IMOK Future of Skills #11: Kryzysy medialne w świecie biznesu i show-biznesu

IMOK FUTURE OF SKILLS #11: Kryzysy medialne w świecie biznesu i show-biznesu. Dowiedz się, jak zostać nowoczesnym specjalistą ds. public relations.

Instytut Marki Online i Komunikacji zaprasza na bezpłatne wydarzenie z cyklu IMOK Future of Skills. Podczas tego wydarzenia poruszymy tematy związane z zarządzaniem kryzysowym i budowaniem pozytywnego wizerunku, nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

W świecie, gdzie informacje rozchodzą się w mgnieniu oka, a opinie mają realny wpływ na decyzje konsumenckie, skuteczny specjalista ds. public relations to kluczowa postać w zespołach biznesowych. Każdy pracodawca, któremu zależy na sukcesie firmy, doceni umiejętności w dziedzinie komunikacji, zarządzania kryzysowego i budowania stabilnych relacji z partnerami. Dlatego nie ma wątpliwości, że ekspert w dziedzinie PR to zawód przyszłości, który będzie nabierał jeszcze większego znaczenie wraz z postępem technologicznym i rosnącą wagą reputacji w biznesie w epoce dezinformacji.

Podczas szkolenia eksperci będą:
  • analizować rzeczywiste sytuacje z dziedziny biznesu i show-biznesu,
  • opowiadać, jakie decyzje przyniosły sukces, a które zaszkodziły wizerunkowi,
  • poruszać tematy związane z psychologią kryzysu i reakcji ludzi na kryzysy, czyli zarządzanie emocjami i informacjami.
Podczas szkolenia wystąpią:
  • Barbara Krysztofczyk – Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer. Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej.
  • Karol Poznański – Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej). Zarządzał kryzysami produktowymi i wizerunkowymi. Reprezentował MSD oraz Związek Pracodawców Firm Farmaceutycznych INFARMA w Pracodawcach RP. Do 2022 roku był wykładowcą SWPS na kierunku dziennikarstwo w obszarze Digital PR.
  • Magdalena Sobkowiak – Prezeska ogólnopolskiego stowarzyszenia „Kobiety w Centrum”. Pomysłodawczyni Akademii Liderek KwC, szefowa zespołu doradców W. Kosiniaka-Kamysza i koordynatorka ds. programu Koalicji Polskiej. W latach 2016-2018 pracowała jako speechwriter w Komisji Europejskiej w Brukseli, przygotowując przemówienia dla komisarzy. Szefowa sztabu Władysława Kosiniaka-Kamysza w kampanii prezydenckiej w 2020. Dziennikarka Panoramy i Wiadomości. Relacjonowała politykę krajową i międzynarodową – m.in. wybory w USA, zamachy terrorystyczne w Paryżu i Brukseli oraz Brexit. Absolwentka Leadership Academy for Poland oraz The Democracy Institute Leadership Academy w Budapeszcie.
Szkolenie poprowadzi:
  • Joanna Ceplin – CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro, Orange, Budimex, mBank i innymi.
Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji: IMOK Future of Skills #11:
  • TYTUŁ: Kryzysy medialne w świecie biznesu i show-biznesu. Dowiedz się, jak zostać nowoczesnym specjalistą ds. public relations
  • DATA: 19.10.2023, godz. 19:00
  • MIEJSCE: online, na żywo

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia