Wirtualna Asysta
START: Wkrótce podamy
- Otrzymaj kompleksową wiedzę na temat prowadzenia działań jako wirtualna asysta.
- Wyjdź z roli pracownika i stań się partnerem biznesowym.
- Poznaj zasady profesjonalnej obsługi klienta, tworzenia ofert i komunikacji.
- Zacznij świadomie kreować swoją karierę zawodową.
- Zdobądź kompetencje i zawód przyszłości!
Opiekunką programu jest Ela Nieradko-strateżka rozwoju online, świadczy usługi dla biznesu.

- DATA STARTU
- Podamy wkrótce
- CZAS TRWANIA
4 miesiące
- FORMUŁA
Dołącz do programu jeszcze przez:
Wykorzystaj swoje umiejętności w praktyce
Wirtualna asysta to zdalne wsparcie przedsiębiorców w prowadzeniu działań z tak zwanego back office. Wirtualna asysta to jeden z nowych zawodów. Możemy śmiało powiedzieć, że za kilka lat korzystanie z zewnętrznych usług Wirtualnej Asysty będzie tak samo oczywiste i potrzebne jak dziś korzystanie z usług biur rachunkowych.
Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji wirtualnej asysty.
Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie dla osób, które z tym zawodem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy, miękkich umiejętności i inspiracji od najlepszych praktyków i ekspertów z ogromną wiedzą.
Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Ela Nieradko
Co wyróżnia to szkolenie
Warsztaty online na żywo
Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.
Eksperci
Nasi wykładowcy to praktycy, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą.
Materiały
Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.
Aktualność
Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.
Intensywna edukacja
Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą wrócić do aktywności zawodowej po przerwie, ale szukają większej elastyczności niż praca na etacie,
- zaczynają karierę zawodową lub planują się przebranżowić,
- chcą zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do wspierania innych przedsiębiorców,
- działają już w wirtualnej asyście, ale czują, że nie wykorzystują całego potencjału tego nowego zawodu,
- mają świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
- nie chcą tracić czasu i swojej energii na długie dojazdy do pracy,
- są pracodawcami podnoszącymi kompetencje swoich pracowników i delegującymi im nowe zadania.
Posłuchaj, co o programie mówią absolwentki
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w soboty w godzinach 11.00-13.00.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.
Materiały na platformie - Wprowadzenie/Zajęcia organizacyjne
- Informacje, jak działa i wygląda platforma i jak będą przebiegać zajęcia w trakcie programu.
- Czym konkretnie zajmuje się wirtualna asystentka i jakie jej rodzaje możesz spotkać na rynku.
Materiały na platformie - MODUŁ 1: Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową
Korzyści:
Ustalisz jakimi zasobami już dysponujesz.
Dowiesz się, w jakim kierunku już teraz możesz iść i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.
Poznasz podstawowe narzędzia do zdalnej współpracy z klientem.
Poznasz Asanę.
Opis:
Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz, co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.
Warsztat:
Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.
MODUŁ 2: Zadania administracyjne i back office firmy klienta
Korzyści:
Poznasz narzędzia, których używają Twoi potencjalni klienci potrzebujący wsparcia w działaniach z zakresu administracji i obsługi klienta.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, gdy Twój klient potrzebuje oddelegować działania z zakresu back office.
Omówimy przykładowe pytania, które należy zadać klientowi na etapie badania potrzeb.
Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.
Warsztat:
Zadania administracyjne i back office firmy klienta: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.
MODUŁ 3: Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście
Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w prowadzeniu jego mediów społecznościowych.
Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebowała, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media.
Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych.
Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.
Warsztat:
Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście: Omówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.
MODUŁ 4: Projekt e-book, książka, materiały reklamowe - zadania wirtualnej asysty
Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w tworzeniu produktów elektronicznych i fizycznych na przykładzie: e-booka, książki drukowanej i materiałów reklamowych.
Zobaczysz, jak wygląda projekt tworzenia produktów elektronicznych i fizycznych jako całość, a nie tylko finalny produkt.
Dowiesz się jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych.
Opis:
Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.
Warsztat:
Projekt e-book, książka, materiały reklamowe – zadania wirtualnej asysty: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.
MODUŁ 5: Podcast, vlog - zadania wirtualnej asysty
Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta mającego swój kanał podcastu/vloga.
Poznasz wybrane programy i zobaczysz, jak wykonać technicznie zadania związane z podcastem/vlogiem.
Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć.
Opis:
Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.
Warsztat:
Podcast, vlog – zadania wirtualnej asysty: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.
MODUŁ 6: Blog, strona internetowa - zadania wirtualnej asysty
Korzyści:
Poznasz podstawowe informacje na temat dwóch CMSów: WordPress i Webwave. Dowiesz się, na czym polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem i stroną internetową.
Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu strony internetowej/bloga.
Opis:
Pomoc w tworzeniu bloga to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się, na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.
Warsztat:
Blog, strona internetowa – zadania wirtualnej asysty: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.
MODUŁ 7: Czego potrzebuje biznes - zorganizuj się
Korzyści:
Stworzysz personę klienta i antyklienta. Dowiesz się, czego potrzebuje biznes: osób multidyscyplinarnych czy ekspertów. Stworzysz swoją pierwszą ofertę.
Opis:
Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.
Warsztat:
Czego potrzebuje biznes-zorganizuj się: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.
MODUŁ 8: Formalno-prawne aspekty działania
Korzyści:
Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę.
RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.
Opis:
Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się, jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.
Spotkanie z ekspertką: Prawniczka Aleksandra Pilipiuk
Warsztat:
Formalno-prawne aspekty działania: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości – wady i zalety.
MODUŁ 9: Formalno-księgowe aspekty działania
Korzyści:
Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają
Opis:
Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?
Spotkanie z ekspertką: Księgowa Aneta Mikulska
Warsztat:
Formalno-księgowe aspekty działania: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.
MODUŁ 10: Jak Cię widzą, tak Cię piszą - przygotuj się do pozyskiwania klienta
Korzyści:
Stworzysz oprawę wizualną swojej marki.
Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy budowaniem marki i marki osobistej.
Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.
Opis:
Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.
Warsztat:
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – przygotuj się do pozyskiwania klienta: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.
MODUŁ 11: Pozyskiwanie klienta - gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą
Korzyści:
Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta.
Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.
Opis:
Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.
Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).
MODUŁ 12: Pozyskiwanie klienta - rozmowa o współpracy
Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.
Opis:
Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpracy.
Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – rozmowa o współpracy: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.
MODUŁ 13: Trudne sytuacje w relacjach z klientami
Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem.
Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.
Opis:
Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc, czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.
Warsztat:
Trudne sytuacje w relacjach z klientami: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.
MODUŁ 14: Kompetencje managerskie
Korzyści:
Dowiesz się, jak kompetencje managerskie mogą wpłynąć na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady współpracy z klientem w środowisku Asany. Webinar – projekt czy narzędzie? Od czego to zależy.
Opis:
Dowiesz się, czy masz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt.
Warsztat:
Kompetencje managerskie: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.
MODUŁ 15: Przygotowanie do egzaminu
Korzyści:
Omówimy przykładowe pytania na egzaminie.
Dowiesz się, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.
Spotkanie:
Przykładowe pytania z egzaminu z omówieniem co jest istotne przy dawaniu odpowiedzi.
Wykładowcy

Ela
Nieradko
Opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta

Marek
Jankowski
Mała Wielka Firma

Aneta
Mikulska
i księgowości
Ekspertka księgowa w kursach dla przedsiębiorców. Jako właścicielka biura rachunkowego poznała „od podszewki” temat prowadzenia rozliczeń w małych firmach oraz ich bolączki podatkowe. O księgowości mówi ludzkim głosem.

Aleksandra
Pilipiuk
Prawo Małego Biznesu
Opinie uczestników naszych programów






Ela Nieradko – opiekunka merytoryczna programu Wirtualna Asysta
„Program edukacyjny „Wirtualna Asysta” pomoże Ci w uporządkowaniu dotychczas zdobytych doświadczeń zawodowych i przeniesieniu ich na grunt współpracy zdalnej.
Wspólnie ułożymy ofertę oraz zidentyfikujemy obszary do dalszego rozwoju według posiadanych predyspozycji. Podczas programu zobaczysz, jak wyjść z roli pracownika i stanąć w roli partnera biznesowego. Wesprzemy Cię w zdobywaniu pierwszych doświadczeń w pracy zdalnej oraz pierwszych klientów. To nie jest program, jakich wiele na rynku! To program, w którym dbamy nie tylko o teorię, lecz także o praktykę. Poza spotkaniami na żywo online otrzymasz dodatkowe materiały do samodzielnego przerobienia w formie wideo, audio i PDF.
Nauczysz się tworzyć ofertę, rozmawiać z klientami, odbędziesz spotkanie z prawnikiem, księgową. Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów, nauczysz się świadomie zarządzać swoją karierą zawodową.”
Dołącz do programu jeszcze przez:
Płatność jednorazowa
1700 zł 2900 zł
- Start III edycji: 5.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Zaświadczenie MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodu:
PAKIET: Wirtualna Asysta +
Specjalista ds. mediów społecznościowych
Płatność JEDNORAZOWA
3500 zł 6100 zł
Płatność cykliczna
Specjalista SM
(kod zawodu 243110)
- Start: 5.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Specjalista SM
(kod zawodu 243110)
- Start IV edycji:
- 28 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Zaświadczenia MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodów:
(kod zawodu 243110)
Płatność jednorazowa
2900 zł
- START III edycji: 26.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:
Program rozwojowy
Wirtualna Asysta
Płatność cykliczna
4×825 zł
- START III edycji: 26.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:
PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych
Płatność JEDNORAZOWA
5900 zł 6300 zł
Płatność
cykliczna
4×1575 zł 4x1675zł
Specjalista SM
(kod zawodu 243110)
- START: 26.08.2023
- 30 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Specjalista SM
(kod zawodu 243110)
- START: 3.10.2023
- 28 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:
(kod zawodu 243110)
Program rozwojowy
Wirtualna Asysta
Płatność cykliczna
4×825 zł
- START III edycji: 26.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Płatność jednorazowa
2900 zł
- START III edycji: 26.08.2023
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Porozmawiajmy
Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Postaw na zawód z przyszłością
Elastyczność
Jako osoba świadcząca usługi Wirtualnej asysty nie musisz ograniczać się do pracy dla jednego klienta. Możesz pracować na własny rachunek dla wielu klientów.
Świetne zarobki
Wirtualna asysta to zawód nie tylko przyszłości, lecz także teraźniejszości. To od Ciebie zależy, ile będziesz zarabiać. W zależności od świadczonych przez Ciebie usług miesięcznie możesz zarobić od 4 do nawet 8 tys. zł!
Dobry start
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego będziesz:
- mieć przygotowane zaplecze techniczne i organizacyjne, aby pozyskiwać nowych klientów,
- wiedzieć, gdzie szukać i jak zdobyć klienta,
- mieć stworzony działający back office swojej marki, gotowy na współprace z przyszłymi klientami.
Komfort pracy i niezależność
Zawód wirtualnej asysty to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb i własnych ograniczeń. To niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.
Ty decydujesz, jaką formę współpracy z klientem podejmiesz.

Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 411090.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Format szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sprzedaż programu zamykamy za:
Nie zwlekaj z decyzją!
III edycja startuje już 18.04.2023 r.
na listę osób zainteresowanych
II edycją programu!
Zdobądź nowe kompetencje z certyfikacją MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).
Płatność jednorazowa
2900 zł
- 28 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Certyfikat MEiN
Płatność cykliczna przez 4 msce
4×825 zł
- 28 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + pdf
- Certyfikat MEiN
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Więcej o dofinansowaniach przeczytasz TUTAJ.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów na platformie?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.
Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?
Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills
Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej
Postaw na rozwój nowych, przyszłościowych kompetencji!
Odbierz NIESPODZIANKĘ!
Znajdziesz w nim blisko 100 aplikacji z 8 obszarów! Oczywiście nie musisz korzystać
ze wszystkich, ale warto mieć świadomość ich istnienia.