Szkolenie Sztuczna Inteligencja (AI) dla biznesu

Zyskaj przewagę konkurencyjną, dzięki nowym kompetencjom i wiedzy Twojego zespołu

Jak to szkolenie wpłynie na Twój biznes

START: Podamy wkrótce

Opiekun merytoryczny programu: Andrzej Jankowski, specjalista ds. sztucznej inteligencji w firmie Intel

BASIC –  4 tygodnie
PRO – 16 tygodni

spotkania online na żywo,
materiały wideo, mp3 + PDF-y

Dołącz do programy jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Wykorzystaj skutecznie potęgę sztucznej inteligencji w biznesie

Obecne narzędzia sztucznej inteligencji wykorzystane do wspierania filmy, powodują średni wzrost
produktywności o 25%, a codziennie pojawiają się setki nowych narzędzi.

Podzieliliśmy szkolenie na dwa etapy:

Etap pierwszy Prawo Jazdy AI – wprowadzenie do świata sztucznej inteligencji. Podstawy dla każdego pracownika, aby zrozumiał, jak działa ta technologia i jak korzystać z niej świadomie, bezpiecznie i efektywnie.
Etap drugi PRO AI– kompleksowe szkolenie składające się z podstaw sztucznej inteligencji (Prawo jazdy AI) + rozszerzonego programu koncentruje się na praktycznych umiejętnościach potrzebnych do wdrażania rozwiązań AI.

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu.
Skrojone na miarę potrzeb liderów, ekspertów, pracowników i specjalistów, właścicieli firm,
dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od ekspertów branży sztucznej inteligencji.

Uczyń swój biznes bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej

Potrzebujesz oferty dla zespołu powyżej 8 osób?
Skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci ofertę dla Twojej firmy lub zespołu.

Przeczytaj opinie uczestników naszego programu

Marzena Szulakiewicz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Szkolenie to z pewnością wyróżnia się na rynku dzięki doświadczonym instruktorom i praktycznemu podejściu do nauczania. Dobrze przemyślany program obejmujący szeroki zakres tematów: od podstaw, zrozumienia mechanizmu uczenia maszynowego, po konkretne przykłady wykorzystania w biznesie. Podczas kursu studenci otrzymują wiele inspiracji zastosowania zdobytej wiedzy w rzeczywistych projektach.

Agnieszka Herman
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Szkolenie Prawo Jazdy AI (Basic) organizowane przez Instytut Marki Online i Komunikacji dało mi solidne podstawy z dziedziny uczenia maszynowego, a także listę narzędzi, które mocno przyśpieszają moją pracę. Teksty, grafiki, tłumaczenia… To szkolenie jest i było dla mnie ogromnym źródłem wiedzy.

Dorota Nowakowska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Każdy kto zdecyduje się na kurs w IMOK-u już po pierwszych zajęciach zorientuje się, że tu cel jest inny! Oni NAPRAWDĘ chcąc Cię nauczyć! Przekazać wiedzę w przystępny sposób i nauczyć jej wykorzystywania w praktyce. Doświadczona kadra, bardzo dobra organizacja i przyjazna atmosfera. IMOK - gratuluję Wam profesjonalizmu i bardzo dziękuję!

Poznaj i przećwicz, jak świadomie, bezpiecznie i efektywnie
korzystać ze sztucznej inteligencji

W naszym programie oferujemy trzy obszary, składające się na Prawo Jazdy AI:

świadomość

otwiera przed biznesem nowe możliwości, oferując narzędzia do optymalizacji procesów, zwiększania produktywności, a także innowacji w produktach i usługach

bezpieczeństwo

wymaga świadomego podejścia do technologii oraz zrozumienia jej potencjalnych zagrożeń, a także odpowiedzialności podjętej za wdrożenia z użyciem sztucznej inteligencji

efektywność

umożliwia automatyzację obsługi klienta, personalizację ofert, przyspieszenie procesów biznesowych i marketingowych, a także optymalizację zarządzania zasobami

Jesteś liderem, menedżerem, ekspertem - poziom PRO jest dla Ciebie!

Sztuczna inteligencja (AI) może być znakomitym narzędziem, lecz niebezpiecznym władcą. Zobowiązujemy się przekazać Ci wiedzę, jak uczynić AI Twoim pomocnikiem. Pamiętaj, obecnie kształtują się innowacyjne reguły w świecie biznesu, gdzie AI zyskuje na znaczeniu, przejmując inicjatywę w podejmowaniu decyzji. To kluczowy moment, aby nie pozostać w tyle.

KORZYŚCI dla biznesu:

Przeczytaj, co o programie mówią nasi wykładowcy

Jako opiekun merytoryczny szkoleń na temat AI w IMOK.edu.pl często podkreślam, że pracownicy korzystający ze sztucznej inteligencji nie muszą umieć programować, czy znać się na modelowaniu statystycznym. To, co natomiast potrzebujemy wiedzieć, to kiedy używamy AI, jak używać AI efektywnie i rozsądnie oraz jakie są nasze prawa z tym związane.

Andrzej Jankowski
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel wykładowca i opiekun merytoryczny w IMOK.edu.pl
Paula Skrzypecka
Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal

Prawne aspekty stosowania AI i bezpieczeństwo danych firmowych są kluczowymi elementami, które muszą zostać uwzględnione w firmach.
Nie da się stosować sztucznej inteligencji bez uwzględnienia tych aspektów. Podczas szkolenia Sztuczna Inteligencja (AI) w IMOK-u pokazuję
narzędzia, które mogą być stosowane obecnie przez działy prawne w firmach.

Podczas szkolenia Sztuczna Inteligencja (AI) opowiadam uczestnikom m.in. o tym, jak wygląda rozwój sztucznej inteligencji na świecie i gdzie znajduje ona zastosowanie. Dzielę się najlepszymi praktykami z wdrożenia AI w Orange Polska oraz wskazuję wyzwania stojące przed firmami. Zrozumienie i wykorzystanie AI pomaga liderom w prowadzeniu zespołów,
przez zmiany technologiczne i rynkowe, zwiększając elastyczność organizacji.

Krzysztof Kaczurba
Director of Development Strategy w Orange Polska

Co wyróżnia nasze szkolenia

Szkolenia online na żywo

Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.

Eksperci

Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.

Materiały

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.

Praktyka

Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.

Aktualność

Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.

Intensywna edukacja

Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji (BASIC AI) to idealne szkolenie dla każdego pracownika, który chce:

  • usprawnić procesy w firmie (sprzedaż, komunikacja, marketing, badania i analizy),
  • zwiększyć produktywność i skuteczność swojej pracy,
  • poznać możliwości AI i umieć wykorzystać je w codziennym życiu i w pracy.

Pakiet Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji (PRO AI) kierujemy do liderów, menedżerów, właścicieli firm, którzy chcą:

  • poznać nowe technologie i narzędzia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
  • wykorzystywać AI do rozwoju firmy i podległych im działów,
  • zautomatyzować pracę zespołów, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji w różnych obszarach działalności firmy,
  • wdrażać w firmach usługi oparte na sztucznej inteligencji.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia w Pakiecie PRO rozpoczynają się jednocześnie, czyli w dniu rozpoczęcia zajęć w Pakiecie BASIC!

Prawo Jazdy AI (BASIC)

Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji

Pakiet PRO AI (BASIC+PRO)

Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji
Pakiet PRO zawiera: Podstawy sztucznej inteligencji + PRO

Sztuczna inteligencja - podstawy

  • Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji
  • Co to jest i jak działa AI?
  • Jak komputery się uczą? – demo.
  • Jak działa prosta sieć neuronowa? – warsztat

Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników

  • Prawo (w Polsce InteliLex)
  • Planowanie strategiczne
  • Produkcja (autonomiczne samochody)
  • Edukacja
  • Dobro społeczne (problemy społeczne, środowiskowe i zdrowia publicznego)
  • Zdrowie
  • Biznes
  • W Marketingu, Reklama i Sprzedaż
  • E-Commerce:
    • targetowanie reklam
    • rekomendacje
    • wirtualna obsługa klienta
    • wyszukiwanie (asystenci głosowi)
    • prezentacje produktów
    • zakupy
    • programowanie popytu i dynamiczne ustawianie cen
    • Customer Data Platform (dane o klientach)
  • Obsługa klienta
  • Księgowość

Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia

  • AI od środka – demo
    • Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
    • Proces tworzenia systemu AI.

Jak powstaje sztuczna inteligencja

  • Jak działa prosta sieć neuronowa.
  • AI od środka.
  • Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
  • Proces tworzenia systemu AI.

Jak powstaje sztuczna inteligencja

  • Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego prywatnego asystenta?
  • Krótkie przedstawienie przydatnych narzędzi AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
  • Jak skutecznie korzystać z ChatGPT – podstawy, techniki i przykładowe zastosowania

Zastosowanie AI w firmie

  • Bezpieczeństwo danych firmowych a AI.
  • Prawne aspekty korzystania z AI.

Sesja pytań i odpowiedzi

Sztuczna inteligencja - podstawy

Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników

Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia

Jak powstaje sztuczna inteligencja

Jak powstaje sztuczna inteligencja

Zastosowanie AI w firmie

Sesja pytań i odpowiedzi

Wyzwania związane z wprowadzeniem AI w firmie

  • Korzystanie z gotowych narzędzi AI a budowa własnych rozwiązań.
  • Wdrożenie sztucznej inteligencji w firmie.

Automatyzacja pracy z zastosowaniem narzędzi AI

  • Ciekawe rozwiązania technologiczne.
  • Obsługa klienta: wykorzystanie chatbotów opartych na technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) do automatycznego odpowiadania na proste pytania i problemy klientów.

Badanie emocji, sentymentu i kontekstów w mediach społecznościowych

  • Badanie emocji, sentymentu i kontekstów
  • Wykorzystanie technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) i Computer Vision do analizy treści z mediów społecznościowych
  • Rekomendacje narzędzi i przykłady użycia w marketingu, PR, rozwoju produktu i zarządzaniu kryzysowym

Duże modele językowe - podstawy, metody i techniki

  • Czym są duże modele językowe.
  • Metody i techniki, które sprawią, że wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych.

Skuteczne korzystanie z dużych modeli językowych - przykładowe zastosowania

  • Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki dużych modeli językowych.
  • Jak przy użyciu AI tworzyć ciekawe i kreatywne posty do mediów społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter).

Jak AI może wesprzeć dział HR

  • Aspekt etyczny AI w HR: Wprowadzenie sztucznej inteligencji w procesy HR wiąże się z koniecznością uwzględnienia aspektów prywatności danych i etyki w podejmowaniu decyzji. Kluczową kwestią jest dyskryminacja, która może być wynikiem algorytmów.
  • Kultura organizacji a wykorzystanie AI: Jak kultura może wspierać lub opóźniać wprowadzenie elementów AI w procesy HR.
  • Wykorzystanie AI w procesach HR: Przegląd procesów, w których HR może wesprzeć lub zautomatyzować rutynowe zadania HR.
  • Low hanging fruits: Co możesz zrobić już dziś w kontekście automatyzacji swojego HR-u.

Jak AI może pomóc w obsłudze klienta

  • Chatboty.
  • Personalizowane rekomendacje.
  • Automatyzacja procesów obsługi klienta.

Ewolucja sprzedaży: Optymalizacja działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

  • Technologiczny System Operacyjny Organizacji

  • SalesOS – Nowa Era Zarządzania Sprzedażą

  • Sztuczna Inteligencja w Sprzedaży

Narzędzia AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy

  • Zastosowanie AI do automatycznego rozpoznawania obrazów.

Jak AI może wesprzeć dział prawny w firmie

  • Automatyczne kategoryzowanie transakcji.
  • Prognozowanie przepływów gotówkowych.
  • Analiza oszustw.
  • Doradztwo finansowe.

Prawne aspekty AI, gdzie jest granica

  • Prywatność danych.
  • Odpowiedzialność i bezpieczeństwo danych.
  • Dyskryminacja.

Sesja pytań i odpowiedzi

Egzamin końcowy - I tura

Egzamin końcowy - II tura

Prawo Jazdy AI (BASIC)

Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji

25.03.2024 - Sztuczna inteligencja - podstawy

  • Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji
  • Co to jest i jak działa AI?
  • Jak komputery się uczą? – demo.
  • Jak działa prosta sieć neuronowa? – warsztat

08.04.2024 - Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników

  • Prawo (w Polsce InteliLex)
  • Planowanie strategiczne
  • Produkcja (autonomiczne samochody)
  • Edukacja
  • Dobro społeczne (problemy społeczne, środowiskowe i zdrowia publicznego)
  • Zdrowie
  • Biznes
  • W Marketingu, Reklama i Sprzedaż
  • E-Commerce:
    • targetowanie reklam
    • rekomendacje
    • wirtualna obsługa klienta
    • wyszukiwanie (asystenci głosowi)
    • prezentacje produktów
    • zakupy
    • programowanie popytu i dynamiczne ustawianie cen
    • Customer Data Platform (dane o klientach)
  • Obsługa klienta
  • Księgowość

10.04.2024 - Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia

  • AI od środka – demo
    • Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
    • Proces tworzenia systemu AI.

15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja

  • Jak działa prosta sieć neuronowa.
  • AI od środka.
  • Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
  • Proces tworzenia systemu AI.

15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja

  • Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego prywatnego asystenta?
  • Krótkie przedstawienie przydatnych narzędzi AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
  • Jak skutecznie korzystać z ChatGPT – podstawy, techniki i przykładowe zastosowania

22.04.2024 - Zastosowanie AI w firmie

  • Bezpieczeństwo danych firmowych a AI.
  • Prawne aspekty korzystania z AI.

24.04.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi

Pakiet PRO AI (BASIC+PRO)

Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji
Pakiet PRO zawiera: Podstawy sztucznej inteligencji + PRO

25.03.2024 - Sztuczna inteligencja - podstawy

08.04.2024 - Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników

10.04.2024 - Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia

15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja

15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja

22.04.2024 - Zastosowanie AI w firmie

24.04.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi

29.04.2024 - Wyzwania związane z wprowadzeniem AI w firmie

  • Korzystanie z gotowych narzędzi AI a budowa własnych rozwiązań.
  • Wdrożenie sztucznej inteligencji w firmie.

06.05.2024 - Automatyzacja pracy z zastosowaniem narzędzi AI

  • Ciekawe rozwiązania technologiczne.
  • Obsługa klienta: wykorzystanie chatbotów opartych na technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) do automatycznego odpowiadania na proste pytania i problemy klientów.

08.05.2024 - Badanie emocji, sentymentu i kontekstów w mediach społecznościowych

  • Badanie emocji, sentymentu i kontekstów
  • Wykorzystanie technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) i Computer Vision do analizy treści z mediów społecznościowych
  • Rekomendacje narzędzi i przykłady użycia w marketingu, PR, rozwoju produktu i zarządzaniu kryzysowym

13.05.2024 - Duże modele językowe - podstawy, metody i techniki

  • Czym są duże modele językowe.
  • Metody i techniki, które sprawią, że wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych.

