IMOK Future of Skills #10: Zostań managerem influencera. Szkolenie dla przyszłych liderów branży influencer marketingu

IMOK FUTURE OF SKILLS #10: Zostań managerem influencera. Bezpłatne szkolenie dla przyszłych liderów branży influencer marketingu!

Instytut Marki Online i Komunikacji wraz z Lifetube zaprasza na bezpłatne wydarzenie z cyklu IMOK Future of Skills. Podczas tego wydarzenia poruszymy tematy związane influencer marketingiem, współpracą z influencerami i show-biznesem.

Ponadto podczas szkolenia eksperci będą mówić między innymi o:
  • głównych zadaniach influencer managera i jak zdobyć wymagane kompetencje,
  • branży influencer marketingu – jak działa,
  • podstawach tego dynamicznego obszaru, trendach i wyzwaniach,
  • strategicznym zarządzaniu współpracami i karierą influencerów,
  • rozwijaniu swojej kariery jako manager influencera!
Podczas szkolenia wystąpią:
  • Karolina Łach – Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w Lifetube, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców.
  • Kacper Pakuła – Group Influencer Manager. Zarządzający zespołem twórców Premium w Lifetube. Od siedmiu lat działający w branży influencer marketingu oraz wideo marketingu. Ekspert w dziedzinie Youtube oraz budowania wizerunku w internecie. 
Szkolenie poprowadzi:

Joanna Ceplin – CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro, Orange, Budimex, mBank i innymi.

Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji: IMOK Future of Skills #10:

TYTUŁ: Zostań managerem influencera. Bezpłatne szkolenie dla przyszłych liderów branży influencer marketingu!

DATA: 12.10.2023, godz. 19:00

MIEJSCE: online, na żywo

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia