Czy zastanawiasz się, jakie kluczowe kompetencje będą niezbędne dla specjalisty sprzedaży internetowej w nadchodzącym roku 2024?
Jeśli tak, to wydarzenie jest dla Ciebie!
Dołącz do naszych BEZPŁATNYCH szkoleń w ramach IMOK Future of Skills – dwóch spotkań LIVE oraz nagrania szkolenia, podczas których nasi eksperci Joanna Ceplin, Anna Zalewska (Agencja Widoczni) i Piotr Kortyla (Agencja Widoczni), podzielą się sprawdzonymi strategiami oraz wyzwaniami specjalisty sprzedaży internetowej w 2024 roku.
✅ Temat: Największe wyzwania specjalisty sprzedaży internetowej w 2024. Poznaj praktyczne porady, odkryj czyhające pułapki i opracuj skuteczną strategię rozwoju.
Co zyskasz, zapisując się na cykl szkoleń:
- Szkolenie nr 1: Spotkanie LIVE „Największe wyzwania specjalisty sprzedaży internetowej”. Data: 25.01, godzina: 20:00
- Szkolenie nr 2: Nagranie wideo „Najczęstsze błędy w sprzedaży online”. Data: 30.01
- Szkolenie nr 3: Spotkanie LIVE „Najważniejsze kompetencje w świecie sprzedaży online”. Data: 01.02, godzina: 20:00
Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzielą się:
- Anna Zalewska – Agencja Widoczni – Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Opiekunka merytoryczna programu Specjalista sprzedaży internetowej. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
- Piotr Kortyla – Agencja Widoczni – Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.
- Joanna Ceplin – CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi.
Cykl bezpłatnych szkoleń przygotowaliśmy dla osób, które są:
- zdobyć kompetencje jako specjalista sprzedazy internetowej
- poznać trendy i innowacje w świecie e-commerce
- poznać błędy i sukcesy w sprzedaży internetowej
- rozkręcić swój rozwój jako specjalista sprzedaży internetowej