Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

IMOK Future of Skills #17

Gdy PR spotyka AI

Rozmowy o komunikacji przyszłości

Chcesz być nowoczesnym PR-owcem?
Dowiedz się jakich błędów nie popełniać
i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu.

DO KIEDY:

31.03.2024 r.

GDZIE:

online, strona www

CZAS TRWANIA:

około 90 minut

Jak to działa:

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrania z bezpłatnej konferencji

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniem oraz dodatkowymi materiałami

KROK 1

Zarejestruj się na bezpłatne szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Zapisz w kalendarzu datę spotkania na żywo, aby o nim nie zapomnieć

KROK 4

Uczestnicz w szkoleniu na żywo, które odbędzie się 7.03.2024 r. o godz. 19:00

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrań z bezpłatnych szkoleń

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniami bezpłatnych szkoleń

NAGRANIE dostępne jeszcze przez:

Dni
Godziny
Minuty

Tematy, które poruszyli eksperci podczas szkolenia:

jak sztuczna inteligencja wpłynie na branżę public relations

komunikacja w branży public relations i wykorzystanie AI

trendy i wyzwania w komunikacji przyszłości

Wiedzą i doświadczeniem podzieli się:

Barbara
Krysztofczyk

Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point

Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej.

Łukasz
Malczewski

Współtwórca agencji dfusion communication

W dfusion jest odpowiedzialny za jakość obsługi klienta, tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych. Wspierał tworzenie i realizację działań komunikacyjnych m.in. dla: Cisco, Microsoft, Samsung, czy Uber. Doradza, jak sposób skutecznie wprowadzać narzędzia AI i jak wykorzystać je do tworzenia programów komunikacyjnych.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Anna
Klimczuk

Odpowiada za komunikację Microsoft w Polsce, Rumunii i Mołdawii.

Ponad 28 lat doświadczenia w obszarze komunikacji. Od 17 lat związana z sektorem IT.
W Microsoft odpowiada za strategię komunikacji, rozwój kluczowej kampanii na rzecz inwestycji w Polską Dolinę Cyfrową, relacje z mediami oraz za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją czy jednostkami administracji publicznej.

Co zyskasz odbierając dostęp do bezpłatnego szkolenia:

Nagranie „Gdy PR spotyka AI. Rozmowy o komunikacji przyszłości"

Materiał PDF "Public relations a kryzys wizerunkowy"

Materiał PDF dedykowany konferencji. To zeszyt, który pozwoli Ci uporządkować zdobytą wiedzę.

Zarejestruj się i odbierz dostęp do nagrania

Zgoda marketingowa

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji