Program edukacyjny
Brand Manager
START II edycji 19.09.2023 r.
- Podnieś swoje kwalifikacje poświadczone certyfikatem MEiN.
- Zdobądź nowy zawód w zaledwie 4 miesiące.
- Ucz się od najlepszych ekspertów w branży.
- Zadbaj o spokojną przyszłość i wysokie zarobki.
Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas
Kod zawodu: 243104

- START
19.09.2023 r.
- CZAS TRWANIA
- FORMUŁA
15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF
Cena programu wzrośnie za:
Zadbaj o rozwój w niepewnych czasach

Czujesz lęk przed nadchodzącym rokiem i zmianami, które Cię czekają w związku z szybującą inflacją, podwyżkami i kryzysem?

Zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli dziś nie podejmiesz ważnej decyzji o dalszym rozwoju, jutro może być niestety za późno?

Boisz się inwestować w nowe kompetencje z obawy, że to i tak nic nie zmieni w Twojej karierze, a pieniądze Ci się nie zwrócą?
Odpowiedzią na Twoje obawy jest
program rozwojowy
Brand Manager
Bazując na doświadczeniach zawodowych naszych oraz współpracujących z nami specjalistów, opracowaliśmy program Brand Manager, dzięki któremu dowiesz się jak budować strategię marki i komunikacji marki krok po kroku.
Nie zabraknie wiedzy na temat:
- marketingu mix,
- insightów konsumenckich,
- badań rynku,
- technologii marketingowych.
Dzięki programowi:
- zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania marką i wykorzystania nowoczesnych technologii i kanałów komunikacji w jej promocji,
- poznasz i zrozumiesz zasady zarządzania projektami, budżetem oraz współpracy z podwykonawcami, freelancerami i agencjami,
- nauczysz się mierzyć efekty swoich działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski do jeszcze lepszego umacniania marki na rynku,
- zdobędziesz umiejętności sprawnego poruszania się w Marketingu Mix oraz nowoczesnych technologiach.

Opinie uczestników naszych programów


Postaw na zawód z przyszłością
Stały rozwój
Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.
Świetne zarobki
Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego.
Paliwo dla Twojej kariery!
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:
- możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
- umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
- wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku,
- wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym.
Komfort nauki
Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:
- zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
- dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
- zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.
Dla kogo jest ten program?
- chcących zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
- szukających pewnego zatrudnienia w jednej firmie i chcących pracować po stronie klienta, zarządzając i opiekując się komunikacją jednej marki,
- zajmujących się marketingiem, chcących się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
- rozwijających się, poszerzających swoje umiejętności i mających potrzebę samodoskonalenia,
- początkujących, jak i średnio zaawansowanych adeptów marketingu.

Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha
Opiekunka programu
Brand Manager

Anna
Cybulka
Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej
Wykładowczyni, prawniczka oraz przedsiębiorczyni – partnerka w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzeczniczka patentowa, zawodowa pełnomocniczka przed Urzędem Patentowym.

Mateusz
Muryjas
Digital Analytics Consultant – Analityczny
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiec i prelegent.

Uladzimir
Cybulka
Ekspert w zakresie prawa własności intelektualnej
Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.

Marta
Orzechowska
Specjalistka od projektów marketingowych
Zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych, w branży reklamowej od 6 lat, przez ostatnie prawie 4 lata kierowała i mentorowała zespołowi customer success w 1000.digital

Agata
Patoła
Social Media Team Leader w Feeders Agency
Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.

Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD
Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik
Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony
Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Anna
Przybysz
Akademii Icon
Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Paweł
Jarosz
Digital Content&Marketing Executive w Regatta Polska
Od wielu lat związany z social mediami i digital marketingiem. Na co dzień zajmuje się planowaniem, realizacją i monitoringiem kampanii i akcji marketingowych w branży e-commerce.

Radek
Ceplin
i marketingu online
Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Łukasz
Murawski
Certyfikowany przez Martyego Neumeiera „Brand Specialist”
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00
19.09.2023 - Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding
- Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
- Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
- Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
25.09.2023 - Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu
- Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
- Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
- Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
3.10.2023 - Badania rynku i desk research
- Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
- Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
10.10.2023 - Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty
- Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
- Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
- Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
12.10.2023 - Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki
- Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
17.10.2023 - Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
- Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
- Jak współpracować z podwykonawcami.
19.10.2023 - Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne
- Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
- Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
- Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
24.10.2023 - Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką
- Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
- Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
- Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
7.11.2023 - Mierzenie efektywności działań
- Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
- Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
- Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.

Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Przebieg szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Cena programu wzrośnie za:
Płatność jednorazowa
3900 zł 4900 zł
- Start 19.09.2023 r.
- 28 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Program edukacyjny Brand Manager
Płatność cykliczna przez 4 msce
4×1075 zł 4×1325 zł
- Start 19.09.2023 r.
- 28 godzin zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów programowych i do platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.
Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?
Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills
Rekomendacje
Aplikuj już teraz!
Praca Brand Managera się nie nudzi, daje sporą dawkę samodzielności i niezależności w działaniu. Uczy podejmowania słusznych decyzji, pozwala na współpracę z innymi podmiotami i tworzenie kreatywnych kampanii oraz budowanie silnych, rozpoznawalnych na rynku marek.
Osoba mająca kwalifikacje Brand Managera z powodzeniem będzie określać i śledzić konkretne cele marketingowe, tworzyć persony, pracować na insightach i dokonywać analizy rynku. Wszystko, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.