Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!
- Tytuł: „7 kluczowych trendów w marketingu. Chcesz zostać Brand Managerem_ką? Musisz je znać”.
- Kiedy: 15 stycznia, o godzinie 19:00
- Gdzie: online, zamknięta platforma
Podczas wydarzenia dowiesz się:
- czym są trendy w marketingu i jak umiejętnie z nich korzystać,
- jakie trendy będą kształtować rynek w 2025 roku i w kolejnych latach,
- jak umiejętnie korzystać z trendów, by wzmocnić swoją markę,
- jak łączyć trendy z autentycznością marki,
- jak unikać pułapek związanych z “ślepym” podążaniem za trendami.
Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?
- Bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów. Podczas wydarzenia na żywo będzie okazja by zadać pytania i otrzymać natychmiastowe odpowiedzi od specjalistów ds. AI, e-commerce i marketingu, co pozwoli na lepsze zrozumienie tematu.
- Interaktywność i networking: Możliwość interakcji z innymi uczestnikami oraz prelegentami, co może zaowocować wartościowymi kontaktami biznesowymi i wymianą doświadczeń.
- Dostęp do ekskluzywnych materiałów: Na żywo udostępniane są dodatkowe materiały lub narzędzia, które mogą być dostępne tylko dla uczestników obecnych na webinarze.
- Lepsze zrozumienie zastosowania AI w biznesie: Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z prelegentami, uczestnicy mogą dowiedzieć się, jak w praktyce wdrożyć narzędzia AI w swoich firmach i sklepach, aby maksymalnie obniżyć koszty i zwiększyć produktywność.
Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzieli się:
- Anna Ledwoń-Blacha – Co-founder Creative Director w agencji More Bananas. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
- Joanna Ceplin – Przedsiębiorca digital, bizneswoman. Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.
- Beata Własny – Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i rozwoju marek w sektorze FMCG. Pasjonuje się tematem konsumenta, analizowaniem jego potrzeb i kreowaniem ścieżki decyzji zakupowych. Efektywnie angażuje zespoły w firmie w realizacji celów biznesowych. Zawodowo zajmuje się: Strategią marki, budowaniem marki, komunikacją marki, poszukiwaniem insightów konsumenckich
- Alicja Brzyska – Brand & Marketing Managerka. Od ponad 8 lat w marketingu; pracując zarówno po stronie agencji kreatywnych, jak i in-house w branży książki, fashion i e-commerce. Uwielbia łączyć analitykę z humanistyką; wierzy w marketing oparty na danych, myślenie strategiczne i wielkie narracje. Jest wielbicielką art brandingu, a w komunikacji marek ceni kreatywność.