Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

IMOK Future Of Skills #7

Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji?

Poznaj rozwiązania AI w marketingu i biznesie.

IMOK Future Of Skills #7

Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i stosowania sztucznej inteligencji?

Poznaj rozwiązania AI w marketingu i biznesie.

Dostęp do:

6.11.2023 roku

Gdzie:

strona www

Jak długo:

około 90 minut

Bezpłatne wydarzenie rozpocznie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Obejrzyj nagranie bezpłatnego wydarzenia i:

zdobądź wiedzę na temat sztucznej inteligencji i jej zastosowań w marketingu i biznesie

poznaj praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia rozwiązań sztucznej inteligencji

poznaj konkretne narzędzia, które możesz wykorzystać w codziennych zadaniach

dowiedz się, jak zdobyć kompetencje specjalisty ds. sztucznej inteligencji i znaleźć pracę

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wpływa na nasze życie codzienne oraz pracę zawodową. Zarówno liderzy, przedsiębiorcy, pracownicy muszą umieć wykorzystać AI, aby poprawiać efektywność swoich działań. O tym, że AI będzie coraz częściej obecna w naszej codzienności nie trzeba nikogo przekonywać, dlatego ważne jest, aby zdobywać prawo jazdy AI, czyli wiedzę o jej zastosowaniu i umiejętnie ją wykorzystywać. Jeśli chcesz dowiedzieć się od ekspertów z branży wszystkiego o sztucznej inteligencji – zarezerwuj miejsce na bezpłatne wydarzenie. Będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby posłuchać wybitnych specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują rozwiązania AI.

Goście wydarzenia

Andrzej
Jankowski

Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel

Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi
systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.

Krzysztof
Kaczurba

Director of Development Strategy
w Orange Polska

Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem i udokumentowaną historią pracy w mediach, doradztwie strategicznym, branży telekomunikacyjnej i IT. Wykwalifikowany w tworzeniu strategii, zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i przyległych do Telco rynkach; Digital Services/IoT/ICT/DATA/AI. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan.
Wewnętrznym mentor i trener Orange Polska. 

Marek
Trojanowicz

Założyciel i akcjonariusz spółki BrainScan S.A., EduSense S.A.

Współzałożyciel w: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Specjalizuje się w obszarach: Machine Learning & Artificial Intelligence (image processing & pattern recognition) & Moder Education (roboty, grafika 3D – Augmented & Virtual Reality). Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie. Wielki fan komputerów 8-bitowych, takich jak ZX Spectrum 48K!

Spotkanie poprowadziła

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi.

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future Of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Weź udział w KONKURSIE!

Zarejestruj się na wydarzenie, weź udział w konkursie
wygraj 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu!

Odbierz dostęp do bezpłatnego nagrania wydarzenia
IMOK Future Of Skills #7