Brand Manager

Zapisz się na LISTĘ ZAINTERESOWANYCH!

Dołącz teraz - OSTATNIE MIEJSCA!

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Dołącz do programu już teraz!

Dołącz do szkolenia w cenie FIRST MINUTE!

KUP I ODBIERZ SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!​

START: Podamy wkrótce

DLA BIZNESU:

DLA CIEBIE:

Opiekunką programu jest Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder Creative Director w agencji More Bananas.

Po ukończeniu otrzymasz zaświadczenie MEN i certyfikat potwierdzający kompetencje Specjalista do spraw marketingu i zarządzania marką (Kod zawodu: 243104).

Podamy wkrótce

28 godzin
14 spotkań

Spotkania online na żywo w trybie wieczorowym

9

TYLKO DO 18.04.2025 do 23:59
2 szkolenia w cenie 1

KROK 1: Wybierz dwa szkolenia i dodaj je do koszyka*
KROK 2: W polu “Kod kuponu” wpisz:
- 160425 (dla jednorazowego zakupu) lub
- 160424 (dla cyklicznego kuponu)
Kliknij przycisk “Wykorzystaj kupon”.

KROK 3: Po zatwierdzeniu kuponu kliknij “Przejdź do płatności” i sfinalizuj zamówienie.


*Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected]

Pamiętaj do każdego zakupu otrzymujesz PRAWO JAZDY AI*

dzięki któremu możesz podnieść swoje kwalifikacje z zakresu sztucznej inteligencji lub podaruj dostęp komuś bliskiemu, aby wspólnie rozwijać kompetencje przyszłości!**

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI **Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected] ***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Dołącz do szkolenia teraz - OSTATNIE MIEJSCA!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Buduj wiarygodność i świadomość marki

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna - Anna Ledwoń-Blacha

Odtwórz wideo
Opracowaliśmy program Brand Manager, aby krok po kroku nauczyć Cię strategii marki i skutecznej komunikacji – zarówno w B2C, jak i B2B. Dowiesz się, jak wzmacniać wiarygodność i rozpoznawalność marki, co przełoży się na lepsze wyniki biznesowe. Podczas programu nauczysz się badać rynek, analizować dane, tworzyć mapy ścieżki konsumenta, jak i mierzyć efektywność swoich działań. To wszystko sprawi, że marka, którą zarządzasz, osiągnie sukces. 
 
Szkolenie jest także idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wzmocnić kompetencje swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych, budując silnych specjalistów oraz skuteczną strategię brandingową.

https://www.traditionrolex.com/27

W programie nie zabraknie wiedzy na temat:

Dla ciebie

Zostań ekspertem w zarządzaniu marką!

🔹 Nauczysz się budować silne marki i tworzyć skuteczne strategie brandingowe.
🔹 Zdobędziesz praktyczną wiedzę o marketingu, analizie rynku i komunikacji marki.
🔹 Poznasz narzędzia i techniki pozwalające wyróżnić markę na tle konkurencji.
🔹 Skonsultujesz swoje pomysły z ekspertami i poznasz inspirujące case studies.

Dołącz do profesjonalistów brand marketingu

Nie czekaj – to najlepszy moment, aby rozwinąć swoje kompetencje i zdobyć przewagę na rynku!

Dla biznesu

Wzmocnij swoją markę i zwiększ jej rozpoznawalność! Twoje korzyści:

🔹 Lepsza strategia marki = większa lojalność klientów i przewaga konkurencyjna.
🔹  Spójna komunikacja i skuteczny branding zwiększą sprzedaż i zasięg.
🔹 Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi AI do analizy i automatyzacji działań marketingowych.
🔹 Świadome zarządzanie marką pozwoli uniknąć kryzysów i zbudować silny wizerunek.

Chcesz zapisać więcej osób?

Dowiedz się więcej o tym, jak rozwijać swój zespół z Instytutem Marki Online i Komunikacji.

Co wyróżnia nasze szkolenia

Szkolenia online na żywo

Możesz zadawać pytania wykładowcom i wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Eksperci

Nasi wykładowcy to doświadczeni praktycy, którzy na co dzień pracują w topowych firmach i organizacjach.

Materiały

Masz dostęp do nagrań i dodatkowych materiałów edukacyjnych, które możesz wykorzystać w dowolnym momencie.

Rozwój zespołu

Twoja firma zyska lepiej wyszkolonych specjalistów, którzy skutecznie zarządzają marką, tworzą strategie i zwiększają wyniki sprzedaży.

Aktualnie i praktycznie

Rozwiązujesz realne case study i uczysz się na przykładach dostosowanych do bieżących trendów rynkowych.

Projekt zaliczeniowy

Przygotujesz kompleksową strategię marki i komunikacji wraz z planem działań taktycznych – samodzielnie lub w zespole.

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą zdobywać umiejętności i kompetencje w zakresie budowania strategii marek,
  • prowadzą firmy i chcą wzmocnić kompetencje swoich zespołów marketingowych i sprzedażowych.
  • zajmują się marketingiem, chcą się przebranżowić i wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom,
  • rozwijają się, poszerzają swoje umiejętności i mają potrzebę samodoskonalenia,
  • mają średnio zaawansowane doświadczenie w marketingu.
  • szukają pewnego zatrudnienia w firmie i chcą pracować po stronie klienta, zarządzać i opiekować się strategią komunikacji marki.

Syllabus

Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.

  1.  Stwórz strategię marketingową dla własnej marki, firmy, w której pracujesz, lub pomysłu, który chcesz rozwinąć w przyszłości. To praktyczne zadanie pozwoli Ci przećwiczyć zdobytą wiedzę i stworzyć wartościowy projekt biznesowy.
  1. Praktyczne i teoretyczne podejscie do budowania marki.
  2. Informacje o procesie brandingowym i namingowym.
  3. Podstawy do budowania strategii marketingowej na własną rękę krok po kroku.
  1. Czym jest marketing mix i jak go stosować w praktyce.
  2. Informacje na temat tego, jak kształtować cenę produktu i co na nią wpływa.
  3. Przykłady i frameworki związane z życiem produktu, które będziesz wykorzystywać w praktyce.
  1. Jak zbierać informacje dotyczące rynku, odbiorców i konkurencji.
  2. Z jakich źródeł pozyskiwać dane, jak to robić rzetelnie oraz w jaki sposób wykorzystać zebrane informacje w praktyce, przekuwając je na wnioski i rekomendacje.
  1. Koncepcja i pojęcia „person” oraz „segmentów” grupy docelowej.
  2. Profilowanie odbiorców wykorzystując trzy kategorie danych: demograficznych, behawioralnych oraz psychograficznych.
  3. Praktyczne wskazówki pomocne w poszukiwaniu insightów wykorzystywanych w budowaniu strategii marki oraz poszczególnych kampanii promocyjnych.
  1. Podstawowe zasady projektowania strategii mediowej, planowania działań płatnych oraz tworzenia i posługiwania się media planem.
  1. Jak efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
  2. Jak skutecznie zarządzać projektami w tym, jak dobrze określić harmonogram oraz budżet projektu.
  3. Jak współpracować z podwykonawcami.
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Z jakich narzędzi korzystać, aby wyciągać wnioski z posiadanych danych.
  2. Najważniejsze metryki i wskaźniki, które pomagają ocenić efekty Twojej pracy.
  3. Wyznaczanie celów, omawianie wyników i raportowanie efektów działań związanych z rozwojem marki.
  1. Umiejętność uniknięcia kolizji marek, odszkodowań, wyboru złej marki, REBRANDINGU – straty czasu i pieniędzy.
  2. Rozumienie czym jest znak towarowy, jakie są rodzaje i umiejętność zapewnienia ochrony prawnej dla MARKI.
  3. Generowanie większej wartości MARKI – takiej zbywalnej, podlegającej wycenie, nadającej się do licencjonowania, franczyz itd.

Wykładowcy

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director
w agencji More Bananas
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Tomasz
Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl
i w prasie

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.

Magda
Szajda-Banach

Global Brand Manager w firmie kosmetycznej Coty

Od niemal 9 lat związana z marketingiem – od środowiska start-upów po FMCG. Dotychczasowe doświadczenie zdobyła pracując m.in. w brand marketingu w 3 różnych kategoriach produktowych u światowych liderów. Obecnie jako Global Brand Manager w branży beauty kreuje i egzekwuje strategię marki i komunikacji na 6 rynków w Europie.

Anna Karcz-Czajkowska

Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD

Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.

Paweł
Jóźwik

Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony

Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Urszula
Podraza

Menedżerka, wykładowczyni akademicka, trenerka, konsultantka.

Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej i community relations. Ma doświadczenie pracy w mediach, administracji publicznej, spółkach skarbu państwa, agencjach PR. Autorka książki „Kryzysowe public relations. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

   

Kamila
Kotowska

Założycielka Fundacji SpeakUPerki, wykładowczyni

Trenerka wystąpień publicznych, prezentowania i storytellingu. Strateżka Kreatywna. Od ponad 10 lat lat związana z branżą kreatywną, od 5 z ekosystemem startupowym. Uczy jak mówić, aby słuchali. 

Anna
Zalewska

Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu SSI

Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

KAMIL WALKOWIAK _ ZDJĘCIE

Kamil
Walkowiak

Współzałożyciel
i CTO w cux.io

Z sukcesem projektował, prototypował i zbudował wysoce skalowalną platformę, która zbiera, przetwarza i analizuje miliony zdarzeń dziennie.  Pasjonat automatyzacji, prostych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.

Marcin
Banaszkiewicz

Trener LinkedIn

Autor jedynego w Polsce szkolenia z LinkedIn: Strategia Marki Personalnej.  Tworzy i wdraża programy Social Selling i Employee Advocacy w największych i najmniejszych firmach na świecie. Jest twórcą Społeczności H2H ❤️ i wykładowcą akademickim z zakresu Social Mediów. 

Maciej
Sowa

Twórca projektu konsultingowo-strategicznego OWL MY GOD

Od ponad 10 lat współpracuje z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. Współzałożyciel cyklicznych spotkań dla branży marketingowej – Crash Mondays. Współpracował m.in. z Pracuj.pl, Jeronimo Martins (Biedronka), Akamai, Sun&Snow oraz licznymi firmami z sektora MŚP.

Dołącz do szkolenia teraz - OSTATNIE MIEJSCA!

Dni
Godzin
Minut
Sekund
9

TYLKO DO 18.04.2025 do 23:59
2 szkolenia w cenie 1

KROK 1: Wybierz dwa szkolenia i dodaj je do koszyka*
KROK 2: W polu “Kod kuponu” wpisz:
- 160425 (dla jednorazowego zakupu) lub
- 160424 (dla cyklicznego kuponu)
Kliknij przycisk “Wykorzystaj kupon”.

KROK 3: Po zatwierdzeniu kuponu kliknij “Przejdź do płatności” i sfinalizuj zamówienie.


*Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected]

*bilet możesz wykorzystać lub przekazać innej osobie
**biletu nie możesz wymienić na pieniądze

KUP TERAZ szkolenie Brand Manager
i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI
o wartości 990 zł GRATIS!

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI
**Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części
Uwagi od klienta
bądź napisz do nas [email protected]
***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Płatność jednorazowa

2400 zł 4900 zł

Program edukacyjny Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

700 zł 4×1325 zł

Dołącz do programu

  • Dofinansowanie z Urzędów Pracy.
  • Dofinansowania z BUR.

Zadzwoń do nas

Płatność jednorazowa

2400 zł 4900 zł

Program edukacyjny Brand Manager

Płatność cykliczna przez 4 msce

700 zł 4×1325 zł

Dołącz do szkolenia:

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

2 500 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

4×675 zł 4×1275 zł

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

4 900 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 3 600zł

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

4×1275 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 950zł

Dołącz do szkolenia:

  • Dofinansowania z Urzędu Pracy
  • Dofinansowania z BUR

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

Dołącz do szkolenia:

Zadzwoń do nas:

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność jednorazowa

3800 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Brand Manager

Płatność cykliczna

10×400 zł 

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Opinie uczestników naszych programów

Postaw na zawód z przyszłością

Paliwo dla Twojej kariery!

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zdobędziesz:

  • możliwość odbycia stażu w najlepszych firmach i agencjach,
  • umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych jako przyszły Brand Manager,
  • wiedzę na temat zarządzania marką krok po kroku, 
  • wachlarz narzędzi niezbędnych do poruszania się w nowoczesnym otoczeniu marketingowym

Komfort nauki

Przeczytaj, jak przebiega szkolenie:

  • zajęcia odbywają się na żywo w formie warsztatów, podczas których możesz zadawać pytania wykładowcom,
  • dodatkowo na platformie edukacyjnej czekają na Ciebie materiały przygotowane przez wykładowców,
  • zamieszczone na platformie materiały są w formie: wideo, audio i PDF, ponieważ każdy ma inny system przyswajania wiedzy.

Stały rozwój

Jako Brand Manager nie stoisz w miejscu. Cały czas współpracujesz z innymi działami, poszerzasz swoją wiedzę na temat produktu, branży, otoczenia rynkowego, a przede wszystkim zmieniającego się otoczenia marketingowego

Świetne zarobki

Brand Manager to nie tylko zawód przyszłości, lecz także teraźniejszości. Zarabiaj od 4 do nawet 25 tys. złotych miesięcznie już teraz. Jednak bądź przygotowany na to, że swoją przygodę zaczniesz od stanowiska juniorskiego. 

Partner merytoryczny:

Certyfikat i zaświadczenie

**Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

*Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

Przebieg szkolenia

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie, do której ma dostęp każdy kursant.

Podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, a więc kombinację różnych metod nauczania dla uzyskania najlepszego efektu.

Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu przygotowaliśmy platformę online, na której publikujemy wszelkie materiały.

Decydując się na nasz program, zyskujesz dostęp do platformy online nie tylko w trakcie jego trwania, lecz także przez rok po jego ukończeniu.

Zakończenie programu wieńczy egzamin końcowy, po którego zdaniu wystawiamy elektroniczny certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/ris/ris-przeglad/ris-szczegoly?id=56529).

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni. 

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres kontakt[at]imok.edu.pl lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Praca Brand Managera się nie nudzi, daje sporą dawkę samodzielności i niezależności w działaniu. Uczy podejmowania słusznych decyzji, pozwala na współpracę z innymi podmiotami i tworzenie kreatywnych kampanii oraz budowanie silnych, rozpoznawalnych na rynku marek. 

Osoba mająca kwalifikacje Brand Managera z powodzeniem będzie określać i śledzić konkretne cele marketingowe, tworzyć persony, pracować na insightach i dokonywać analizy rynku. Wszystko, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, wzmocnić jej pozycję rynkową, a finalnie osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. 

Odbierz NIESPODZIANKĘ!

Checklista Projekt „STRATEGIA

PDF „Strategiczna mapa Brand Managera”

PDF „7 kluczowych trendów w marketingu”

PDF „5 kluczowych zasad jak bezpiecznie korzystać z rozwiązań AI”