1. Znajomość platform społecznościowych
2. Umiejętność tworzenia angażujących treści
3. Zdolności analityczne
4. Znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi
Tak jak znajomość interfejsu i możliwości mediów społecznościowych przyspiesza pracę z nimi, tak dobra znajomość możliwości narzędzi stwarza nam warunki do efektywnej pracy.
Oto kilka najpopularniejszych narzędzi do poznania:

5. Umiejętność planowania i zarządzania projektami
6. Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
7. Śledzenie trendów i adaptacja do zmian
Posiadanie powyższych umiejętności oraz znajomość narzędzi jest niezbędne dla każdego specjalisty ds. social media. Można by powiedzieć, że do tej pracy trzeba mieć swego rodzaju pasję i być szczerze zainteresowanym budowaniem relacji z ludźmi oraz wieloma zagadnieniami od strony technicznej, które do tych relacji prowadzą.
Jeśli jesteś osobą, która chciałaby posiąść wiedzę dotyczącą wszystkich kluczowych mediów społecznościowych, sposobów działań przynoszących efekty oraz wszystkich innych elementów jakie powinna znać osoba pracująca na takim stanowisku – dołącz do naszego programu rozwoju kompetencji.