Brand Manager

Dołącz do programu już teraz!

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

Zajęcia: 04.04.2024 r.

Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu: Specjalista do spraw marketingu i zarządzania marką (Kod zawodu: 243104).

04.04.2024 r.

4 miesiące, online

15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF

*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Dołącz do programu jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Buduj wiarygodność i świadomość marki

Bazując na doświadczeniach zawodowych naszych oraz współpracujących z nami specjalistów, opracowaliśmy program Brand Manager, dzięki któremu dowiesz się jak budować strategię marki i komunikacji marki krok po kroku. Będziesz wprowadzać odpowiednie strategie zwiększające wiarygodność i świadomość marki wśród odbiorców, dzięki czemu umocnisz markę na rynku.  Podczas programu nauczysz się prowadzić badania, formułować wnioski, tworzyć mapę ścieżki konsumenta i przeprowadzać analizy efektywności działań. To wszystko sprawi, że marka, którą będziesz się opiekować, osiągnie sukces marketingowy!

W programie nie zabraknie wiedzy na temat:

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Ledwoń-Blacha

Odtwórz wideo

Co wyróżnia nasze szkolenia

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Praktyka

Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
  • szukają pewnego zatrudnienia w firmie i chcą pracować po stronie klienta, zarządzać i opiekować się strategią komunikacji marki,
  • zajmują się marketingiem, chcą się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
  • rozwijają się, poszerzają swoje umiejętności i mają potrzebę samodoskonalenia,
  • mają średnio zaawansowane doświadczenie w marketingu.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.

  1. Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
  2. Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
  3. Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
  1. Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
  2. Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
  3. Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
  1. Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
  2. Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
  1. Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
  2. Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
  3. Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
  1. Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
  1. Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
  2. Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
  3. Jak współpracować z podwykonawcami.
  1. Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
  2. Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
  3. Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
  2. Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
  3. Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.

Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director
w agencji More Bananas
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Tomasz
Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl
i w prasie

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.

Marta
Orzechowska

Project Manager

Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.

Anna Karcz-Czajkowska

Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD

Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik

Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony

Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Anna
Przybysz

Szefowa
Akademii Icon

Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Radek
Ceplin

Ekspert komunikacji
i marketingu online

Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Malwina Kowalczyk

Senior Copywriterka w Brand Kolektyw | Digital Agency

Z digital marketingiem związana od niemal 10 lat. Specjalizuje się w kreatywnym copywritingu oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji dla polskich i globalnych marek.

Anna
Zalewska

Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI

Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

KAMIL WALKOWIAK _ ZDJĘCIE

Kamil
Walkowiak

Współzałożyciel
i CTO w cux.io

Z sukcesem projektował, prototypował i zbudował wysoce skalowalną platformę, która zbiera, przetwarza i analizuje miliony zdarzeń dziennie.  Pasjonat automatyzacji, prostych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.

Daniel
Kotliński

Strateg marki, mentor 
trener
Doświadczenie zdobywał w pracy jako digital marketer, copywriter, PR-owiec, specjalista social media, redaktor naczelny portalu biznesowego i CMO. Ostatnie prawie 5 lat w agencji digitalowej jako marketing manager i strateg. Aktualnie jest niezależnym strategiem marki, mentorem strategii i trenerem. O strategii pisze na swoim blogu, a także nagrywa podcast „Prosto do Strategii”.

Dołącz do programu jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Nie zwlekaj z decyzją!
Start: 19.03.2024 r.

Płatność jednorazowa

4900 zł

Program edukacyjny Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

4×1325 zł

Nie zwlekaj z decyzją!
Start: 19.03.2024 r.

Płatność jednorazowa

1700 zł 4900 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Opinie uczestników naszych programów

Postaw na zawód z przyszłością

Paliwo dla Twojej kariery!

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
  • wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku, 
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort nauki

Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:

  • zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
  • dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
  • zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.

Stały rozwój

Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Partner merytoryczny:

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Praca Brand Managera się nie nudzi, daje sporą dawkę samodzielności i niezależności w działaniu. Uczy podejmowania słusznych decyzji, pozwala na współpracę z innymi podmiotami i tworzenie kreatywnych kampanii oraz budowanie silnych, rozpoznawalnych na rynku marek. 

Osoba mająca kwalifikacje Brand Managera z powodzeniem będzie określać i śledzić konkretne cele marketingowe, tworzyć persony, pracować na insightach i dokonywać analizy rynku. Wszystko, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.