Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!
- Tytuł: „Zawód Brand Manager. Jak stać się ekspertem w zarządzaniu marką”.
- Kiedy: 3 października, o godzinie 19:00
- Gdzie: online, zamknięta platforma
Podczas wydarzenia dowiesz się:
- jak stać się liderem w zarządzaniu marką w dobie dynamicznych zmian rynkowych,
- jakie umiejętności i narzędzia są niezbędne, by skutecznie budowąć silne, rozpoznawalne marki,
- jakie są najnowsze trendy i wyzwania w roli Brand Managera,
- jakie techniki zastosować, aby skutecznie pozycjonować marki w konkurencyjnym środowisku.
Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?
- Bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów. Podczas wydarzenia na żywo będzie okazja by zadać pytania i otrzymać natychmiastowe odpowiedzi od specjalistów ds. AI, e-commerce i marketingu, co pozwoli na lepsze zrozumienie tematu.
- Interaktywność i networking: Możliwość interakcji z innymi uczestnikami oraz prelegentami, co może zaowocować wartościowymi kontaktami biznesowymi i wymianą doświadczeń.
- Dostęp do ekskluzywnych materiałów: Na żywo udostępniane są dodatkowe materiały lub narzędzia, które mogą być dostępne tylko dla uczestników obecnych na webinarze.
- Lepsze zrozumienie zastosowania AI w biznesie: Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z prelegentami, uczestnicy mogą dowiedzieć się, jak w praktyce wdrożyć narzędzia AI w swoich firmach i sklepach, aby maksymalnie obniżyć koszty i zwiększyć produktywność.
Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzieli się:
- Ania Zalewska – Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
- Anna Ledwoń-Blacha – Co-founder Creative Director w agencji More Bananas. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
- Anna Zalewska – Opiekunka merytoryczna szkolenia Specjalista e-commerce. Menadżerka marketingu w agencji Widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
- Daniel Kotliński – Założyciel agencji The Gaps.
Strateg marki i komunikacji, autor newslettera i podcastu “Prosto Do Strategii”. Jest trenerem, szkoleniowcem i mentorem w zakresie myślenia strategicznego. - Tomasz Palak – Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca, ekspert, twórca książki “Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.