Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

IMOK Future of Skills #13

Jak social media mogą wspierać sprzedaż marki

Wyzwania specjalisty social media w 2024 roku

Szkolenia poprowadziła: Joanna Ceplin - CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

DO KIEDY:

08.02.2024 r.

GDZIE:

online, strona www

CZAS TRWANIA:

3 szkolenia, około 90 minut każde

Jak to działa:

KROK 1

Zarejestruj się na bezpłatne szkolenia

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Obejrzyj pierwsze nagranie szkolenia dostępne na stronie www

KROK 4

Zapisz w kalendarzu datę spotkania na żywo, aby o nim nie zapomnieć

KROK 5

Uczestnicz w szkoleniu na żywo, które odbędzie się 23.01.2024 r. o godz. 19:00

KROK 1

Zarejestruj się po odbiór nagrań z bezpłatnych szkoleń

KROK 2

Otwórz e-maila z potwierdzeniem i ważnymi informacjami

KROK 3

Odbierz dostęp do materiałów

KROK 4

Zaplanuj czas, aby zapoznać się nagraniami bezpłatnych szkoleń

NAGRANIA dostępne są jeszcze przez:

Dostęp do bezpłatnych szkoleń przygotowaliśmy dla osób, które chcą:

rozwijać swoją karierę w social mediach

wykorzystywać komunikację online do osiągania celów

wspierać skutecznie sprzedaż, dzięki social mediom

zrozumieć działanie mediów społecznościowych

Wiedzą i doświadczeniem podzieliły się:

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego i komunikacji online. Opiekunka merytoryczna szkolenia Specjalista ds. mediów społecznościowych. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online”. Z sukcesem pomogła 1000 przedsiębiorców w budowaniu marki online i komunikacji w mediach społecznościowych. Przeszkliła ponad 75 tys. osób.

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director
w agencji More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Co zyskasz z rejestracji:

Dostęp do nagrania szkolenia „Jak social media mogą wspierać sprzedaż marki - wyzwania specjalisty social media w 2024 roku”

Dostęp do nagrania szkolenia „Trendy w marketingu i social media”

Dostęp do nagrania szkolenia „Jak stworzyć SKUTECZNĄ strategię działań w mediach społecznościowych na 2024 rok”

Dodatkowe materiały PDF dedykowane szkoleniom oraz „Checklistę zadań specjalisty social media”

Zarejestruj się i odbierz nagranie z bezpłatnego szkolenia

Zgoda marketingowa

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji