Program rozwojowy Brand Manager
Nowa propozycja w ofercie IMOK.edu.pl to trwający 4 miesiące program edukacyjny, polegający na udziale w 14. cotygodniowych spotkaniach online. Możesz wziąć w nich udział z dowolnego miejsca na świecie.
Szkolenia będą przeprowadzone w formie warsztatów na żywo oraz uzupełniane przydatnymi materiałami wideo, audio i PDF. Program zwieńczony będzie egzaminem, po którego zdaniu zdobędziesz certyfikat Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzający umiejętności, zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.
Czy program Brand Manager jest dla mnie?
Tak, jeśli któreś z poniższych określeń jest o Tobie:
- chcesz zdobywać umiejętności w zakresie budowania strategii marek,
- szukasz pewnego zatrudnienia i chcesz pracować po stronie klienta,
- zajmujesz się marketingiem, komunikacją marki i/lub PR-em,
- chcesz się przebranżowić lub ubiegać się o awans,
- potrzebujesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu brand managementu,
- chcesz wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom.
Czego się dowiem w programie Brand Manager?
Podczas warsztatów omówimy przede wszystkim takie tematy, jak:
- Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki.
- Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki.
- Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu.
- Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką.
- Badania rynku i desk research.
- Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty.
- Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki.
- Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
- Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne.
- PR i event marketing.
- MarTech, czyli technologie w marketingu.
- Mierzenie efektywności działań.
Kim są wykładowcy programu Brand Manager?
Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, opiekunka merytoryczny tego programu, starannie dobrały grono doświadczonych wykładowców, dzięki czemu uczestnicy otrzymają aktualną i bazującą na praktyce wiedzę. Poznaj grono naszych ekspertów:
- Anna Ledwoń-Blacha
Opiekunka programu Brand Manager. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
- Anna Cybulka
Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej. Wykładowca, prawnik oraz przedsiębiorca – partner w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzecznik patentowy, zawodowy pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
- Mariusz Łodyga
Strateg, założyciel marki Premium Consulting. Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. W biznesie od 18 lat.
- Marta Orzechowska
Head of customer success w 1000.digital. Zarządza projektami w branży reklamowej od 6 lat, a od ponad 3 jako head of customer success w 1000.digital wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem zespół managerów.
- Agata Patoła
Social Media Team Leader w Feeders Agency. Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.
- Uladzimir Cybulka
Ekspert w zakresie prawa własności intelektualnej. Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
- Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD. Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
- Anna Przybysz
Szefowa Akademii Icon. Wykładowca akademicki na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.
- Paweł Jóźwik
Strategy Group Head, Media Planner. Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Pracował dla takich marek jak Sony, Nestle, Rossmann, L’Oréal, Capgemini, AmRest czy Heinz.
- Mateusz Muryjas
Digital Analytics Consultant – Analityczny. Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiem i prelegent.
Program Brand Manager - dodatkowe korzyści
- Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu powstała specjalna platforma online, na której publikujemy wszelkie materiały.
- Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie.
- Przez cały czas trwania programu możesz liczyć na wsparcie naszych wykładowców.
- Dla uzyskania najlepszych efektów, podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, czyli kombinację różnych metod nauczania.
- Zyskujesz dostęp do platformy online przez 365 dni.