Wyzwanie: Jak zostać wirtualną asystą i mieć grafik pełen klientów

Eksploruj szanse w świecie pracy online, jako WIRTUALNA ASYSTA!

Zarejestruj się na nasze wyzwanie „Jak zostać wirtualną asystą i mieć grafik pełen klientów”!

To doskonała okazja dla tych, którzy pragną zgłębić tajniki zawodu, zdobyć solidne podstawy etyki pracy, wsparcia przedsiębiorców oraz otrzymać praktyczne wskazówki od doświadczonych profesjonalistów.


To wyzwanie jest dla osób, które:
  • chcą zacząć swoją przygodę z pracą zdalną.
  • już mają pewne doświadczenie i chcą je poszerzyć.
  • marzą o pełnym kalendarzu zadowolonych klientów.

 

Przyłącz się do nas, aby:
  • odkrywać tajemnice zawodu wirtualnej asysty.
  • zdobywać praktyczne wskazówki od doświadczonych ekspertów.
  • dzielić się własnymi doświadczeniami z innymi uczestnikami.

 

Harmonogram:
  • 13.12.2023 – 10.01.2024 – Zadania w grupie wyzwania na Facebooku
  • 03-10.01.2024 – Finał wyzwania

 

Nieważne, czy dopiero zaczynasz, czy masz już pewne doświadczenie – to wyzwanie pomoże Ci, kroczyć pewnymi krokami ku sukcesowi jako wirtualna asysta. Dołącz do naszej społeczności, zbuduj swoją ścieżkę zawodową i osiągnij pełen grafik zadowolonych klientów!

Podczas wydarzenia spotkasz się z ekspertkami:
  • Ela Nieradko – doświadczona wirtualna asystentka od ponad 13 lat. Wspiera osoby/firmy przy koordynowaniu projektów, przekwalifikowaniu, tworzeniu strategii czy zadaniach managerskich.
  • Dorota Mroczek – była wirtualna asystentka. Od ponad dwóch lat po przebranżowieniu – mentorka biznesu online. Stawia na planowanie, budowanie relacji, działanie i wyniki.
  • Joanna Ceplin – założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji. Trenerka skuteczniej komunikacji online oraz autorka książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”.

 

Dołącz i odkryj tajniki sukcesu w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie!

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia