PR na nowe czasy

START III edycji: 25.03.2024 r.

Opiekunką merytoryczną programu jest  Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Specjalista ds. Public Relations (Kod zawodu: 243203).

4 miesiące, online

16 spotkań online na żywo,
materiały wideo, mp3 + PDF-y
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Poszerzaj kompetencje we współczesnych zawodach!

Może się wydawać, że branża PR w Polsce, postrzegana jest jako „mniej przebojowa siostra” marketingu. Z jednej strony patrzy ambitnie na wyzwania (fake newsy, boty, zmiana roli mediów tradycyjnych) oraz szanse (trend marek osobistych, rola treści wideo) współczesnej komunikacji. Z drugiej zaś jej codzienność wciąż kręci się wokół informacji prasowych, eventów i dyskusji o tym, czy AVE (wskaźnik efektywności działań PR) ma sens.

Ten rów rozbieżności „oczekiwania vs rzeczywistość” można zasypać jedynie poprzez zwiększanie swoich kompetencji w obszarach stricte współczesnych. Nie z książek napisanych 20 lat temu, ale z materiałów przygotowywanych przez ludzi, którzy:

TERAZ tworzą najlepsze kampanie

TERAZ poszerzają granice  nowoczesnego PR

TERAZ wygrywają nagrody

Posłuchaj, co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Barbara Krysztofczyk

Odtwórz wideo

PR na nowe czasy

to 4-miesięczny program rozwojowy,
który spełnia oczekiwania
i wymagania PR-owców!

Co wyróżnia to szkolenie

PR na nowe czasy

to 4-miesięczny program rozwojowy,
który spełnia oczekiwania
i wymagania PR-owców!

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Szkolenie kierujemy do osób, które:

  • chcą zderzyć swoje doświadczenie z wiedzą autorytetów, dzięki czemu zyskają pewność, że ich wiedza przystaje do nowych czasów i odpowiada zarówno na wyzwania, jak i szanse współczesnego rynku komunikacyjnego,
  • chcą się przebranżowić, dzięki czemu będą mogli budować swoją karierę w jednym z najbardziej ekscytujących zawodów współczesnego rynku pracy,
  • chcą wzbogacić swoje dotychczasowe doświadczenie w pracy dziennikarskiej o nowe zakresy kompetencji i w ten sposób zwiększyć swoją atrakcyjność na medialnym rynku pracy,
  • interesują się tematem public relations, czują, że chcieliby rozwijać się w tym obszarze szybciej, sprytniej i efektywniej,
  • pracują w PR, chcą rozwinąć, uaktualnić i doszlifować warsztat – zwłaszcza w kontekście lepszego dopasowania go do wyzwań i szans związanych ze współczesnym rynkiem komunikacji.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00. Dodatkowo masz dostęp do materiałów (wideo, PDF-y, mp3) na platformie edukacyjnej. Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.

  1. Gdzie przebiegają linie podziału na polskim rynku public relations? O klasyfikacjach.
  2. Kto zatrudnia PR-owców i czemu nie tylko agencje? O perspektywach zawodowych.
  3. Kto się wścieknie na hasło „czarny PR”? O sporach definicyjnych.
  4. Ile zarobisz w public relations po roku, dwóch i pięciu latach? O zarobkach.
  5. Bonus – Cienkie czerwone linie w kontaktach PR-dziennikarz.
  1. Jak pracują media, czego szukają i potrzebują dziennikarze.
  2. Jak budować wiarygodność i zostać zaufanym źródłem.
  3. Jak rozbrajać miny i kreować okazje.
  1. Rosnąca siła komunikacji wewnętrznej na podstawie badań globalnych i lokalnych.
  2. Rola komunikacji wewnętrznej w budowaniu zaangażowania zespołów oraz wpływie komunikacji na EX – doświadczenie pracowników.
  3. Zdobywanie atencji pracowników poprzez niestandardowe narzędzia i kampanie wewnętrzne.
  4. Jak dobrze zbudować strategię komunikacji. wewnętrznej.
  1. Czym jest BRAND PR.
  2. Czy warto inwestować w budowę brandu w niepewnych czasach.
  3. Fundamenty budowania wizerunku marki. Strategia.
  4. Jak wykorzystać kanały komunikacji w budowaniu brandu.
  5. Jakimi narzędziami PR budować brand.
  6. Jak oceniać efektywność prowadzonych działań.
  7. Marki, które zbudowały brand, dzięki działaniom PR. Case studies.
  1. Czym jest komunikacja korporacyjna i jaki jest jej wpływ na funkcjonowanie organizacji.
  2. Jak komunikacja wewnętrzna ewoluowała przez lata i co jest w niej ważne obecnie.
  3. Czym różni się komunikacja wewnętrzna w organizacjach różnego typu i wielkości.
  4. Plan komunikacyjny – dlaczego jest potrzebny i jak go stworzyć.
  1. Bo najważniejsza jest MARKA – kluczowe wyzwania w budowaniu wizerunku medialnego, brand rebuilding z udziałem odbiorców mediów.
  2. Nowy podział mediów i model PESO jako odpowiedź na współczesne relacje odbiorca-komunikator-marka.
  3. Monitoring mediów i platformy do nadzoru reputacji, detekcji kryzysów oraz analiz rynkowych.
  4. Controling i ewaluacja wizerunku medialnego – łączenie rezultatów medialnych z wynikami biznesowymi.
  1. marka lokalna a marka globalna – jak budować wizerunek osoby publicznej o globalnym potencjale rozpoznawalności, jak zarządzać marką na rynku rodzimym, a na innych rynkach.
  2. Różnice i podobieństwa w relacjach z mediami i pracy PR-owca w Polsce, a za granicą (inne kraje europejskie, Stany Zjednoczone) – etyka, etykieta, prawo, narzędzia, kanały komunikacji.
  3. Marka globalna, a budowanie wizerunku w social mediach – wyzwania, szanse, dobre praktyki (z głównym wyzwaniem w postaci zróżnicowanej językowo i kulturowo grupy odbiorców).
  1. Dlaczego każdy kryzys to szansa.
  2. Czy da się przygotować do kryzysu.
  3. Jak uniknąć kryzysu i zdetonować trudny temat na własnych zasadach.
  4. Podstawowe zasady działania w kryzysie.
  5. Jak dobrać odpowiednie narzędzie reakcji na kryzys.
  6. Jak dobrać odpowiednią oś narracji w reakcji na kryzys.
  7. Jak się uczyć na błędach, czyli jakie działania wdrożyć, żeby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.
  8. Jak odbudować wizerunek marki po kryzysie.
  1. Dlaczego fejki nie są newsami, jak je rozpoznawać i rozbrajać.
  2. Jak czerpać korzyści z technologii, np. SI, omijając pułapki.
  3. Dlaczego to, co dzieje się z mediami, jest mniej ważne do tego, co dzieje się z ich odbiorcami.
  1. Lider polityczny czy lider publiczny.
  2. Czy program w polityce ma w ogóle sens.
  3. Jakie wystąpienia zostają w pamięci.
    Pali się – jak w 5 sekund nie położyć całej kampanii

Wykładowcy

Barbara
Krysztofczyk

Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point

Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer. Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej. Zarządzała agencją Synertime należącą do prestiżowego Związku Firm Public Relations

Zofia Bugajna-Kasdepke

Założycielka i Wiceprezeska SEC Newgate CEE

Ma 20-letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym, tworzeniu strategii i realizacji projektów PR i marketingowych. W dwa lata razem ze wspólnikami zbudowała jedną z największych agencji w Europie Środkowo-Wschodniej, SEC Newgate CEE.

Przez 10 lat zajmowała stanowiska zarządcze w Publicis Groupe, była m.in. odpowiedzialna za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i zarządzała agencją MSL Polska jako MD. Jej doświadczenie zawodowe to także praca dla globalnych agencji sieciowych Edelman i Havas.

Marta Pokutycka-Mądrala

Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej Nationale-Nederlanden

Odpowiada za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki. Jurorka Złotych Spinaczy – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR, komunikacji oraz employer brandingu. 

Szymon
Milczanowski

Doświadczony konsultant, interim manager i analityk biznesowy

Ceniony specjalista od zarządzania kryzysowego. Doradca w wielu procesach restrukturyzacji, zarządzania zmianą oraz tworzenia i wdrażania nowych strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Przez ostatnie lata realizował liczne projekty doradcze, szkoleniowe i zarządzał projektami dla takich marek jak Euro RTV AGD, Black Red White, Lidl, Nestle, Skanska, JW. Construction, Nutricia, Polenergia, Kross, Robert Makłowicz, Risk made in Warsaw, Legia Warszawa, Wirtualna Polska, XTB Brokers, Get Back i wiele innych.

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Redaktorka prowadząca branżowego portalu – Wirtualnemedia.pl

Redaktorka prowadząca największego w Polsce branżowego portalu o mediach, reklamie, marketingu i PR – Wirtualnemedia.pl. Od 2017 roku pisze o rynku PR, reklamowym, influncer marketingu i marketingu politycznym. Wcześniej odpowiadała za rozwój serwisu publicrelations.pl. Przedtem pracowała w topowych agencjach PR i reklamowych w Polsce (Havas PR, 180heartbeats Jung v. Matt). Absolwentka filologii polskiej oraz dziennikarstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Paula
Wolecka

PR & Communications manager Igi Świątek, konsultantka w zakresie PR

Od ponad 2 lat PR & Communications manager Igi Świątek. Konsultantka w zakresie PR, komunikacji i personal brandingu. W branży mediów i komunikacji pracuje od 10 lat, wcześniej m.in. jako specjalistka ds. PR w wydawnictwie Znak, gdzie odpowiadała za promocję książek takich autorów jak Eduardo Mendoza czy Grażyna Plebanek, a także przez 4 lata jako PR manager Szlachetnej Paczki,  wielomilionowych zasięgach, których celem było niesienie pomocy charytatywnej na jak największą skalę.  Jest jedną z laureatek nagrody Effie Awards w kategorii Non Profit & Public Service za kampanię Szlachetnej Paczki z 2020 roku.

Roksana Obuchowska

Prawniczka, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej). Obecnie pracuje w zespole odpowiadającym za globalną komunikację centrum usług biznesowych firmy Merck. 

Łukasz
Malczewski

Współtwórca agencji dfusion communication

W dfusion jest odpowiedzialny za jakość obsługi klienta, tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych oraz kreowanie rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Wspierał tworzenie i realizację działań komunikacyjnych m.in. dla firm: Cisco, Microsoft, Samsung, Snowflake czy Uber. Doradza w jaki sposób skutecznie wprowadzać narzędzia AI i jak wykorzystać je do tworzenia wyjątkowych programów komunikacyjnych.

Karol
Poznański

Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs

Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej). Zarządzał kryzysami produktowymi i wizerunkowymi.
Reprezentował MSD oraz Związek Pracodawców Firm Farmaceutycznych INFARMA w Pracodawcach RP. Do 2022 roku był wykładowcą SWPS na kierunku dziennikarstwo w obszarze Digital PR.

Ewa
Wójcikowska

Strateżka, właścicielka butikowej agencji Trufle.PRO – Hub PR

Strateżka, właścicielka butikowej agencji 7PR 4Strategy. Współautorka sukcesu ponad 60. marek, w tym mega brandów z sektorów: beauty, fashion, fmcg, zdrowie, medycyna, spedycja, automotive, usługi. L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier. Wykładowczyni akademicka, twórczyni edukacyjnego profilu @pocokomuPR na Instagramie. Jej misja zawiera się w haśle: „Esencją PR jest #PRawda”.

Sebastian
Bykowski

Prezes Zarządu PSMM Monitoring & More, doradca biznesowy

Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022 i 2023. Zasiada w kapitułach uznanych konkursów branżowych takich jak Złote Spinacze, PR Wings, Nagrody Biznesu Sportowego DEMES czy Kryształy PR.Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz przyznawaną przez Stowarzyszenie Agencji PR nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR.

PR-owiec to ekskluzywny zawód

Barbara Krysztofczyk – opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy

„O tym, że ekspertki i eksperci od PR-u muszą być multiinstrumentalistami komunikacji, mówi się od dawna. Uważam, że teraz należałoby dodać do tego jeszcze umiejętność zwinnej improwizacji – a ta, jak wiadomo, najlepiej wychodzi, gdy jest wcześniej gruntownie przećwiczona. Najlepiej pod okiem mistrza. Dlatego program PR na nowe czasy oparłam na ekspertach, którzy są w swoich dziedzinach absolutnymi autorytetami. Osoby, które wezmą udział w programie, zdobędą kompetencje umożliwiające zrozumienie współczesnego „matriksa” mediów. Co więcej! Zyskają też pewność adekwatności swojej wiedzy, co pozwoli im szybko zbudować silną pozycję w branży”.

Opinie uczestników naszych programów

Opinie uczestników naszych programów

Cena programu wzrośnie za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Nie zwlekaj z decyzją!
Start: 25.03.2024 r.

Płatność jednorazowa

1700 zł 4300 zł

Nie zwlekaj z decyzją!
Start: 25.03.2024 r.

Płatność jednorazowa

3 800 zł 4300 zł

Program rozwojowy
PR na nowe czasy

Płatność cykliczna przez 4 m-ce

4x1050zł
4×1175 zł

Zainwestuj w kompetencje przyszłości

Stały rozwój

Jako PR-owiec nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z markami, poszerzasz swoją wiedzę na temat branży, rynku, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia. Jesteś w gotowości, aby wesprzeć swoich klientów w różnych sytuacjach. 

Świetne zarobki

PR-owiec to prestiżowy zawód! Jak wszędzie, zaczyna się tu od stanowisk juniorskich – ale będąc osobą ambitną i stawiającą na rozwój, szybko zarobisz od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie.

Paliwo dla Twojej kariery

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • umiejętności zwinnej improwizacji od najlepszych ekspertów z branży,
  • wiedzę, jak tworzyć najlepsze kampanie dla swoich klientów,
  • wiedzę na temat współczesnego public relations,
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym,
  • wiedzę i umiejętności, dzięki którym szybko zbudujesz silną pozycję w branży.
ikona public relations

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243203.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Format szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Dołącz do 4-miesięcznego programu już TERAZ!

Postaw na zawód z przyszłością.