Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

IMOK Future of Skills #23

7 kluczowych trendów w marketingu

Chcesz zostać Brand Managerem_ką?

Musisz je znać!

Szkolenie poprowadzą Joanna Ceplin i Anna Ledowń-Blacha

Jak to działa:

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania z bezpłatnej konferencji

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniem oraz dodatkowymi materiałami

KROK 1

Zarejestruj się na bezpłatne szkolenie

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Zapisz w kalendarzu datę spotkania na żywo, aby o nim nie zapomnieć

KROK 4

Uczestnicz w szkoleniu na żywo, które odbędzie się 15.01.2025 r. o godz. 19:00

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania ze szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniami bezpłatnych szkoleń

Czego dowiesz się na tym IFOS'ie?

Czym są trendy w marketingu i jak umiejętnie z nich korzystać
Jakie trendy będą kształtować rynek w 2025 roku i w kolejnych latach
Jak umiejętnie korzystać z trendów, by wzmocnić swoją markę
Jak łączyć trendy z autentycznością marki
Jak unikać pułapek związanych z „ślepym” podążaniem za trendami

Bezpłatne szkolenie przygotowaliśmy dla:

specjalistów ds. marketingu, którzy chcą przejść na kolejny poziom kariery

managerów, którzy zarządzają zespołami lub produktami i chcą zrozumieć jak skutecznie integrować branding z celami biznesowymi

młodych profesjonalistów lub absolwentów kierunków marketingowych, którzy szukają swojej ścieżki zawodowej

freelancerów i konsultantów, którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług o zaawansowane zarządzenie marką

Wiedzą i doświadczeniem podzieliły się:

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director w agencji More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Beata
Własny

Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i rozwoju marek w sektorze FMCG

Pasjonuje się tematem konsumenta, analizowaniem jego potrzeb i kreowaniem ścieżki decyzji zakupowych. Efektywnie angażuje zespoły w firmie w realizacji celów biznesowych.

Zawodowo zajmuje się: Strategią marki, budowaniem marki, komunikacją marki, poszukiwaniem insightów konsumenckich

Alicja
Brzyska

Brand & Marketing Managerka

Od ponad 8 lat w marketingu; pracując zarówno po stronie agencji kreatywnych, jak i in-house w branży książki, fashion i e-commerce.
Uwielbia łączyć analitykę z humanistyką; wierzy w marketing oparty na danych, myślenie strategiczne i wielkie narracje.
Jest wielbicielką art brandingu, a w komunikacji marek ceni kreatywność.

Co zyskasz z rejestracji:

Nagranie „7 kluczowych trendów w marketingu”

Wiedzę od ekspertek z branży z wieloletnim doświadczeniem

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Uczestnictwo w szkoleniu „Zawód Brand Manager. Jak stać się ekspertem w zarządzaniu marką”

Wiedzę od ekspertek i ekspertów z branży z wieloletnim doświadczeniem

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Zarejestruj się i odbierz dostęp do nagrania!

Zgoda marketingowa

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji