Wirtualna Asysta

START: Wkrótce podamy

Opiekunką programu jest Ela Nieradko-strateżka rozwoju online, świadczy usługi dla biznesu.

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEiN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Wirtualna Asysta (Kod zawodu: 411090).

4 miesiące

15 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej

Dołącz do programu jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Wykorzystaj swoje umiejętności w praktyce

Wirtualna asysta to zdalne wsparcie przedsiębiorców w prowadzeniu działań z tak zwanego back office. Wirtualna asysta to jeden z nowych zawodów. Możemy śmiało powiedzieć, że za kilka lat korzystanie z zewnętrznych usług Wirtualnej Asysty będzie tak samo oczywiste i potrzebne jak dziś korzystanie z usług biur rachunkowych.

Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji wirtualnej asysty.

Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie dla osób, które z tym zawodem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy, miękkich umiejętności i inspiracji od najlepszych praktyków i ekspertów z ogromną wiedzą.

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Ela Nieradko

Odtwórz wideo

Co wyróżnia to szkolenie

Warsztaty online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to praktycy, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą wrócić do aktywności zawodowej po przerwie, ale szukają większej elastyczności niż praca na etacie,
  • zaczynają karierę zawodową lub planują się przebranżowić,
  • chcą zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do wspierania innych przedsiębiorców,
  • działają już w wirtualnej asyście, ale czują, że nie wykorzystują całego potencjału tego nowego zawodu,
  • mają świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
  • nie chcą tracić czasu i swojej energii na długie dojazdy do pracy,
  • są pracodawcami podnoszącymi kompetencje swoich pracowników i delegującymi im nowe zadania.

Posłuchaj, co o programie mówią absolwentki

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w soboty w godzinach 11.00-13.00.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.

  1. Informacje, jak działa i wygląda platforma i jak będą przebiegać zajęcia w trakcie programu.
  2. Czym konkretnie zajmuje się wirtualna asystentka i jakie jej rodzaje możesz spotkać na rynku.

Korzyści:
Ustalisz jakimi zasobami już dysponujesz.
Dowiesz się, w jakim kierunku już teraz możesz iść i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.
Poznasz podstawowe narzędzia do zdalnej współpracy z klientem.
Poznasz Asanę.

Opis:
Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz, co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.

Warsztat:
Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.

Korzyści:
Poznasz narzędzia, których używają Twoi potencjalni klienci potrzebujący wsparcia w działaniach z zakresu administracji i obsługi klienta.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, gdy Twój klient potrzebuje oddelegować działania z zakresu back office.
Omówimy przykładowe pytania, które należy zadać klientowi na etapie badania potrzeb.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania administracyjne i back office firmy klienta: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w prowadzeniu jego mediów społecznościowych.
Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebowała, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media.
Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście: Omówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w tworzeniu produktów elektronicznych i fizycznych na przykładzie: e-booka, książki drukowanej i materiałów reklamowych.
Zobaczysz, jak wygląda projekt tworzenia produktów elektronicznych i fizycznych jako całość, a nie tylko finalny produkt.
Dowiesz się jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych.

Opis:
Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.

Warsztat:
Projekt e-book, książka, materiały reklamowe – zadania wirtualnej asysty: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta mającego swój kanał podcastu/vloga.
Poznasz wybrane programy i zobaczysz, jak wykonać technicznie zadania związane z podcastem/vlogiem.
Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć.

Opis:
Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Warsztat:
Podcast, vlog – zadania wirtualnej asysty: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Korzyści:
Poznasz podstawowe informacje na temat dwóch CMSów: WordPress i Webwave. Dowiesz się, na czym polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem i stroną internetową.
Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu strony internetowej/bloga.

Opis:
Pomoc w tworzeniu bloga to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się, na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.

Warsztat:
Blog, strona internetowa – zadania wirtualnej asysty: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.

Korzyści:
Stworzysz personę klienta i antyklienta. Dowiesz się, czego potrzebuje biznes: osób multidyscyplinarnych czy ekspertów. Stworzysz swoją pierwszą ofertę.

Opis:
Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.

Warsztat:
Czego potrzebuje biznes-zorganizuj się: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.

Korzyści:
Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę.
RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.

Opis:
Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się, jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.

Spotkanie z ekspertką: Prawniczka Aleksandra Pilipiuk

Warsztat:
Formalno-prawne aspekty działania: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości – wady i zalety.

Korzyści:
Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają

Opis:
Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?

Spotkanie z ekspertką: Księgowa Aneta Mikulska

Warsztat:
Formalno-księgowe aspekty działania: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.

Korzyści:
Stworzysz oprawę wizualną swojej marki.
Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy budowaniem marki i marki osobistej.
Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.

Opis:
Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

Warsztat:
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – przygotuj się do pozyskiwania klienta: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta.
Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.

Opis:
Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.

Opis:
Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpracy.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – rozmowa o współpracy: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem.
Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.

Opis:
Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc, czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.

Warsztat:
Trudne sytuacje w relacjach z klientami: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.

Korzyści:
Dowiesz się, jak kompetencje managerskie mogą wpłynąć na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady współpracy z klientem w środowisku Asany. Webinar – projekt czy narzędzie? Od czego to zależy.

Opis:
Dowiesz się, czy masz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt.

Warsztat:
Kompetencje managerskie: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.

Korzyści:
Omówimy przykładowe pytania na egzaminie.
Dowiesz się, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.

Spotkanie:
Przykładowe pytania z egzaminu z omówieniem co jest istotne przy dawaniu odpowiedzi.

Wykładowcy

Ela
Nieradko

Opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta

Od 13 lat związana z branżą wirtualnej asysty. Jedna z pierwszych wirtualnych asystentek na polskim rynku. Od 2015 roku z pasją szkoli i edukuje przyszłe wirtualne asystentki. Świetny szkoleniowiec i doświadczona ekspertka z praktyczną wiedzą w dziedzinie wirtualnej asysty. Aktualnie jako online project manager z sukcesem koordynuje projekty wielu firm, przyczyniając się do ich sukcesu.

Marek
Jankowski

Autor podcastu
Mała Wielka Firma
Pracował w RMF FM i Polskim Radiu. Relacjonował szczyt Banku Światowego w Pradze, pożar kolejki w austriackich Alpach oraz otwarcie hurtowni farb i lakierów na osiedlu Rakowiec. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców Mała Wielka Firma.

Aneta
Mikulska

Trenerka przedsiębiorczości
i księgowości

Ekspertka księgowa w kursach dla przedsiębiorców. Jako właścicielka biura rachunkowego poznała „od podszewki” temat prowadzenia rozliczeń w małych firmach oraz ich bolączki podatkowe. O księgowości mówi ludzkim głosem.

Aleksandra
Pilipiuk

Prawniczka i finansistka.
Prawo Małego Biznesu
Prawniczka i finansistka, studentka studiów doktoranckich z prawa w języku angielskim. Absolwentka studiów licencjackich z finansów i rachunkowości ze specjalnością z bankowości oraz studiów magisterskich w języku angielskim z finansów i rachunkowości ze specjalnością finanse przedsiębiorstw. Specjalizuję się w kwestiach związanych z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności.

Opinie uczestników naszych programów

Ela Nieradko

Ela Nieradko – opiekunka merytoryczna programu Wirtualna Asysta

„Program edukacyjny „Wirtualna Asysta” pomoże Ci w uporządkowaniu dotychczas zdobytych doświadczeń zawodowych i przeniesieniu ich na grunt współpracy zdalnej.

Wspólnie ułożymy ofertę oraz zidentyfikujemy obszary do dalszego rozwoju według posiadanych predyspozycji. Podczas programu zobaczysz, jak wyjść z roli pracownika i stanąć w roli partnera biznesowego. Wesprzemy Cię w zdobywaniu pierwszych doświadczeń w pracy zdalnej oraz pierwszych klientów. To nie jest program, jakich wiele na rynku! To program, w którym dbamy nie tylko o teorię, lecz także o praktykę. Poza spotkaniami na żywo online otrzymasz dodatkowe materiały do samodzielnego przerobienia w formie wideo, audio i PDF.

Nauczysz się tworzyć ofertę, rozmawiać z klientami, odbędziesz spotkanie z prawnikiem, księgową. Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów, nauczysz się świadomie zarządzać swoją karierą zawodową.”

Dołącz do programu jeszcze przez:

Zdobądź nowe kompetencje z zaświadczeniem MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

1700 zł 2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta +
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

3500 zł 6100 zł

Płatność cykliczna

975 zł 1625zł
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

3500 zł 6100 zł

Płatność cykliczna

975 zł 1625 zł

Płatność jednorazowa

2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×825 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

5900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4×1575 zł 4x1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

5900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4×1575 zł 4x1675zł

START III edycji: 28.08.2023 r.!

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×825 zł

Płatność jednorazowa

2900 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Postaw na zawód z przyszłością

Elastyczność

Jako osoba świadcząca usługi Wirtualnej asysty nie musisz ograniczać się do pracy dla jednego klienta. Możesz pracować na własny rachunek dla wielu klientów.

Świetne zarobki

Wirtualna asysta to zawód nie tylko przyszłości, lecz także teraźniejszości. To od Ciebie zależy, ile będziesz zarabiać. W zależności od świadczonych przez Ciebie usług miesięcznie możesz zarobić od 4 do nawet 8 tys. zł!

Dobry start

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego będziesz:

  • mieć przygotowane zaplecze techniczne i organizacyjne, aby pozyskiwać nowych klientów,
  • wiedzieć, gdzie szukać i jak zdobyć klienta,
  • mieć stworzony działający back office swojej marki, gotowy na współprace z przyszłymi klientami.

Komfort pracy i niezależność

Zawód wirtualnej asysty to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb i własnych ograniczeń. To niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.

Ty decydujesz, jaką formę współpracy z klientem podejmiesz.

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 411090.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Format szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sprzedaż programu zamykamy za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Nie zwlekaj z decyzją!
III edycja startuje już 18.04.2023 r.

na listę osób zainteresowanych
II edycją programu!

Zdobądź nowe kompetencje z certyfikacją MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

2900 zł

Płatność cykliczna przez 4 msce

4×825 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Więcej o dofinansowaniach przeczytasz TUTAJ.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Postaw na rozwój nowych, przyszłościowych kompetencji!

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

Znajdziesz w nim blisko 100 aplikacji z 8 obszarów! Oczywiście nie musisz korzystać
ze wszystkich, ale warto mieć świadomość ich istnienia.

PDF „Najlepsze aplikacje dla wirtualnej asysty”