Specjalista ds. mediów społecznościowych
4-miesięczny program dydaktyczny

Badania pokazują, że obecnie każda marka w ciągu najbliższych 3 lat będzie poszukiwać specjalistów ds. mediów społecznościowych. Z programem edukacyjnym Instytutu Marki Online i Komunikacji zdobędziesz nie tylko umiejętności i kompetencje, lecz także CERTFIKAT MEN z kodem zawodu 243110, który otworzy drzwi do Twojej ścieżki kariery.

Pobierz broszurę

4 miesiące, online
4-6 godzin tygodniowo

3900 zł 4900 zł

Połącz pasję z sukcesem

Zastanawiasz się, w którą stronę ścieżki zawodowej iść? Postaw na zawód przyszłości – zdobądź umiejętności i kompetencje specjalisty ds. mediów społecznościowych. To kompleksowe szkolenie dla osób, które z marketingiem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy i inspiracji od praktyka z wieloletnim doświadczeniem. 

Dzięki szkoleniu poznasz sposoby, techniki i możliwości wykorzystywania mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej. Ponadto zdobędziesz kompetencje, dzięki którym pomyślnie przejdziesz każdą rozmowę kwalifikacyjną na to stanowisko. Dołącz do kursu i zdobądź kwalifikacje potwierdzone certyfikatem MEN. Zostań specjalistą mediów społecznościowych – kod zawodu 243110.

Dlaczego warto?

01

Zawód przyszłości

Social media podbijają świat internetu, który stał się biznesowym centrum komunikacji. Dołączając do niego, zyskujesz zawód otwierający wiele drzwi na rynku pracy.

02

Świetne zarobki

Specjalista ds. mediów społecznościowych to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 5 do nawet 15 tys. złotych miesięcznie już teraz. 

03

Komfort pracy

Zawód specjalisty ds. mediów społecznościowych to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb. Praca zdalna, hybrydowa, a może stacjonarna? Żaden problem.

04

Niezależność

Praca w social mediach to także niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.

05

Elastyczność

Jako specjalista ds. mediów społecznościowych nie musisz ograniczać się do pracy na etacie. Możesz założyć także własną agencję i pracować tylko na własny rachunek.

Proces rozwoju

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

Jesteśmy placówką oświatową

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Absolwenci naszych programów i szkoleń otrzymują zaświadczenia ukończenia programu wystawione na druku MEN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).

Osoby, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat elektroniczny potwierdzający umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych – kod zawodu 243110

O założycielach

Instytut Marki Online i Komunikacji stanowi dzieło Joanny i Radosława Ceplin. To mentorzy, eksperci z dziedziny marketingu online i public relations. Właściciele Akademii Smart Brand i autorzy książek. Dowiedz się więcej o nich i o misji towarzyszącej powstaniu IMOK. 

Certyfikat

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma certyfikat elektroniczny, potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej. 

Syllabus

  • charakterystyka popularnych platform mediów społecznościowych i ich zastosowanie w budowaniu pozycji w Internecie,
  • dlaczego umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych może wpływać na rozwój marek i produktów,
  • słownictwo i nomenklatura niektórych pojęć marketingu internetowego.
  • planowanie i analizowanie działań w social mediach,
  • działanie algorytmów i zwiększanie zasięgów organicznie,
  • wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do powiększania znajomości marki i produktów.
  • przygotowanie treści do mediów społecznościowych,
  • monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie,
  • podejmowanie działań na rzecz optymalizacji prowadzonej kampanii, 
  • zarządzanie społecznościami poprzez pisanie, redagowanie i planowanie tekstów do mediów społecznościowych, w tym także reprezentowanie firm i marek w mediach społecznościowych,
  • sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii.
  • dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami,
  • narzędzia do automatyzacji i usprawnienia procesu obsługi klienta.
  • usprawnianie działań w tworzeniu treści do mediów społecznościowych,
  • strategia redystrybucji materiałów,
  • planowanie publikacji treści. 
  • reklama w mediach społecznościowych,
  • Menedżer Reklam Facebooka,
  • kreacja skutecznej reklamy. 
  • narzędzia przydatne w realizowaniu zadań specjalisty ds. mediów społecznościowych.
  • Facebook Business Suite.
  • specjalista ds. mediów społecznościowych jako członek zespołu – współpraca z innymi specjalistami (copywriter, grafik, project manager itd.),
  • specjalista ds. mediów społecznościowych na rynku pracy.

Rekomendacje

Niezbędnik

Specjalista ds. mediów społecznościowych prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, TikTok, Instagram, Linkedin itp.).

– dla osób chcących zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia profili społecznościowych,

– dla freelancerów i osób pracujących w działach marketingu i na samodzielnych stanowiskach,

– dla osób mających świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,

– dla pracodawców, którzy chcą podnosić kompetencje pracowników i oddelegowywać im nowe zadania,

– dla początkujących i średnio zaawansowanych.

– monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie,

– kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych,

– umiejętne tworzenie treści do mediów społecznościowych i analiza,

– zarządzanie społecznościami interaktywnymi poprzez pisanie, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, w tym także reprezentowanie firm i marek w mediach społecznościowych,

– podejmowanie działań na rzecz optymalizacji prowadzonej interaktywnej kampanii, np. na Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok itp.

– aktualizowanie informacji oraz tworzenie strategii komunikacyjnych w ramach mediów interaktywnych,

– sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii,

– podejmowanie współpracy z działem obsługi klienta i działem graficznym, mediami i blogerami,

– animowanie społeczności zgromadzonej na kanałach mediów społecznościowych.

Absolwenci programu dysponują wiedzą i praktycznymi umiejętnościami w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych i wykorzystania ich w budowaniu pozycji marki i biznesu. Osoba mająca kwalifikacje specjalisty ds. mediów społecznościowych potrafi określać i śledzić konkretne cele, segmentować grupy odbiorców i analizować dane, by poprawić skuteczność marketingu online w social mediach, zwiększyć świadomość marki czy produktu i uzyskać więcej konwersji, tworząc i rozpowszechniając treści wartościowe dla potencjalnych klientów. Zna i rozumie wszystkie strategie i narzędzia potrzebne do utworzenia skutecznych przekazów w mediach społecznościowych i komunikacji z osobami obserwującymi profile.

Dołącz do programu
w niższej cenie przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zapisz się

Zdobądź zawód Specjalista ds. mediów społecznościowych w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej. Zdobądź nowe kompetencje potwierdzone certyfikatem MEN. 

Program rozwojowy Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność jednorazowa

3900 zł
4900 zł

Program rozwojowy Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność cykliczna* **

4100 zł
5100 zł

*4 płatności po 1025 zł każda
**4 płatności po 1275 zł każda

FAQ

W większości województw można skorzystać z dofinansowania organizowanego przez Urzędy Pracy. Trzeba to sprawdzać indywidualnie szukając hasła KFS w Twoim Urzędzie Pracy.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Od momentu dokonania płatności, dostęp do materiałów masz przez 4 miesiące trwania programu + przez 365 dni dostępu do nagrań i materiałów na platformie.  

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt@imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Aplikuj

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej!