Specjalista sprzedaży internetowej
DOŁĄCZ W NAJNIŻSZEJ CENIE FIRST MINUTE!
- Poznaj kluczowe zasady branży e-commerce.
- Zdobądź wiedzę na temat tworzenia i obsługi sklepu internetowego.
- Poznaj skuteczne strategie marketingowe dla sklepu internetowego.
- Zyskaj wiedzę bezpośrednio od praktyków z branży.
Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEiN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Specjalista ds. sprzedaży internetowej (Kod zawodu: 243109).


- START:
- 08.11.2023 r.
- CZAS TRWANIA
4 miesiące
- FORMUŁA
12 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej
Cena programu wzrośnie za:
Przygotuj się na przyszłość w branży e-commerce!
Duża konkurencja na rynku, rozwój technologii, AI i automatyzacja sprawiają, że do pracy w e-commerce potrzebni są wysoko wyszkoleni specjaliści. Nie wystarczy wiedza, jak obsłużyć sklep, bo dziś przede wszystkim liczą się kompetencje w zakresie marketingu i nowoczesnej sprzedaży. Sklepy internetowe potrzebują osób, które przyczynią się do dalszego rozwoju biznesowego i wzrostu sprzedaży. Takie kompetencje zapewnia szkolenie na specjalistę ds. sprzedaży internetowej. W programie znajdują się poszukiwane obecnie przez pracodawców obszary wiedzy:
SEO w e-commere
kampanie PCC dla sklepów
social media marketing
internetowa obsługa klienta
Pomożemy Ci wyruszyć ku wymarzonym celom zawodowym
To także doskonała baza dla osób, które chcą świadomie rozpocząć rozwój własnego sklepu!

Anna Zalewska – opiekunka merytoryczna programu Specjalista sprzedaży intrnetowej
Dostęp do wiedzy w internecie wcale nie oznacza, że łatwiej ją zdobyć, przyswoić i przełożyć na działanie. Dlatego zaangażowaliśmy się w realizację szkolenia, którego największą wartością są
wykładowcy-praktycy. To wprawni sprzedawcy, specjaliści ds. SEO, marketingu i obsługi klienta,
na co dzień realizujący zadania dla klientów z branży e-commerce.
Naszym celem jest podzielić się wiedzą i udzielić praktycznych wskazówek, jak skutecznie rozwijać własny sklep lub jak znaleźć pracę w dynamicznej i nowoczesnej branży e-commerce. Po co szukać po omacku, jeśli można czerpać wiedzę od osób, które znają branżę e-commerce na wylot i w dodatku
z przyjemnością się tą wiedzą podzielą? Takiej okazji nie można przegapić.
Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Zalewska
Partner merytoryczny programu

Agencja Widoczni
Projekt edukacyjny Agencji Widoczni – polskiej agencji marketingu internetowego działającej na rynku od ponad dwóch dekad. Akademia Widoczni to:
- kilkunastu ekspertów,
- ponad 200 przeprowadzonych szkoleń i webinarów.
- ponad 50 wygłoszonych prelekcji.
Specjalizujemy się w tematyce związanej z pozycjonowaniem, PPC, UX, czy e-commerce. Mieliśmy okazję szkolić zarówno przedsiębiorców, jak i studentów, czy uczniów. Naszym celem jest edukowanie i pokazanie, że marketing internetowy to niezbędny element promocji
w każdej firmie, która chce być widoczna w sieci.
To szkolenie odmieni Twoją zawodową drogę!
Stworzyliśmy szkolenie, które daje realne umiejętności i co ważne – uczy również późniejszego samodzielnego zdobywania wiedzy, co jest niezbędne w tak dynamicznie rozwijającej się branży.
- Lubisz odkrywać nowinki technologiczne i chcesz dowiedzieć się, jak wpleść je w swoje zawodowe kompetencje?
- Pasjonuje Cię komunikacja w mediach społecznościowych, ale potrzebujesz wiedzy, aby wykorzystać ją biznesowo?
- Chcesz pracować kreatywnie i realizować swoje pomysły, ale nie wiesz, jak na tym zarabiać?
- Internet to Twoja ulubiona przestrzeń do budowania relacji i sprzedaży, ale brakuje Ci technicznych umiejętności i wiedzy, by wykorzystać ten potencjał?
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie i dla osób, które już wiedzą, że chcą w swojej pracy wykorzystywać internet, narzędzia online, media społecznościowe i technologie.

Co wyróżnia to szkolenie
Szkolenia online na żywo
Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.
Eksperci
Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.
Materiały
Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.
Praktyka
Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.
Aktualność
Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.
Intensywna edukacja
Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00. Terminy wykładów mogą ulec nieznaczym zmianom.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.
15.11.2023 - Pierwsze kroki w biznesie e-commerce
- Strategia marketingowa dla sklepu internetowego
- Opracowanie strategii i planu rozwoju sprzedaży
- Różne strategie cenowe
- Zarządzanie budżetem e-commerce
- Budowanie zespołu do obsługi klienta
22.11.2023 - Stawiam własny sklep internetowy
- Jak wybrać platformę
- Co warto wiedzieć, aby sprawnie obsługiwać technicznie dowolną platformę e-commerce?
- Jak wybrać hosting dla sklepu internetowego i co warto o tym wiedzieć?
- Jaki sprzęt jest potrzebny do obsługi sklepu internetowego?
27.11.2023 - Prezentacja i opis oferty sklepu
- Zasady tworzenia skutecznych opisów produktów
- Strategia content marketingu dla sklepu
- Sposoy prezentacji oferty w sklepie internetowym
- Przydatne narzędzia do tworzenia contentu dla sklepu internetowego
13.12.2023 - Marketing dla e-commerce podstawy budowy wizerunki i społeczności
- Social media
- Content marketing
- Analiza konkurencji
- Badanie trendów
- Komunikacja i budowanie relacji z klientem w social mediach
10.01.2024 - Obsługa sprzedaży i bieżące zarządzanie sklepem
- Obsługa i przyjmowanie zamówień
- Zarządzanie sprzedażą – własny magazyn vs. zewnętrzny
- Współpraca z firmami kurierskimi
- Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą i wysyłką
- Jak przebiega proces sprzedaży i jak analizować jego kolejne etapy (wskaźniki)
- Koszzty obsługi sprzedazy i co jest potrzebne do realizacji
- Jak i gdzie monitorować stany magazynowe
15.01.2024 - Komunikacja z klientem
- Udzielenie wsparcia przyszłemu klientowi
- Doradzenie w zakresie oferty i pozyskiwanie sprzedaży
- Odpowiadanie na reklamacjie
- Trudne sytuacje – rozwiązanie problemów klientów z zamówieniem
- Pozyskanie opinii o sklepie
- Standardy obsługi klienta
- Komunikacja telefoniczna i mailowa
Wykładowcy

Anna Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

Grzegorz Furdyna
Team leader SEO
Specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Doświadczony front end developer, ma na koncie rozwój platformy e-commerce dla znanej marki. Absolwent studiów informatycznych i doświadczony specjalista marketingu internetowego dla e-commerce.

Daniel Chruściński
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości
Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji
w agencji widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.

Maciej
Jeżewski
ds. spraw relacji z klientami
Ma kilkanaście lat doświadczenia
w zakresie sprzedaży i budowy relacji
z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.

Piotr Kortyla
ds. Rozwoju Biznesu
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.

