Szkolenie Sztuczna Inteligencja (AI) dla biznesu
Zyskaj przewagę konkurencyjną, dzięki nowym kompetencjom i wiedzy Twojego zespołu
Jak to szkolenie wpłynie na Twój biznes
- Redukcja kosztów, optymalizacja procesów biznesowych.
- Lepsze rozwiązywanie problemów i dostosowywanie się do potrzeb klientów.
- Skuteczniejsze i bezpieczniejsze wykorzystanie danych i analiza.
- Wykorzystanie narzędzi AI w marketingu., obsłudze klienta i innych działach firmy.
- Innowacje w sprzedaży poprzez zastosowanie sztucznej inteligencji do optymalizacji działań.
- Zminimalizowanie ryzyka związanego z cyberbezpieczeństwem.
START: Podamy wkrótce


Opiekun merytoryczny programu: Andrzej Jankowski, specjalista ds. sztucznej inteligencji w firmie Intel
- START
- Podamy wkrótce
- CZAS TRWANIA
BASIC – 4 tygodnie
PRO – 16 tygodni
- FORMUŁA
spotkania online na żywo,
materiały wideo, mp3 + PDF-y
Dołącz w niższej cenie jeszcze przez:
Wykorzystaj skutecznie potęgę sztucznej inteligencji w biznesie
Obecne narzędzia sztucznej inteligencji wykorzystane do wspierania firmy, powodują średni wzrost
produktywności o 25%, a codziennie pojawiają się setki nowych narzędzi.
Podzieliliśmy szkolenie na dwa etapy:
Etap pierwszy Prawo Jazdy AI – wprowadzenie do świata sztucznej inteligencji. Podstawy dla każdego pracownika, aby zrozumiał, jak działa ta technologia i jak korzystać z niej świadomie, bezpiecznie i efektywnie.
Etap drugi PRO AI– kompleksowe szkolenie składające się z podstaw sztucznej inteligencji (Prawo jazdy AI) + rozszerzonego programu koncentruje się na praktycznych umiejętnościach potrzebnych do wdrażania rozwiązań AI.
Skrojone na miarę potrzeb liderów, ekspertów, pracowników i specjalistów, właścicieli firm,
dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od ekspertów branży sztucznej inteligencji.
Uczyń swój biznes bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej
Potrzebujesz oferty dla zespołu powyżej 8 osób?
Skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci ofertę dla Twojej firmy lub zespołu.
Przeczytaj opinie uczestników naszego programu

Marzena Szulakiewicz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Szkolenie to z pewnością wyróżnia się na rynku dzięki doświadczonym instruktorom i praktycznemu podejściu do nauczania. Dobrze przemyślany program obejmujący szeroki zakres tematów: od podstaw, zrozumienia mechanizmu uczenia maszynowego, po konkretne przykłady wykorzystania w biznesie. Podczas kursu studenci otrzymują wiele inspiracji zastosowania zdobytej wiedzy w rzeczywistych projektach.

Agnieszka Herman
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Szkolenie Prawo Jazdy AI (Basic) organizowane przez Instytut Marki Online i Komunikacji dało mi solidne podstawy z dziedziny uczenia maszynowego, a także listę narzędzi, które mocno przyśpieszają moją pracę. Teksty, grafiki, tłumaczenia… To szkolenie jest i było dla mnie ogromnym źródłem wiedzy.

Dorota Nowakowska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Każdy kto zdecyduje się na kurs w IMOK-u już po pierwszych zajęciach zorientuje się, że tu cel jest inny! Oni NAPRAWDĘ chcąc Cię nauczyć! Przekazać wiedzę w przystępny sposób i nauczyć jej wykorzystywania w praktyce. Doświadczona kadra, bardzo dobra organizacja i przyjazna atmosfera. IMOK - gratuluję Wam profesjonalizmu i bardzo dziękuję!
Poznaj i przećwicz, jak świadomie, bezpiecznie i efektywnie
korzystać ze sztucznej inteligencji
W naszym programie oferujemy trzy obszary, składające się na Prawo Jazdy AI:

świadomość
otwiera przed biznesem nowe możliwości, oferując narzędzia do optymalizacji procesów, zwiększania produktywności, a także innowacji w produktach i usługach

bezpieczeństwo
wymaga świadomego podejścia do technologii oraz zrozumienia jej potencjalnych zagrożeń, a także odpowiedzialności podjętej za wdrożenia z użyciem sztucznej inteligencji

efektywność
umożliwia automatyzację obsługi klienta, personalizację ofert, przyspieszenie procesów biznesowych i marketingowych, a także optymalizację zarządzania zasobami
Jesteś liderem, menedżerem, ekspertem - poziom PRO jest dla Ciebie!
Sztuczna inteligencja (AI) może być znakomitym narzędziem, lecz niebezpiecznym władcą. Zobowiązujemy się przekazać Ci wiedzę, jak uczynić AI Twoim pomocnikiem. Pamiętaj, obecnie kształtują się innowacyjne reguły w świecie biznesu, gdzie AI zyskuje na znaczeniu, przejmując inicjatywę w podejmowaniu decyzji. To kluczowy moment, aby nie pozostać w tyle.
KORZYŚCI dla biznesu:
- Redukcja kosztów - optymalizacja procesów biznesowych, co może prowadzić do redukcji kosztów operacyjnych i zwiększenia efektywności działań.
- Konkurencyjność na rynku - innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów i lepsze dostosowanie się do zmieniających się potrzeb klientów.
- Lepsze wykorzystanie danych i analiza - zrozumienie rynku, preferencji klientów i trendów, co może prowadzić do lepszych decyzji biznesowych.
- Rozwój pracowników - inwestowanie w szkolenia związane z AI może przyczynić się do większej lojalności i retencji talentów w firmie.
- Redukcja ryzyka - minimalizowanie ryzyka związanego z cyberbezpieczeństwem oraz nieprawidłowym wykorzystaniem danych.
- Marketing i sprzedaż - optymalizacja procesów związanych z pozyskiwanie klientów, sprzedażą oraz analizą danych.
Przeczytaj, co o programie mówią nasi wykładowcy
Jako opiekun merytoryczny szkoleń na temat AI w IMOK.edu.pl często podkreślam, że pracownicy korzystający ze sztucznej inteligencji nie muszą umieć programować, czy znać się na modelowaniu statystycznym. To, co natomiast potrzebujemy wiedzieć, to kiedy używamy AI, jak używać AI efektywnie i rozsądnie oraz jakie są nasze prawa z tym związane.

Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel wykładowca i opiekun merytoryczny w IMOK.edu.pl

Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal
Prawne aspekty stosowania AI i bezpieczeństwo danych firmowych są kluczowymi elementami, które muszą zostać uwzględnione w firmach.
Nie da się stosować sztucznej inteligencji bez uwzględnienia tych aspektów. Podczas szkolenia Sztuczna Inteligencja (AI) w IMOK-u pokazuję
narzędzia, które mogą być stosowane obecnie przez działy prawne w firmach.
Podczas szkolenia Sztuczna Inteligencja (AI) opowiadam uczestnikom m.in. o tym, jak wygląda rozwój sztucznej inteligencji na świecie i gdzie znajduje ona zastosowanie. Dzielę się najlepszymi praktykami z wdrożenia AI w Orange Polska oraz wskazuję wyzwania stojące przed firmami. Zrozumienie i wykorzystanie AI pomaga liderom w prowadzeniu zespołów,
przez zmiany technologiczne i rynkowe, zwiększając elastyczność organizacji.

Director of Development Strategy w Orange Polska
Co wyróżnia nasze szkolenia
Szkolenia online na żywo
Możesz nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami, zadawać konkretne pytania wykładowcom.
Eksperci
Nasi wykładowcy to wybitni i znani specjaliści, którzy swoją praktykę zdobywają w największych firmach i organizacjach.
Materiały
Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami.
Praktyka
Podczas szkolenia będziesz rozwiązywać praktyczne zadania, dzięki czemu utrwalisz zdobytą wiedzę.
Aktualność
Formuła prowadzonego szkolenia pozwala na omawianie bieżących ważnych i aktualnych spraw branżowych.
Intensywna edukacja
Szkolenie IMOK-u to doskonały sposób na zdobycie w krótkim czasie kompleksowej i fachowej wiedzy.

Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji (BASIC AI) to idealne szkolenie dla każdego pracownika, który chce:
- usprawnić procesy w firmie (sprzedaż, komunikacja, marketing, badania i analizy),
- zwiększyć produktywność i skuteczność swojej pracy,
- poznać możliwości AI i umieć wykorzystać je w codziennym życiu i w pracy.
Pakiet Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji (PRO AI) kierujemy do liderów, menedżerów, właścicieli firm, którzy chcą:
- poznać nowe technologie i narzędzia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- wykorzystywać AI do rozwoju firmy i podległych im działów,
- zautomatyzować pracę zespołów, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji w różnych obszarach działalności firmy,
- wdrażać w firmach usługi oparte na sztucznej inteligencji.
Zakup dostęp do nagrań AI PRO, jeśli zależy ci na:
- Elastyczności czasu – nagrania pozwalają na naukę w dowolnym czasie i tempie.
- Ekonomicznej opcji – wakacyjna cena za dostęp do nagrań.
- Samodzielnym tempie nauki – przerabiaj materiały we własnym tempie.
Aktualnej wiedzy – szkolenie zawiera najnowsze informacje i narzędzia z dziedziny AI.
- Przyspieszeniu kariery – zdobądź specjalizację z zakresu AI pożądaną na rynku pracy.
- Zdalnym dostępie – uczestnicz w szkoleniu z dowolnego miejsca na świecie.
Praktycznych umiejętności – szkolenie jest nastawione na praktyczne zastosowanie AI.
Wyjątkowych ekspertach – szkolenie prowadzą specjaliści z branży, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i najlepszymi praktykami.
- Certyfikacie – po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu online, otrzymujesz zaświadczenie MEN i oraz certyfikat.
Egzaminie online – po przerobieniu szkolenia zdaj egzamin online w dogodnym czasie.
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia w Pakiecie PRO rozpoczynają się jednocześnie, czyli w dniu rozpoczęcia zajęć w Pakiecie BASIC!
Prawo Jazdy AI (BASIC)
Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji
Pakiet PRO AI (BASIC+PRO)
Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji
Pakiet PRO zawiera: Podstawy sztucznej inteligencji + PRO
Sztuczna inteligencja - podstawy
- Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji
- Co to jest i jak działa AI?
- Jak komputery się uczą? – demo.
- Jak działa prosta sieć neuronowa? – warsztat
Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników
- Prawo (w Polsce InteliLex)
- Planowanie strategiczne
- Produkcja (autonomiczne samochody)
- Edukacja
- Dobro społeczne (problemy społeczne, środowiskowe i zdrowia publicznego)
- Zdrowie
- Biznes
- W Marketingu, Reklama i Sprzedaż
- E-Commerce:
- targetowanie reklam
- rekomendacje
- wirtualna obsługa klienta
- wyszukiwanie (asystenci głosowi)
- prezentacje produktów
- zakupy
- programowanie popytu i dynamiczne ustawianie cen
- Customer Data Platform (dane o klientach)
- Obsługa klienta
- Księgowość
Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia
- AI od środka – demo
- Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
- Proces tworzenia systemu AI.
Jak powstaje sztuczna inteligencja
- Jak działa prosta sieć neuronowa.
- AI od środka.
- Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
- Proces tworzenia systemu AI.
Jak AI może pomóc w codziennym życiu i w pracy
- Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego prywatnego asystenta?
- Krótkie przedstawienie przydatnych narzędzi AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
- Jak skutecznie korzystać z ChatGPT – podstawy, techniki i przykładowe zastosowania
Jak bezpiecznie korzystać z AI w swojej firmie?
- Bezpieczeństwo danych firmowych a AI.
- Prawne aspekty korzystania z AI.
Sesja pytań i odpowiedzi
Andrzej Jankowski - Sztuczna inteligencja - podstawy
Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników
Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia
Jak powstaje sztuczna inteligencja
Jak AI może pomóc w codziennym życiu i w pracy
Jak bezpiecznie korzystać z AI w swojej firmie?
Sesja pytań i odpowiedzi
Wyzwania związane z wprowadzeniem AI w firmie
- Korzystanie z gotowych narzędzi AI a budowa własnych rozwiązań.
- Wdrożenie sztucznej inteligencji w firmie.
Automatyzacja pracy z zastosowaniem narzędzi AI
- Ciekawe rozwiązania technologiczne.
- Obsługa klienta: wykorzystanie chatbotów opartych na technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) do automatycznego odpowiadania na proste pytania i problemy klientów.
Duże modele językowe - podstawy, metody i techniki
- Czym są duże modele językowe.
- Metody i techniki, które sprawią, że wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych.
Skuteczne korzystanie z dużych modeli językowych - przykładowe zastosowania
- Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki dużych modeli językowych.
- Jak przy użyciu AI tworzyć ciekawe i kreatywne posty do mediów społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter).
Badanie emocji, sentymentu i kontekstów w mediach społecznościowych
- Badanie emocji, sentymentu i kontekstów
- Wykorzystanie technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) i Computer Vision do analizy treści z mediów społecznościowych
- Rekomendacje narzędzi i przykłady użycia w marketingu, PR, rozwoju produktu i zarządzaniu kryzysowym
Jak AI może wesprzeć dział HR
- Aspekt etyczny AI w HR: Wprowadzenie sztucznej inteligencji w procesy HR wiąże się z koniecznością uwzględnienia aspektów prywatności danych i etyki w podejmowaniu decyzji. Kluczową kwestią jest dyskryminacja, która może być wynikiem algorytmów.
- Kultura organizacji a wykorzystanie AI: Jak kultura może wspierać lub opóźniać wprowadzenie elementów AI w procesy HR.
- Wykorzystanie AI w procesach HR: Przegląd procesów, w których HR może wesprzeć lub zautomatyzować rutynowe zadania HR.
- Low hanging fruits: Co możesz zrobić już dziś w kontekście automatyzacji swojego HR-u.
Jak AI może pomóc w obsłudze klienta
- Chatboty.
- Personalizowane rekomendacje.
- Automatyzacja procesów obsługi klienta.
Ewolucja sprzedaży: Optymalizacja działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Technologiczny System Operacyjny Organizacji
SalesOS – Nowa Era Zarządzania Sprzedażą
Sztuczna Inteligencja w Sprzedaży
Narzędzia AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
- Zastosowanie AI do automatycznego rozpoznawania obrazów.
Jak AI może wesprzeć dział prawny w firmie
- Automatyczne kategoryzowanie transakcji.
- Prognozowanie przepływów gotówkowych.
- Analiza oszustw.
- Doradztwo finansowe.
Prawne aspekty AI, gdzie jest granica
- Prywatność danych.
- Odpowiedzialność i bezpieczeństwo danych.
- Dyskryminacja.
Sesja pytań i odpowiedzi
Egzamin końcowy - I tura
Egzamin końcowy - II tura
Prawo Jazdy AI (BASIC)
Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji
25.03.2024 - Sztuczna inteligencja - podstawy
- Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji
- Co to jest i jak działa AI?
- Jak komputery się uczą? – demo.
- Jak działa prosta sieć neuronowa? – warsztat
08.04.2024 - Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników
- Prawo (w Polsce InteliLex)
- Planowanie strategiczne
- Produkcja (autonomiczne samochody)
- Edukacja
- Dobro społeczne (problemy społeczne, środowiskowe i zdrowia publicznego)
- Zdrowie
- Biznes
- W Marketingu, Reklama i Sprzedaż
- E-Commerce:
- targetowanie reklam
- rekomendacje
- wirtualna obsługa klienta
- wyszukiwanie (asystenci głosowi)
- prezentacje produktów
- zakupy
- programowanie popytu i dynamiczne ustawianie cen
- Customer Data Platform (dane o klientach)
- Obsługa klienta
- Księgowość
10.04.2024 - Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia
- AI od środka – demo
- Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
- Proces tworzenia systemu AI.
15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja
- Jak działa prosta sieć neuronowa.
- AI od środka.
- Wartość danych – kto ma dane, ten ma władzę.
- Proces tworzenia systemu AI.
15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja
- Dlaczego boimy się korzystać ze sztucznej inteligencji jak ze swojego prywatnego asystenta?
- Krótkie przedstawienie przydatnych narzędzi AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
- Jak skutecznie korzystać z ChatGPT – podstawy, techniki i przykładowe zastosowania
22.04.2024 - Zastosowanie AI w firmie
- Bezpieczeństwo danych firmowych a AI.
- Prawne aspekty korzystania z AI.
24.04.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi
Pakiet PRO AI (BASIC+PRO)
Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji
Pakiet PRO zawiera: Podstawy sztucznej inteligencji + PRO
25.03.2024 - Sztuczna inteligencja - podstawy
08.04.2024 - Gdzie wykorzystuje się AI - inspiracje dla uczestników
10.04.2024 - Jak wygląda rozwój AI na świecie - ekosystem i narzędzia
15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja
15.04.2024 - Jak powstaje sztuczna inteligencja
22.04.2024 - Zastosowanie AI w firmie
24.04.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi
29.04.2024 - Wyzwania związane z wprowadzeniem AI w firmie
- Korzystanie z gotowych narzędzi AI a budowa własnych rozwiązań.
- Wdrożenie sztucznej inteligencji w firmie.
06.05.2024 - Automatyzacja pracy z zastosowaniem narzędzi AI
- Ciekawe rozwiązania technologiczne.
- Obsługa klienta: wykorzystanie chatbotów opartych na technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) do automatycznego odpowiadania na proste pytania i problemy klientów.
08.05.2024 - Badanie emocji, sentymentu i kontekstów w mediach społecznościowych
- Badanie emocji, sentymentu i kontekstów
- Wykorzystanie technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) i Computer Vision do analizy treści z mediów społecznościowych
- Rekomendacje narzędzi i przykłady użycia w marketingu, PR, rozwoju produktu i zarządzaniu kryzysowym
13.05.2024 - Duże modele językowe - podstawy, metody i techniki
- Czym są duże modele językowe.
- Metody i techniki, które sprawią, że wykorzystasz pełen potencjał dużych modeli językowych.
15.05.2024 - Skuteczne korzystanie z dużych modeli językowych - przykładowe zastosowania
- Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki dużych modeli językowych.
- Jak przy użyciu AI tworzyć ciekawe i kreatywne posty do mediów społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter).
20.05.2024 - Jak AI może wesprzeć dział HR
- Aspekt etyczny AI w HR: Wprowadzenie sztucznej inteligencji w procesy HR wiąże się z koniecznością uwzględnienia aspektów prywatności danych i etyki w podejmowaniu decyzji. Kluczową kwestią jest dyskryminacja, która może być wynikiem algorytmów.
- Kultura organizacji a wykorzystanie AI: Jak kultura może wspierać lub opóźniać wprowadzenie elementów AI w procesy HR.
- Wykorzystanie AI w procesach HR: Przegląd procesów, w których HR może wesprzeć lub zautomatyzować rutynowe zadania HR.
- Low hanging fruits: Co możesz zrobić już dziś w kontekście automatyzacji swojego HR-u.
22.05.2024 - Jak AI może pomóc w obsłudze klienta
- Chatboty.
- Personalizowane rekomendacje.
- Automatyzacja procesów obsługi klienta.
27.05.2024 - Ewolucja sprzedaży: Optymalizacja działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Technologiczny System Operacyjny Organizacji
SalesOS – Nowa Era Zarządzania Sprzedażą
Sztuczna Inteligencja w Sprzedaży
03.06.2024 - Narzędzia AI do marketingu, tworzenia treści i efektywnej pracy
- Zastosowanie AI do automatycznego rozpoznawania obrazów.
05.06.2024 - Jak AI może wesprzeć dział prawny w firmie
- Automatyczne kategoryzowanie transakcji.
- Prognozowanie przepływów gotówkowych.
- Analiza oszustw.
- Doradztwo finansowe.
10.06.2024 - Prawne aspekty AI, gdzie jest granica
- Prywatność danych.
- Odpowiedzialność i bezpieczeństwo danych.
- Dyskryminacja.
12.06.2024 - Sesja pytań i odpowiedzi
20-22.06.2024 - Egzamin końcowy - I tura
27-29.06.2024 - Egzamin końcowy - II tura
Chcesz wykorzystać technologię AI w biznesie?
Skontaktuj się z nami – mamy specjalną ofertę dla firm!
Dołącz do programu jeszcze przez:
- Finansowanie z funduszu szkoleniowego firmy.
- Dofinansowanie z Urzedów Pracy.
- Dedykowana oferta dla firm.
- +48 798 767 705
Płatność jednorazowa
- START: 25.09.2024 r.
- 7 spotkań na żywo online
- 14 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanaście godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Certyfikat IMOK
PRO AI (BASIC+PRO)
Specjalista stosowania AI
Płatność JEDNORAZOWA
2000 zł 3900 zł
- START: 25.09.2024 r.
- 19 spotkań na żywo online
- 38 godzin zajęć
- Dostęp do platformy na 12 m-cy
- Kilkanascie godzin nagrań
- Dodatkowe materiały PDF
- Zaświadczenie MEiN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 251908
- Finansowanie z funduszu szkoleniowego firmy.
- Dofinansowanie z Urzedów Pracy.
- Dedykowana oferta dla firm.
- +48 798 767 705
Płatność jednorazowa
990 zł
- Start: Podamy wkrótce
- 7 spotkań na żywo online
- 14 godzin zajęć
- Materiały wideo + PDF
- Certyfikat IMOK
PRO AI (BASIC+PRO)
Specjalista stosowania AI
Płatność JEDNORAZOWA
3900 zł
- Start: Podamy wkrótce
- 19 spotkań na żywo online
- 38 godzin zajęć
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 251908
PRO AI (BASIC+PRO) Dostęp do nagrań
Płatność JEDNORAZOWA
1 900 zł
- Start: Od zaraz
- 38 godzin zajęć
- Materiały wideo + PDF
- Zaświadczenie MEN
- Certyfikat IMOK
- Kod zawodu: 251908
Używając AI, nie musisz być programistą
Musisz umieć używać sztucznej inteligencji efektywnie i rozsądnie

Andrzej Jankowski – opiekun merytoryczny programu Sztuczna Inteligencja (AI)
„W związku z coraz powszechniejszą obecnością AI do budowania rozwiązań wykorzystywanych w naszym codziennym życiu – prywatnymi i zawodowym, istotne jest upowszechnianie wiedzy na temat zastosowań, możliwości, ograniczeń oraz mechanizmów prawnych związanych z AI.
Gdyby potraktować użytkowników AI jako kierowców samochodów, można obrazowo opisać, jakie umiejętności potrzebne są do poruszania się po świecie ze wszechobecną sztuczną inteligencją. Każdy kierowca powinien umieć używać samochodu, czyli sprawnie jeździć, znać i stosować przepisy ruchu drogowego itd. Nie musi znać i rozumieć praw fizyki i chemii, które zostały zastosowane do stworzenia silnika samochodu.
Podobnie jest w przypadku AI. Jako użytkownicy sztucznej inteligencji nie musimy umieć programować, znać się na modelowaniu statystycznym, czy obróbce danych używanych do karmienia modeli sztucznej inteligencji. To, co natomiast potrzebujemy wiedzieć, to kiedy używamy AI, jak używać AI efektywnie i rozsądnie i jakie są nasze prawa z tym związane.”
Wykładowcy

Andrzej
Jankowski
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel
Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi
systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.

Krzysztof
Kaczurba
Director of Development Strategy w Orange Polska
Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem i udokumentowaną historią pracy w mediach, doradztwie strategicznym, branży telekomunikacyjnej i IT. Wykwalifikowany w tworzeniu strategii, zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i przyległych do Telco rynkach; Digital Services/IoT/ICT/DATA/AI. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan.
Wewnętrznym mentor i trener Orange Polska.

Paula
Skrzypecka
Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal
Doktorka nauk prawnych
i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.

Adrian
Boguszewski
w Intelu
Skończył Politechnikę Gdańską na kierunku Informatyka. Następnie rozpoczął karierę w dziedzinie Computer Vision i Deep Learningu. Jako team leader kilkuosobowego zespołu, Adrian był odpowiedzialny za aplikację umożliwiającą wykonanie profesjonalnego zdjęcia (do dowodu osobistego lub paszportu) bez wychodzenia z domu. Jest współautorem zestawu danych LandCover.ai oraz wykładowcą w dziedzinie sztucznej inteligencji. Obecnie zajmuje się edukacją innych na temat narzędzia OpenVINO Toolkit.

Wiktoria
Kuc
Dyrektor personalna
w Symfonii
Doświadczony HR-owiec z prawie 20-letnim doświadczeniem, prowadząca projekty dla firm z branży IT, Fin-Tech i FMCGi budująca działy personalne w firmach z branży IT. Jako partner biznesu pomaga firmom zmierzyć się z wyzwaniami w obszarze HR, dokładnie zrozumieć kontekst, potrzebę, oczekiwany rezultat i dopasować odpowiednie rozwiązanie. W HR najbardziej lubi meandrowanie między potrzebami firmy, a potrzebami pracowników. Absolwentka socjologii i psychologii w biznesie.

Aleksander
Winciorek
Insights Lead
– Sotrender
Przez 13 lat prowadził dział B+R w jednej z największych polskich agencji reklamowych (VMLY&R). Współtworzył innowacyjne narzędzia badawcze oparte na analizie danych z mediów społecznościowych. Uczestniczył w planowaniu i realizacji kampanii opartych na strategiach wykorzystujących społecznościowe kanały komunikacji. Współpracował na poziomie regionalnym
i międzynarodowym
z największymi korporacjami, m.in. Coca-Cola, Orange, Danone, Nestle, PZU, Philips, mbank, VW.

Przemysław
Trybała
mentor
Ekspert automatyzacji i AI z 15-letnim doświadczeniem w IT i biznesie, pasjonat innowacji i mentor, który pomaga liderom biznesu wykorzystać nowoczesne technologie do rozwijania ich firm w dynamicznie zmieniającym się świecie ecommerce.

Kacper
Zamojski
Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji
Przeczytaj opinie uczestników naszych programów

Joanna Reichel
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Trafiłam do IMOK-u zupełnie przypadkiem, przeglądając informacje na temat marketingu - tematu, który mnie interesuje. Zainteresowałam się zarówno programem WA, jak i Specjalista ds. SM. W tamtej chwili zdecydowałam się na WA i bardzo się cieszę z tego wyboru. Program szkolenia, jak i sama Ela otworzyły mi oczy na wiele spraw. Program szkolenia zawiera naprawdę dużo informacji i nigdy nie zostaliśmy bez odpowiedzi na pytania. Mimo że IMOK działa dopiero rok, ja już widzę ogromny potencjał na super rozwój i fajnie uczyć się od WAS.

Justyna Aftańska
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jestem zachwycona tym, jak wiele się nauczyłam! Najbardziej podobało mi się to, że dostawaliśmy masę wiedzy od osób doświadczonych w branży. Zdecydowanie polecam szkolenia IMOK każdemu, kto chce zgłębić swoją wiedzę i otworzyć się na nowe rynki pracy! Masa wiedzy, którą otrzymaliśmy od specjalistów z branży, pozwoliła mi rozwinąć swoje umiejętności w zakresie social mediów i wiązać przyszłość z zawodem specjalisty ds. mediów społecznościowych.

Bożena Ratyna
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Kiedy decydowałam się dołączyć do programu miałam jeden cel - zdobyć nowy zawód. Teraz kiedy z wynikiem bardzo dobrym zdałam egzamin końcowy i tym samym stałam się „Specjalistą ds. mediów społecznościowych", wiem, że otworzyłam przed sobą drzwi do nowego, innego, nowoczesnego, niezwykle interesującego i rozwijającego świata – na miarę XXI wieku. Czy było warto? WARTO, oczywiście, że warto.


Prawo Jazdy AI - Podstawy sztucznej inteligencji (BASIC AI) - Certyfikat IMOK
Certyfikat wyślemy drogą elektroniczną w formie PDF-u.
Specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji (PRO AI) - Certyfikat IMOK i zaświadczenie MEiN
Każdy absolwent programu PRO AI, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie na druku MEiN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).
Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat Instytutu Marki Online i Komunikacji, potwierdzający umiejętności, zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 251908.
Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną.
Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.
Formuła szkolenia
- Spotkania online
Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.
- Blended learning
Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.
- Platforma online
Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Dostęp przez cały rok
Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.
- Egzamin końcowy
Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.
- Wsparcie wykładowcy
Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.
ISO 9001
29 listopada 2022 roku Instytut Marki Online i Komunikacji otrzymał potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi
Czy to szkolenie jest praktyczne?
Tak! Szkolenie oczywiście zawiera elementy teoretycznie, ale ma też mnóstwo praktyki. Zachowujemy proporcje między teorią, a praktyką, aby każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia mógł wdrożyć zdobytą wiedzę bez większych problemów.
Jestem menedżerem, ale nie mam zaplecza technicznego, czy to szkolenie jest dla mnie?
Tak! Wśród absolwentów naszego szkolenia są menedżerowie działów sprzedaży, IT, właściciele firm, pracownicy działów obsługi klienta – bez znajomości kodowania. Program nie wymaga tak fachowej wiedzy.
Czy mogę skorzystać z dofinansowania?
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka/szczegolyRis?id=56529).
Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.
Czy program może opłacić pracodawca?
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów i platformy?
Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni.
Czy muszę umieć programować, aby wziąć udział w szkoleniu?
Program szkolenia został ułożony w taki sposób, aby jego uczestnicy mogli przystąpić, bez konieczności znajomości języka programowania.
Czy szkolenie Sztuczna Inteligencja (AI) jest dla każdej firmy?
Uważamy, że podstawy sztucznej inteligencji oraz umiejętne korzystanie z narzędzi, wykorzystujących AI jest niezbędne dla każdego, niezależnie od branży, w której pracuje.
Narzędzia takie jak ChatGPT sprawdzają się w wielu branzach i dla wielu działów mogą być bardzo pomocne.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Naszymi wyróżnikami są:
- dodatkowe materiały w formie wideo i PDF zapisane na platformie
- materiały merytoryczne dostępne przez 365 dni po zakończeniu szkolenia
- jesteśmy zarejestrowaną placówką oświatową
- spotkania odbywają się online na żywo w formie warsztatów
- 4-6 godzin tygodniowo zajęć w dodatkowych materiałów
- zajęcia prowadzą najlepsi eksperci-praktycy w branży
- certyfikat & zaświadczenia na druku MEiN z kodem zawodu
- posiadamy certyfikację ISO 9001, potwierdzającą wysoką jakość naszych usług
Co w sytuacji, gdy nie mogę ukończyć programu w terminie?
W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji.
Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?
Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.