IMOK Future of Skills #20: Jak wykorzystać AI, aby skalować biznes i e-commerce oraz ulepszyć marketing organizacji

  • Poszukujesz oszczędności w firmie i wierzysz, że AI jest odpowiedzią?
  • Rozglądasz się za przewagą twojego e-commerce?
  • Szukasz sposobów na rozwój marketingu dzięki modelom językowym?
  • Wiesz, że istnieją wartościowe narzędzia AI ale nie wiesz które oferują najlepszą jakość?

Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!

  • Tytuł: „Jak wykorzystać AI, aby skalować biznes, obniżyć koszty i zwiększyć produktywność. Poznaj najlepsze praktyki liderów”.
  • Kiedy: 19 września, o godzinie 19:00
  • Gdzie: online, zamknięta platforma
 
Podczas wydarzenia dowiesz się, jak:
  • zastosować sztuczną inteligencję do obniżenia kosztów prowadzenia twojego biznesu,
  • wykorzystać NAJLEPSZE narzędzia do wsparcia marketingu oraz optymalizacji pracy,
  • rozpoznać obszary i procesy w firmie, w których AI może oszczędzić pieniądze i pracę,
  • dowiesz się o przewagach w e-commerce jakie daje sztuczna inteligencja,
  • korzystać z AI w twojej codziennej pracy.

Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?

 
  1. Bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów. Podczas wydarzenia na żywo będzie okazja by zadać pytania i otrzymać natychmiastowe odpowiedzi od specjalistów ds. AI, e-commerce i marketingu, co pozwoli na lepsze zrozumienie tematu.
  2. Interaktywność i networking: Możliwość interakcji z innymi uczestnikami oraz prelegentami, co może zaowocować wartościowymi kontaktami biznesowymi i wymianą doświadczeń.
  3. Dostęp do ekskluzywnych materiałów: Na żywo udostępniane są dodatkowe materiały lub narzędzia, które mogą być dostępne tylko dla uczestników obecnych na webinarze.
  4. Lepsze zrozumienie zastosowania AI w biznesie: Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z prelegentami, uczestnicy mogą dowiedzieć się, jak w praktyce wdrożyć narzędzia AI w swoich firmach i sklepach, aby maksymalnie obniżyć koszty i zwiększyć produktywność.

 

Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzieli się:

  • Ania Zalewska  Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
  • Radek Ceplin – Założyciel & COO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online. Pracował jako PR Manager Intel Corporation, Public Affairs Manager – CEC Government Relations – jednej z największych niezależnych agencji lobbingowych w Europie Środkowo–Wschodniej. Współtwórca wielu szkoleń i kursów online.
  • Paweł Łaniewski – Odpowiada za zarządzanie treścią w ClickMeeting. Od 2015 roku zajmuje się digital marketingiem i działalnością szkoleniową w zakresie content marketingu.W ClickMeeting odpowiada za zarządzanie treścią. Współpracował z największymi polskimi portalami i agencjami marketingowymi. Pracował nad dziesiątkami kampanii marketingowych.
ZAPISZ SIĘ TERAZ I ZAPROŚ SWOICH ZNAJOMYCH!
To idealna okazja, by zyskać PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ, która przełoży się na sukces Twoich działań!
TYLKO osoby, które będą NA ŻYWO, otrzymają niespodzianki!
 

Inne wpisy

5 najczęstszych błędów w zarządzaniu projektami marketingowymi

W świecie marketingu można mieć świetny pomysł, olśniewającą kreację i największy budżet, a mimo to projekt może zakończyć się porażką. Dlaczego? Bo sukces kampanii nie zależy wyłącznie od pomysłu.  Decyduje o nim realizacja, a ta opiera się

Zaufanie sprzedaje – grafika z uśmiechniętą influencerką robiącą selfie i hasłem „Dlaczego marki zamiast reklam inwestują w influencerów?”

Dlaczego marki zamiast reklam inwestują w influencerów?

Jeszcze kilka lat temu marki konkurowały o miejsce w bloku reklamowym telewizji czy o zasięgi w prasie. Dziś coraz częściej wybierają inną drogę – współpracę z twórcami internetowymi. Skąd ta zmiana? I dlaczego influencerzy