Specjalista ds. mediów społecznościowych

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Opiekunką programu jest Joanna Ceplin – przedsiebiorczyni, specjalistka w strategii marki i online marketingu, założycielka IMOK.

Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu Specjalista ds. mediów społecznościowych (Kod zawodu: 243110).

4 miesiące

14 spotkań na żywo online + materiały wideo i PDF-y na platformie edukacyjnej
*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Media społecznościowe nigdy nie były bardziej potrzebne!

Specjalista ds. mediów społecznościowych to najbardziej pożądany i poszukiwany fachowiec. Badania pokazują, że niemal każda marka w ciągu najbliższych kilku lat będzie poszukiwać specjalistów ds. social media. To zawód przyszłości, którym warto się zainteresować. Firmy, osoby budujące markę osobistą, zarządzający biznesami zarówno online, jak i offline potrzebują specjalistów, którzy znają mechanizmy działań portali społecznościowychPrzedsiębiorstwa poszukują więc pracowników, którzy potrafią się poruszać i zarządzać social mediami w profesjonalny i efektywny sposób.

Nasz 4-miesięczny program to kompleksowe szkolenie dla osób, które z marketingiem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy, miękkich umiejętności i inspiracji od najlepszych praktyków i ekspertów z ogromną wiedzą.

NOWOŚĆ! Z nami nauczysz się korzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji, które będą wsparciem w zarządzaniu mediami społecznościowymi marek.

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Joanna Ceplin

Odtwórz wideo

Co wyróżnia to szkolenie

Szkolenia online
na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to specjaliści, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem i ogromną wiedzą.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Szkolenie skierowane jest do:

  •  osób chcących zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia profili społecznościowych,
  • freelancerów i osób pracujących w działach marketingu i na samodzielnych stanowiskach,
  • osób mających świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
  • pracodawców, którzy chcą podnosić kompetencje pracowników i oddelegowywać im nowe zadania,
  • osób początkujących i średnio zaawansowanych.

Syllabus

Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy. 
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.

  1. Kim jest Specjalista ds. Mediów Społecznościowych i jakie ma obowiązki.
  2. Z jakimi sytuacjami spotyka się Specjalista ds. mediów społecznościowych.
  3. Jak pracować z liderem zespołu, managerem lub ekspertem, budując przy tym swoją markę osobistą.
  1. Umiejętność planowania strategii w SM krok po kroku.
  2. Kalendarz contentowy i sposoby jego planowania.
  3. Materiały edukacyjne, które się nie dezaktualizują i pozwalają stale poszerzać swoją wiedzę.
  1. Skuteczne prowadzenie działań reklamowych.
  2. Poznanie skutecznej biznesowej komunikacji.
  3. Umiejętność wyszukiwania najświeższych i aktualnych informacji środowiska META.
  1. Implementacja TikToka w działaniach promocyjnych marki w sposób skuteczny, kreatywny i właściwy platformie, która rządzi się swoimi prawami.
  2. Zrozumienie fenomenu platformy, zasad działania algorytmu, sztuki tworzenia przekazów marketingowych, jak i mechanizmów działania reklam.
  3. Tworzenie nieszablonowych, autentycznych treści wideo, które dzięki TikTokowi stają się dziś nowym standardem komunikacji.
  1. Tworzenie od podstaw kanału na YouTube,
  2. Zrozumienie, jak działają algorytmy YouTube i jak zdobywać widzów,
  3. Poznanie uniwersalnego schematu narracyjnego pozwalającego na tworzenie efektywnych wideo (takich, które łapią, utrzymują uwagę i sprzedają).
  1. Generowanie pomysłów na nowe posty i szybkie tworzenie kalendarza publikacji treści (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter).
  2. Jak generować teksty wysokiej jakości przy pomocy ChatGPT.
  3. Jak stworzyć idealne grafiki przy pomocy Midjourney i wykorzystać inteligentne funkcje Canvy.
  1. Poznanie zasady skutecznej obsługi klientów w mediach społecznościowych.
  2. Zrozumienie, w jaki sposób moderować social media i skutecznie przeciwdziałać kryzysom w mediach społecznościowych.
  1. Poznanie, jak w profesjonalny sposób dobierać influencerów do kampanii w zależności od jej celu.
  2. Najczęściej powielane błędy i odpowiednia weryfikacja raportów i danych o influencerach (nawet te powielane przez branżową prasę).
  3. Umiejętności przeprowadzenia efektywnej kampanii z udziałem influencerów lub zlecenie jej agencji i weryfikacja jej skuteczności.
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Najważniejsze formaty i cele reklamowe.
  2. Jak stosować formaty i cele i do czego służą.
  3. Tworzenie prostych strategii kampanii płatnych.
  1. Jak nawiązywać biznesowe kontakty z ludźmi z całego świata.
  2. Jakie są dobre praktyki na LinkedIn.
  3. Co musisz zrobić i na czym się skupić, aby Twój kanał wyglądał profesjonalnie.

Wykładowcy

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Agnieszka Macioszek

Paid Social Specialist
w Webmetro
Pasjonatka marketingu i specjalistka od kampanii płatnych w mediach społecznościowych w agencji Webmetro. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, a później także Asystentka w Katedrze Marketingu, współorganizatorka CRASH Mondays w Gdyni

Kamil
Bolek

Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog

Były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.

Kacper
Zamojski

Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji

Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.

Aleksandra
Sidorowska

Założycielka agencji kreatywnej Precious Content

Miłośniczka mediów społecznościowych, video i fotografii. Zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych dzieli się poradami i tipami, które pomagają twórcom rozwijać swoje SM i sprzedawać.

Wojtek
Żywolt

Social Media &Ads Specialist, Trener, Wykładowca

Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.

Radek
Ceplin

Ekspert komunikacj i i marketingu online

Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Wiktoria
Drozd

Właścicielka firmy Digital Heart, wykładowca

Wspiera firmy w starcie i wzroście, w 2023 i 2021 roku została Strong Woman in IT. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by byli gotowi, by zostać klientami. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.

Karol
Decka

Content Marketing
Team Leader

Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki. W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.

Opinie uczestników naszych programów

joanna ceplin

Joanna Ceplin – opiekunka merytoryczna programu Specjalista. ds. mediów społecznościowych

„W Instytucie Marki Online i Komunikacji powstało szkolenie, w którym nie tylko otrzymasz mnóstwo wiedzy i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów w branży social media, ale przede wszystkim zdobędziesz certyfikat z kodem zawodu Specjalista ds. mediów społecznościowych. Tysiące firm w Polsce, a miliony na całym świecie nie potrafią prowadzić dobrze komunikacji w mediach społecznościowych albo źle opracowują swoją strategię, co kosztuje ich ogromne ilości utraconych potencjalnych klientów i sprzedaży.

Tutaj wkraczasz Ty, jako Certyfikowany Strateg Marketingu w Mediach Społecznościowych!
To szkolenie krok po kroku zapewni Ci WSZYSTKO, czego potrzebujesz, aby zostać certyfikowanym specjalistą ds. mediów społecznościowych. Wejdziesz na poziom PRO i wyróżnisz się na tle konkurencji, będziesz tworzyć własną usługę i oferować ją klientom, dowiesz się jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby jeszcze skuteczniej prowadzić działania i zwiększyć swoją produktywność, otrzymasz wiedzę i narzędzia do zarabiania większych pieniędzy, a dzisiaj to ważne, aby budować przewagę na tak konkurencyjnym rynku pracy”.

Z WIOSENNEJ PROMOCJI skorzystasz jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zdobądź nowe kompetencje z zaświadczeniem MEN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

1900 zł 4900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

2900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4×825 zł 4x1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności
w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

2900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4x825zł 4×1675 zł

Płatność jednorazowa

3 900 zł 4 900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność cykliczna

4×1075 zł 4×1325 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

4 900 zł 6 300 zł 

Płatność
cykliczna

4×1325 zł 4×1675 zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

4 900 z  6 300 zł 

Płatność
cykliczna

4×1325 zł 4×1675 zł

Na listę zainteresowanych, aby w pierwszej kolejności otrzymać informację o starcie sprzedaży VI edycji!

Płatność jednorazowa

4900 zł 

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediow społecznościowych

Płatność cykliczna 4 m-ce

4×1325 zł

w cenie FIRST MINUTE!

START VI EDYCJI: 21.05.2024 r. 

Płatność jednorazowa

2990 zł 4900 zł

JUŻ TERAZ!

START VI EDYCJI: 21.05.2024 r. 

Płatność jednorazowa

3300 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediow społecznościowych

Płatność cykliczna 4 m-ce

4×925 zł 4×1325 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Postaw na zawód z przyszłością

Dobry start

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w najlepszych Agencjach,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych,
  • wiedzę na temat budowania marki osobistej w social mediach,
  • wsparcie w poszukiwaniu pracy i rozwoju swojej kariery poprzez działania w social mediach. 

Komfort pracy i niezależność

Zawód specjalisty ds. mediów społecznościowych to możliwość dostosowania warunków pracy do bieżących potrzeb. Praca zdalna, hybrydowa, a może stacjonarna? Żaden problem.

Praca w social mediach to także niezależność i samodzielność, w ramach których to Ty decydujesz o podjętych działaniach, obserwując ich efekty i wyciągając wnioski.

Elastyczność

Jako specjalista ds. mediów społecznościowych nie musisz ograniczać się do pracy na etacie. Możesz założyć także własną agencję i pracować tylko na własny rachunek.

Świetne zarobki

Specjalista ds. mediów społecznościowych to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 5 do nawet 15 tys. złotych miesięcznie już teraz. 

Certyfikat i zaświadczenie

Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243110.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Format szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Nie zwlekaj z decyzją!
III edycja startuje już 18.04.2023 r.

Zdobądź nowe kompetencje z certyfikacją MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

3900 zł 4900 zł

Płatność cykliczna przez 4 msce

4×1075 zł 4×1325 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni od zakończenia szkolenia.

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres [email protected] lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Zostań specjalistą ds. social mediów!

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

Checklista zadań dla specjalisty ds. mediów społecznościowych (social media manager), która pomaga zorganizować codzienne obowiązki i zadania!