Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

Odbierz dostęp
do bezpłatnego wydarzenia

Jak zostać wirtualną asystą, pracować zdalnie i zdobyć niezależność finansową

Zarejestruj się na bezpłatne wydarzenie

Jak zostać wirtualną asystą, pracować zdalnie i zdobyć niezależność finansową

Dostęp do:

11.2023

Gdzie:

strona www

Jak długo:

około 90 minut

Wydarzenie rozpocznie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Z nagrania dowiesz się m.in.:

jak zacząć świadczyć usługi jako wirtualna asysta

gdzie szukać pierwszych zleceń i jak pozyskiwać klientów

jakie kompetencje są potrzebne na starcie

co zrobić, aby stać się konkurencyjnym na rynku

jakich błędów nie popełniać
i czego unikać

jak zarabiać dobre pieniądze w tym zawodzie

jakie są formalno-prawne aspekty prowadzenia takiej działalności

jakie są najważniejsze zadania wirtualnej asysty

Wirtualna asysta to zdalne wsparcie przedsiębiorców w prowadzeniu działań z tak zwanego back office. Wirtualna Asysta to jeden z nowych zawodów. Możemy śmiało powiedzieć, że za kilka lat korzystanie z zewnętrznych usług Wirtualnej Asysty będzie tak samo oczywiste i potrzebne jak dziś korzystanie z usług biur rachunkowych.

Przedsiębiorcy już dziś poszukują specjalistów, którym mogą powierzyć konkretne zadania przypisane do kompetencji wirtualnej asysty.

Goście spotkania

Ela
Nieradko

Strateżka rozwoju online, wsparcie dla biznesu

Opiekunka merytoryczna programu Wirtualna Asysta. Świadczy usługi dla biznesów online. Koordynuje projekty w firmach, które już działają lub dopiero chcą działać online. Klienci wymyślają, a Ela sprawia, że ich plany stają się rzeczywistością. Wspiera w rozwoju kompetencji.

Martyna
Sobczyńska

Wirtualna asystentka, specjalistka ds. szkoleń

 Specjalistka ds. kadr i płac, specjalistka ds. szkoleń. Ma 9-letnie doświadczenie w pracy z klientem w tym 4-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej (tematyka: pedagogika specjalna, kadry, rachunkowość, IMOK). Od 2021 prowadzi działalność, jako wirtualna asystentka. Od marca br. związana z IMOK-iem.

Katarzyna
Trawczyńska

Wirtualna asystentka, specjalistka ds. social mediów

Absolwentka Instytutu Marki Online i Komunikacji na kierunku Wirtualna Asysta i Specjalista ds. Mediów Społecznościowych. Po 15 latach pracy na etacie (obsługa klienta, branża farmaceutyczna) postanowiła całkowicie zmienić kierunek swojej kariery. Miłośniczka rozwoju, strategii, nowoczesnych technologii oraz Canvy.

Spotkanie poprowadziła

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego. CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi.