Zadbaj o swoją przyszłość. Zostań Brand Managerem

START II edycji - jesień 2023

Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas

Kod zawodu: 243104

jesień 2023

4 miesiące, online

14 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + pdf

Jeszcze możesz dołączyć przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zadbaj o rozwój w niepewnych czasach

Czujesz lęk przed nadchodzącym rokiem i zmianami, które Cię czekają w związku z szybującą inflacją, podwyżkami i kryzysem?

Zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli dziś nie podejmiesz ważnej decyzji o dalszym rozwoju, jutro może być niestety za późno?

Boisz się inwestować w nowe kompetencje z obawy, że to i tak nic nie zmieni w Twojej karierze, a pieniądze Ci się nie zwrócą?

Odpowiedzią na Twoje obawy jest
program rozwojowy „Brand Manager”

Bazując na doświadczeniach zawodowych naszych oraz współpracujących z nami specjalistów, opracowaliśmy program Brand Manager, dzięki któremu dowiesz się jak budować strategię marki i komunikacji marki krok po kroku.

Nie zabraknie wiedzy na temat:

Dzięki programowi:

  • zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania marką i wykorzystania nowoczesnych technologii i kanałów komunikacji w jej promocji,
  • poznasz i zrozumiesz zasady zarządzania projektami, budżetem oraz współpracy z podwykonawcami, freelancerami i agencjami,
  • nauczysz się mierzyć efekty swoich działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski do jeszcze lepszego umacniania marki na rynku,
  • zdobędziesz umiejętności sprawnego poruszania się w Marketingu Mix oraz nowoczesnych technologiach.

Opinie uczestników naszych programów

Postaw na zawód z przyszłością

Stały rozwój

Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Paliwo dla Twojej kariery!

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
  • wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku, 
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort nauki

Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:

  • zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
  • dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
  • zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.

Dla kogo jest ten program?

  • chcących zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
  • szukających pewnego zatrudnienia w jednej firmie i chcących pracować po stronie klienta, zarządzając i opiekując się komunikacją jednej marki,
  • zajmujących się marketingiem, chcących się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
  • rozwijających się, poszerzających swoje umiejętności i mających potrzebę samodoskonalenia,
  • początkujących, jak i średnio zaawansowanych adeptów marketingu.

Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha

Opiekunka programu
Brand Manager

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Anna
Cybulka

Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej

Wykładowczyni, prawniczka oraz przedsiębiorczyni – partnerka w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzeczniczka patentowa, zawodowa pełnomocniczka przed Urzędem Patentowym.

Mariusz
Łodyga

Strateg, założyciel marki Premium Consulting

Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. W biznesie od 18 lat.

Uladzimir
Cybulka

Ekspert w zakresie prawa własności intelektualnej

Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.

Marta
Orzechowska

Head of customer success w 1000.digital

Zarządza projektami w branży reklamowej od 6 lat, a od ponad 3 jako head of customer success w 1000.digital wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem zespół managerów

Agata
Patoła

Social Media Team Leader w Feeders Agency

Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.

Anna Karcz-Czajkowska

Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD

Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik

Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony

Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Anna
Przybysz

Szefowa
Akademii Icon

Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Mateusz
Muryjas

Digital Analytics Consultant – Analityczny

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiec i prelegent.

Paweł
Jarosz

Digital Content&Marketing Executive w Regatta Polska

Od wielu lat związany z social mediami i digital marketingiem. Na co dzień zajmuje się planowaniem, realizacją i monitoringiem kampanii i akcji marketingowych w branży e-commerce. 

Radek
Ceplin

Ekspert komunikacji
i marketingu online

Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00

  1. Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
  2. Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
  3. Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
  1. Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
  2. Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
  3. Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
  1. Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
  2. Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
  3. Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
  1. Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
  2. Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
  1. Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
  2. Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
  3. Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
  1. Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
  1. Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
  2. Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
  3. Jak współpracować z podwykonawcami.
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
  2. Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
  3. Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.

Partner merytoryczny:

Certyfikat

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, potwierdzające umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104. Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Jeszcze możesz dołączyć przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Kolejne zajęcia już 10.01.2023 r.!

Zostały ostatnie miejsca!

Płatność jednorazowa

5700 zł

Program rozwojowy Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

4×1525 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Rekomendacje

Aplikuj już teraz!

Praca Brand Managera się nie nudzi, daje sporą dawkę samodzielności i niezależności w działaniu. Uczy podejmowania słusznych decyzji, pozwala na współpracę z innymi podmiotami i tworzenie kreatywnych kampanii oraz budowanie silnych, rozpoznawalnych na rynku marek. 

Osoba mająca kwalifikacje Brand Managera z powodzeniem będzie określać i śledzić konkretne cele marketingowe, tworzyć persony, pracować na insightach i dokonywać analizy rynku. Wszystko, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. 

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Zdobądź w 4 miesiące zawód Brand Managera