Brand Manager
Zapisz się na LISTĘ ZAINTERESOWANYCH!
Dołącz teraz - OSTATNIE MIEJSCA!
Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!
Dołącz do programu już teraz!
Dołącz do szkolenia w cenie FIRST MINUTE!
KUP I ODBIERZ SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!
DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!
START: 12.02.2025 r.
DLA BIZNESU:
- Silniejszy zespół – lepsze wyniki. Przeszkolony zespół to skuteczniejsza strategia brandingowa, większa spójność komunikacji i wyższa sprzedaż.
DLA CIEBIE:
- Praktyczne kompetencje, które wyróżnią Cię na rynku
- Zarządzanie marką i nowoczesnymi kanałami komunikacji.
- Prowadzenie projektów, budżetów i współpraca z agencjami oraz freelancerami.
- Analiza efektów działań i skuteczne wzmacnianie pozycji marki.
Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas.
Po ukończeniu otrzymasz zaświadczenie MEN i certyfikat potwierdzający kompetencje Specjalista do spraw marketingu i zarządzania marką (Kod zawodu: 243104).


- START
12.02.2025 r.
- CZAS TRWANIA
- FORMUŁA
15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF

SKORZYSTAJ Z 10 CYKLI PŁATNICZYCH


Pamiętaj do każdego zakupu otrzymujesz PRAWO JAZDY AI*
dzięki któremu możesz podnieść swoje kwalifikacje z zakresu sztucznej inteligencji lub podaruj dostęp komuś bliskiemu, aby wspólnie rozwijać kompetencje przyszłości!**
* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI **Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected] ***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze
Prawo Jazdy AI
Podstawy sztucznej inteligencji
Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.
- Naucz się rozwijać i stosować narzędzia oraz usługi oparte na sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.
- Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI.
- Zdobądź kompetencje, które uczynią Cię konkurencyjnym na rynku pracy.
Prawo Jazdy AI
Podstawy sztucznej inteligencji
Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.
- Naucz się rozwijać i stosować narzędzia oraz usługi oparte na sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.
- Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI.
- Zdobądź kompetencje, które uczynią Cię konkurencyjnym na rynku pracy.
OSTATNIE MIEJSCA! Dołącz do szkolenia jeszcze przez:
Buduj wiarygodność i świadomość marki
https://www.traditionrolex.com/27
W programie nie zabraknie wiedzy na temat:
- marketingu mix,
- insightów konsumenckich,
- badań rynku,
- technologii marketingowych.
Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Ledwoń-Blacha
Co wyróżnia nasze szkolenia
Szkolenia online na żywo
Możesz zadawać pytania wykładowcom i wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami.
Eksperci
Nasi wykładowcy to doświadczeni praktycy, którzy na co dzień pracują w topowych firmach i organizacjach.
Materiały
Masz dostęp do nagrań i dodatkowych materiałów edukacyjnych, które możesz wykorzystać w dowolnym momencie.
Rozwój zespołu
Twoja firma zyska lepiej wyszkolonych specjalistów, którzy skutecznie zarządzają marką, tworzą strategie i zwiększają wyniki sprzedaży.
Aktualnie i praktycznie
Rozwiązujesz realne case study i uczysz się na przykładach dostosowanych do bieżących trendów rynkowych.
Projekt zaliczeniowy
Przygotujesz kompleksową strategię marki i komunikacji wraz z planem działań taktycznych – samodzielnie lub w zespole.

Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
- prowadzą firmy i chcą wzmocnić kompetencje swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych.
- zajmują się marketingiem, chcą się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
- rozwijają się, poszerzają swoje umiejętności i mają potrzebę samodoskonalenia,
- mają średnio zaawansowane doświadczenie w marketingu.
- szukają pewnego zatrudnienia w firmie i chcą pracować po stronie klienta, zarządzać i opiekować się strategią komunikacji marki.
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Materiały na platformie: Informacje organizacyjne + projekt zaliczeniowy
- Stwórz strategię marketingową dla własnej marki, firmy, w której pracujesz, lub pomysłu, który chcesz rozwinąć w przyszłości. To praktyczne zadanie pozwoli Ci przećwiczyć zdobytą wiedzę i stworzyć wartościowy projekt biznesowy.
12.02.2025 - Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding
- Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
- Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
- Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
24.02.2025 - Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu
- Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
- Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
- Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
03.03.2025 - Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty
- Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
- Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
- Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
05.03.2025 - Badania rynku i desk research
- Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
- Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
12.03.2025 - Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki
- Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
17.03.2025 - Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
- Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
- Jak współpracować z podwykonawcami.
19.03.2025 - Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką
- Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
- Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
- Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
24.03.2025 - Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne
- Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
- Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
- Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
02.04.2025 - Mierzenie efektywności działań
- Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
- Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
- Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.
Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha
w agencji More Bananas

Tomasz
Palak
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl
i w prasie
Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.

Marta
Orzechowska
Project Manager
Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.

Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD
Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik
Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony
Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Anna
Przybysz
Akademii Icon
Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Radek
Ceplin
i marketingu online
Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Anna
Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

Kamil
Walkowiak
Współzałożyciel
i CTO w cux.io

Daniel
Kotliński
trener

Kamila
Kotowska
Założycielka Fundacji SpeakUPerki, wykładowczyni
Trenerka wystąpień publicznych, prezentowania i storytellingu. Strateżka Kreatywna. Od ponad 10 lat lat związana z branżą kreatywną, od 5 z ekosystemem startupowym. Uczy jak mówić, aby słuchali.
OSTATNIE MIEJSCA! Dołącz do szkolenia jeszcze przez:

i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!

**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

KUP TERAZ szkolenie Brand Manager
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI
o wartości 990 zł GRATIS!
* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI
**Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części
Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected]
***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze
Płatność jednorazowa
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program edukacyjny Brand Manager
Płatność cykliczna przez 4 msce
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do programu
- Dofinansowanie z Urzędów Pracy.
- Dofinansowania z BUR.
Zadzwoń do nas
- +48 798 767 705
Płatność jednorazowa
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program edukacyjny Brand Manager
Płatność cykliczna przez 4 msce
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
- Dofinansowania z Urzędu Pracy
- Dofinansowania z BUR
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
2 500 zł 4900 zł
- Start 12.02.2025 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
4×675 zł 4×1275 zł
- Start 12.02.2025 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
4 900 zł
- Start 12.02.2025 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Projekt zaliczeniowy
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
4×1275 zł
- Start 12.02.2025 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Projekt zaliczeniowy
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
- Dofinansowania z Urzędu Pracy
- Dofinansowania z BUR
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
- Start V edycji: Podamy wkrótce
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
- Start V edycji: Podamy wkrótce
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
- Dofinansowania z Urzędu Pracy
- Dofinansowania z BUR
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
3800 zł 4900 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
10×400 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Porozmawiajmy
Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Opinie uczestników naszych programów




Postaw na zawód z przyszłością
Paliwo dla Twojej kariery!
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:
- możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
- umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
- wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku,
- wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym.
Komfort nauki
Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:
- zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
- dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
- zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.
Stały rozwój
Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.
Świetne zarobki
Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego.

Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Przebieg szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.