15.05.2024 - Skuteczne korzystanie z dużych modeli językowych - przykładowe zastosowania

  • Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki dużych modeli językowych.
  • Jak przy użyciu AI tworzyć ciekawe i kreatywne posty do mediów społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter).

20.05.2024 - Jak AI może wesprzeć dział HR

  • Aspekt etyczny AI w HR: Wprowadzenie sztucznej inteligencji w procesy HR wiąże się z koniecznością uwzględnienia aspektów prywatności danych i etyki w podejmowaniu decyzji. Kluczową kwestią jest dyskryminacja, która może być wynikiem algorytmów.
  • Kultura organizacji a wykorzystanie AI: Jak kultura może wspierać lub opóźniać wprowadzenie elementów AI w procesy HR.
  • Wykorzystanie AI w procesach HR: Przegląd procesów, w których HR może wesprzeć lub zautomatyzować rutynowe zadania HR.
  • Low hanging fruits: Co możesz zrobić już dziś w kontekście automatyzacji swojego HR-u.

22.05.2024 - Jak AI może pomóc w obsłudze klienta

  • Chatboty.
  • Personalizowane rekomendacje.
  • Automatyzacja procesów obsługi klienta.

27.05.2024 - Ewolucja sprzedaży: Optymalizacja działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

  • Technologiczny System Operacyjny Organizacji

  • SalesOS – Nowa Era Zarządzania Sprzedażą

  • Sztuczna Inteligencja w Sprzedaży

03.06.2024 - Narzędzia AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy

  • Zastosowanie AI do automatycznego rozpoznawania obrazów.

05.06.2024 - Jak AI może wesprzeć dział prawny w firmie

  • Automatyczne kategoryzowanie transakcji.
  • Prognozowanie przepływów gotówkowych.
  • Analiza oszustw.
  • Doradztwo finansowe.

10.06.2024 - Prawne aspekty AI, gdzie jest granica

  • Prywatność danych.
  • Odpowiedzialność i bezpieczeństwo danych.
  • Dyskryminacja.

12.06.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi

20-22.06.2024 - Egzamin końcowy - I tura

27-29.06.2024 - Egzamin końcowy - II tura

Chcesz wykorzystać technologię AI w biznesie?

Skontaktuj się z nami – mamy specjalną ofertę dla firm!

Dołącz do programy jeszcze przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
  • Finansowanie z funduszu szkoleniowego firmy.
  • Dofinansowanie z Urzedów Pracy.
  • Dedykowana oferta dla firm.

Płatność jednorazowa

990 zł

PRO AI (BASIC+PRO)
Specjalista stosowania AI

Płatność JEDNORAZOWA

3200 zł

Używając AI, nie musisz być programistą

Musisz umieć używać sztucznej inteligencji efektywnie i rozsądnie

Andrzej Jankowski – opiekun merytoryczny programu Sztuczna Inteligencja (AI)

„W związku z coraz powszechniejszą obecnością AI do budowania rozwiązań wykorzystywanych w naszym codziennym życiu – prywatnymi i zawodowym, istotne jest upowszechnianie wiedzy na temat zastosowań, możliwości, ograniczeń oraz mechanizmów prawnych związanych z AI.

Gdyby potraktować użytkowników AI jako kierowców samochodów, można obrazowo opisać, jakie umiejętności potrzebne są do poruszania się po świecie ze wszechobecną sztuczną inteligencją. Każdy kierowca powinien umieć używać samochodu, czyli sprawnie jeździć, znać i stosować przepisy ruchu drogowego itd. Nie musi znać i rozumieć praw fizyki i chemii, które zostały zastosowane do stworzenia silnika samochodu.

Podobnie jest w przypadku AI. Jako użytkownicy sztucznej inteligencji nie musimy umieć programować, znać się na modelowaniu statystycznym, czy obróbce danych używanych do karmienia modeli sztucznej inteligencji. To, co natomiast potrzebujemy wiedzieć, to kiedy używamy AI, jak używać AI efektywnie i rozsądnie i jakie są nasze prawa z tym związane.”

