IMOK Future of Skills #17: Gdy PR spotyka AI. Rozmowy o komunikacji przyszłości.

  • Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak technologie AI rewolucjonizują dziedzinę PR?
  • Jak wpływają na naszą komunikację z klientami i społecznością?
  • Jakie są trendy i wyzwania w komunikacji przyszłości?

Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!

  • Tytuł: „Gdy PR spotyka AI. Rozmowy o komunikacji przyszłości”.
  • Kiedy: 7 marca, o godzinie 19:00
  • Gdzie: online, zamknięta platforma
Bezpłatne wydarzenie przygotowaliśmy dla osób, które chcą:
  • być na bieżąco z najnowszymi trendami w dziedzinie komunikacji, dowiedz się,
  • wiedzieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia efektywności Twoich działań PR-owych,
  • odkryć innowacyjne strategie, które mogą przynieść sukces firmie w erze cyfrowej!

Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzielą się:

  • Joanna Ceplin – CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych.
  • Barbara Krysztofczyk – Szefowa agencji Krystal Point. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej.
  • Łukasz Malczewski – Współtwórca agencji dfusion communication.W dfusion jest odpowiedzialny za jakość obsługi klienta, tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych. Wspierał tworzenie i realizację działań komunikacyjnych m.in. dla: Cisco, Microsoft, Samsung, czy Uber. Doradza, jak sposób skutecznie wprowadzać narzędzia AI i jak wykorzystać je do tworzenia programów komunikacyjnych.
  • Anna Klimczuk – Odpowiada za komunikację Microsoft w Polsce, Rumunii i Mołdawii. Ponad 28 lat doświadczenia w obszarze komunikacji. Od 17 lat związana z sektorem IT. W Microsoft odpowiada za strategię komunikacji, rozwój kluczowej kampanii na rzecz inwestycji w Polską Dolinę Cyfrową, relacje z mediami oraz za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją czy jednostkami administracji publicznej.

 

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia