Blog
Psychologia marki: Jak budować emocjonalne połączenie z konsumentami?
Niedawno zajmowaliśmy się tematem zadań Brand Managera, tj. podpytywaliśmy co faktycznie robi brand manager w firmach o różnej wielkości. Dzisiaj próbujemy dowiedzieć się jak owe zadania można wykonać lepiej.
Dzień z życia specjalisty mediów społecznościowych
W 2024 roku chyba nikt nie ma już wątpliwości, jak ważną pozycję w życiu firmy mają media społecznościowe. Dlatego codzienna praca Specjalisty Social Media to niesamowicie dynamiczne i pełne wyzwań stanowisko,
Opieka nad marką – co faktycznie robi brand manager – case studies organizacji o różnej wielkości
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, marka to nie tylko logo czy slogan, ale cała tożsamość firmy, która wpływa na percepcję klientów i ich decyzje zakupowe. Kluczową rolę w kształtowaniu i utrzymaniu tej tożsamości odgrywa brand manager. Choć
24-punktowa checklista dla twojej strategii sprzedażowej na Black Friday
Black Friday, to magiczny dzień dla każdego sprzedawcy online. To moment, w którym klienci otwierają swoje portfele i z chęcią wydają pieniądze na upragnione produkty. Badania Klarny z 2022 roku wskazują na to, że kupujący
9 wskazówek przyspieszających znalezienie pracy
Dla wielu osób poszukiwanie nowego zatrudnienia może być wyzwaniem i źródłem stresu, jednak z odpowiednim podejściem i narzędziami można ten proces znacznie uprościć i skrócić. W dobie cyfryzacji dostęp do ofert
Brand Manager i Strategie Marketingowe w Erze Sztucznej Inteligencji
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, rola Brand Managera ulega ewolucji. Szczególnie w obliczu rosnącego wpływu sztucznej inteligencji (AI). Nowoczesne technologie przekształcają sposób, w jaki marki budują swoje
Nie przegap żadnego wpisu!
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!
Jak sztuczna inteligencja wpływa na relacje z klientami w e-commerce
Zagadnienie, które wydaje się z pozoru lekkie, w rzeczywistości niesie za sobą wiele wyzwań, zwłaszcza w erze sztucznej inteligencji. To już nie jest przyszłość, lecz codzienność. Teraz korzystanie z AI stało się normą,
Zatrudnij PRAWDZIWEGO specjalistę ds. mediów społecznościowych – kluczowe pytania do kandydata
Jeśli ktoś zajmuje się jedynie tworzeniem treści, powinien nazywać się twórcą treści, a nie specjalistą ds. mediów społecznościowych. Dlaczego? Ponieważ prawdziwy specjalista ds. mediów społecznościowych musi umieć zintegrować działania
Sztuczna inteligencja – narzędzia wykorzystywania AI w pracy i na co dzień
Sztuczna inteligencja rozwija się w zawrotnym tempie, a firmy muszą nadążać za nowymi trendami, aby utrzymać swoją konkurencyjność na rynku. Czy w erze sztucznej inteligencji praca ludzi staje się zbędna? Czy zostaniemy
Demistyfikacja roli specjalisty ds. wdrożeń AI. Co naprawdę potrzebujesz wiedzieć i umieć
W obliczu nieustannie rozwijającej się technologii rola specjalisty ds. wdrożeń AI staje się kluczowa dla firm pragnących wykorzystać pełen potencjał sztucznej inteligencji. W czasach, gdy innowacje technologiczne przekształcają tradycyjne
Dbamy o Twoje kompetencje przyszłości
W Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów. ✅ Z naszych szkoleń skorzystały już
Obsługa klienta w mediach społecznościowych – nowoczesne praktyki i zarządzanie kryzysami
Obsługa klienta w mediach społecznościowych stała się kluczowym elementem powodzenia każdej firmy. W porównaniu do dziesięciu lat wstecz teraźniejsze „sociale” charakteryzują się jeszcze większą natychmiastowością, ale też dostępnością, co jednocześnie
Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce
W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia
Ile zarabia specjalista ds. mediów społecznościowych
Specjalista ds. mediów społecznościowych to bardzo popularny zawód. W ciągu trzech najbliższych lat będzie najbardziej pożądaną i poszukiwaną specjalizacją. Czym się charakteryzuje i na czym polega? Jakie kwalifikacje powinna posiadać osoba
Jak zdobyć przewagę konkurencyjną w zawodzie wirtualnej asysty? – cz. 2
W drugiej części naszego artykułu przedstawimy kolejne kluczowe strategie, które pozwolą Ci zdobyć przewagę konkurencyjną jako wirtualna asysta. Przekonaj się, co sprawi, że zostaniesz liderem w swojej branży. Przeczytaj część