Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

Bezpłatne nagranie

IMOK Future of Skills #11

Kryzysy medialne w świecie biznesu i show-biznesu

Dowiedz się, jak zostać nowoczesnym specjalistą ds. public relations

Data i godzina:

12.2023

Gdzie:

strona www

Jak długo:

około 90 minut

Warto odsłuchać nagranie, jeżeli chcesz:

Gośćmi wydarzenia byli

Nasi eksperci to doświadczeni specjaliści z obszaru zarządzania kryzysowego, marketingu
i public relations
. Mają na swoim koncie udane kampanie naprawy wizerunku. 

Barbara
Krysztofczyk

Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point

Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer. Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej. Zarządzała agencją Synertime należącą do prestiżowego Związku Firm Public Relations

Karol
Poznański

Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej
i Public Affairs

Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej). Zarządzał kryzysami produktowymi i wizerunkowymi.
Reprezentował MSD oraz Związek Pracodawców Firm Farmaceutycznych INFARMA w Pracodawcach RP. Do 2022 roku był wykładowcą SWPS na kierunku dziennikarstwo w obszarze Digital PR.

Magdalena
Sobkowiak

Prezeska ogólnopolskiego stowarzyszenia 
Kobiety w Centrum”

Pomysłodawczyni Akademii Liderek KwC, szefowa zespołu doradców W. Kosiniaka-Kamysza i koordynatorka ds. programu Koalicji Polskiej. W latach 2016-2018 pracowała jako speechwriter w Komisji Europejskiej w Brukseli, przygotowując przemówienia dla komisarzy. Szefowa sztabu Władysława Kosiniaka-Kamysza w kampanii prezydenckiej w 2020. Dziennikarka Panoramy i Wiadomości. Relacjonowała politykę krajową i międzynarodową – m.in. wybory w USA, zamachy terrorystyczne w Paryżu i Brukseli oraz Brexit. Absolwentka Leadership Academy for Poland oraz The Democracy Institute Leadership Academy w Budapeszcie.

Spotkanie poprowadziła

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego i komunikacji online. Opiekunka merytoryczna szkolenia Specjalista ds. mediów społecznościowych. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online”. Z sukcesem pomogła 1000 przedsiębiorców w budowaniu marki online i komunikacji w mediach społecznościowych. Przeszkliła ponad 75 tys. osób.

Chcesz poznać tajniki zarządzania kryzysowego i budowy pozytywnego wizerunku, nawet w najtrudniejszych sytuacjach? To wydarzenie jest dla Ciebie!

Czy jesteś gotowy na naukę – od światowych
i lokalnych gigantów biznesu i show-biznesu – na podstawie ich sukcesów i porażek?

Bezpłatne wydarzenie rozpocznie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Kryzysy medialne mogą dotknąć każdą firmę lub osobę publiczną. To, jak się do nich przygotowujemy i jak na nie reagujemy, może zaważyć na naszym sukcesie lub porażce. Warto posłuchać ekspertów w tej dziedzinie, którzy na co dzień reagują na kryzysowe sytuacje i wspierają znane osobistości w trudnej sytuacji. Nie czekaj, aż kryzysy dotkną Ciebie lub Twoją firmę. Przyjdź i naucz się, jak stawić im czoła i wyjść z nich silniejszym niż kiedykolwiek!

Data i godzina:

12.2023 r.

Gdzie:

strona www

Jak długo:

około 90 minut

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Zapisz się i odbierz nagranie ze spotkania