Influencer marketing – najszybciej rozwijająca się branża na świecie

Właśnie ruszyły zapisy na nowy program edukacyjny Akademia Influencer Managera, organizowana przez Instytut Marki Online i Komunikacji, współtworzona przez ekspertów z Grupy LTTM, największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej. To kompleksowe szkolenie dla tych, którzy wiedzą, że przyszłość marketingu to właśnie influencer marketing!

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, szacuje się, że do 2028 roku globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów. Te przewidywania potwierdzają to, o czym Grupa LTTM dobrze wie już od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.

Kamil Bolek – CMO, członek zarządu grupy LTTM, psycholog

„Influencer marketing to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, a ekonomia twórców staje się motorem napędowym branży mediów społecznościowych i działalności internetowej.

Praca managera gwiazd, influencerów i twórców internetowych daje możliwość czynnego udziału w budowie tego rynku i bezpośredniej współpracy zarówno z najbardziej utalentowanymi ludźmi, jak i najbardziej rozpoznawalnymi markami.

Akademia Influencer Managera to również wyjątkowa okazja, żeby zaczerpnąć wiedzy z najlepszego źródła. Jako LTTM mamy 10 lat doświadczenia, jesteśmy największą agencją influencer marketingową i siecią partnerską dla twórców w Polsce i tej części Europy. Teraz chcemy się tą wiedzą i doświadczeniem podzielić na zewnątrz – konstytuując oficjalnie zawód Influencer Managera.”

Chcesz zdobyć nowy zawód i pracować w influencer marketingu? Marzysz o pracy z influencerami i najbardziej znanymi markami w Polsce i za granicą? Teraz masz szansę spełnić swoje marzenia!

Akademia Influencer Managera

Akademia Influencer Managera to czteromiesięczne szkolenie poświadczone zaświadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formuła opiera się na spotkaniach z wykładowcami na żywo oraz dostępie do platformy z dodatkowymi materiałami, quizami i nagraniami. Dzięki takiej organizacji uczestnik ma bezpośredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczną wiedzę i cenne wskazówki dotyczące managementu influencerów, zarządzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwań związanych z pracą w tym zawodzie.

Wykładowcy w Akademii Influencer Managera

W programie Akademia Influencer Managera swoją wiedzę przekażą:

  •  Kamil Bolek – CMO, członek zarządu grupy LTTM, psycholog,
  • Martyna Adamus – Influencer Management Director w LTTM,
  • Olga Podzińska – HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC,
  • Artur Nalepko – Influencer Manager w LTTM,
  • Karolina Łach – Group Influencer w LTTM,
  • Justyna Zawadzka – Group Influencer w LTTM,
  • Anna Ryczkowska – Senior PR&Communications Manager w LTTM,
  • Marcin Pyć – Head of Network Management w LTTM,
  • Małgorzata Jaworska-Woźniak – Kancelaria Adwokacka Małgorzata Jaworska-Woźniak,
  • Joanna Ceplin – ekspertka w branży marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Dlaczego warto dołączyć do programu

Joanna Ceplin – Przedsiębiorczyni digital, bizneswoman, CEO&Founder Instytutu Marki Online i Komunikacji

„W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy się na rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych dla skutecznego dotarcie do klientów, zwiększania zasięgów i wykorzystania siły mediów społecznościowych do komunikacji marek z klientem i sprzedaży.

Konsumpcja treści w mediach społecznościowych tworzonych przez influencerów cały czas rośnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spędzają nawet kilkadziesiąt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram oraz LinkedIn wykorzystywany w kampaniach B2B.

Kampanie influencerskie to dla niektórych marek stały element budowania świadomości i promocji. Nie zapominajmy o microinfluencerach, do których zaufanie jest na bardzo dużym poziomie, a których autentyczny kontent to atrakcyjny kąsek dla marketerów, chcących dotrzeć z komunikatem do wąskich grup odbiorców.

Wniosek nasuwa się sam, manager influencera to coraz częściej poszukiwana osoba. Dlatego współpraca z LTTM liderem w branży influencer marketingu była dla nas oczywistym wyborem. Wierzę, że zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w swój rozwój.

Dzięki programowi:

  • poznasz platformy social media,
  • odkryjesz tajniki skutecznego kontent marketingu,
  • nauczysz się profesjonalnej obsłudze klienta,
  • zdobędziesz wiedzę na temat komunikacji kryzysowej,
  • poznasz techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów.
 
Jako Influencer Manager nie będziesz stać w miejscu. Cały czas będziesz współpracować z twórcami internetowymi, poszerzać swoją wiedzę na temat branży, rynku influencerów, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego.

Zapraszamy Cię do zapoznania się ofertą programową i dołączenia
w premierowej najniższej cenie!

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej!
Zdobądź w 4 miesiące zawód Influencer Managera.

Inne wpisy

Algorytmy w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się dzisiaj niejako „drugim domem” dla wielu ludzi, gdzie spędzają czas, nawiązują kontakty i budują marki osobiste czy biznesowe. Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania na różnych

Odbierz PDF „Public Relations a kryzys wizerunkowy”

Odbierz bezpłatny PDF „Public Relations a kryzys wizerunkowy”. Public Relations a kryzys wizerunkowy W świecie, gdzie informacje rozchodzą się w mgnieniu oka, a opinie mają realny wpływ na decyzje konsumenckie, skuteczny