Brand Manager

Zapisz się na LISTĘ ZAINTERESOWANYCH!

Dołącz teraz - OSTATNIE MIEJSCA!

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Dołącz do programu już teraz!

Dołącz do szkolenia w cenie FIRST MINUTE!

KUP I ODBIERZ SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

START: 12.02.2025 r.

DLA BIZNESU:

DLA CIEBIE:

Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas.

Po ukończeniu otrzymasz zaświadczenie MEN i certyfikat potwierdzający kompetencje Specjalista do spraw marketingu i zarządzania marką (Kod zawodu: 243104).

12.02.2025 r.

11 tygodni, online

15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF

Pamiętaj do każdego zakupu otrzymujesz PRAWO JAZDY AI*

dzięki któremu możesz podnieść swoje kwalifikacje z zakresu sztucznej inteligencji lub podaruj dostęp komuś bliskiemu, aby wspólnie rozwijać kompetencje przyszłości!**

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI **Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected] ***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

OSTATNIE MIEJSCA! Dołącz do szkolenia jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Buduj wiarygodność i świadomość marki

Opracowaliśmy program Brand Manager, aby krok po kroku nauczyć Cię strategii marki i skutecznej komunikacji – zarówno w B2C, jak i B2B. Dowiesz się, jak wzmacniać wiarygodność i rozpoznawalność marki, co przełoży się na lepsze wyniki biznesowe. Podczas programu nauczysz się badać rynek, analizować dane, tworzyć mapy ścieżki konsumenta, jak i mierzyć efektywność swoich działań. To wszystko sprawi, że marka, którą zarządzasz, osiągnie sukces. 
 
Szkolenie jest także idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wzmocnić kompetencje swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych, budując silnych specjalistów oraz skuteczną strategię brandingową.

https://www.traditionrolex.com/27

W programie nie zabraknie wiedzy na temat:

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Ledwoń-Blacha

Odtwórz wideo

Co wyróżnia nasze szkolenia

Szkolenia online na żywo

Możesz zadawać pytania wykładowcom i wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Eksperci

Nasi wykładowcy to doświadczeni praktycy, którzy na co dzień pracują w topowych firmach i organizacjach.

Materiały

Masz dostęp do nagrań i dodatkowych materiałów edukacyjnych, które możesz wykorzystać w dowolnym momencie.

Rozwój zespołu

Twoja firma zyska lepiej wyszkolonych specjalistów, którzy skutecznie zarządzają marką, tworzą strategie i zwiększają wyniki sprzedaży.

Aktualnie i praktycznie

Rozwiązujesz realne case study i uczysz się na przykładach dostosowanych do bieżących trendów rynkowych.

Projekt zaliczeniowy

Przygotujesz kompleksową strategię marki i komunikacji wraz z planem działań taktycznych – samodzielnie lub w zespole.

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
  • prowadzą firmy i chcą wzmocnić kompetencje swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych.
  • zajmują się marketingiem, chcą się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
  • rozwijają się, poszerzają swoje umiejętności i mają potrzebę samodoskonalenia,
  • mają średnio zaawansowane doświadczenie w marketingu.
  • szukają pewnego zatrudnienia w firmie i chcą pracować po stronie klienta, zarządzać i opiekować się strategią komunikacji marki.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.

  1.  Stwórz strategię marketingową dla własnej marki, firmy, w której pracujesz, lub pomysłu, który chcesz rozwinąć w przyszłości. To praktyczne zadanie pozwoli Ci przećwiczyć zdobytą wiedzę i stworzyć wartościowy projekt biznesowy.
  1. Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
  2. Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
  3. Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
  1. Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
  2. Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
  3. Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
  1. Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
  2. Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
  3. Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
  1. Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
  2. Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
  1. Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
  1. Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
  2. Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
  3. Jak współpracować z podwykonawcami.
  1. Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
  2. Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
  3. Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
  2. Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
  3. Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.

Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director
w agencji More Bananas
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Tomasz
Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl
i w prasie

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.

Marta
Orzechowska

Project Manager

Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.

Anna Karcz-Czajkowska

Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD

Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik

Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony

Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Anna
Przybysz

Szefowa
Akademii Icon

Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Radek
Ceplin

Ekspert komunikacji
i marketingu online

Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Anna
Zalewska

Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI

Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

KAMIL WALKOWIAK _ ZDJĘCIE

Kamil
Walkowiak

Współzałożyciel
i CTO w cux.io

Z sukcesem projektował, prototypował i zbudował wysoce skalowalną platformę, która zbiera, przetwarza i analizuje miliony zdarzeń dziennie.  Pasjonat automatyzacji, prostych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.

Daniel
Kotliński

Strateg marki, mentor 
trener
Niezależny strateg marki i komunikacji, założyciel agencji strategicznej The Gaps oraz autor newslettera i podcastu „Prosto Do Strategii”. Pracuje dla klientów z różnych branż, w tym sportowej, kosmetycznej, technologicznej, motoryzacyjnej, modowej, elektroniki użytkowej oraz ubezpieczeniowej.

Kamila
Kotowska

Założycielka Fundacji SpeakUPerki, wykładowczyni

Trenerka wystąpień publicznych, prezentowania i storytellingu. Strateżka Kreatywna. Od ponad 10 lat lat związana z branżą kreatywną, od 5 z ekosystemem startupowym. Uczy jak mówić, aby słuchali. 

OSTATNIE MIEJSCA! Dołącz do szkolenia jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

KUP TERAZ szkolenie Brand Manager
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI
o wartości 990 zł GRATIS!

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI
**Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części
Uwagi od klienta
bądź napisz do nas [email protected]
***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Płatność jednorazowa

2400 zł 4900 zł

Program edukacyjny Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

700 zł 4×1325 zł

Dołącz do programu

  • Dofinansowanie z Urzędów Pracy.
  • Dofinansowania z BUR.

Zadzwoń do nas

Płatność jednorazowa

2400 zł 4900 zł

Program edukacyjny Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

700 zł 4×1325 zł

Dołącz do szkolenia:

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

2 500 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

4×675 zł 4×1275 zł

Dołącz do szkolenia:

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

4 900 zł 

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

4×1275 zł 

Dołącz do szkolenia:

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

Dołącz do szkolenia:

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

3800 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

10×400 zł 

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Opinie uczestników naszych programów

Postaw na zawód z przyszłością

Paliwo dla Twojej kariery!

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
  • wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku, 
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort nauki

Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:

  • zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
  • dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
  • zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.

Stały rozwój

Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Partner merytoryczny:

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.