Specjalista e-commerce

Specjalista sprzedaży internetowej

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

START II edycji: jesień 2024 r.

Opiekunka merytoryczna programu: Anna Zalewska menadżerka marketingu w agencji Widoczni i trenerka w Akademii Widoczni

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Specjalista ds. sprzedaży internetowej (Kod zawodu: 243109).

4 miesiące

12 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej

*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Przygotuj się na przyszłość w branży e-commerce!

Duża konkurencja na rynku, rozwój technologii, AI i automatyzacja sprawiają, że do pracy w e-commerce potrzebni są wysoko wyszkoleni specjaliści. Nie wystarczy wiedza, jak obsłużyć sklep, bo dziś przede wszystkim liczą się kompetencje w zakresie marketingu i nowoczesnej sprzedaży. Sklepy internetowe potrzebują osób, które przyczynią się do dalszego rozwoju biznesowego i wzrostu sprzedaży. Takie kompetencje zapewnia szkolenie na specjalistę ds. sprzedaży internetowej. W programie znajdują się poszukiwane obecnie przez pracodawców obszary wiedzy:

SEO w e-commere

kampanie PCC dla sklepów

social media marketing

internetowa obsługa klienta

Pomożemy Ci wyruszyć ku wymarzonym celom zawodowym

To także doskonała baza dla osób, które chcą świadomie rozpocząć rozwój własnego sklepu!

Anna Zawelska

Anna Zalewska – opiekunka merytoryczna programu Specjalista sprzedaży intrnetowej

Dostęp do wiedzy w internecie wcale nie oznacza, że łatwiej ją zdobyć, przyswoić i przełożyć na działanie. Dlatego zaangażowaliśmy się w realizację szkolenia, którego największą wartością są 
wykładowcy-praktycy
. To wprawni sprzedawcy, specjaliści ds. SEO, marketingu i obsługi klienta,
na co dzień realizujący zadania dla klientów z branży e-commerce. 

Naszym celem jest podzielić się wiedzą i udzielić praktycznych wskazówek, jak skutecznie rozwijać własny sklep lub jak znaleźć pracę w dynamicznej i nowoczesnej branży e-commerce. Po co szukać po omacku, jeśli można czerpać wiedzę od osób, które znają branżę e-commerce na wylot i w dodatku
z przyjemnością się tą wiedzą podzielą? Takiej okazji nie można przegapić.

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Zalewska

Odtwórz wideo

Partner merytoryczny programu

Agencja Widoczni

Projekt edukacyjny Agencji Widoczni – polskiej agencji marketingu internetowego działającej na rynku od ponad dwóch dekad. Akademia Widoczni to:

  • kilkunastu ekspertów,
  • ponad 200 przeprowadzonych szkoleń i webinarów.
  • ponad 50 wygłoszonych prelekcji.

 

Specjalizujemy się w tematyce związanej z pozycjonowaniem, PPC, UX, czy e-commerce. Mieliśmy okazję szkolić zarówno przedsiębiorców, jak i studentów, czy uczniów. Naszym celem jest edukowanie i pokazanie, że marketing internetowy to niezbędny element promocji
w każdej firmie
, która chce być widoczna w sieci.

To szkolenie odmieni Twoją zawodową drogę!

Stworzyliśmy szkolenie, które daje realne umiejętności i co ważne – uczy również późniejszego samodzielnego zdobywania wiedzy, co jest niezbędne w tak dynamicznie rozwijającej się branży.

  • Lubisz odkrywać nowinki technologiczne i chcesz dowiedzieć się, jak wpleść je w swoje zawodowe kompetencje?
  • Pasjonuje Cię komunikacja w mediach społecznościowych, ale potrzebujesz wiedzy, aby wykorzystać ją biznesowo?
  • Chcesz pracować kreatywnie i realizować swoje pomysły, ale nie wiesz, jak na tym zarabiać?
  • Internet to Twoja ulubiona przestrzeń do budowania relacji i sprzedaży, ale brakuje Ci technicznych umiejętności i wiedzy, by wykorzystać ten potencjał?


To szkolenie jest właśnie dla Ciebie i dla osób, które już wiedzą, że chcą w swojej pracy wykorzystywać internet, narzędzia online, media społecznościowe i technologie.

Co wyróżnia to szkolenie

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Praktyka

Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00. Terminy wykładów mogą ulec nieznaczym zmianom.
Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.

  1. Strategia marketingowa dla sklepu internetowego
  2. Opracowanie strategii i planu rozwoju sprzedaży
  3. Różne strategie cenowe
  4. Zarządzanie budżetem e-commerce
  5. Budowanie zespołu do obsługi klienta 
  1. Jak wybrać platformę
  2. Co warto wiedzieć, aby sprawnie obsługiwać technicznie dowolną platformę e-commerce?
  3. Jak wybrać hosting dla sklepu internetowego i co warto o tym wiedzieć?
  4. Jaki sprzęt jest potrzebny do obsługi sklepu internetowego?
  1. Zasady tworzenia skutecznych opisów produktów
  2. Strategia content marketingu dla sklepu
  3. Sposoy prezentacji oferty w sklepie internetowym
  4. Przydatne narzędzia do tworzenia contentu dla sklepu internetowego
  1. Social media
  2. Content marketing
  3. Analiza konkurencji
  4. Badanie trendów
  5. Komunikacja i budowanie relacji z klientem w social mediach
  1. Obsługa i przyjmowanie zamówień
  2. Zarządzanie sprzedażą – własny magazyn vs. zewnętrzny
  3. Współpraca z firmami kurierskimi 
  4. Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą i wysyłką 
  5. Jak przebiega proces sprzedaży i jak analizować jego kolejne etapy (wskaźniki)
  6. Koszzty obsługi sprzedazy i co jest potrzebne do realizacji
  7. Jak i gdzie monitorować stany magazynowe
  1. Udzielenie wsparcia przyszłemu klientowi
  2. Doradzenie w zakresie oferty i pozyskiwanie sprzedaży
  3. Odpowiadanie na reklamacjie
  4. Trudne sytuacje – rozwiązanie problemów klientów z zamówieniem 
  5. Pozyskanie opinii o sklepie
  6. Standardy obsługi klienta
  7. Komunikacja telefoniczna i mailowa

Wykładowcy

anna-zawadzka_widoczni-e1692571748472-252x300

Anna
Zalewska

Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu

Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

grzegorz-furdyna

Grzegorz
Furdyna

Team leader SEO

Specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Doświadczony front end developer, ma na koncie rozwój platformy e-commerce dla znanej marki. Absolwent studiów informatycznych i doświadczony specjalista marketingu internetowego dla e-commerce.

maciej-jezewski

Maciej
Jeżewski

Pełnomocnik zarządu
ds. spraw relacji z klientami

Ma kilkanaście lat doświadczenia
w zakresie sprzedaży i budowy relacji
z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.

daniel-chruscinski (1)

Daniel
Chruściński

Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości

Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji
w agencji widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.

damian-jedrzejewski-3

Damian
Jędrzejewski

Starszy specjalista ds. pozycjonowania
i Koordynator zespołu SEO

Inżynier informatyki ze specjalnością
e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.

Piotr
Kortyla

Starszy specjalista
ds. Rozwoju Biznesu

Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.

Paula
Skrzypecka

Starsza prawniczka
w kancelarii
Creativa Legal

Doktorka nauk prawnych
i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy
i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

w NAJNIŻSZEJ cenie!

STARTUJEMY 27.02.2024 r.

Płatność jednorazowa

1700 zł 3900 zł

w NAJNIŻSZEJ CENIE!

STARTUJEMY JESIENIĄ 2024 r.

Płatność jednorazowa

3 900 zł

Program rozwojowy
Specjalista
e-commerce

Płatność cykliczna przez 4 m-ce

4×1075 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Opinie uczestników naszych programów

Zyskaj uniwersalne i poszukiwane umiejętności

Postaw na zawód z przyszłością

Wszystkie pozyskane kompetencje w trakcie kursu z powodzeniem wykorzystasz również w innych obszarach branży internetowej.
Są to m.in. takie umiejętności jak:

  • zarządzanie marketingiem internetowym – przygotujesz się do samodzielnego realizowania kampanii, ale nie to nie wszystko – nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami, analizować ich pracę i planować działania marketingu internetowego w firmie 
  • komunikacja z klientem – ta umiejętność przyda się w każdej dziedzinie życia zawodowego i prywatnego; poznasz techniki i procedury, które zniwelują stres związany z obsługą klienta i przyczynią się do budowania trwałych relacji
  • tworzenie treści – treści na stronę, do mediów społecznościowych czy też treści maili wysyłanych automatycznie powinny być motywujące i wyrażać osobowość marki; przy tym warto, aby były zoptymalizowane pod SEO i przynosiły realną wartość odbiorcom; z umiejętnościami w tym zakresie z powodzeniem pokierujesz skuteczną komunikacją online w każdej firmie
  • obsługa strony internetowej – tak, sklep to strona i opanowanie zarządzania nią sprawi, że bez problemu odnajdziesz się w zarządzaniu każdą stroną z użyciem CMS

    To tylko wybrane przykłady, ale jak widzisz kompetencje z kursu na sprzedawcę internetowego to solidna baza, która otworzy przed Tobą drzwi w naprawdę wielu firma o różnym profilu działalności.

Podążaj za innowacjami

Praca w e-commerce to w dużej mierze konieczność stosowania
w praktyce nowych technologii i cyfryzacja wielu procesów. Na kursie otrzymasz nie tylko solidne podstawy i wiedzę z technologii stosowanych w marketingu i obsłudze klienta e-commerce, ale również dowiesz się, jak samodzielnie śledzić nowości i wdrażać je w swojej pracy.

Znajdź pracę taką jak lubisz

Szkolenie przygotowuje do rozpoczęcia pracy w branży internetowej, nie tylko e-commerce. Osób z kompetencjami rozwijanymi na kursie szukają agencje marketingowe, sklepy internetowe, platformy aukcyjne i ogłoszeniowe, działy marketingu w niemal każdej dużej firmie w Polsce!

W tej branży wiele osób zaczyna od niskopłatnych stanowisk, ale jeśli tylko pokażą, że są w stanie przenieść wiedzę na praktykę
i dostarczać firmie realne efekty – otwierają się drzwi do szybko rosnących zarobków powyżej średniej krajowej, z wygodnymi warunkami pracy, w luźnej atmosferze – specyficznej właśnie dla agencji
i działów marketingu. Chcesz tego? Zaangażuj się w kurs i pokaż, co potrafisz 🙂 My Ci w tym pomożemy.

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243109.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Formuła szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Specjalista sprzedaży internetowej to szybko rozwijające się stanowisko, które przydaje się w każdej firmie handlowej, usługowej lub produkcyjnej. Sprzedaż jest motorem napędowym każdej firmy, więc i coraz częściej pracodawcy poszukują osób, które w sposób profesjonalny zadbają o sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi. Zakres obowiązków specjalisty sprzedaży internetowej jest szeroki, ale jeśli chcesz, możesz się tego nauczyć od najlepszych praktyków z branży! 

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

PDF „Jak wykorzystać opinie w GOOGLE”. Wykorzystaj opinie w Google do budowy i wzmocnienia wizerunku Twojej firmy.