich życie, firmy i organizacje.

Zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów nauczania i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

75000

przeszkolonych osób

112000

obserwujących w social mediach

20

lat doświadczenia

Założyciele

Joanna Ceplin

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. Partnerka Agencji Communico Arts oraz właścicielka Akademii Smart Brand. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Zarządzania oraz podyplomowych studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wykładowczyni Instytutu Kształcenia Menedżerskiego Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Absolwentka IBD Business School, gdzie uzyskała certyfikat Business Mentoring (CBM).
 
Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Swoje praktyczne doświadczenie zdobywała, współpracując z takimi firmami jak Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i wieloma innymi. Uczy strategii i zarządzania oraz jak rozwijać markę w mediach społecznościowych, tworzyć spójny wizerunek firmy, skutecznie planować, skalować i automatyzować działania. Podpowiada, w jaki sposób budować relacje z odbiorcami, aby zdobyć ich zaufanie.
 
Jest trenerką skuteczniej komunikacji online oraz autorką książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”, „Planera Marki Online” oraz wielu szkoleń i warsztatów.

Radosław Ceplin

Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Doświadczenie w dziedzinie Public Relations zaczął zdobywać w spółkach nowych technologii już w 1996 r.

W latach 1999-2004 odpowiedzialny był za PR firmy Intel Corporation. 2003-2004 to lata, w których pełnił funkcje PR Managera odpowiedzialnego za Polskę i kraje nadbałtyckie. Jego działania obejmowały zarządzanie komunikacją, tworzenie i wdrażanie strategii PR w regionie, współpracę z agencjami, utrzymywanie relacji z mediami i administracją państwową. Dodatkowo koordynował program edukacyjny Intel®Teach to the Future.

Od 2005 r. związany z CEC Government Relations, jedną z największych niezależnych agencji lobbingowych w Europie Środkowo–Wschodniej, oferującą pełen zakres profesjonalnych usług Public Relations i Government Affairs. Jako PR & PA Senior Manager odpowiedzialny był za: budowanie strategii PA i PR dla klientów firmy, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z administracją publiczną, członkami Parlamentu oraz Eurodeputowanymi, definiowanie celów PA i PR, tworzenie kampanii i strategii PA i PR, zarządzanie komunikacją, jak również utrzymywanie relacji z mediami. Organizował także konferencję na temat lobbingu w EU.

Od 2007 związany z agencją Capital Market Communication gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i partnera. W lipcu 2010 roku utworzył nową agencję Communico Arts, która jest kontynuatorem działań agencji Capital Market Communication. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand.

Rekomendacje

Rada programowa

Rada Programowa IMOK składa się z uznanych naukowców i praktyków z zakresu zarówno edukacji, zarządzania, biznesu.

Rada opiniuje i zatwierdza wszystkie programy rozwojowe zgodnie z obowiązującymi w akademii kryteriami jakości w zakresie:

  • opracowywania zawartości tematycznej oferowanych programów,
  • stosowania nowoczesnej metodyki kształcenia,
  • uwzględniania najwyższych światowych standardów edukacji,
  • naboru i selekcji uczestników.

Członkowie Rady programowej zostaną przedstawieni wkrótce.