Interesuje Cię świat influencer marketingu? Odbierz dostęp do bezpłatnego nagrania wydarzenia IMOK Future of Skills #4 pt. „Influencer marketing. Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera”. Dowiesz się z niego, jak współpracować z twórcami internetowymi, a także, dlaczego warto zostać managerem influencera.
Kim jest manager influencera?
Zawód managera influencera łączy ze sobą trzy obszary w jedną całość. Polega na pracy z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy, byciem jego asystentem (czy też nawet tzw. prawą ręką) i zarazem doradcą.
Mając odpowiednią wiedzę z zakresu influencer marketingu oraz zarządzania, możesz zostać managerem influencera, pracować z nim przy kampaniach reklamowych i jego codziennym kontencie w social mediach.
O tym, dlaczego warto wybrać ten zawód, a także jakie kompetencje są potrzebne, dowiesz się, oglądając nagranie wydarzenia. Poprowadziła je Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.
Goście IMOK Future of Skills #4
- Justyna Zawadzka z Group Influencer Manager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
- Kacper Pakuła, Group Influencer Manager. Z branżą związany od 2016 roku. Ekspert w dziedzinie YouTube oraz budowania wizerunku w Internecie.
- Aleksandra Padyk, Senior Influencer Manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.
Jakie tematy poruszyliśmy podczas IMOK Future of Skills #4?
Oglądając nagranie, dowiesz się m.in.:
- dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego,
- z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód,
- jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera,
- które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy,
- w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.