AI dla biznesu
NOWY PROGRAM ROZWOJOWY!
ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ ZAINTERESOWANYCH
- Nauczysz się wdrażać usługi oparte na sztucznej inteligencji.
- Poznasz narzędzia do raportowania i analiz dotyczących funkcjonowania rozwiązań AI.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji w biznesie.
- Poznasz kluczowych liderów z branży AI w Polsce.
Opiekun merytoryczn programu: Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel.
- DATA STARTU
- 2.03.2023 r.
- CZAS TRWANIA
4 miesiące, online
- FORMUŁA
15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF
CENA programu wzrośnie za:
Zadbaj o rozwój i postaw na zawód z przyszłością!

Chcesz wiedzieć, jak zbudować kampanię z influencerem oraz jaką platformę social media wybrać, aby odnieść spektakularny sukces?

Chcesz się dowiedzieć jak poruszać się po świecie influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i chcesz zdobyć wiedzę od najlepszych ekspertów?

Chcesz zdobyć zawód, w którym będziesz zarządzać pracą i twórczością najbardziej znanych influencerów oraz wspierać rozwój topowych marek?
Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program rozwojowy
Akademia Influencer Managera
Nasz 4-miesięczny program rozwojowy to kompleksowe szkolenie dla tych, którzy wiedzą, że przyszłość marketingu to właśnie influencer marketing!
Partner merytoryczny programy Akademia Influencer Managera:
LTTM – największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i wideo marketingu. Najlepsza sieć dla twórców (MCN), profesjonalna agencja influencer marketingu dla marek. Certyfikowany partner YouTube’a, TikToka i Facebooka.
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wpływa na nasze życie zawodowe. Zarówno liderzy, przedsiębiorcy, pracownicy muszą umieć wykorzystać AI, aby poprawiać efektywność swojej pracy, jak i organizacji. Każdy z nas powinien nie tylko zainteresować się tym tematem, lecz także zrozumieć jak na swoim stanowisku w pracy, może wykorzystywać sztuczną inteligencję i czerpać z niej siłę, budować przewagę, zwiększać produktywność, skalować efekty, upraszczać procesy. Jeśli chcesz dowiedzieć się od prawdziwych ekspertów z branży jak wdrożyć rozwiązania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu oraz jak nie pozostać w tyle, zapisz się na listę zainteresowanych nowym szkoleniem AI dla biznesu.
Influencer marketing
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Istnieje wiele czynników, dla których marki chcą promować się w kanałach influencerów. Jednym z najważniejszych jest to, że twórcy internetowi są dostępni na platformach takich jak: YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok. Dzięki temu bardzo szybko docierają do setek tysięcy odbiorców.
Chcesz zdobyć nowy zawód i pracować w influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i najbardziej znanymi markami w Polsce i za granicą?
Teraz masz szansę spełnić swoje marzenia!
Dołącz do programu rozwojowego Akademia Influencer Managera!

Opiekun merytoryczny programu

Andrzej Jankowski
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel
Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.
Opinie uczestników naszych programów


Zainwestuj w kompetencje przyszłości
Stały rozwój
Jako Influencer Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z twórcami internetowymi, poszerzasz swoją wiedzę na temat branży, rynku influencerów, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.
Świetne zarobki
Influencer Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego.
Paliwo dla Twojej kariery
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:
- możliwość odbycia stażu w Grupie LTTM,
- umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Influencer Manager,
- wiedzę na temat influencer marketingu,
- wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym.
Komfort pracy i niezależność
Nasze programy charakteryzują się tym, że można je wykonywać z dowolnego miejsca na świecie. Niezależnie od tego, gdzie mieszkasz – zdobądź zawód influencer managera!
Będziesz przez cały czas zdobywać nowe umiejętności, poznawać nowych ludzi i działać w obszarach różnych branż. Ponadto będziesz mieć wybór, z którymi klientami chcesz pracować.
Ofertę kierujemy do:
- specjalistów w firmach, którzy będą wykorzystywali AI do rozwoju firmy,
- osób, które chcą znać narzędzia i zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie,
- osób zarządzających w działach marketingu, decydujących o wdrożeniach nowych technologii w firmie.
Co wyróżnia nasze programy:
- podniesiesz swoje kwalifikacje poświadczone zaświadczeniem MEiN i certyfikatem
- zdobędziesz nowy zawód w zaledwie 4 miesiące,
- będziesz uczyć się od najbardziej cenionych ekspertów z branży,
- zadbasz o spokojną przyszłość i wysokie zarobki.

Wykładowcy

Kamil
Bolek
CMO, członek zarządu grupy LTTM, psycholog
Związany z największą w Europie Środkowo-Wschodniej grupą LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) – siecią partnerską YouTube, agencją influencer i gaming marketingu. Z wykształcenia PR-owiec, marketer i psycholog.

Martyna
Adamus
Influencer Management Director w LTTM
Od 8 lat związana z branżą influencer & wideo marketingu. W LTTM jako Influencer Management Director odpowiada za rozwój i zarządzanie zespołem Inventory (ponad 30. współpracowników w trzech zespołach tematycznych). W LTTM zrealizowała ponad 1 000 kampanii z twórcami.

Joanna
Ceplin
Przedsiębiorczyni digital, bizneswoman

Małgorzata
Jaworska-Woźniak
Członkini Izby Adwokackiej
w Warszawie
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na tym samym uniwersytecie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.

Olga
Podzińska
HR Business Partner, Certyfikowany Konsultant DISC

Karolina
Łach
Influencer Manager
Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w LTTM, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców.

Justyna
Zawadzka
Influencer Manager
Justyna od 6 lat zasila dział Inventory w Lifetube, aktualnie zarządzajac zespołem External, skupiających managerów twórców niezrzeszonych. Jej doświadczenia w Influencer marketingu to setki zrealizowanych projektów dla marek polskich i międzynarodowych.

Marcin
Pyć
Management w LTTM
Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Wiedzę i doświadczenie zdobywał, współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej.

Anna
Ryczkowska
Senior PR&Communications Manager w LTTM
Ekspert Public Relations i komunikacji w LTTM jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji Grupy LTTM, w tym sieci LifeTube, reprezentację grupy na wydarzeniach branżowych, media relations oraz budowanie ścieżek eksperckich pracowników grupy.

Artur
Nalepko
w LTTM
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00
2.03.2023 - Wprowadzenie do influencer marketingu część 1
- Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
- Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
- Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
- Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
- Kontent – różnice między platformami i formatami.
- Przydatne narzędzia i dokumenty.
7.03.2023 - Wprowadzenie do influencer marketingu część 2
- Konsumpcja mediów w Polsce i najważniejsze trendy.
- Digital influencer – definicja i kluczowe zmienne.
- Wizerunek – dobór do celu, marki i rodzaju kampanii.
- Zasięg – pomiar, dobór, najczęstsze błędy.
- Kontent – różnice między platformami i formatami.
- Przydatne narzędzia i dokumenty.
14.03.2023 - Management influencerów
- Dobre praktyki – na co zwracać uwagę.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
- Community management + content programming.
- Gdzie się zaciera granica między menedżerem a asystentem.
16.03.2023 - Management influencerów
- Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
21.03.2023 - Management influencerów
- Ćwiczenia praktyczne: brief, case study, wizytówka, koncepcja proaktywna, kryzys management.
- W jaki sposób sprzedawać twórcę i robić to dobrze.
28.03.2023 - Obsługa klienta i zarządzanie krysyzowe
- Przeprowadzenie kampanii od A do Z – przejście przez każdy element realizacji.
- Komunikacja z klientem – jak robić to dobrze, czego unikać.
- Sytuacje kryzysowe – jak je rozwiązywać, dobre praktyki.
4.04.2023 - Komunikacja i budowanie relacji w oparciu o model DISC
- Odpowiedzi na pytanie: dlaczego z jednymi nadajesz na tych samych falach, a z innymi komunikacja jest wyzwaniem.
- Zrozumienie stylów zachowań i efektywne budowanie relacji.
18.04.2023 - Public Relations
- Personal branding.
- Zarządzanie wizerunkiem.
- Pozycjonowanie eksperckie.
- Relacje z mediami.
- Informacje prasowe.
- Wywiady.
- Sytuacje kryzysowe.
18.05.2023 - Social media a inne formy współpracy z influencerami
- Możliwości współpracy influencerów na innych płaszczyznach (własna marka, collab ze znanym brandem itd).
- Jak dobrać świadczenia, jak je wycenić, modele rozliczeniowe.
23.05.2023 - Prawa autorskie
- Aspekty istotne z punktu widzenia social mediów: pojęcie utworu, prawo cytatu, pojęcie wizerunku i dozwolonego korzystania, pojęcie licencji wyłącznej i niewyłącznej, przeniesienie praw autorskich oraz pól eksploatacji, oznaczenia kampanii i powodów, dla których jest to wymogiem.
25.05.2023 - Etyka i UOKiK
- Najważniejsze kwestie etyczne dotyczące współpracy z influencerami:
- Etyka influencer marketingu.
- Kodeks Etyki Reklamy.
- Rekomendacje UOKiK oraz wymogi KRRiT.
30.05.2023 - Reklamy produktów i usług, które podlegają pod regulacje ustawowe
- Alkohol., leki, leki OCT, hazard, tytoń i inne.

Certyfikat
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, potwierdzające umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 333901. Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Przebieg szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Jeszcze możesz dołączyć przez:
Płatność jednorazowa
3400 zł 4300 zł
- Start 2.03.2023 r.
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + pdf
- Certyfikat MEiN
- Kod zawodu: 333901
Program rozwojowy Akademia Influencer Managera
Płatność cykliczna przez 4 m-ce
4×950 zł 4×1175 zł
- Start 2.03.2023 r.
- 30 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + pdf
- Certyfikat MEiN
- Kod zawodu: 333901
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów programowych i do platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.