Wyzwanie audytujące TWOJE Social Media

Audyt marki
w Social Mediach

3-dniowe wyzwanie sprawadzające twoje media społecznościowe

Spotkania poprowadzi Joanna Ceplin

trzy spotkania

trzy obszary do zaopiekowania

jeden cel

Zapisz datę: 12, 13 i 14 listopada

Spotkania odbędą się w godzinach wieczornych, tj. od 19:00 do 21:00.

W trakcie trzech spotkań będziemy krok po kroku przechodzić przez proces audytu mediów społecznościowych.

Podczas warsztatów:
  • zdefiniujemy cele audytu,
  • przeprowadzimy analizę obecnej sytuacji,
  • zrobimy analizę konkurencji,
  • zidentyfikujemy nasze mocne i słabe strony,
  • opracujemy rekomendacje na przyszłość,
  • zaplanujemy i podsumujemy działania.
Część wydarzeń będzie miało charakter warsztatowy, dlatego po każdym spotkaniu zarekomendujemy pracę do wykonania w domu.
Chcemy pracować na waszych przykładach aby dać najwięcej praktycznej wartości uczestnikom spotkań.

Kroki do wykonania:

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania ze szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniami bezpłatnych szkoleń

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania z bezpłatnej konferencji

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniem oraz dodatkowymi materiałami

KROK 1

Zarejestruj się na wyzwanie poprzez poniższy formularz

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Zapisz w kalendarzu datę spotkań na żywo, aby o nich nie zapomnieć

KROK 4

Uczestnicz w naszym wyzwaniu i dokonaj audytu swoich mediów społecznościowych

NAGRANIE dostępne jest jeszcze przez:

Dni
Godziny
Minuty

Bezpłatne szkolenie przygotowaliśmy dla:

osób zajmujących się mediami społecznościowymi będąc częścią działu marketingu

osób, które budują własne marki osobiste, by móc na nich zarabiać w sposób bezpośredni lub pośredni (np. szukając pracy)

freelancerów i konsultantów, którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług oraz wykonywać je zgodnie ze sztuką

administratorów profili społecznościowych

Wiedzą i doświadczeniem podzieli się:

Joanna Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman


Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Co zyskasz z rejestracji:

Nagranie „Zawód Brand Manager. Jak stać się ekspertem w zarządzaniu marką”

Wiedzę od ekspertek i ekspertów z branży z wieloletnim doświadczeniem

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Uczestnictwo w wyzwaniu
„Audyt Marki w Social Media”

Wiedzę od ekspertki i  mnóstwo przykładów wliczając twój własny.

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Zarejestruj się i wykonaj audyt razem z nami!

Zgoda marketingowa

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji