Blog

Błędy w strategiach Social Media cz.2: 7 punktów, które nadal utrudniają skuteczne działania w social mediach
Podczas kolejnych edycji szkolenia „Specjalista ds. social media” coraz wyraźniej widzę, jak niektóre błędy powtarzają się niezależnie od branży, wielkości firmy czy poziomu doświadczenia uczestników. A przecież w świecie mediów

Jak pokazać się na LinkedIn? Sprawdź, czy Twój profil działa na Twoją korzyść
LinkedIn to dziś coś więcej niż tylko sieć kontaktów zawodowych. To jedna z kluczowych platform, na której specjaliści HR i rekruterzy codziennie poszukują talentów. Dobrze uzupełniony profil może znacząco zwiększyć nasze szanse

Strach ma wielkie oczy! Jak skutecznie wejść w branżę social media
Strach ma wielkie oczy! Zmiana ścieżki kariery to duża decyzja. Zwłaszcza gdy planujemy wejść w dynamicznie rozwijającą się branżę, taką jak media społecznościowe. Jednak z odpowiednim podejściem i przygotowaniem, proces ten

Zmiana kariery? Ucz się, rozwijaj, zmieniaj! Dlaczego warto się szkolić
Wybór innej kariery, niż dotychczasowa to jedno z najtrudniejszych wyzwań, które mogą wywoływać lęk i niepewność. Obawa przed porażką, strach przed nieznanym, czy poczucie, że nie jesteśmy wystarczająco przygotowani – to naturalne uczucia. Jednak

Dlaczego kalendarz jest ważny w pracy social media managera?
Dlaczego kalendarz marketingowy jest niezbędnym narzędziem dla każdego kto pracuje w mediach społecznościowych?

E-commerce w 2025 roku: kluczowe zmiany i strategie dla sklepów online
Branża e-commerce nie zwalnia tempa – zmiany technologiczne, nowe oczekiwania klientów oraz coraz większa konkurencja sprawiają, że trzymanie ręki na pulsie jest kluczowe dla sukcesu. Jakie trendy będą dominować w 2025 roku?
Nie przegap żadnego wpisu!
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!

Marka osobista. Dlaczego inni osiągają sukces, a Ty stoisz w miejscu?
Najczęstsze blokady w personal brandingu. Jak je przełamać i zacząć budować markę?

7 kluczowych trendów w marketingu dla Brand Managera
Jak zadbać o markę w czasach, gdy wszyscy pochłonięci są sztuczną inteligencją (AI)? Co możesz zrobić, by wyróżnić swój produkt lub usługę w tak konkurencyjnych i wyjątkowych warunkach?

Kluczowe umiejętności, które musi mieć każdy specjalista social media
Narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych to dość obszerne zagadnienie. Z wielu stron jesteśmy atakowani informacjami o coraz to „lepszym” i nowszym narzędziu, które odmieni naszą pracę i życie. Sęk w tym, że częste

Błędy w strategii social media: czego nauczyło mnie siedem edycji szkolenia Specjalista Social Media
Jako opiekunka merytoryczna szkolenia “Specjalista ds. social media” mam przyjemność opiniować prace końcowe (dla chętnych) naszych absolwentów. Dla mnie jest to bardzo ważny moment, gdy dostaję dokument zawierający

Jak zbudować markę osobistą po 40. roku życia i odnieść sukces na zmieniającym się rynku pracy?
Współczesny rynek pracy stawia przed nami coraz więcej wyzwań, ale również otwiera nowe możliwości. Dla osób po 40. roku życia kluczowym narzędziem, które pozwala skutecznie konkurować na rynku, jest

Etapy budowania wiarygodnej marki w e-commerce
Budowanie wiarygodnej marki w e-commerce to kluczowy element sukcesu w dynamicznym świecie handlu online. Klienci coraz częściej opierają swoje decyzje zakupowe na wrażeniu, jakie sprawia marka sklepu internetowego. Wiarygodność

5 nietypowych narzędzi, które usprawnią pracę social media managera
Chat GPT do treści, Canva do grafik, Midjourney do obrazów… Ile razy już to słyszałaś lub słyszałeś? To niewątpliwie przydatne i warte wykorzystania narzędzia w pracy specjalisty do spraw mediów społecznościowych, jednak nie jedyne!

Psychologia marki: Jak budować emocjonalne połączenie z konsumentami?
Niedawno zajmowaliśmy się tematem zadań Brand Managera, tj. podpytywaliśmy co faktycznie robi brand manager w firmach o różnej wielkości. Dzisiaj próbujemy dowiedzieć się jak owe zadania można wykonać lepiej.

Dzień z życia specjalisty mediów społecznościowych
Obecnie chyba nikt nie ma już wątpliwości, jak ważną pozycję w życiu firmy mają media społecznościowe. Dlatego codzienna praca Specjalisty Social Media to niesamowicie dynamiczne i pełne wyzwań stanowisko, w którym każdy