Blog

Od dziecięcych marzeń do rzeczywistości – ewolucja zawodów w XXI wieku
Wielu z nas pamięta chwile z dzieciństwa, kiedy to pytano: „Kim chciałbyś być, gdy dorośniesz?”. Odpowiedzi były różnorodne – od strażaka po astronautę, od lekarza po pisarza. Nasze marzenia o przyszłej karierze były pełne

Sztuczna inteligencja – jak zbudować przyszłość bez obaw?
Chociaż sztuczna inteligencja budzi uzasadnione obawy, istnieją kroki, które możemy podjąć, aby zniwelować ryzyko i świadomie zbudować z jej pomocą lepszą przyszłość. Podejmując te wyzwania, powinniśmy odpowiedzialnie kierować

Algorytmy w mediach społecznościowych – jak tworzyć zgodne z nimi treści?
Media społecznościowe stały się dzisiaj niejako „drugim domem” dla wielu ludzi, gdzie spędzają czas, nawiązują kontakty i budują marki osobiste czy biznesowe. Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania na różnych

Kryzys, inflacja, zmęczenie – czas na zmianę!
Zmiany zachodzące w dzisiejszym świecie nie dotyczą jedynie technologicznego postępu, ale również kwestii ekonomicznych. Wszyscy jesteśmy zmęczeni i odczuwamy wpływ kryzysu gospodarczego oraz inflacji na nasze portfele. Poszukiwanie pracy o większych zarobkach

Specjalista ds. public relations poszukiwany – gdzie znajdziesz pracę
W świecie, gdzie informacje rozchodzą się w mgnieniu oka, a opinie mają realny wpływ na decyzje konsumenckie, skuteczny specjalista ds. public relations to kluczowa postać w zespołach biznesowych. Każdy pracodawca, któremu zależy na sukcesie

Dezinformacja w sieci, fake newsy i deep fake – jak je rozpoznać?
W coraz większej liczbie przypadków spotykamy się w Internecie z nieprawdziwymi informacjami, manipulacją rzeczywistością lub grafikami, które niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. Dezinformacja, fake newsy lub deep fake, wygenerowany
Zapisz się na newsletter
Otrzymuj powiadomienia o programach rozwojowych
i bogatych w wiedzę szkoleniach

Jak w ostatnich latach zmienił się PR
Wiele branż przeszło radykalne zmiany wraz z nastaniem ery COVID-19 i zaraz po jej ustaniu. Pandemia mocno przyczyniła się do wielu modyfikacji, dotyczących również oczekiwań wobec PR-u. Dotyczy to także

Wirtualna asysta – 3 sposoby zarządzania sobą w czasie
Wirtualna asysta daje dużo swobody działania w codziennej pracy, np. poprzez formę zdalnego wykonywania obowiązków czy bycie freelancerem, który ma kilku klientów, a nie pracuje tylko dla jednej firmy. Wiąże się to również z koniecznością

Najlepsze aplikacje dla wirtualnej asysty! Pobierz checklistę
Interesuje Cię zawód wirtualnej asysty? Ciekawi Cię, z jakich narzędzi korzystają osoby wykonujące ten przyszłościowy zawód? Mamy dla Ciebie checklistę z najlepszymi aplikacjami wspierającymi pracę wirtualnej asysty!

Sytuacje kryzysowe w influencer marketingu
Praca z twórcą internetowym, który jest popularny i potrafi wywołać kontrowersje w sieci, bywa trudna. Co prawda takie działania potrafią przynieść spore zasięgi, ale także zmuszają niekiedy do gaszenia kryzysowych sytuacji. Jak

Kim jest digital influencer
Kiedyś popularnym miejscem w sieci do wyrażania swoich opinii i dzielenia się pasjami były blogi. Kontent wideo znalazł swoje miejsce na YouTube. Później przestrzeń do różnego rodzaju publikacji stworzył Facebook,

UOKiK w branży influencer marketingu
W zeszłym roku zapadła ważna decyzja dla polskich influencerów i osób, które z nimi pracują. Zostało zakazane stosowanie praktyk, które mogą naruszać zbiorowe interesy konsumentów, a do takich zaliczono działania

5 powodów, dlaczego warto zostać mentorem
Coraz więcej osób chce się rozwijać, doszkalać i wzmacniać swoją pozycję zawodową. Osiągając coraz większe doświadczenie i szczeble kariery mają one okazję do wspierania także tych, którzy dopiero zaczynają

Grywalizacja w mentoringu
Być może słyszałeś już o grywalizacji, np. w odniesieniu biznesowym czy HR-owym. Ale czy wiesz, że występuje także grywalizacja w mentoringu, jako narzędzie wspomagające cały proces? Na czym to polega, a przede wszystkim, czy jest skuteczne? Przeczytaj

Wirtualna asysta – gdzie szukać klientów?
Coraz więcej osób szuka do zatrudnienia ludzi, którzy zajmują się wirtualną asystą. Skoro popyt jest coraz większy, to jak, będąc wirtualną asystentką lub wirtualnym asystentem znaleźć zlecenia i zdobyć