Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
IMOK Future Of Skills #7
Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji?
Poznaj rozwiązania AI w marketingu i biznesie.
IMOK Future Of Skills #7
Poznaj rozwiązania AI w marketingu i biznesie.
6.11.2023 roku
strona www
około 90 minut
zdobądź wiedzę na temat sztucznej inteligencji i jej zastosowań w marketingu i biznesie
poznaj praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia rozwiązań sztucznej inteligencji
poznaj konkretne narzędzia, które możesz wykorzystać w codziennych zadaniach
dowiedz się, jak zdobyć kompetencje specjalisty ds. sztucznej inteligencji i znaleźć pracę
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wpływa na nasze życie codzienne oraz pracę zawodową. Zarówno liderzy, przedsiębiorcy, pracownicy muszą umieć wykorzystać AI, aby poprawiać efektywność swoich działań. O tym, że AI będzie coraz częściej obecna w naszej codzienności nie trzeba nikogo przekonywać, dlatego ważne jest, aby zdobywać prawo jazdy AI, czyli wiedzę o jej zastosowaniu i umiejętnie ją wykorzystywać. Jeśli chcesz dowiedzieć się od ekspertów z branży wszystkiego o sztucznej inteligencji – zarezerwuj miejsce na bezpłatne wydarzenie. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby posłuchać wybitnych specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują rozwiązania AI.
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel
Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi
systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.
Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem i udokumentowaną historią pracy w mediach, doradztwie strategicznym, branży telekomunikacyjnej i IT. Wykwalifikowany w tworzeniu strategii, zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i przyległych do Telco rynkach; Digital Services/IoT/ICT/DATA/AI. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan.
Wewnętrznym mentor i trener Orange Polska.
Założyciel i akcjonariusz spółki BrainScan S.A., EduSense S.A.
CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji