IMOK Future Of Skills #2 – Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie

Chcesz się dowiedzieć, na czym polega praca Brand Managera? Zarejestruj się i odbierz dostęp do bezpłatnego nagrania wydarzenia IMOK Future Of Skills #2 pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie”

IFOS#2 - Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie

Podczas spotkania IMOK Future of Skills #2 rozmawialiśmy m.in. o tym:
  • jak budować strategię marki i komunikację marki,
  • co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
  • jak zostać Brand Managerem,
  • czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Goście wydarzenia IMOK Future of Skills #2:

Podczas wydarzenia wystąpili znakomici goście, eksperci:
  1. Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
  2. Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
  3. Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
  4. Jarek Jezioro, Brand Manager Marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE,
  5. Karolina Sarnik, Brand Manager Madej Wróbel
  6. Radosław Zarzeczny, Head of Brand&Communication w morele.net

Dyskusję poprowadziły Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto obejrzeć nagranie wydarzenia:

  • Poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera i dowiesz się więcej o tym zawodzie.
  • Będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa.
  • Posłuchasz niezwykle ciekawej rozmowy na temat kompetencji przyszłości i prestiżowego zawodu, jakim jest Brand Manager.

Inne wpisy

Ile zarabia specjalista ds. mediów społecznościowych

Specjalista ds. mediów społecznościowych to bardzo popularny zawód. W ciągu trzech najbliższych lat będzie najbardziej pożądaną i poszukiwaną specjalizacją. Czym się charakteryzuje i na czym polega? Jakie kwalifikacje powinna posiadać osoba

Algorytmy w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się dzisiaj niejako „drugim domem” dla wielu ludzi, gdzie spędzają czas, nawiązują kontakty i budują marki osobiste czy biznesowe. Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania na różnych