Wirtualna Asysta

Zdobądź wiedzę i kompetencje, dzięki którym będziesz pracować i zarabiać online!

Jak to szkolenie wpłynie na Twoje życie

START: 31.08.2024 r.

Opiekunką programu jest Ela Nieradko – strateżka rozwoju online, świadczy usługi dla biznesu.

4 miesiące

17 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Pracuj i zarabiaj jako wirtualna asysta

Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji wirtualnej asysty.

Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu:

zaczniesz zarabiać kwoty, dzięki którym poczujesz się bezpiecznie i stabilnie

zdobędziesz wolność zawodową i finansową szybciej niż myślisz

będziesz prowadzić dochodowy biznes bez wychodzenia z domu

bez problemu pogodzisz pracę zawodową z życiem prywatnym

będziesz z powodzeniem sprzedawać swoje usługi i rozwijać biznes online

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Ela Nieradko

Odtwórz wideo

„Program edukacyjny „Wirtualna Asysta” pomoże Ci w uporządkowaniu dotychczas zdobytych doświadczeń zawodowych i przeniesieniu ich na grunt współpracy zdalnej.

Wspólnie ułożymy ofertę oraz zidentyfikujemy obszary do dalszego rozwoju według posiadanych predyspozycji. Podczas programu zobaczysz, jak wyjść z roli pracownika i stanąć w roli partnera biznesowego. Wesprzemy Cię w zdobywaniu pierwszych doświadczeń w pracy zdalnej oraz pierwszych klientów. To nie jest program, jakich wiele na rynku! To program, w którym dbamy nie tylko o teorię, lecz także o praktykę. Poza spotkaniami na żywo online otrzymasz dodatkowe materiały do samodzielnego przerobienia w formie wideo, audio i PDF.

Nauczysz się tworzyć ofertę, rozmawiać z klientami, odbędziesz spotkanie z prawnikiem, księgową. Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów, nauczysz się świadomie zarządzać swoją karierą zawodową.”

Szkolenie Wirtualna Asysta jest dla osób, które:

Przeczytaj opinie uczestników naszego programu

Julia Piskalska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zapisałam się na kurs Wirtualna Asysta z ogromną nadzieją i nie zawiodłam się. Ela naprawdę świetnie potrafi przygotować. Na kursie omawiane są zagadnienia kompetencji miękiich - poznajemy siebie, poznajemy to co mamy, umiemy. Uświadamiamy sobie, że umiemy dużo więcej niż nam się wydaje.Ponadto uczyliśmy się zadań wykonywanych przez wirtualne asystentki.Polecam serdecznie każdej osobie, która zastanawia się, od czego zacząć. Nie wie, co ma zrobić, w którym kierunku skierować pierwsze kroki.

Agata Matwiejczuk
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zdecydowałam się na kurs wirtualna asysta na platformie IMOK, ponieważ chcę zacząć pracę zdalną w mediach społecznościowych.W kursie jest bardzo dużo potrzebnej wiedzy - od teorii, po praktykę i sprawy związane z prowadzeniem firmy, czyli wszystko, co jest nam potrzebne na starcie.Wykłady były na luzie. Mogłyśmy się dopytać o wszystko. Widać było zaangażowanie prowadzącej.Oprócz plików z teorią miałyśmy też zajęcia praktyczne. Dostałyśmy bardzo dużo informacji.Dzięki temu, że dostęp do platformy mamy na rok, daje nam to czas na przetworzenie wszystkiego w swoim czasie i powrócenie.Polecam ten kurs przede wszystkim osobom, które chcą zacząć zupełnie inną pracę.

Gabriela Gryta
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Spotkania prowadzą specjaliści z różnych dziedzin i znanych marek. Każde spotkanie online to duża dawka wiedzy, uzupełniona potem dodatkowymi materiałami.

Katarzyna Trawczyńska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Przystąpiłam do szkolenia w zawodzie wirtualnej asystentki, ponieważ zdecydowałam się zainwestować w siebie i rozwój kompetencji przyszłości.(...)Podczas szkolenia zdobyłam wiedzę na temat skutecznej komunikacji, negocjacji oraz umiejętności pracy zespołowej. Wszystkie te umiejętności są niezwykle cenne i przydatne nie tylko w zawodzie wirtualnej asystentki, ale także w innych dziedzinach życia.Z całą pewnością poleciłabym to szkolenie każdemu, kto chce rozwijać się w obszarze pracy online i zdobyć umiejętności, które są coraz bardziej poszukiwane.To szkolenie może być również wartościowe dla osób, które już pracują jako asystenci, ale chcą poszerzyć swoje umiejętności i dostosować się do zmieniających się trendów.Podsumowując:decyzja o przystąpieniu do szkolenia w zawodzie wirtualnej asysty była dla mnie strategicznym krokieminwestowanie w siebie i w rozwój kompetencji przyszłości pozwoli mi na elastyczność pracy, zdobycie cennych umiejętności oraz możliwość pracy z klientami na całym świecie.

Katarzyna Łubian
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jestem bardzo zadowolona z jakości kursu, co przede wszystkim zawdzięczam Eli Nieradko. Jest to osoba niezwykle kompetentna, doświadczona i pełna profesjonalizmu. Zawsze była dostępna dla nas, aby udzielić wsparcia i pozytywnych słów, ale również była obiektywna i szczerze mówiła, co powinno się poprawić. Kurs ten był bardzo dobrze zorganizowany, otrzymaliśmy ogrom materiałów, do których na pewno będę wracać. Zdecydowanie poleciłabym ten kurs osobom, które szukają zmiany w swoim życiu, nawet jeśli nie są do końca pewne, w jakim kierunku chciałyby iść. Program kursu był bardzo obszerny i można go dostosować do swoich potrzeb i oczekiwań. Wiedza, którą zdobyłam, jest naprawdę uniwersalna i przydatna, nie tylko w roli wirtualnej asystentki, ale również w wielu innych zawodach.

Dorota Dębicka
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Chciałabym bardzo polecić kurs Wirtualnej Asysty w Instytucie Marki Online i Komunikacji osobom, które tak jak ja, dążą do poszerzenia zakresu swoich zawodowych umiejętności - zwłaszcza pod kątem pracy online.Program kursu jest bogaty i daje wystarczającą bazę teoretyczno-praktyczną do podjęcia pracy w zawodzie Wirtualnej Asysty. Zajęcia prowadzone są przez kompetentnych, otwartych i przy tym sympatycznych specjalistów. Bez obaw można zadać najbardziej nietypowe pytanie.Główna prowadząca program, P. Elżbieta Nieradko, duży nacisk kładzie na ćwiczenia praktyczne. Jest to bardzo ważne, gdyż większość kursantów po raz pierwszy w czasie kursu miała styczność z niezbędnymi dla WA aplikacjami.Bardzo ciekawa i wygodna formuła szkolenia powoduje absolutną chęć do przerabiania materiału. Po każdych zajęciach można zweryfikować zdobytą wiedzę poprzez quiz.Kurs Wirtualnej Asysty w IMOK wzbogacił mnie o kolejne kompetencje, wartościową wiedzę i dodał pewności siebie. Jest to jeden z zawodów przyszłości, więc warto zainwestować w nowe kwalifikacje i dostosować się do aktualnych trendów na rynku pracy. Z pełnym przekonaniem polecam!".

Joanna Reichel
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Trafiłam do IMOK-u zupełnie przypadkiem, przeglądając informacje na temat marketingu - tematu, który mnie interesuje. Zainteresowałam się zarówno programem WA, jak i Specjalista ds. SM. W tamtej chwili zdecydowałam się na WA i bardzo się cieszę z tego wyboru. Program szkolenia, jak i sama Ela otworzyły mi oczy na wiele spraw. Pracuję z klientami od wielu lat, natomiast spodobał mi się w programie przekaz uporządkowania informacji, zadań, obowiązków oraz asertywności w prowadzeniu biznesu bez szkody dla mnie i klientów. Program szkolenia zawiera naprawdę dużo informacji i nigdy nie zostaliśmy bez odpowiedzi na pytania, czy wątpliwości podczas zajęć.

Wyobraź sobie, że:

  • pracujesz z dowolnego miejsca, np. z domu, bez dojazdów, parkingowych przepychanek, czerwonych świateł i nerwowego szefa,
  • pracujesz w dogodnych dla Ciebie godzinach, jeśli masz małe dziecko, ustalasz swój tryb działania,
  • zdobywasz nowe umiejętności, przez co nie zostajesz w tyle na rynku pracy,
  • samodzielnie podejmujesz decyzje i zarządzasz swoimi zadaniami,
  • dzięki pracy zdalnej, masz możliwość pracy z klientami z całego świata,
  • zyskujesz dodatkowe źródło dochodu, które wkrótce może stać się głównym i znacząco zmienić Twoje życie,
  • dzięki rozwojowi zyskujesz coraz to nowsze możliwości współpracy,
  • Twoja wiedza i nowe kompetencje otworzą Ci zupełnie nowe drzwi i możliwości, o których nigdy nie śniłaś,
  • zwiększa się Twoja pewność siebie, pracujesz z wyjątkowymi ludźmi przy projektach, które kiedyś tylko Ci się śniły.

Masz pytania o szkolenie Wirtualna Asysta?

Czujesz, że to szkolenie może zmienić coś w Twoim życiu zawodowym?
Zastanawiasz się nad zmianą swojej pracy na „pracę przyszłości”?

Jeśli masz pytania odnośnie do szkolenia Wirtualna Asysta – wypełnij formularz kontaktowy.
Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

KORZYŚCI z uczestnictwa w szkoleniu Wirtualna Asysta:

Sprawdzisz, w jakim kierunku już teraz możesz iść, z zapleczem umiejętności i doświadczeń zawodowych, które już masz i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.

Poznasz podstawowe główne narzędzia do zdalnej współpracy z klientem. Poznasz Asanę, Google Workspace, Dropbox.

Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.

Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę. RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.

Dowiesz się, jak możesz wspierać klientów, którzy potrzebują pomocy w prowadzeniu strony internetowej i bloga. Omówimy najważniejsze funkcje dwóch najpopularniejszych CMSów: WordPress i Webwave.

Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają.

Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć. Zmontujesz wideo na YouTube w CapCut, stworzysz do niego artykuł blogowy i serię postów promujących odcinek. To tzw. recykling treści - bardzo mocno ceniony wśród klientów.

Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebować, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media. Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest.

Dowiesz się, jakie są etapy pracy i jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych. Złożysz własnego PDF, stworzysz do niego Landing Page, dowiesz się jak osadzić formularz zapisu i co należy ustawić w systemie do newsletterów.

Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem. Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.

Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.

Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta. Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.

Posłuchaj, co o programie mówią absolwentki

Katarzyna Trawczyńska

Odtwórz wideo

Julia Piskalska

Odtwórz wideo

Agata Matwiejczuk

Odtwórz wideo

Katarzyna Trawczyńska

Julia Piskalska

Agata Matwiejczuk

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w soboty w godzinach 10.00-12.00.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.

  1. Informacje, jak działa i wygląda platforma i jak będą przebiegać zajęcia w trakcie programu.
  2. Czym konkretnie zajmuje się wirtualna asystentka i jakie jej rodzaje możesz spotkać na rynku.

Korzyści:
Ustalisz jakimi zasobami już dysponujesz.
Dowiesz się, w jakim kierunku już teraz możesz iść i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.
Poznasz podstawowe narzędzia do zdalnej współpracy z klientem.
Poznasz Asanę.

Opis:
Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz, co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.

Warsztat:
Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.

