Zmień zawód w 4 miesiące i zostań Brand Managerem

Już 13 grudnia 2022 roku startuje program edukacyjny Brand Manager, organizowany przez Instytut Marki Online i Komunikacji. Jeśli chcesz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie zarządzania marką i budowania jej strategii lub myślisz o przebranżowieniu w stronę brand managementu, przeczytaj artykuł i dołącz do nas.

Program rozwojowy Brand Manager

Nowa propozycja w ofercie IMOK.edu.pl to trwający 4 miesiące program edukacyjny, polegający na udziale w 14. cotygodniowych spotkaniach online. Możesz wziąć w nich udział z dowolnego miejsca na świecie.

Szkolenia będą przeprowadzone w formie warsztatów na żywo oraz uzupełniane przydatnymi materiałami wideo, audio i PDF. Program zwieńczony będzie egzaminem, po którego zdaniu zdobędziesz certyfikat Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzający umiejętności, zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.

Czy program Brand Manager jest dla mnie?

Tak, jeśli któreś z poniższych określeń jest o Tobie:
  • chcesz zdobywać umiejętności w zakresie budowania strategii marek,
  • szukasz pewnego zatrudnienia i chcesz pracować po stronie klienta,
  • zajmujesz się marketingiem, komunikacją marki i/lub PR-em,
  • chcesz się przebranżowić lub ubiegać się o awans,
  • potrzebujesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu brand managementu,
  • chcesz wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom.

Czego się dowiem w programie Brand Manager?

Podczas warsztatów omówimy przede wszystkim takie tematy, jak:
  • Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki.
  • Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki.
  • Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu.
  • Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką.
  • Badania rynku i desk research.
  • Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty.
  • Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki.
  • Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
  • Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne.
  • PR i event marketing.
  • MarTech, czyli technologie w marketingu.
  • Mierzenie efektywności działań.

Kim są wykładowcy programu Brand Manager?

Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, opiekunka merytoryczny tego programu, starannie dobrały grono doświadczonych wykładowców, dzięki czemu uczestnicy otrzymają aktualną i bazującą na praktyce wiedzę. Poznaj grono naszych ekspertów: 
 
  • Anna Ledwoń-Blacha
Opiekunka programu Brand Manager. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
 
  • Anna Cybulka
Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej. Wykładowca, prawnik oraz przedsiębiorca – partner w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzecznik patentowy, zawodowy pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
 
  • Mariusz Łodyga
Strateg, założyciel marki Premium Consulting. Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. W biznesie od 18 lat.
 
  • Marta Orzechowska
Head of customer success w 1000.digital. Zarządza projektami w branży reklamowej od 6 lat, a od ponad 3 jako head of customer success w 1000.digital wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem zespół managerów.
 
  • Agata Patoła
Social Media Team Leader w Feeders Agency. Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.
 
  • Uladzimir Cybulka
Ekspert w zakresie prawa własności intelektualnej. Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
 
  • Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD. Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
 
  • Anna Przybysz
Szefowa Akademii Icon. Wykładowca akademicki na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.
 
  • Paweł Jóźwik
Strategy Group Head, Media Planner. Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Pracował dla takich marek jak Sony, Nestle, Rossmann, L’Oréal, Capgemini, AmRest czy Heinz.
 
  • Mateusz Muryjas 
Digital Analytics Consultant – Analityczny. Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiem i prelegent.

Program Brand Manager - dodatkowe korzyści

  • Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu powstała specjalna platforma online, na której publikujemy wszelkie materiały.
  • Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie.
  • Przez cały czas trwania programu możesz liczyć na wsparcie naszych wykładowców.
  • Dla uzyskania najlepszych efektów, podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, czyli kombinację różnych metod nauczania.
  • Zyskujesz dostęp do platformy online przez 365 dni.
 

Zapoznaj się ze szczegółami programu edukacyjnego BRAND MANAGER

Inne wpisy

Otworzyliśmy zapisy do nowych edycji szkoleń

Otworzyliśmy zapisy do nowych edycji naszych najlepszych szkoleń! Sprawdź naszą ofertę i wybierz dla siebie program, dzięki któremu zdobędziesz nową wiedzę i zyskasz zawód przyszłości!   Specjalista ds. mediów społecznościowych

Posłuchaj rozmów o sztucznej inteligencji

Zastanawiasz się, jak sztuczna inteligencja wpłynie na Twoje życie zawodowe, karierę lub biznes? Chcesz dowiedzieć się, jak możesz korzystać z AI w sposób świadomy, bezpieczny i efektywny? A może chcesz się

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia