PR na nowe czasy. Nowość w ofercie IMOK!

Nowe czasy przynoszą nowe możliwości, a co za tym idzie – nowy sposób na prowadzenie działań PR-owych. Instytut Marki Online i Komunikacji startuje z nowym 4-miesięcznym programem rozwojowym pt. „PR na nowe czasy”. Dzięki niemu zaledwie w kilka miesięcy możesz się przebranżowić i zostać PR-owcem, który świetnie odnajdzie się w nowej rzeczywistości.

Sprawdź na nowy program rozwojowy i dołącz w PREMIEROWEJ CENIE!

PR na nowe czasy - nowy program w IMOK!

Dzisiejsza postcovidowa rzeczywistość mieszająca się z efektami trwającej wciąż wojny w Ukrainie różni się od tej, jaką znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Wiele aspektów życia uległo zmianie, w tym także komunikacja i PR. Nowe czasy przyniosły nowe sposoby na komunikację w mediach i z mediami, a także na kreowanie wizerunku, zarówno biznesowej działalności, jak i marki osobistej. Trzeba nadążać za tym, co dzieje się na świecie, i jakie przemiany zachodzą w branży PR i marketingu.

Dzięki naszemu 4-miesięcznemu programowi rozwojowemu „PR na nowe czasy” zdobędziesz odpowiednią wiedzę i umiejętności, aby dołączyć do światowej ligi najlepszych PR-owców!

Dlaczego warto dołączyć do programu

  1. Podczas zajęć poruszane będą nowatorskie tematy zajęć, których nie znajdziesz nigdzie indziej.
  2. Zakres programu dostosowany jest do wyzwań współczesnych czasów związanych z działaniami PR.
  3. Doświadczoną opiekunką kierunku jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych, która do niedawna kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej, pełniąc funkcję jej rzeczniczki prasowej. Była trenerką medialną Szymona Hołowni i szefową PR jego kampanii prezydenckiej z 2020 roku, a wcześniej pracowała m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim.
Jeśli czujesz, że potrzebujesz zmiany, chcesz się przebranżowić, chcesz się doszkolić w zakresie nowoczesnego PR-u, zapraszamy Cię do programu!

Inne wpisy

Algorytmy w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się dzisiaj niejako „drugim domem” dla wielu ludzi, gdzie spędzają czas, nawiązują kontakty i budują marki osobiste czy biznesowe. Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania na różnych

Odbierz PDF „Public Relations a kryzys wizerunkowy”

Odbierz bezpłatny PDF „Public Relations a kryzys wizerunkowy”. Public Relations a kryzys wizerunkowy W świecie, gdzie informacje rozchodzą się w mgnieniu oka, a opinie mają realny wpływ na decyzje konsumenckie, skuteczny