Wykładowcy

Andrzej
Jankowski

Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel

Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi
systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.

Krzysztof
Kaczurba

Director of Development Strategy w Orange Polska

Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem i udokumentowaną historią pracy w mediach, doradztwie strategicznym, branży telekomunikacyjnej i IT. Wykwalifikowany w tworzeniu strategii, zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i przyległych do Telco rynkach; Digital Services/IoT/ICT/DATA/AI. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan.
Wewnętrznym mentor i trener Orange Polska. 

Marek
Trojanowicz

Założyciel i akcjonariusz spółki BrainScan S.A., EduSense S.A.

Współzałożyciel w: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Specjalizuje się w obszarach: Machine Learning & Artificial Intelligence (image processing & pattern recognition) & Moder Education (roboty, grafika 3D – Augmented & Virtual Reality). Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie. Wielki fan komputerów 8-bitowych, takich jak ZX Spectrum 48K!

Paula
Skrzypecka

Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal

Doktorka nauk prawnych
i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.

Adrian
Boguszewski

AI Software Evangelist
w Intelu

Skończył Politechnikę Gdańską na kierunku Informatyka. Następnie rozpoczął karierę w dziedzinie Computer Vision i Deep Learningu. Jako team leader kilkuosobowego zespołu, Adrian był odpowiedzialny za aplikację umożliwiającą wykonanie profesjonalnego zdjęcia (do dowodu osobistego lub paszportu) bez wychodzenia z domu. Jest współautorem zestawu danych LandCover.ai oraz wykładowcą w dziedzinie sztucznej inteligencji. Obecnie zajmuje się edukacją innych na temat narzędzia OpenVINO Toolkit.

Wiktoria
Kuc

Dyrektor personalna
w Symfonii

Doświadczony HR-owiec z prawie 20-letnim doświadczeniem, prowadząca projekty dla firm z branży IT, Fin-Tech i FMCGi budująca działy personalne w firmach z branży IT. Jako partner biznesu pomaga firmom zmierzyć się z wyzwaniami w obszarze HR, dokładnie zrozumieć kontekst, potrzebę, oczekiwany rezultat i dopasować odpowiednie rozwiązanie. W HR najbardziej lubi meandrowanie między potrzebami firmy, a potrzebami pracowników. Absolwentka socjologii i psychologii w biznesie.

Aleksander
Winciorek

Insights Lead
– Sotrender

Przez 13 lat prowadził dział B+R w jednej z największych polskich agencji reklamowych (VMLY&R). Współtworzył innowacyjne narzędzia badawcze oparte na analizie danych z mediów społecznościowych. Uczestniczył w planowaniu i realizacji kampanii opartych na strategiach wykorzystujących społecznościowe kanały komunikacji. Współpracował na poziomie regionalnym
i międzynarodowym
z największymi korporacjami, m.in. Coca-Cola, Orange, Danone, Nestle, PZU, Philips, mbank, VW.

Przemysław
Trybała

Ekspert automatyzacji,
mentor

Ekspert automatyzacji i AI z 15-letnim doświadczeniem w IT i biznesie, pasjonat innowacji i mentor, który pomaga liderom biznesu wykorzystać nowoczesne technologie do rozwijania ich firm w dynamicznie zmieniającym się świecie ecommerce.

Kacper
Zamojski

Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji

Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Na co dzień korzysta z licznych narzędzi AI, które ułatwiają mu życie i zwiększają efektywność. Napisane przez niego artykuły naukowe na temat prawa nowych technologii możesz znaleźć w branżowych czasopismach i monografiach.

Przeczytaj opinie uczestników naszych programów

Joanna Reichel
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Trafiłam do IMOK-u zupełnie przypadkiem, przeglądając informacje na temat marketingu - tematu, który mnie interesuje. Zainteresowałam się zarówno programem WA, jak i Specjalista ds. SM. W tamtej chwili zdecydowałam się na WA i bardzo się cieszę z tego wyboru. Program szkolenia, jak i sama Ela otworzyły mi oczy na wiele spraw. Program szkolenia zawiera naprawdę dużo informacji i nigdy nie zostaliśmy bez odpowiedzi na pytania. Mimo że IMOK działa dopiero rok, ja już widzę ogromny potencjał na super rozwój i fajnie uczyć się od WAS.

Justyna Aftańska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jestem zachwycona tym, jak wiele się nauczyłam! Najbardziej podobało mi się to, że dostawaliśmy masę wiedzy od osób doświadczonych w branży. Zdecydowanie polecam szkolenia IMOK każdemu, kto chce zgłębić swoją wiedzę i otworzyć się na nowe rynki pracy! Masa wiedzy, którą otrzymaliśmy od specjalistów z branży, pozwoliła mi rozwinąć swoje umiejętności w zakresie social mediów i wiązać przyszłość z zawodem specjalisty ds. mediów społecznościowych.

Bożena Ratyna
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kiedy decydowałam się dołączyć do programu miałam jeden cel - zdobyć nowy zawód. Teraz kiedy z wynikiem bardzo dobrym zdałam egzamin końcowy i tym samym stałam się „Specjalistą ds. mediów społecznościowych", wiem, że otworzyłam przed sobą drzwi do nowego, innego, nowoczesnego, niezwykle interesującego i rozwijającego świata – na miarę XXI wieku. Czy było warto? WARTO, oczywiście, że warto.

Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji (BASIC AI) - Certyfikat IMOK

Każdy, kto ukończy program BASIC AI otrzyma certyfikat Instytutu Marki Online i Komunikacji, potwierdzający zdobycie Prawa Jazdy AI.
Certyfikat wyślemy drogą elektroniczną w formie PDF-u.

Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji (PRO AI) - Certyfikat IMOK i zaświadczenie MEiN

Każdy absolwent programu PRO AI, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat Instytutu Marki Online i Komunikacji, potwierdzający umiejętności, zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 251908.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Formuła szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku Instytut Marki Online i Komunikacji otrzymał potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Tak! Szkolenie oczywiście zawiera elementy teoretycznie, ale ma też mnóstwo praktyki. Zachowujemy proporcje między teorią, a praktyką, aby każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia mógł wdrożyć zdobytą wiedzę bez większych problemów. 

Tak! Wśród absolwentów naszego szkolenia są menedżerowie działów sprzedaży, IT, właściciele firm, pracownicy działów obsługi klienta – bez znajomości kodowania. Program nie wymaga tak fachowej wiedzy.

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury proforma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Program szkolenia został ułożony w taki sposób, aby jego uczestnicy mogli przystąpić, bez konieczności znajomości języka programowania. 

Uważamy, że podstawy sztucznej inteligencji oraz umiejętne korzystanie z narzędzi, wykorzystujących AI jest niezbędne dla każdego, niezależnie od branży, w której pracuje.

Narzędzia takie jak ChatGPT sprawdzają się w wielu branzach i dla wielu działów mogą być bardzo pomocne.

Naszymi wyróżnikami są:

  • dodatkowe materiały w formie wideo i PDF zapisane na platformie
  • materiały merytoryczne dostępne przez 365 dni po zakończeniu szkolenia
  • jesteśmy zarejestrowaną placówką oświatową
  • spotkania odbywają się online na żywo w formie warsztatów
  • 4-6 godzin tygodniowo zajęć w dodatkowych materiałów
  • zajęcia prowadzą najlepsi eksperci-praktycy w branży
  • certyfikat & zaświadczenia na druku MEiN z kodem zawodu
  • posiadamy certyfikację ISO 9001, potwierdzającą wysoką jakość naszych usług

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Partnerzy medialni cyklu IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zadbaj o przewagę konkurencyjną swojej firmy już dziś!