Korzyści:
Poznasz narzędzia, których używają Twoi potencjalni klienci potrzebujący wsparcia w działaniach z zakresu administracji i obsługi klienta.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, gdy Twój klient potrzebuje oddelegować działania z zakresu back office.
Omówimy przykładowe pytania, które należy zadać klientowi na etapie badania potrzeb.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania administracyjne i back office firmy klienta: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w prowadzeniu jego mediów społecznościowych.
Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebowała, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media.
Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście: Omówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w tworzeniu produktów elektronicznych i fizycznych na przykładzie: e-booka, książki drukowanej i materiałów reklamowych.
Zobaczysz, jak wygląda projekt tworzenia produktów elektronicznych i fizycznych jako całość, a nie tylko finalny produkt.
Dowiesz się jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych.

Opis:
Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.

Warsztat:
Projekt e-book, książka, materiały reklamowe – zadania wirtualnej asysty: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta mającego swój kanał podcastu/vloga.
Poznasz wybrane programy i zobaczysz, jak wykonać technicznie zadania związane z podcastem/vlogiem.
Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć.

Opis:
Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Warsztat:
Podcast, vlog – zadania wirtualnej asysty: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Dodatkowe materiały od Marka Jankowskiego.

Korzyści:
Poznasz podstawowe informacje na temat dwóch CMSów: WordPress i Webwave. Dowiesz się, na czym polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem i stroną internetową.
Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu strony internetowej/bloga.

Opis:
Pomoc w tworzeniu bloga to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się, na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.

Warsztat:
Blog, strona internetowa – zadania wirtualnej asysty: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.

Korzyści:
Stworzysz personę klienta i antyklienta. Dowiesz się, czego potrzebuje biznes: osób multidyscyplinarnych czy ekspertów. Stworzysz swoją pierwszą ofertę.

Opis:
Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.

Warsztat:
Czego potrzebuje biznes-zorganizuj się: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.

Korzyści:
Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę.
RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.

Opis:
Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się, jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.

Warsztat:
Formalno-prawne aspekty działania: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości – wady i zalety.

Korzyści:
Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają.

Opis:
Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?

Warsztat:
Formalno-księgowe aspekty działania: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.

Korzyści:
Stworzysz oprawę wizualną swojej marki.
Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy budowaniem marki i marki osobistej.
Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.

Opis:
Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

Warsztat:
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – przygotuj się do pozyskiwania klienta: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta.
Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.

Opis:
Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).

Dodatkowe materiały od Doroty MroczekJak pozyskać klienta – uczestnika kursu. Case study.

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.

Opis:
Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpracy.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – rozmowa o współpracy: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem.
Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.

Opis:
Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc, czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.

Warsztat:
Trudne sytuacje w relacjach z klientami: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.

Dodatkowe materiały od Doroty MroczekNajczęstsze błędy popełniane przez wirtualne asystentki. Case study.

Korzyści:
Dowiesz się, jak kompetencje managerskie mogą wpłynąć na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady współpracy z klientem w środowisku Asany. Webinar – projekt czy narzędzie? Od czego to zależy.

Opis:
Dowiesz się, czy masz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt.

Warsztat:
Kompetencje managerskie: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.

Korzyści:
Omówimy przykładowe pytania na egzaminie.
Dowiesz się, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.

Spotkanie:
Przykładowe pytania z egzaminu z omówieniem co jest istotne przy dawaniu odpowiedzi.

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

1990 zł 2900 zł

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

2300 zł 2900 zł

Płatność cykliczna

675 zł 825 zł
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Płatność JEDNORAZOWA

2300 zł 2900 zł

Płatność cykliczna

675 zł 825 zł

Pakiet: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność jednorazowa

4900 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1325 zł 1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4900 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1325 zł 1675 zł

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

1990 zł 2900 zł

Pakiet: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność jednorazowa

4500 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1225 zł 1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4500 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1225 zł 1675 zł

Płatność jednorazowa

1900 zł 2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta +
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

3300 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

925 zł 1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

3300 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

925 zł 1675 zł

Płatność jednorazowa

2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×825 zł 

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

6 300 zł 

Płatność
cykliczna

4×1675 zł 

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

6 300 zł 

Płatność
cykliczna

4×1675 zł 

Na listę zainteresowanych, aby w pierwszej kolejności otrzymać informację o starcie sprzedaży VI edycji!

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×825 zł

Płatność jednorazowa

2900 zł

Masz pytania o szkolenie Wirtualna Asysta?

Czujesz, że to szkolenie może zmienić coś w Twoim życiu zawodowym?
Zastanawiasz się nad zmianą swojej pracy na „pracę przyszłości”?

Jeśli masz pytania odnośnie do szkolenia Wirtualna Asysta – wypełnij formularz kontaktowy.
Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Wykładowcy

Ela
Nieradko

Opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta

Od 13 lat związana z branżą wirtualnej asysty. Jedna z pierwszych wirtualnych asystentek na polskim rynku. Od 2015 roku z pasją szkoli i edukuje przyszłe wirtualne asystentki. Świetny szkoleniowiec i doświadczona ekspertka z praktyczną wiedzą w dziedzinie wirtualnej asysty. Aktualnie jako online project manager z sukcesem koordynuje projekty wielu firm, przyczyniając się do ich sukcesu.

Marek
Jankowski

Autor podcastu
Mała Wielka Firma
Pracował w RMF FM i Polskim Radiu. Relacjonował szczyt Banku Światowego w Pradze, pożar kolejki w austriackich Alpach oraz otwarcie hurtowni farb i lakierów na osiedlu Rakowiec. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców Mała Wielka Firma.

Dorota
Mroczek

Mentorka biznesu online, przedsiębiorczyni

Była wirtualna asystentka. Od ponad dwóch lat po przebranżowieniu – mentorka biznesu online. Stawia na planowanie, budowanie relacji, działanie i wyniki.

Aneta
Mikulska

Trenerka przedsiębiorczości
i księgowości

Ekspertka księgowa w kursach dla przedsiębiorców. Jako właścicielka biura rachunkowego poznała „od podszewki” temat prowadzenia rozliczeń w małych firmach oraz ich bolączki podatkowe. O księgowości mówi ludzkim głosem.

Wojciech
Wawrzak

Radca prawny, autor bloga praKreacja.pl

Radca prawny, autor bloga praKreacja.pl
i założyciel specjalistycznej kancelarii prawnej praKreacja.legal. Pomaga branży kreatywnej i internetowej rozwiązywać problemy prawne.
Udziela konsultacji, przygotowuje umowy, regulaminy i inne niezbędne dokumenty.

Przeczytaj opinie uczestników naszego programu

Jolanta Bubka
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowy zawód to serdecznie polecam szkolenie „Wirtualna Asysta” od Instytutu Marki Online i Komunikacji. Na kurs zapisałam się, aby sprawdzić, co takiego niezwykłego robi ta „wirtualna asystentka” i totalnie przepadłam. Nie spodziewałam się tak solidnego merytorycznie kursu z doświadczoną i bardzo miłą prowadzącą. Poruszane były tu chyba wszystkie możliwe aspekty pracy jako WA tj. zakres pracy jako WA, planowanie swojej pracy, kontakt z klientem, narzędzia używane w pracy, przykładowe problemy w pracy z klientem, a nawet metody na ich rozwiązanie! Ponadto zorganizowano też spotkanie z księgową i prawniczką, gdzie mogłyśmy się przygotować do pracy jako WA od strony prawnej i finansowej. W czasie wszystkich zajęć live miałyśmy ciągły kontakt z prowadzącą i mogłyśmy wymienić się swoimi spostrzeżeniami oraz rozwiać wszelkie nasze wątpliwości. Na pewno będę mile wspominać ten kurs, ponieważ dzięki wiedzy w nim zdobytej, mam w planach rozpocząć moją karierę jako Wirtualna Asystentka! Jeszcze raz polecam wszystkim!

Agnieszka Dziedowicz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ukończyłam drugą edycję programu "Wirtualna Asysta' i chciałabym się podzielić swoją opinią. Jestem bardzo zadowolona z możliwości wzięcia udziału w tak świetnej przygodzie, jaką był ten kurs i polecam wszystkim, którzy są zainteresowani pracą jako wirtualna asystentka. Kurs był niezwykłym źródłem i oferował mnóstwo wartościowych materiałów, które są aktualizowane nawet po zakończeniu szkolenia i są one dostępne przez rok czasu. Uważam to za bardzo duży plus. Ela Nieradko to cudowna prowadząca z ogromną wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie. Jej wykłady były jasne, zrozumiałe i interesujące. Ela dzieliła się nie tylko wiedzą teoretyczną, ale także swoimi doświadczeniami plus na każde pytanie zawsze udzielała odpowiedzi, zawsze można było do niej napisać. Na kursie czułam się bardzo zaopiekowana, nawet po jest super kontakt. Ciekawym aspektem szkolenia były zadania praktyczne i ćwiczenia. Dzięki czemu można było wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i otrzymać feedback. Jeśli ktoś się zastanawia, czy dołączyć to nie ma nad czym. Najlepszą moją decyzją w tym roku było wykupienie szkolenia "Wirtualna Asysta" od Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Karolina Woźniak-Wielorańska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kurs Wirtualnej Asysty był do tej pory jednym z najlepszych edukacyjnych projektów, w jakich uczestniczyłam. Uważam, że jest tak głównie za sprawą prowadzącej. To doskonała edukatorka. Przekazuje ogromnie dużo wiedzy merytorycznej w sposób przystępny i zwięzły. Ze spokojem i opanowaniem, odpowiadając na wszelkie pytania, zaspokajając w ten sposób potrzeby wszystkich uczestniczek/uczestników szkolenia. Ela daje świetne wsparcie w każdym aspekcie, jeżeli tylko odpowiednio się zaangażujemy. Co warto zrobić, ponieważ wiedza praktyczna jest niezastąpiona, a to właśnie w mojej opinii wyróżnia ten kurs. Wartość, jaką dało mi uczestnictwo w tym szkoleniu, znacznie przekracza, w mojej opinii, założenia organizatorów. Wyniosłam z niego nie tylko wiedzę na temat organizacji pracy jako Wirtualna Asysta, ale również praktyczne wskazówki na temat prowadzenia własnego biznesu. To, na jakiej płaszczyźnie powinnam popracować nad swoim osobistym rozwojem, oraz jak budować relacje biznesowe, aby mi służyły. Dlatego chętnie będę polecać dalej ten, jak i inne kursy IMOK-u.

Co wyróżnia to szkolenie

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Warsztaty online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to praktycy, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Postaw na zawód z przyszłością i zacznij zarabiać

Elastyczność

Jako osoba świadcząca usługi Wirtualnej asysty nie musisz ograniczać się do pracy dla jednego klienta. Możesz pracować na własny rachunek dla wielu klientów.

Świetne zarobki

Wirtualna asysta to zawód nie tylko przyszłości, lecz także teraźniejszości. Już podczas trwania 4-miesięcznego szkolenia możesz zdobyć pierwszych klientów i zacząć zarabiać pieniądze!

Dobry start

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego będziesz:

  • mieć przygotowane zaplecze techniczne i organizacyjne, aby pozyskiwać nowych klientów,
  • wiedzieć, gdzie szukać i jak zdobyć klienta,
  • mieć stworzony działający back office swojej marki, gotowy na współprace z przyszłymi klientami.

Komfort pracy i niezależność

Zawód wirtualnej asysty to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb i własnych ograniczeń. To niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.

Ty decydujesz, jaką formę współpracy z klientem podejmiesz.

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 411090.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Formuła szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Więcej o dofinansowaniach przeczytasz TUTAJ.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Postaw na rozwój nowych, przyszłościowych kompetencji!

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

Znajdziesz w nim blisko 100 aplikacji z 8 obszarów! Oczywiście nie musisz korzystać
ze wszystkich, ale warto mieć świadomość ich istnienia.

PDF „Najlepsze aplikacje dla wirtualnej asysty”