IMOK Future of Skills #5 – Jak zostać WIRTUALNĄ ASYSTĄ i pozyskiwać klientów?

Zapraszamy Cię do obejrzenia nagrania bezpłatnego wydarzenia cyklu IMOK Future of Skills #5 pt. „Jak zostać wirtualną asystą i pozyskiwać klientów. Wykorzystaj swoje umiejętności i wiedzę, aby pracować z domu”, organizowanego przez Instytut Marki Online i Komunikacji. 

Oglądając nagranie dowiesz się m.in.:

  • jak zacząć świadczyć usługi jako wirtualna asysta
    jakie są najważniejsze zadania wirtualnej asysty,
  • jak zarabiać dobre pieniądze w tym zawodzie,
  • jakie są formalno-prawne aspekty prowadzenia takiej działalności,
  • jakich błędów nie popełniać i czego unikać,
  • czy ta praca jest dla Ciebie.

Goście IMOK Future of Skills #5

  1. Ela Nieradko, Online Bussines Manager i opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta,
  2. Aleksandra Pilipiuk, prawniczka i finansistka wspierająca małe biznesy,
  3. Konrad Kozłowski, marketingowiec, specjalista e-commerce.

Dyskusję poprowadziła Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia