Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
Sprzedaż w Internecie, czyli jak skutecznie pozyskiwać klientów
Poznaj najskuteczniejsze techniki działania
12.2023
strona www
około 90 minut
Czy wiesz, że ponad 90% klientów sprawdza opinie, zanim dokona zakupu?
Świetnie, ale co zrobić, jeśli nie masz opinii lub ich treść pozostawia wiele do życzenia? Przychodzimy
z pomocą i podpowiadamy, jak skutecznie zaplanować rozbudowę i zarządzanie opiniami.
12.2023
strona www
około 90 minut
To nagranie skierowane jest zarówno do właścicieli sklepów, jak i każdego innego biznesu,
który chce świadomie budować swój wizerunek online.
Jeśli Twoja sekcja opinii świeci pustkami, zapraszamy na szkolenie, a wspólnie wypracujemy plan działań, aby jak najszybciej to zmienić. A może już masz opinie, ale nie wiesz, jak je wykorzystać w biznesie? Dołącz do nas i poznaj sprawdzone pomysły na włączenie opinii w strategię marketingową Twojej firmy.
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu
Menadżerka marketingu
w agencji widoczni.
Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych
i prasie branżowej.
Pełnomocnik zarządu
ds. spraw relacji z klientami
Ma kilkanaście lat doświadczenia
w zakresie sprzedaży i budowy relacji z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.
CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji