Specjalista e-commerce

Specjalista sprzedaży internetowej

Jak to szkolenie wpłynie na Twoje życie

START: 23.09.2024 r.

Opiekunka merytoryczna programu: Anna Zalewska menadżerka marketingu w agencji Widoczni i trenerka w Akademii Widoczni

4 miesiące

13 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Przygotuj się na przyszłość w branży e-commerce!

Duża konkurencja na rynku, rozwój technologii, AI i automatyzacja sprawiają, że do pracy w e-commerce potrzebni są wysoko wyszkoleni specjaliści. Nie wystarczy wiedza, jak obsłużyć sklep, bo dziś przede wszystkim liczą się kompetencje w zakresie marketingu i nowoczesnej sprzedaży. Sklepy internetowe potrzebują osób, które przyczynią się do dalszego rozwoju biznesowego i wzrostu sprzedaży. Takie kompetencje zapewnia szkolenie na specjalistę ds. sprzedaży internetowej. W programie znajdują się poszukiwane obecnie przez pracodawców obszary wiedzy:

SEO w e-commere

kampanie PCC dla sklepów

social media marketing

internetowa obsługa klienta

Pomożemy Ci wyruszyć ku wymarzonym celom zawodowym

To także doskonała baza dla osób, które chcą świadomie rozpocząć rozwój własnego sklepu!

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Zalewska

Odtwórz wideo

Dostęp do wiedzy w internecie wcale nie oznacza, że łatwiej ją zdobyć, przyswoić i przełożyć na działanie. Dlatego zaangażowaliśmy się w realizację szkolenia, którego największą wartością są wykładowcy-praktycy. To doświadczeni sprzedawcy, specjaliści ds. SEO, marketingu i obsługi klienta,
na co dzień realizujący zadania dla klientów z branży e-commerce. 

Naszym celem jest podzielić się wiedzą i udzielić praktycznych wskazówek, jak skutecznie rozwijać własny sklep lub jak znaleźć pracę w dynamicznej i nowoczesnej branży e-commerce. Po co szukać po omacku, jeśli można czerpać wiedzę od osób, które znają branżę e-commerce na wylot i w dodatku
z przyjemnością się tą wiedzą podzielą? Takiej okazji nie można przegapić.

Szkolenie Specjalista e-commerce jest dla osób, które:

Przeczytaj opinie uczestników szkolenia

Katarzyna Zoń
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Na początku listopada rozpoczęłam kurs „Specjalista sprzedaży internetowej" w Instytucie Marki Online i Komunikacji. Już teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest to kurs godny polecenia. Dlaczego? Ogrom wiedzy, którą dzielą się specjaliści z agencji widoczni, jest niesamowita. Zajęcia są świetnie zorganizowane: wykład na żywo z możliwością zadawania pytań, a następnie video udostępnione na indywidualnym panelu kursanta - można wrócić do niego w dowolnym momencie. Zagadnienia poruszane w czasie wykładów są starannie dobrane, a same wykłady wyczerpują dany temat. Teoria poparta przykładami praktycznymi, dobrymi i złymi praktykami w biznesie online Serdecznie polecam!

Jakub Rajda
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zespół IMOK tworzą fachowcy. Wiedza na szkoleniach była przekazywana w sposób wzorowy, był kontakt między uczniem a wykładowca, który zawsze starał się wyczerpująco odpowiedzieć na zadane pytanie. Sam kurs przebiega sprawnie, bez komplikacji, jest zachowana terminowość. Po raz pierwszy skorzystałem z kursu organizowanego poprzez tę firmę i szczerze się nie zawiodłem.

Justyna Solecka
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Z kursem IMOK-u wiązałam dużo nadziei. Wiedziałam, że Pani Joanna to profesjonalistka, dlatego poprzeczkę, jeśli chodzi o moje oczekiwania, stawiałam bardzo wysoko. Nie chciałam kolejnego ,,pitu, pitu’' o wszystkim i o niczym. Zależało mi na tym, aby zyskać konkretną treściwą wiedzę, która pozwoli mi na wykonywanie w przyszłości zawodu związanego z pracą i wsparciem dla e-commerce. Nie myliłam się co do swojej decyzji. Kurs specjalista ds. sprzedaży internetowej w 100% spełnił moje oczekiwania. Po pierwsze: wiedza zdobyta podczas szkolenia to, samo mięcho i konkrety bez lania wody. Po drugie materiał doskonale zaplanowany, aby przeprowadzić kursanta przez cały proces krok po kroku: strategia, badanie konkurencji, budowa sklepu, seo, promocja i reklama płatna, analityka, obsługa sprzedaży i automatyzacje. Naprawdę wiedza zdobyta z tego kursu jest warta swojej ceny. Kolejnym plusem byli młodzi wyluzowani i sympatyczni wykładowcy. Z przyjemnością słuchałam każdej lekcji. Sama platforma bardzo intuicyjna. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam uczestniczyć w tym kursie, zdobyć nowy zawód i masę nowej wiedzy. Ponownie skorzystam z kursów IMOK-u.

Marta Kochanowska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Praktyczna wiedza - dokładnie przejrzałam program szkolenia, również to, że szkolenie było prowadzone we współpracy z agencją SEO, a nie zewnętrznymi trenerami, dodatkowo bardzo dobra reklama i tez dobre opinie w Googlach skłoniły mnie do wzięcia udziału w szkoleniu „Specjalista e-commerce”. Nie bez znaczenia była również dogodna godzina szkolenia i sam fakt, że kurs był online. Polecam szkolenie „Specjalista e-commerce”, ponieważ było dobrze zaplanowane, zorganizowane, było bardzo mało problemów technicznych jak na szkolenie online, które trwało kilka tygodni. Sama długość i zakres tematyczny szkolenia też nie pozostawiają nic do zarzucenia.

Katarzyna Dąbrowicz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mam wiedzę techniczną jak stworzyć sklep internetowy. Brakowało mi jednak pokładania wszystkich procesów marketingowych. Czyli co trzeba wziąć pod uwagę i jakie kroki podjąć, aby sklep przynosił dochody i stał się rentowny. Kurs specjalisty Specjalista sprzedaży internetowej wszystko mi poukładał. Jeśli nie chcesz działać w ciemno, metodą prób I błędów, tylko mieć jasny przekaz na, co zwrócić uwagę i od czego zacząć, ten kurs jest zdecydowanie dla Ciebie.

To szkolenie odmieni Twoją zawodową drogę!

Stworzyliśmy szkolenie, które daje realne umiejętności i co ważne – uczy również późniejszego samodzielnego zdobywania wiedzy, co jest niezbędne w tak dynamicznie rozwijającej się branży.

  • Lubisz odkrywać nowinki technologiczne i chcesz dowiedzieć się, jak wpleść je w swoje zawodowe kompetencje?
  • Pasjonuje Cię komunikacja w mediach społecznościowych, ale potrzebujesz wiedzy, aby wykorzystać ją biznesowo?
  • Chcesz pracować kreatywnie i realizować swoje pomysły, ale nie wiesz, jak na tym zarabiać?
  • Internet to Twoja ulubiona przestrzeń do budowania relacji i sprzedaży, ale brakuje Ci technicznych umiejętności i wiedzy, by wykorzystać ten potencjał?


To szkolenie jest właśnie dla Ciebie i dla osób, które już wiedzą, że chcą w swojej pracy wykorzystywać internet, narzędzia online, media społecznościowe i technologie.

KORZYŚCI z uczestnictwa w szkoleniu Specjalista e-commerce

Nauczysz się precyzyjnego targetowania reklam PPC, co prowadzi do większej konwersji i lepszego zwrotu z inwestycji.

Twój sklep internetowy będzie wyglądał profesjonalnie. Lepsza prezentacja i opis oferty sklepu przyciągną więcej klientów, dzięki czemu zbudujesz zaufanie do marki.

Ułożysz efektywną strategię SEO. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania sprawiają, że sklep będzie łatwiejszy do znalezienia przez potencjalnych klientów, zwiększając ruch i sprzedaż.

Poznasz przepisy prawne dotyczące e-commerce, które pomogą unikać nieprzyjemnych konsekwencji prawnych i utrzymania zgodności z przepisami.

Będziesz skuteczne zarządzać kampaniami PPC, które zapewnią maksymalny zwrot z inwestycji przy minimalnym zużyciu budżetu reklamowego.

Wdrożysz zaawansowane strategie marketingu cyfrowego, takie jak SEO, marketing treści czy retargeting, które przyciągną więcej ruchu na stronę i zwiększą sprzedaż.

Zdobędziesz i rozwiniesz umiejętności przywódcze, co jest kluczowe przy zarządzaniu zespołami i partnerami biznesowymi.

Zyskasz wiedzę na temat automatyzacji procesów biznesowych, co pozwala na oszczędność czasu i zasobów.

Nauczysz się, jak interpretować dane z różnych źródeł (Google Analytics, CRM), co umożliwi lepsze decyzje biznesowe i personalizację oferty.

Masz pytania o szkolenie Specjalista e-commerce?

Czujesz, że to szkolenie może zmienić coś w Twoim życiu zawodowym?
Zastanawiasz się nad zmianą swojej pracy w bardziej dynamicznej branży?

Jeśli masz pytania odnośnie do szkolenia Specjalista e-commerce – wypełnij formularz kontaktowy. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00. Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom. Dodatkowo masz dostęp do materiałów (PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej.

  1. Strategia marketingowa dla sklepu internetowego
  2. Opracowanie strategii i planu rozwoju sprzedaży
  3. Różne strategie cenowe
  4. Zarządzanie budżetem e-commerce
  5. Budowanie zespołu do obsługi klienta 
  1. Zasady tworzenia skutecznych opisów produktów
  2. Strategia content marketingu dla sklepu
  3. Sposoy prezentacji oferty w sklepie internetowym
  4. Przydatne narzędzia do tworzenia contentu dla sklepu internetowego
  1. Jak wybrać platformę
  2. Co warto wiedzieć, aby sprawnie obsługiwać technicznie dowolną platformę e-commerce?
  3. Jak wybrać hosting dla sklepu internetowego i co warto o tym wiedzieć?
  4. Jaki sprzęt jest potrzebny do obsługi sklepu internetowego?
  1. Social media
  2. Content marketing
  3. Analiza konkurencji
  4. Badanie trendów
  5. Komunikacja i budowanie relacji z klientem w social mediach
  1. Udzielenie wsparcia przyszłemu klientowi
  2. Doradzenie w zakresie oferty i pozyskiwanie sprzedaży
  3. Odpowiadanie na reklamacje
  4. Trudne sytuacje – rozwiązanie problemów klientów z zamówieniem 
  5. Pozyskanie opinii o sklepie
  6. Standardy obsługi klienta
  7. Komunikacja telefoniczna i mailowa
  1. Obsługa i przyjmowanie zamówień
  2. Zarządzanie sprzedażą – własny magazyn vs. zewnętrzny
  3. Współpraca z firmami kurierskimi 
  4. Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą i wysyłką 
  5. Jak przebiega proces sprzedaży i jak analizować jego kolejne etapy (wskaźniki)
  6. Koszty obsługi sprzedaży i co jest potrzebne do realizacji
  7. Jak i gdzie monitorować stany magazynowe

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Płatność jednorazowa

2400 zł 3900 zł

Płatność cykliczna

700 zł 1075 zł

Masz pytania o szkolenie Specjalista e-commerce?

Czujesz, że to szkolenie może zmienić coś w Twoim życiu zawodowym?
Zastanawiasz się nad zmianą swojej pracy w bardziej dynamicznej branży?

Jeśli masz pytania odnośnie do szkolenia Specjalista e-commerce – wypełnij formularz kontaktowy. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

w NAJNIŻSZEJ CENIE!

STARTUJEMY JESIENIĄ 2024 r.

Płatność jednorazowa

3 900 zł

Program rozwojowy
Specjalista
e-commerce

Płatność cykliczna przez 4 m-ce

4×1075 zł

Wykładowcy

anna-zawadzka_widoczni-e1692571748472-252x300

Anna
Zalewska

Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu

Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

grzegorz-furdyna

Grzegorz
Furdyna

Team leader SEO
Agencja Widoczni

Specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Doświadczony front end developer, ma na koncie rozwój platformy e-commerce dla znanej marki. Absolwent studiów informatycznych i doświadczony specjalista marketingu internetowego dla e-commerce.

maciej-jezewski

Maciej
Jeżewski

Pełnomocnik zarządu
ds. spraw relacji z klientami

Ma kilkanaście lat doświadczenia
w zakresie sprzedaży i budowy relacji
z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.

daniel-chruscinski (1)

Daniel
Chruściński

Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości, Agencja Widoczni

Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji w Agencji Widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.

damian-jedrzejewski-3

Damian
Jędrzejewski

Starszy specjalista ds. pozycjonowania
i Koordynator zespołu SEO

Inżynier informatyki ze specjalnością
e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.

Piotr
Kortyla

Starszy specjalista
ds. Rozwoju Biznesu

Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.

Paula
Skrzypecka

Starsza prawniczka
w kancelarii Creativa Legal

Doktorka nauk prawnych
i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.

Przeczytaj opinie uczestników naszych szkoleń

Bożena Ratyna
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kiedy decydowałam się dołączyć do programu miałam jeden cel - zdobyć nowy zawód. Teraz kiedy z wynikiem bardzo dobrym zdałam egzamin końcowy i tym samym stałam się „Specjalistą ds. mediów społecznościowych", wiem, że otworzyłam przed sobą drzwi do nowego, innego, nowoczesnego, niezwykle interesującego i rozwijającego świata – na miarę XXI wieku. Czy było warto? WARTO, oczywiście, że warto.

Gabriela Gryta
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jestem zachwycona tym, jak wiele się nauczyłam! Najbardziej podobało mi się to, że dostawaliśmy masę wiedzy od osób doświadczonych w branży. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowy zawód.

Dorota Nowakowska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Każdy kto zdecyduje się na kurs w IMOK-u już po pierwszych zajęciach zorientuje się, że tu cel jest inny! Oni NAPRAWDĘ chcąc Cię nauczyć! Przekazać wiedzę w przystępny sposób i nauczyć jej wykorzystywania w praktyce. Doświadczona kadra, bardzo dobra organizacja i przyjazna atmosfera. IMOK - gratuluję Wam profesjonalizmu i bardzo dziękuję!

Izabel Sakutova
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gorąco polecam szkolenie z mentoringu. Każda złotówka wydana na nie jest rewelacyjną inwestycją w rozwój moich kompetencji. To szkolenie dało mi wiedzę i narzędzia potrzebne do tego, by wspomóc moich klientów w skutecznym rozwoju ich biznesów bieliźnianych.

Justyna Aftańska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jestem zachwycona tym, jak wiele się nauczyłam! Najbardziej podobało mi się to, że dostawaliśmy masę wiedzy od osób doświadczonych w branży. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowy zawód.

Agnieszka Dziedowicz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kurs Wirtualnej Asysty był do tej pory jednym z najlepszych edukacyjnych projektów, w jakich uczestniczyłam. Wyniosłam z niego nie tylko wiedzę na temat organizacji pracy jako Wirtualna Asysta, ale również praktyczne wskazówki na temat prowadzenia własnego biznesu. To, na jakiej płaszczyźnie powinnam popracować nad swoim osobistym rozwojem, oraz jak budować relacje biznesowe, aby mi służyły. Dlatego chętnie będę polecać dalej ten jak i inne kursy IMOK-u.

Co wyróżnia to szkolenie

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Praktyka

Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Zyskaj uniwersalne i poszukiwane umiejętności

Postaw na zawód z przyszłością

Wszystkie pozyskane kompetencje w trakcie kursu z powodzeniem wykorzystasz również w innych obszarach branży internetowej.
Są to m.in. takie umiejętności jak:

  • zarządzanie marketingiem internetowym – przygotujesz się do samodzielnego realizowania kampanii, ale nie to nie wszystko – nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami, analizować ich pracę i planować działania marketingu internetowego w firmie 
  • komunikacja z klientem – ta umiejętność przyda się w każdej dziedzinie życia zawodowego i prywatnego; poznasz techniki i procedury, które zniwelują stres związany z obsługą klienta i przyczynią się do budowania trwałych relacji
  • tworzenie treści – treści na stronę, do mediów społecznościowych czy też treści maili wysyłanych automatycznie powinny być motywujące i wyrażać osobowość marki; przy tym warto, aby były zoptymalizowane pod SEO i przynosiły realną wartość odbiorcom; z umiejętnościami w tym zakresie z powodzeniem pokierujesz skuteczną komunikacją online w każdej firmie
  • obsługa strony internetowej – tak, sklep to strona i opanowanie zarządzania nią sprawi, że bez problemu odnajdziesz się w zarządzaniu każdą stroną z użyciem CMS

    To tylko wybrane przykłady, ale jak widzisz kompetencje z kursu na sprzedawcę internetowego to solidna baza, która otworzy przed Tobą drzwi w naprawdę wielu firma o różnym profilu działalności.

Podążaj za innowacjami

Praca w e-commerce to w dużej mierze konieczność stosowania
w praktyce nowych technologii i cyfryzacja wielu procesów. Na kursie otrzymasz nie tylko solidne podstawy i wiedzę z technologii stosowanych w marketingu i obsłudze klienta e-commerce, ale również dowiesz się, jak samodzielnie śledzić nowości i wdrażać je w swojej pracy.

Znajdź pracę taką jak lubisz

Szkolenie przygotowuje do rozpoczęcia pracy w branży internetowej, nie tylko e-commerce. Osób z kompetencjami rozwijanymi na kursie szukają agencje marketingowe, sklepy internetowe, platformy aukcyjne i ogłoszeniowe, działy marketingu w niemal każdej dużej firmie w Polsce!

W tej branży wiele osób zaczyna od niskopłatnych stanowisk, ale jeśli tylko pokażą, że są w stanie przenieść wiedzę na praktykę
i dostarczać firmie realne efekty – otwierają się drzwi do szybko rosnących zarobków powyżej średniej krajowej, z wygodnymi warunkami pracy, w luźnej atmosferze – specyficznej właśnie dla agencji
i działów marketingu. Chcesz tego? Zaangażuj się w kurs i pokaż, co potrafisz 🙂 My Ci w tym pomożemy.

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243109.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Formuła szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok od startu szkolenia.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partner merytoryczny programu

Agencja Widoczni

Projekt edukacyjny Agencji Widoczni – polskiej agencji marketingu internetowego działającej na rynku od ponad dwóch dekad. Akademia Widoczni to:

  • kilkunastu ekspertów,
  • ponad 200 przeprowadzonych szkoleń i webinarów.
  • ponad 50 wygłoszonych prelekcji.

 

Specjalizujemy się w tematyce związanej z pozycjonowaniem, PPC, UX, czy e-commerce. Mieliśmy okazję szkolić zarówno przedsiębiorców, jak i studentów, czy uczniów. Naszym celem jest edukowanie i pokazanie, że marketing internetowy to niezbędny element promocji
w każdej firmie
, która chce być widoczna w sieci.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Specjalista e-commerce (Specjalista sprzedaży internetowej) to szybko rozwijające się stanowisko, które przydaje się w każdej firmie handlowej, usługowej lub produkcyjnej. Sprzedaż jest motorem napędowym każdej firmy, więc coraz częściej pracodawcy poszukują osób, które w sposób profesjonalny zadbają o sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi. Zakres obowiązków specjalisty e-commerce jest szeroki, ale jeśli chcesz, możesz się tego nauczyć od najlepszych praktyków z branży

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

PDF „Jak wykorzystać opinie w GOOGLE”. Wykorzystaj opinie w Google do budowy i wzmocnienia wizerunku Twojej firmy.