Program edukacyjny
„Wirtualna Asysta”

Opiekunką programu jest Ela Nieradko – strateżka rozwoju online

Kod zawodu: 411090

4 miesiące

  • 17 spotkań na żywo online + materiały wideo, mp3 i PDF-y na platformie edukacyjnej

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zadbaj o rozwój w niepewnych czasach

Czujesz lęk przed nadchodzącym rokiem i zmianami, ale z drugiej strony wiesz, że jeśli nic nie zmienisz, zatrzymasz się w miejscu?

Masz dość pracy na etacie? A może dopiero rozpoczynasz swoją zawodową ścieżkę i szukasz dla siebie ciekawego zawodu?

Szukasz programu, dzięki któremu uporządkujesz dotychczasową wiedzę i przełożysz ją na perspektywiczny zawód?

Szukasz zawodu dającego możliwość wykorzystania w praktyce wielu umiejętności?

Dołącz do programu „Wirtualna Asysta”

Wirtualna Asysta to zdalne wsparcie przedsiębiorców w prowadzeniu działań z tak zwanego back office. Wirtualna Asysta to jeden z nowych zawodów.

Możemy śmiało powiedzieć, że za kilka lat korzystanie z zewnętrznych usług Wirtualnej Asysty będzie tak samo oczywiste i potrzebne jak dziś korzystanie z usług biur rachunkowych.

Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji Wirtualnej Asysty.

Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie dla osób, które z tym zawodem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy, miękkich umiejętności i inspiracji od najlepszych praktyków i ekspertów z ogromną wiedzą. 

Opinie uczestników naszych programów

Postaw na zawód z przyszłością

Dobry start

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego będziesz:

  • mieć przygotowane zaplecze techniczne i organizacyjne, aby pozyskiwać nowych klientów,
  • wiedzieć, gdzie szukać i jak zdobyć klienta,
  • mieć stworzony działający back office swojej marki, gotowy na współprace z przyszłymi klientami.

Komfort pracy i niezależność

Zawód Wirtualnej Asysty to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb i własnych ograniczeń. To niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.

Ty decydujesz, jaką formę współpracy z klientem podejmiesz.

Elastyczność

Jako osoba świadcząca usługi Wirtualnej Asysty nie musisz ograniczać się do pracy dla jednego klienta. Możesz pracować na własny rachunek dla wielu klientów.

Świetne zarobki

Wirtualna Asysta to zawód nie tylko przyszłości, lecz także teraźniejszości. To od Ciebie zależy, ile będziesz zarabiać. W zależności od świadczonych przez Ciebie usług miesięcznie możesz zarobić nawet 10 tys. zł!

Program jest dla osób, które:

  • chcą wrócić do aktywności zawodowej po przerwie, ale szukają większej elastyczności niż praca na etacie,
  • zaczynają karierę zawodową lub planują się przebranżowić,
  • chcą zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do wspierania innych przedsiębiorców,
  • działają już w wirtualnej asyście, ale czują, że nie wykorzystują całego potencjału tego nowego zawodu,
  • mają świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
  • nie chcą tracić czasu i swojej energii na długie dojazdy do pracy,
  • są pracodawcami podnoszącymi kompetencje swoich pracowników i delegującymi im nowe zadania.

Wykładowcy

Ela
Nieradko

Opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta

Świadczy usługi dla biznesów online. Koordynuje projekty w firmach, które już działają lub dopiero chcą działać online. Klienci wymyślają, a Ela sprawia, że ich plany stają się rzeczywistością. Wspiera w rozwoju kompetencji.

Marek
Jankowski

Autor podcastu
Mała Wielka Firma
Pracował w RMF FM i Polskim Radiu. Relacjonował szczyt Banku Światowego w Pradze, pożar kolejki w austriackich Alpach oraz otwarcie hurtowni farb i lakierów na osiedlu Rakowiec. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców Mała Wielka Firma.

Aneta
Mikulska

Trenerka przedsiębiorczości
i księgowości

Ekspertka księgowa w kursach dla przedsiębiorców. Jako właścicielka biura rachunkowego poznała „od podszewki” temat prowadzenia rozliczeń w małych firmach oraz ich bolączki podatkowe. O księgowości mówi ludzkim głosem.

Nazwisko podamy wkrótce

Trenerka, wykładowczyni,
co-founder More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Trenerka w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 11.00-13.00

Certyfikat

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, potwierdzające umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 411090. Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zdobądź nowe kompetencje z certyfikacją MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

1600 zł 2900 zł

Certyfikat MEiN potwierdzający
umiejętności w obrębie zawodu:
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

4600 zł 5900 zł

Płatność
cykliczna

1250 zł 1525zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Certyfikaty MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodów:
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4600 zł 5900 zł

Płatność cykliczna

1250 zł 1525 zł

Płatność jednorazowa

1600 zł 2900 zł

Certyfikat MEiN potwierdzający umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×500 zł 4×825 zł

Certyfikat MEiN potwierdzający umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

4600 zł 5900 zł

Płatność
cykliczna

1250 zł 1525zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Certyfikaty MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4600 zł 5900 zł

Płatność
cykliczna

1250 zł 1525 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Więcej o dofinansowaniach przeczytasz TUTAJ.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni

Previous
Next
Previous
Next

Rekomendacje

Aplikuj już teraz!

Program edukacyjny „Wirtualna Asysta” pomoże Ci w uporządkowaniu dotychczas zdobytych doświadczeń zawodowych i przeniesieniu ich na grunt współpracy zdalnej.

Wspólnie ułożymy ofertę oraz zidentyfikujemy obszary do dalszego rozwoju według posiadanych predyspozycji. Podczas programu zobaczysz, jak wyjść z roli pracownika i stanąć w roli partnera biznesowego. Wesprzemy Cię w zdobywaniu pierwszych doświadczeń w pracy zdalnej oraz pierwszych klientów.

To nie jest program, jakich wiele na rynku! To program, w którym dbamy nie tylko o teorię, lecz także o praktykę. Poza spotkaniami na żywo online otrzymasz dodatkowe materiały do samodzielnego przerobienia w formie wideo, audio i PDF. 

Nauczysz się tworzyć ofertę, rozmawiać z klientami, odbędziesz spotkanie z prawnikiem, księgową. Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów, nauczysz się świadomie zarządzać swoją karierą zawodową.

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej.

Zdobądź zawód WIRTUALNA ASYSTA