IMOK Future of Skills #6 – Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Odbierz dostęp do nagrania

Zapraszamy Cię do obejrzenia nagrania z wydarzenia IMOK Future of Skills #6 pt. „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie
kompetencje zyskują na znaczeniu.”
, organizowanego przez Instytut Marki Online i Komunikacji.

Oglądając nagranie dowiesz się m.in.:

  • jak PR odnajduje się w dobie SoMe, chat botów, AI i fake newsów,
  • czy PR-owcy załapią się do zawodów przyszłości,
  • iIe jest Samanthy Jones i Olivii Pope w polskim PR-ze – wyobrażenia vs. rzeczywistość,
  • jakie kompetencje zyskują na znaczeniu

Goście IMOK Future of Skills #5

  1. Barbara Krysztofczyk –  Szefowa agencji Krystal Point, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne.
  2. Natalia Florek – Mentorka, menedźerka, freelancerka. Ex-menadżerka w największej korporacji odzieżowej w tej części świata, ex-CEO ekologicznego start-upu, aktualnie freelancerka zajmująca się przede wszystkim wspieraniem kandydatek i kandydatów w tworzeniu marki osobistej w rekrutacji, czyli zdobywaniem tej pracy, której chcą.
  3. Roksana Obuchowska – Wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim.
  4. Karol Poznański – Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej).

Dyskusję poprowadziła Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.

PR to nie tylko kontakt z mediami i wysyłanie informacji prasowych. Branża public relations to również działania strategiczne, komunikacyjne i wizerunkowe. PR to również zestawienia analityczne i kreatywność, a w połączeniu z marketingiem i sprzedażą potrafi przynieść niezwykłe korzyści dla biznesu. Jeśli chcesz poznać specyfikę tego zawodu – zarejestruj się i odbierz bezpłatny dostęp do nagrania!

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia