Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

IMOK Future of Skills #21

Zawód Brand Manager

Jak stać się ekspertem
w zarządzaniu marką

Szkolenie poprowadzą Joanna Ceplin i Anna Ledowń-Blacha

KIEDY:

odbyło się pod koniec 2024 roku

GDZIE:

strona www

CZAS OGLĄDANIA:

około 90 minut

Jak to działa:

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania z bezpłatnej konferencji

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniem oraz dodatkowymi materiałami

KROK 1

Zarejestruj się na bezpłatne szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Zapisz w kalendarzu datę spotkania na żywo, aby o nim nie zapomnieć

KROK 4

Uczestnicz w szkoleniu na żywo, które odbędzie się 03.10.2024 r. o godz. 19:00

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania ze szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniami bezpłatnych szkoleń

NAGRANIE dostępne jest jeszcze przez:

Dni
Godziny
Minuty

Bezpłatne szkolenie przygotowaliśmy dla:

specjalistów ds. marketingu, którzy chcą przejść na kolejny poziom kariery

managerów, którzy zarządzają zespołami lub produktami i chcą zrozumieć jak skutecznie integrować branding z celami biznesowymi

młodych profesjonalistów lub absolwentów kierunków marketingowych, którzy szukają swojej ścieżki zawodowej

freelancerów i konsultantów, którzy chcą rozszerzyć ofertę swoich usług o zaawansowane zarządzenie marką

Wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman


Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director w agencji More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Anna
Zalewska

Opiekunka merytoryczna szkolenia Specjalista e-commerce

Menadżerka marketingu w agencji Widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

Daniel
Kotliński

Założyciel agencji
The Gaps


Strateg marki i komunikacji, autor newslettera i podcastu “Prosto Do Strategii”. Jest trenerem, szkoleniowcem i mentorem w zakresie myślenia strategicznego.

Tomasz
Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów, wykładowca

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki “Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.

Co zyskasz z rejestracji:

Nagranie „Zawód Brand Manager. Jak stać się ekspertem w zarządzaniu marką”

Wiedzę od ekspertek i ekspertów z branży z wieloletnim doświadczeniem

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Uczestnictwo w szkoleniu „Zawód Brand Manager. Jak stać się ekspertem w zarządzaniu marką”

Wiedzę od ekspertek i ekspertów z branży z wieloletnim doświadczeniem

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Zarejestruj się i odbierz dostęp do nagrania!

Zgoda marketingowa

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji