Wirtualna Asysta

Zdobądź wiedzę i kompetencje, dzięki którym będziesz pracować i zarabiać online!

Jak to szkolenie wpłynie na Twoje życie

START: 31.08.2024 r.

Opiekunką programu jest Ela Nieradko – strateżka rozwoju online, świadczy usługi dla biznesu.

4 miesiące

17 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej

Dołącz w niższej cenie jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Pracuj i zarabiaj jako wirtualna asysta

Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji wirtualnej asysty.

Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu:

zaczniesz zarabiać kwoty, dzięki którym poczujesz się bezpiecznie i stabilnie

zdobędziesz wolność zawodową i finansową szybciej niż myślisz

będziesz prowadzić dochodowy biznes bez wychodzenia z domu

bez problemu pogodzisz pracę zawodową z życiem prywatnym

będziesz z powodzeniem sprzedawać swoje usługi i rozwijać biznes online

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Ela Nieradko

Odtwórz wideo

„Program edukacyjny „Wirtualna Asysta” pomoże Ci w uporządkowaniu dotychczas zdobytych doświadczeń zawodowych i przeniesieniu ich na grunt współpracy zdalnej.

Wspólnie ułożymy ofertę oraz zidentyfikujemy obszary do dalszego rozwoju według posiadanych predyspozycji. Podczas programu zobaczysz, jak wyjść z roli pracownika i stanąć w roli partnera biznesowego. Wesprzemy Cię w zdobywaniu pierwszych doświadczeń w pracy zdalnej oraz pierwszych klientów. To nie jest program, jakich wiele na rynku! To program, w którym dbamy nie tylko o teorię, lecz także o praktykę. Poza spotkaniami na żywo online otrzymasz dodatkowe materiały do samodzielnego przerobienia w formie wideo, audio i PDF.

Nauczysz się tworzyć ofertę, rozmawiać z klientami, odbędziesz spotkanie z prawnikiem, księgową. Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów, nauczysz się świadomie zarządzać swoją karierą zawodową.”

Szkolenie Wirtualna Asysta jest dla osób, które:

Przeczytaj opinie uczestników naszego programu

Julia Piskalska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zapisałam się na kurs Wirtualna Asysta z ogromną nadzieją i nie zawiodłam się. Ela naprawdę świetnie potrafi przygotować. Na kursie omawiane są zagadnienia kompetencji miękiich - poznajemy siebie, poznajemy to co mamy, umiemy. Uświadamiamy sobie, że umiemy dużo więcej niż nam się wydaje.Ponadto uczyliśmy się zadań wykonywanych przez wirtualne asystentki.Polecam serdecznie każdej osobie, która zastanawia się, od czego zacząć. Nie wie, co ma zrobić, w którym kierunku skierować pierwsze kroki.

Agata Matwiejczuk
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zdecydowałam się na kurs wirtualna asysta na platformie IMOK, ponieważ chcę zacząć pracę zdalną w mediach społecznościowych.W kursie jest bardzo dużo potrzebnej wiedzy - od teorii, po praktykę i sprawy związane z prowadzeniem firmy, czyli wszystko, co jest nam potrzebne na starcie.Wykłady były na luzie. Mogłyśmy się dopytać o wszystko. Widać było zaangażowanie prowadzącej.Oprócz plików z teorią miałyśmy też zajęcia praktyczne. Dostałyśmy bardzo dużo informacji.Dzięki temu, że dostęp do platformy mamy na rok, daje nam to czas na przetworzenie wszystkiego w swoim czasie i powrócenie.Polecam ten kurs przede wszystkim osobom, które chcą zacząć zupełnie inną pracę.

Gabriela Gryta
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Spotkania prowadzą specjaliści z różnych dziedzin i znanych marek. Każde spotkanie online to duża dawka wiedzy, uzupełniona potem dodatkowymi materiałami.

Katarzyna Trawczyńska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Przystąpiłam do szkolenia w zawodzie wirtualnej asystentki, ponieważ zdecydowałam się zainwestować w siebie i rozwój kompetencji przyszłości.(...)Podczas szkolenia zdobyłam wiedzę na temat skutecznej komunikacji, negocjacji oraz umiejętności pracy zespołowej. Wszystkie te umiejętności są niezwykle cenne i przydatne nie tylko w zawodzie wirtualnej asystentki, ale także w innych dziedzinach życia.Z całą pewnością poleciłabym to szkolenie każdemu, kto chce rozwijać się w obszarze pracy online i zdobyć umiejętności, które są coraz bardziej poszukiwane.To szkolenie może być również wartościowe dla osób, które już pracują jako asystenci, ale chcą poszerzyć swoje umiejętności i dostosować się do zmieniających się trendów.Podsumowując:decyzja o przystąpieniu do szkolenia w zawodzie wirtualnej asysty była dla mnie strategicznym krokieminwestowanie w siebie i w rozwój kompetencji przyszłości pozwoli mi na elastyczność pracy, zdobycie cennych umiejętności oraz możliwość pracy z klientami na całym świecie.

Katarzyna Łubian
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jestem bardzo zadowolona z jakości kursu, co przede wszystkim zawdzięczam Eli Nieradko. Jest to osoba niezwykle kompetentna, doświadczona i pełna profesjonalizmu. Zawsze była dostępna dla nas, aby udzielić wsparcia i pozytywnych słów, ale również była obiektywna i szczerze mówiła, co powinno się poprawić. Kurs ten był bardzo dobrze zorganizowany, otrzymaliśmy ogrom materiałów, do których na pewno będę wracać. Zdecydowanie poleciłabym ten kurs osobom, które szukają zmiany w swoim życiu, nawet jeśli nie są do końca pewne, w jakim kierunku chciałyby iść. Program kursu był bardzo obszerny i można go dostosować do swoich potrzeb i oczekiwań. Wiedza, którą zdobyłam, jest naprawdę uniwersalna i przydatna, nie tylko w roli wirtualnej asystentki, ale również w wielu innych zawodach.

Dorota Dębicka
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Chciałabym bardzo polecić kurs Wirtualnej Asysty w Instytucie Marki Online i Komunikacji osobom, które tak jak ja, dążą do poszerzenia zakresu swoich zawodowych umiejętności - zwłaszcza pod kątem pracy online.Program kursu jest bogaty i daje wystarczającą bazę teoretyczno-praktyczną do podjęcia pracy w zawodzie Wirtualnej Asysty. Zajęcia prowadzone są przez kompetentnych, otwartych i przy tym sympatycznych specjalistów. Bez obaw można zadać najbardziej nietypowe pytanie.Główna prowadząca program, P. Elżbieta Nieradko, duży nacisk kładzie na ćwiczenia praktyczne. Jest to bardzo ważne, gdyż większość kursantów po raz pierwszy w czasie kursu miała styczność z niezbędnymi dla WA aplikacjami.Bardzo ciekawa i wygodna formuła szkolenia powoduje absolutną chęć do przerabiania materiału. Po każdych zajęciach można zweryfikować zdobytą wiedzę poprzez quiz.Kurs Wirtualnej Asysty w IMOK wzbogacił mnie o kolejne kompetencje, wartościową wiedzę i dodał pewności siebie. Jest to jeden z zawodów przyszłości, więc warto zainwestować w nowe kwalifikacje i dostosować się do aktualnych trendów na rynku pracy. Z pełnym przekonaniem polecam!".

Joanna Reichel
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Trafiłam do IMOK-u zupełnie przypadkiem, przeglądając informacje na temat marketingu - tematu, który mnie interesuje. Zainteresowałam się zarówno programem WA, jak i Specjalista ds. SM. W tamtej chwili zdecydowałam się na WA i bardzo się cieszę z tego wyboru. Program szkolenia, jak i sama Ela otworzyły mi oczy na wiele spraw. Pracuję z klientami od wielu lat, natomiast spodobał mi się w programie przekaz uporządkowania informacji, zadań, obowiązków oraz asertywności w prowadzeniu biznesu bez szkody dla mnie i klientów. Program szkolenia zawiera naprawdę dużo informacji i nigdy nie zostaliśmy bez odpowiedzi na pytania, czy wątpliwości podczas zajęć.

Wyobraź sobie, że:

  • pracujesz z dowolnego miejsca, np. z domu, bez dojazdów, parkingowych przepychanek, czerwonych świateł i nerwowego szefa,
  • pracujesz w dogodnych dla Ciebie godzinach, jeśli masz małe dziecko, ustalasz swój tryb działania,
  • zdobywasz nowe umiejętności, przez co nie zostajesz w tyle na rynku pracy,
  • samodzielnie podejmujesz decyzje i zarządzasz swoimi zadaniami,
  • dzięki pracy zdalnej, masz możliwość pracy z klientami z całego świata,
  • zyskujesz dodatkowe źródło dochodu, które wkrótce może stać się głównym i znacząco zmienić Twoje życie,
  • dzięki rozwojowi zyskujesz coraz to nowsze możliwości współpracy,
  • Twoja wiedza i nowe kompetencje otworzą Ci zupełnie nowe drzwi i możliwości, o których nigdy nie śniłaś,
  • zwiększa się Twoja pewność siebie, pracujesz z wyjątkowymi ludźmi przy projektach, które kiedyś tylko Ci się śniły.

Masz pytania o szkolenie Wirtualna Asysta?

Czujesz, że to szkolenie może zmienić coś w Twoim życiu zawodowym?
Zastanawiasz się nad zmianą swojej pracy na „pracę przyszłości”?

Jeśli masz pytania odnośnie do szkolenia Wirtualna Asysta – wypełnij formularz kontaktowy.
Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

KORZYŚCI z uczestnictwa w szkoleniu Wirtualna Asysta:

Sprawdzisz, w jakim kierunku już teraz możesz iść, z zapleczem umiejętności i doświadczeń zawodowych, które już masz i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.

Poznasz podstawowe główne narzędzia do zdalnej współpracy z klientem. Poznasz Asanę, Google Workspace, Dropbox.

Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.

Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę. RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.

Dowiesz się, jak możesz wspierać klientów, którzy potrzebują pomocy w prowadzeniu strony internetowej i bloga. Omówimy najważniejsze funkcje dwóch najpopularniejszych CMSów: WordPress i Webwave.

Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają.

Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć. Zmontujesz wideo na YouTube w CapCut, stworzysz do niego artykuł blogowy i serię postów promujących odcinek. To tzw. recykling treści - bardzo mocno ceniony wśród klientów.

Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebować, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media. Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest.

Dowiesz się, jakie są etapy pracy i jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych. Złożysz własnego PDF, stworzysz do niego Landing Page, dowiesz się jak osadzić formularz zapisu i co należy ustawić w systemie do newsletterów.

Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem. Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.

Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.

Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta. Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.

Posłuchaj, co o programie mówią absolwentki

Katarzyna Trawczyńska

Odtwórz wideo

Julia Piskalska

Odtwórz wideo

Agata Matwiejczuk

Odtwórz wideo

Katarzyna Trawczyńska

Julia Piskalska

Agata Matwiejczuk

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w soboty w godzinach 10.00-12.00.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.

  1. Informacje, jak działa i wygląda platforma i jak będą przebiegać zajęcia w trakcie programu.
  2. Czym konkretnie zajmuje się wirtualna asystentka i jakie jej rodzaje możesz spotkać na rynku.

Korzyści:
Ustalisz jakimi zasobami już dysponujesz.
Dowiesz się, w jakim kierunku już teraz możesz iść i jak zaplanować strategicznie dalszy rozwój.
Poznasz podstawowe narzędzia do zdalnej współpracy z klientem.
Poznasz Asanę.

Opis:
Sprawdzisz, na jakim etapie jesteś teraz. Ustalisz, co już masz. Spiszesz to, zewidencjonujesz. Ustalisz i strategicznie zaplanujesz kolejne etapy zmiany zawodowej.

Warsztat:
Zanim zaczniesz zmianę: ustal, gdzie jesteś i skutecznie zarządź swoją zmianą zawodową: Uzyskasz feedback na temat Twoich aktualnych zasobów. Omówimy jak strategicznie zaplanować kolejne etapy zmiany zawodowej z wykorzystaniem Asany.

Korzyści:
Poznasz narzędzia, których używają Twoi potencjalni klienci potrzebujący wsparcia w działaniach z zakresu administracji i obsługi klienta.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, gdy Twój klient potrzebuje oddelegować działania z zakresu back office.
Omówimy przykładowe pytania, które należy zadać klientowi na etapie badania potrzeb.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania administracyjne i back office firmy klienta: Omówimy pierwszy scenariusz współpracy z klientem, który chce wsparcia z zakresu back office i obsługi klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w prowadzeniu jego mediów społecznościowych.
Poznasz wybrane aplikacje, których będziesz potrzebowała, aby skutecznie wspierać klienta w prowadzeniu jego kanałów social media.
Przećwiczysz przygotowanie pierwszych kreacji do mediów społecznościowych.

Opis:
Dowiesz się, na czym polegają zadania z zakresu wspierania firmy działającej zdalnie. Spojrzysz na biznes potencjalnego klienta z boku, aby móc lepiej dostrzec jego potrzeby w zakresie wsparcia back office.

Warsztat:
Zadania z zakresu social media w wirtualnej asyście: Omówimy drugi scenariusz współpracy: klient chce oddelegować zadania z zakresu social media.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta w tworzeniu produktów elektronicznych i fizycznych na przykładzie: e-booka, książki drukowanej i materiałów reklamowych.
Zobaczysz, jak wygląda projekt tworzenia produktów elektronicznych i fizycznych jako całość, a nie tylko finalny produkt.
Dowiesz się jakie zadania są ściśle powiązane ze stworzeniem produktów elektronicznych i fizycznych.

Opis:
Poznasz perspektywę całego projektu, a nie jego wycinka, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, dlaczego potrzebne są poszczególne elementy, aby uzyskać efekt finalny pod postacią e-booka, książki, czy materiałów reklamowych.

Warsztat:
Projekt e-book, książka, materiały reklamowe – zadania wirtualnej asysty: Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w tworzeniu e-booka/książki/materiałów reklamowych.

Korzyści:
Dowiesz się jakie zadania może przejąć wirtualna asysta, która wspiera klienta mającego swój kanał podcastu/vloga.
Poznasz wybrane programy i zobaczysz, jak wykonać technicznie zadania związane z podcastem/vlogiem.
Dowiesz się co możesz zaoferować podcasterowi/vlogerowi, aby rozszerzyć zakres waszej współpracy i jednocześnie maksymalnie go odciążyć.

Opis:
Wspieranie podcastera, czy vlogera, to nie tylko obróbka audio/wideo. Dowiesz się jakie wsparcie możesz takiemu klientowi zaoferować. Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Warsztat:
Podcast, vlog – zadania wirtualnej asysty: Poznasz kolejny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu kanału podcastu/vloga.

Dodatkowe materiały od Marka Jankowskiego.

Korzyści:
Poznasz podstawowe informacje na temat dwóch CMSów: WordPress i Webwave. Dowiesz się, na czym polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem i stroną internetową.
Przećwiczysz na realnych case’ach współpracę z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu strony internetowej/bloga.

Opis:
Pomoc w tworzeniu bloga to nie tylko copywriting. Nie trzeba umieć tworzyć strony internetowe, aby wspierać klienta w dbaniu o jego stronę. Dowiesz się, na czym konkretnie polega rola wirtualnej asysty w zadaniach związanych z blogiem/stroną internetową.

Warsztat:
Blog, strona internetowa – zadania wirtualnej asysty: Poznasz następny scenariusz współpracy z klientem, który potrzebuje wsparcia w prowadzeniu bloga/strony internetowej.

Korzyści:
Stworzysz personę klienta i antyklienta. Dowiesz się, czego potrzebuje biznes: osób multidyscyplinarnych czy ekspertów. Stworzysz swoją pierwszą ofertę.

Opis:
Omówimy potrzebne kompetencje miękkie. Wypracujesz swoją wizję idealnego klienta i klienta, z którym współpracować nie chcesz. Zobaczysz, jak możesz zarządzić swoim czasem i współpracą z klientami, aby uniknąć złej wielozadaniowości.

Warsztat:
Czego potrzebuje biznes-zorganizuj się: Zorganizujesz swój back office. Ułożysz swoje umiejętności we wstępną ofertę, zaplanujesz stworzenie portfolio.

Korzyści:
Poznasz możliwe sposoby sformalizowania współpracy z klientem. Dowiesz się, na jakie formalno-prawne elementy współpracy z klientem i prowadzenia własnych działań należy zwrócić uwagę.
RODO, ADO, Procesor – przestaną już być czarną magią.

Opis:
Poznasz wady i zalety możliwych form prowadzenia działalności. Dowiesz się, jakie masz obowiązki w zakresie przestrzegania RODO.

Warsztat:
Formalno-prawne aspekty działania: Poznasz alternatywne możliwości współpracy z klientem: USEME, Twój StartUP, Inkubator przedsiębiorczości – wady i zalety.

Korzyści:
Poznasz możliwe modele rozliczeń finansowych z klientem. Dowiesz się jak waloryzować swoją stawkę godzinową. NDG, JDG, Spółka – co, kiedy, jakie obowiązki z nich wynikają.

Opis:
Dowiesz się jakie składki zapłacisz w zależności od wybranej formy działalności. Kiedy i jak zarejestrować firmę. Co może być kosztem i kiedy musisz zarejestrować się do VAT?

Warsztat:
Formalno-księgowe aspekty działania: Przećwiczysz na realnych case’ach wycenianie pracy, w tym uczciwą wymianę barterową.

Korzyści:
Stworzysz oprawę wizualną swojej marki.
Dowiesz się, jaka jest różnica pomiędzy budowaniem marki i marki osobistej.
Poznasz tajniki skutecznej komunikacji z klientem – w trakcie spotkań projektowych i w komunikacji innymi kanałami.

Opis:
Dowiesz się co zrobić, aby skutecznie zadbać o swoją markę i jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

Warsztat:
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – przygotuj się do pozyskiwania klienta: Dowiesz się jak prezentować dotychczasowe doświadczenie i umiejętności, aby już na starcie odpowiedzieć na większość pytań potencjalnego klienta.

Korzyści:
Dowiesz się jak znaleźć pierwszego klienta.
Poznasz wady i zalety jawnego i ukrytego rynku ofert.
Dowiesz się, na co zwrócić uwagę i jak się komunikować, aby skutecznie nawiązać relację biznesową.

Opis:
Masz już przygotowane zaplecze, czas wyjść do klienta z ofertą. Gdzie szukać zleceń. Jak docierać do osób, które oficjalnie nikogo nie szukają. Jak profesjonalnie się przedstawić.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – gdzie szukać zleceń i jak wyjść z ofertą: Przećwiczysz i zaplanujesz działania prospectingowe (szukanie i identyfikowanie klienta + pierwszy kontakt z potencjalnym klientem).

Dodatkowe materiały od Doroty MroczekJak pozyskać klienta – uczestnika kursu. Case study.

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do spotkania z klientem, co analizować, jakie pytania zadać i w jaki sposób wypracować własny brief. Poznasz stałe etapy skutecznych rozmów handlowych. Poznasz dobre praktyki po zakończonym spotkaniu.

Opis:
Dowiesz się jak skutecznie poprowadzić spotkanie z przedsiębiorcą, który jest potencjalnie zainteresowany współpracą z Tobą, aby zwiększyć swoje szanse na nawiązanie współpracy.

Warsztat:
Pozyskiwanie klienta – rozmowa o współpracy: Przećwiczysz na realnych case’ach rozmowy handlowe z klientami i komunikację już po zakończonej rozmowie.

Korzyści:
Dowiesz się jak przygotować się do renegocjacji warunków umowy. Poznasz typowe trudne sytuacje w relacjach biznesowych, które mogą być w przyszłości Twoim udziałem.
Omówimy, czego boją się potencjalni klienci wirtualnej asysty.

Opis:
Sytuacje trudne, stresowe, zdarzają się w każdej relacji. Również we współpracach z klientami. Przygotuj się na nie: wiedząc, czego się możesz spodziewać, możesz lepiej zareagować.

Warsztat:
Trudne sytuacje w relacjach z klientami: Przećwiczysz na realnych case’ach jak reagować na sytuacje nietypowe i jak poprowadzić komunikację.

Dodatkowe materiały od Doroty MroczekNajczęstsze błędy popełniane przez wirtualne asystentki. Case study.

Korzyści:
Dowiesz się, jak kompetencje managerskie mogą wpłynąć na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady współpracy z klientem w środowisku Asany. Webinar – projekt czy narzędzie? Od czego to zależy.

Opis:
Dowiesz się, czy masz kompetencje managerskie i jak one wpływają na Twoją przewagę konkurencyjną. Poznasz podstawowe zasady zarządzania i pracy w asanie, aby móc w niej zaplanować dowolny projekt.

Warsztat:
Kompetencje managerskie: Przećwiczysz planowanie pierwszego projektu.

Korzyści:
Omówimy przykładowe pytania na egzaminie.
Dowiesz się, co jest ważne dla klienta z biznesowego puntu widzenia.

Spotkanie:
Przykładowe pytania z egzaminu z omówieniem co jest istotne przy dawaniu odpowiedzi.

Dołącz w niższej cenie jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

1990 zł 2900 zł

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

2850 zł
2900 zł

Płatność cykliczna

4×812 zł
4×825 zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Płatność JEDNORAZOWA

2850 zł
2900 zł

Płatność cykliczna

4×812 zł
4×825 zł

Pakiet: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność jednorazowa

5 000 zł
6 300 zł 

Płatność cykliczna

4×1350 zł
4×1675 zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

5 000 zł
6 300 zł 

Płatność cykliczna

4×1350 zł
4×1675 zł

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność jednorazowa

1990 zł 2900 zł

Pakiet: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność jednorazowa

4500 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1225 zł 1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4500 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

1225 zł 1675 zł

Płatność jednorazowa

1900 zł 2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta +
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

3300 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

925 zł 1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające
umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

3300 zł 6300 zł

Płatność cykliczna

925 zł 1675 zł

Płatność jednorazowa

2900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Program rozwojowy
Wirtualna Asysta

Płatność cykliczna

4×825 zł 

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

6 300 zł 

Płatność
cykliczna

4×1675 zł 

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)