Chcesz się dowiedzieć, na czym polega praca Brand Managera? Zarejestruj się i odbierz dostęp do bezpłatnego nagrania wydarzenia IMOK Future Of Skills #2 pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie”.
IFOS#2 - Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie
Podczas spotkania IMOK Future of Skills #2 rozmawialiśmy m.in. o tym:
- jak budować strategię marki i komunikację marki,
- co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
- jak zostać Brand Managerem,
- czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.
Goście wydarzenia IMOK Future of Skills #2:
Podczas wydarzenia wystąpili znakomici goście, eksperci:
- Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
- Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
- Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
- Jarek Jezioro, Brand Manager Marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE,
- Karolina Sarnik, Brand Manager Madej Wróbel
- Radosław Zarzeczny, Head of Brand&Communication w morele.net
Dyskusję poprowadziły Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto obejrzeć nagranie wydarzenia:
- Poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera i dowiesz się więcej o tym zawodzie.
- Będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa.
- Posłuchasz niezwykle ciekawej rozmowy na temat kompetencji przyszłości i prestiżowego zawodu, jakim jest Brand Manager.