IMOK Future of Skills #4 – Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera

Interesuje Cię świat influencer marketingu? Odbierz dostęp do bezpłatnego nagrania wydarzenia IMOK Future of Skills #4 pt. „Influencer marketing. Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera”. Dowiesz się z niego, jak współpracować z twórcami internetowymi, a także, dlaczego warto zostać managerem influencera.

Kim jest manager influencera?

Zawód managera influencera łączy ze sobą trzy obszary w jedną całość. Polega na pracy z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy, byciem jego asystentem (czy też nawet tzw. prawą ręką) i zarazem doradcą. 

Mając odpowiednią wiedzę z zakresu influencer marketingu oraz zarządzania, możesz zostać managerem influencera, pracować z nim przy kampaniach reklamowych i jego codziennym kontencie w social mediach.

O tym, dlaczego warto wybrać ten zawód, a także jakie kompetencje są potrzebne, dowiesz się, oglądając nagranie wydarzenia. Poprowadziła je Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Goście IMOK Future of Skills #4

  1. Justyna Zawadzka z Group Influencer Manager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
  2. Kacper Pakuła, Group Influencer Manager. Z branżą związany od 2016 roku. Ekspert w dziedzinie YouTube oraz budowania wizerunku w Internecie.
  3. Aleksandra Padyk, Senior Influencer Manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.

Jakie tematy poruszyliśmy podczas IMOK Future of Skills #4?

Oglądając nagranie, dowiesz się m.in.:

  • dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego,
  • z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód,
  • jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera,
  • które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy,
  • w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.

Nie przegap IMOK Future of Skills #4 pt. „Influencer marketing. Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera”. 

Odbierz bezpłatny dostęp do nagrania!

Inne wpisy

Granice ETYKI i PRAWA w erze sztucznej inteligencji

Gdzie są granice etyki i prawa w erze sztcuznej inteligencji? Zapraszamy do wysłuchania wywiadu, który przeprowadził Radek Ceplin – założyciel Instytutu Marki Online i Komunikacji z Paulą Skrzypecką – Starszą prawniczką w kancelarii