Brand Manager
Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!
Dołącz do programu już teraz!
DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!
START: 22.10.2024 r.
- Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania marką i wykorzystania nowoczesnych technologii i kanałów komunikacji w jej promocji.
- Poznaj zasady zarządzania projektami, budżetem oraz współpracy z podwykonawcami, freelancerami i agencjami.
- Naucz się mierzyć efekty swoich działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski do jeszcze lepszego umacniania marki na rynku.
- Zdobądź umiejętności sprawnego poruszania się w Marketingu Mix oraz nowoczesnych technologiach.
Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas
Po ukończeniu programu otrzymujesz zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie zawodu: Specjalista do spraw marketingu i zarządzania marką (Kod zawodu: 243104).
- START
22.10.2024
- CZAS TRWANIA
- FORMUŁA
15 spotkań na żywo w formie warsztatów online, materiały wideo, mp3 + PDF
SKORZYSTAJ Z 10 CYKLI PŁATNICZYCH
Prawo Jazdy AI
Podstawy sztucznej inteligencji
Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.
- Naucz się rozwijać i stosować narzędzia oraz usługi oparte na sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.
- Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI.
- Zdobądź kompetencje, które uczynią Cię konkurencyjnym na rynku pracy.
Dołącz w niższej cenie jeszcze przez:
Buduj wiarygodność i świadomość marki
Bazując na doświadczeniach zawodowych naszych oraz współpracujących z nami specjalistów, opracowaliśmy program Brand Manager, dzięki któremu dowiesz się jak budować strategię marki i komunikacji marki krok po kroku. Będziesz wprowadzać odpowiednie strategie zwiększające wiarygodność i świadomość marki wśród odbiorców, dzięki czemu umocnisz markę na rynku. Podczas programu nauczysz się prowadzić badania, formułować wnioski, tworzyć mapę ścieżki konsumenta i przeprowadzać analizy efektywności działań. To wszystko sprawi, że marka, którą będziesz się opiekować, osiągnie sukces marketingowy!
https://www.traditionrolex.com/27W programie nie zabraknie wiedzy na temat:
- marketingu mix,
- insightów konsumenckich,
- badań rynku,
- technologii marketingowych.
Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Ledwoń-Blacha
Co wyróżnia nasze szkolenia
Szkolenia online na żywo
Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.
Eksperci
Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.
Materiały
Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.
Praktyka
Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.
Aktualność
Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.
Intensywna edukacja
Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.
Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
- szukają pewnego zatrudnienia w firmie i chcą pracować po stronie klienta, zarządzać i opiekować się strategią komunikacji marki,
- zajmują się marketingiem, chcą się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
- rozwijają się, poszerzają swoje umiejętności i mają potrzebę samodoskonalenia,
- mają średnio zaawansowane doświadczenie w marketingu.
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
22.10.2024 - Anna Ledwoń-Blacha - Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki i branding
- Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
- Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
- Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
05.11.2024 - Anna Ledwoń-Blacha - Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu
- Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
- Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
- Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
19.11.2024 - Anna Karcz-Czajkowska - Badania rynku i desk research
- Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
- Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
21.11.2024 - Paweł Jóźwik - Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki
- Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
26.11.2024 - Anna Karcz-Czajkowska - Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty
- Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
- Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
- Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
03.12.2024 - Marta Orzechowska - Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
- Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
- Jak współpracować z podwykonawcami.
05.12.2024 - Tomasz Palak - Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką
- Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
- Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
- Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.
10.12.2024 - Malwina Kowalczyk - Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne
- Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
- Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
- Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
07.01.2025 - Anna Zalewska - Mierzenie efektywności działań
- Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
- Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
- Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.
Wykładowcy
Anna
Ledwoń-Blacha
w agencji More Bananas
Tomasz
Palak
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl
i w prasie
Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.
Marta
Orzechowska
Project Manager
Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.
Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD
Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
Paweł
Jóźwik
Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony
Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.
Anna
Przybysz
Akademii Icon
Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.
Radek
Ceplin
i marketingu online
Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.
Malwina Kowalczyk
Senior Copywriterka w Brand Kolektyw | Digital Agency
Anna
Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
Kamil
Walkowiak
Współzałożyciel
i CTO w cux.io
Daniel
Kotliński
trener
Dołącz w niższej cenie jeszcze przez:
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze
Płatność jednorazowa
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program edukacyjny Brand Manager
Płatność cykliczna przez 4 msce
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do programu
- Dofinansowanie z Urzędów Pracy.
- Dofinansowania z BUR.
Zadzwoń do nas
- +48 798 767 705
Płatność jednorazowa
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program edukacyjny Brand Manager
Płatność cykliczna przez 4 msce
- START: 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
- Dofinansowania z Urzędu Pracy
- Dofinansowania z BUR
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
4800 zł 4900 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
4×1250 zł 4×1275 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Dołącz do szkolenia:
- Dofinansowania z Urzędu Pracy
- Dofinansowania z BUR
Zadzwoń do nas:
- +48 798 767 705
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność jednorazowa
3800 zł 4900 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Program rozwojowy
Brand Manager
Płatność cykliczna
10×400 zł
- Start 22.10.2024 r.
- 14 spotkań na żywo online
- 28 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Dodatkowe materiały PDF
- Kilkanaście godzin nagrań
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 243104
Porozmawiajmy
Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Opinie uczestników naszych programów
Postaw na zawód z przyszłością
Paliwo dla Twojej kariery!
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:
- możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
- umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
- wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku,
- wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym.
Komfort nauki
Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:
- zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
- dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
- zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.
Stały rozwój
Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.
Świetne zarobki
Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego.
Certyfikat i zaświadczenie
Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Przebieg szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pytania i odpowiedzi
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy mój program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów programowych i do platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy dostanę fakturę za zakup programu?
Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.
Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?
Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills
Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej
Praca Brand Managera się nie nudzi, daje sporą dawkę samodzielności i niezależności w działaniu. Uczy podejmowania słusznych decyzji, pozwala na współpracę z innymi podmiotami i tworzenie kreatywnych kampanii oraz budowanie silnych, rozpoznawalnych na rynku marek.
Osoba mająca kwalifikacje Brand Managera z powodzeniem będzie określać i śledzić konkretne cele marketingowe, tworzyć persony, pracować na insightach i dokonywać analizy rynku. Wszystko, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.
Odbierz NIESPODZIANKĘ!
PDF „5 kluczowych zasad jak bezpiecznie korzystać z rozwiązań AI”
PDF „5 kluczowych zasad jak bezpiecznie korzystać z rozwiązań AI”