Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie 

Poznaj najważniejsze kompetencje i zostań Brand Managerem

Dostęp do:

13 grudnia 2022 r.

Gdzie:

strona www

Jak długo:

około 1.5 h

Zarejestruj się na bezpłatne wydarzenie

Goście wydarzenia

Michał
Makowski

Senior Brand Manager Marek Tarczyn
i Tymbark
W Meta od prawie 9 lat. Poprzednio dyrektorka marketingu w Danone Waters. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Grupa Żywiec i Coca-Cola.

Krzysztof
Gońka

Head of Brand & Communication Decathlon Polska

Digitalowiec z powołania. W branży ponad 4 lata. Obecnie pracuje w dziale strategii i na co dzień zajmuje się rozwojem digitalowym klientów Agencji Zenith Media.

Barbara
Kossak

Brand Marketing Manager, Ideo Force Sp. z o.o.

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu i komunikacji. Prowadził projekty w różnych kanałach mediowych, dla marek z wielu branż, m.in.: IT, motoryzacyjnej czy farmaceutycznej. 

Jarosław
Jezioro

Brand Manager Marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE

Z branżą influencer marketingu związany od 2016 roku. Ekspert w dziedzinie YouTube oraz budowania wizerunku w Internecie.

Karolina
Sarnik

Brand Manager
Madej Wróbel

Odpowiada za największe grupy medialne na rynku polskim i czeskim. Ma ponad 7-letnie doświadczenie w marketingu internetowym.

Radosław
Zarzeczny

Head of Brand & Communication w morele.net

Odpowiada za największe grupy medialne na rynku polskim i czeskim. Ma ponad 7-letnie doświadczenie w marketingu internetowym.

Z nagrania dowiesz się między innymi:

jak budować strategię marki i komunikację marki

co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager

jak zostać Brand Managerem

czy w Twojej firmie powinien pracować Brand Manager

Spotkanie prowadzą

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi.

Anna Ledwoń-Blacha

Opiekun merytoryczny i wykładowca szkolenia Brand Manager

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. 

Wykładowcy szkolenia Brand Manager

W Instytucie Marki Online i Komunikacji zajęcia prowadzą NAJLEPSI eksperci-praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem. Poznaj ich sylwetki oglądając nagranie wydarzenia IMOK Future of Skills #2!

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Anna
Cybulka

Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej

Uladzimir
Cybulka

Ekspert w zakresie praw własności intelektualnej

Anna
Karcz-Czajkowska

Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD

Anna
Przybysz

Szefowa
Akademii Icon

Agata
Patoła

Social Media Team Leader
w Feeders Agency

Mariusz
Łodyga

Strateg, założyciel marki
Premium Consulting

Marta
Orzechowska

Head of customer success w 1000.digital

Paweł
Jóźwik

Strategy Group Head i Media Planner
w agencji Ancymony

Mateusz
Muryjas

Digital Analytics Consultant – Analityczny

Paweł
Jarosz

Digital Content&Marketing Executive
w Regatta Polska

Radek
Ceplin

Ekspert komunikacji
i marketingu online

Nazwisko podamy wkrótce

Strateżka silnych marek osobistych i firmowych

Nazwisko podamy wkrótce

Her Impact

Nazwisko podamy wkrótce

Videoteacherka

Nazwisko podamy wkrótce

Kobieca Fotoszkoła

Nazwisko podamy wkrótce

Niezależny doradca w Marketers

Nazwisko podamy wkrótce

Sukces Pisany Szminką

Nazwisko podamy wkrótce

Strateżka silnych marek osobistych i firmowych

Nazwisko podamy wkrótce

Her Impact

Nazwisko podamy wkrótce

Videoteacherka

Nazwisko podamy wkrótce

Kobieca Fotoszkoła

Nazwisko podamy wkrótce

Niezależny doradca w Marketers

Nazwisko podamy wkrótce

Sukces Pisany Szminką

Partnerzy wydarzenia

Chcesz znaleźć się wśród najlepszych? Ucz się od najlepszych!
Zarejestruj się i odbierz bezpłatny dostęp do nagrania.

Uwaga, konkurs!

Biorąc udział w wydarzeniu, masz szansę wygrać 98% rabat na 4-miesięczny program edukacyjny „Brand Manager” z certyfikacją MEiN.

O cyklu

IMOK Future of Skills to rozmowy o przyszłości pracy i kompetencji.
 
Nasza przyszłość jest w naszych rękach, ale przede wszystkim w głowach. IMOK Future of Skills jest cyklem spotkań na żywo, w których chcemy oswajać przyszłość rozwoju kompetencji już dziś.
 
W tematycznych rozmowach, do których zapraszać będziemy gości – ekspertów z różnych dziedzin, poruszymy tematy związane z przyszłością rozwoju kompetencji i umiejętności. Zmiana zaczyna się w głowie i warto być na nią przygotowanym.