Damian
Jędrzejewski
Starszy specjalista ds. pozycjonowania
i Koordynator zespołu SEO
Inżynier informatyki ze specjalnością
e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.
Cena programu wzrośnie za:
Płatność jednorazowa
1990 zł 3900 zł
- Start 8.11.2023 r.
- 32 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243109
Płatność jednorazowa
2400 zł 3900 zł
- Start 8.11.2023 r.
- 32 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243109
Program rozwojowy
Specjalista sprzedaży internetowej
Płatność cykliczna przez 4 m-ce
4×700 zł 4×1075 zł
- Start 8.11.2023 r.
- 32 godziny zajęć
- Zawód w 4 miesiące
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243109
Porozmawiajmy
Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Opinie uczestników naszych programów





Zyskaj uniwersalne i poszukiwane umiejętności
Postaw na zawód z przyszłością
Wszystkie pozyskane kompetencje w trakcie kursu z powodzeniem wykorzystasz również w innych obszarach branży internetowej.
Są to m.in. takie umiejętności jak:
- zarządzanie marketingiem internetowym – przygotujesz się do samodzielnego realizowania kampanii, ale nie to nie wszystko – nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami, analizować ich pracę i planować działania marketingu internetowego w firmie
- komunikacja z klientem – ta umiejętność przyda się w każdej dziedzinie życia zawodowego i prywatnego; poznasz techniki i procedury, które zniwelują stres związany z obsługą klienta i przyczynią się do budowania trwałych relacji
- tworzenie treści – treści na stronę, do mediów społecznościowych czy też treści maili wysyłanych automatycznie powinny być motywujące i wyrażać osobowość marki; przy tym warto, aby były zoptymalizowane pod SEO i przynosiły realną wartość odbiorcom; z umiejętnościami w tym zakresie z powodzeniem pokierujesz skuteczną komunikacją online w każdej firmie
- obsługa strony internetowej – tak, sklep to strona i opanowanie zarządzania nią sprawi, że bez problemu odnajdziesz się w zarządzaniu każdą stroną z użyciem CMS
To tylko wybrane przykłady, ale jak widzisz kompetencje z kursu na sprzedawcę internetowego to solidna baza, która otworzy przed Tobą drzwi w naprawdę wielu firma o różnym profilu działalności.
Podążaj za innowacjami
Praca w e-commerce to w dużej mierze konieczność stosowania
w praktyce nowych technologii i cyfryzacja wielu procesów. Na kursie otrzymasz nie tylko solidne podstawy i wiedzę z technologii stosowanych w marketingu i obsłudze klienta e-commerce, ale również dowiesz się, jak samodzielnie śledzić nowości i wdrażać je w swojej pracy.

Znajdź pracę taką jak lubisz
Szkolenie przygotowuje do rozpoczęcia pracy w branży internetowej, nie tylko e-commerce. Osób z kompetencjami rozwijanymi na kursie szukają agencje marketingowe, sklepy internetowe, platformy aukcyjne i ogłoszeniowe, działy marketingu w niemal każdej dużej firmie w Polsce!
W tej branży wiele osób zaczyna od niskopłatnych stanowisk, ale jeśli tylko pokażą, że są w stanie przenieść wiedzę na praktykę
i dostarczać firmie realne efekty – otwierają się drzwi do szybko rosnących zarobków powyżej średniej krajowej, z wygodnymi warunkami pracy, w luźnej atmosferze – specyficznej właśnie dla agencji
i działów marketingu. Chcesz tego? Zaangażuj się w kurs i pokaż, co potrafisz 🙂 My Ci w tym pomożemy.

Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243109.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Formuła szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów programowych i do platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.
Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?
Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills
Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej
Specjalista sprzedaży internetowej to szybko rozwijające się stanowisko, które przydaje się w każdej firmie handlowej, usługowej lub produkcyjnej. Sprzedaż jest motorem napędowym każdej firmy, więc i coraz częściej pracodawcy poszukują osób, które w sposób profesjonalny zadbają o sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi. Zakres obowiązków specjalisty sprzedaży internetowej jest szeroki, ale jeśli chcesz, możesz się tego nauczyć od najlepszych praktyków z branży!
Odbierz NIESPODZIANKĘ!
PDF „Jak wykorzystać opinie w GOOGLE”. Wykorzystaj opinie w Google do budowy i wzmocnienia wizerunku Twojej firmy.