Specjalista ds. mediów społecznościowych

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!

DOŁĄCZ I ODBIERZ SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Dołącz do szkolenia teraz - Ostatnie miejsca!

Dołącz do szkolenia w cenie FIRST MINUTE!

Zarezerwuj swoje miejsce!

DLA CIEBIE
DLA BIZNESU

Opiekunką programu jest Joanna Ceplin – przedsiebiorczyni, specjalistka w strategii marki i online marketingu, założycielka IMOK.

Po ukończeniu otrzymasz certyfikat i zaświadczenie na druku MEN  potwierdzający kompetencje dla zawodu: Specjalista ds. mediów społecznościowych (Kod zawodu: 243110).

26 godzin
13 spotkań

Spotkania online na żywo + materiały na platformie 

Pamiętaj do każdego zakupu otrzymujesz PRAWO JAZDY AI*

dzięki któremu możesz podnieść swoje kwalifikacje z zakresu sztucznej inteligencji lub podaruj dostęp komuś bliskiemu, aby wspólnie rozwijać kompetencje przyszłości!**

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI **Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected] ***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Dołącz do szkolenia w niższej cenie!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna
- Joanna Ceplin

Odtwórz wideo

Media społecznościowe nigdy nie były bardziej potrzebne!

Specjalista ds. mediów społecznościowych to najbardziej pożądany i poszukiwany fachowiec. Badania pokazują, że niemal każda marka w ciągu najbliższych kilku lat będzie poszukiwać specjalistów ds. social media. To zawód przyszłości, którym warto się zainteresować. Firmy, osoby budujące markę osobistą, zarządzający biznesami zarówno online, jak i offline potrzebują specjalistów, którzy znają mechanizmy działań portali społecznościowychPrzedsiębiorstwa poszukują więc pracowników, którzy potrafią się poruszać i zarządzać social mediami w profesjonalny i efektywny sposób.

Nasz program to kompleksowe szkolenie dla osób, które z marketingiem wiążą swoją zawodową przyszłość i potrzebują twardej wiedzy, miękkich umiejętności i inspiracji od najlepszych praktyków i ekspertów z ogromną wiedzą.

NOWOŚĆ! Z nami nauczysz się korzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji, które będą wsparciem w zarządzaniu mediami społecznościowymi marek.

Dla ciebie

Nowy zawód, nowe możliwości!

🔹 Zdobędziesz kompetencje, które pozwolą Ci pracować zdalnie lub na własny rachunek;
🔹 Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie działań w mediach społecznościowych i skonsultujesz to z opiekunem merytorycznym;
🔹 Otrzymasz wsparcie doświadczonych ekspertów i dostęp do inspirujących case studies;
🔹 Poznasz narzędzia i techniki niezbędne dla social media ninja.

Dołącz do profesjonalistów social media

Nie czekaj – to najlepszy moment, aby wejść do świata social media!

Dla biznesu

Wzmocnij swoją firmę dzięki social media! Twoje korzyści: 

🔹  Przeszkolony zespół w zakresie strategii i analityki działań w social media;
🔹 Większa sprzedaż i silniejsza relacja z klientami online;
🔹 Skuteczne wykorzystanie AI do automatyzacji i skalowania działań;
🔹 Świadome zarządzanie kryzysami, kompetentna obsługa klientów w mediach społecznościowych;

Chcesz zapisać więcej osób?

Dowiedz się więcej o tym, jak rozwijać swój zespół z Instytutem Marki Online i Komunikacji.

Co wyróżnia to szkolenie

Spotkania online
na żywo

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się zdalnie na żywo,  możesz aktywnie zadawać pytania i wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Certyfikat

Zakończenie programu to zaliczenie końcowe, po którym wystawiamy elektroniczny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności i zaświadczenie na druku MEN. 

Wsparcie wykładowców

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu. 

Praktyka

Rozwiązujesz realne case study i uczysz się na przykładach dostosowanych do bieżących trendów rynkowych.

Materiał

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami. Dostęp do nich masz aż przez 365 dni. 

Bonus

Możesz opracować własną strategię mediów społecznościowych, którą sprawdzi Opiekunka Merytoryczna - Joanna Ceplin. 

Opinie uczestników naszych programów

Syllabus

Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy. 
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.

  1. Kim jest Specjalista ds. Mediów Społecznościowych i jakie ma obowiązki.
  2. Z jakimi sytuacjami spotyka się Specjalista ds. mediów społecznościowych.
  3. Jak pracować z liderem zespołu, managerem lub ekspertem, budując przy tym swoją markę osobistą.
  1. Umiejętność planowania strategii w SM krok po kroku.
  2. Kalendarz contentowy i sposoby jego planowania.
  3. Materiały edukacyjne, które się nie dezaktualizują i pozwalają stale poszerzać swoją wiedzę.
  1. Skuteczne prowadzenie działań reklamowych.
  2. Poznanie skutecznej biznesowej komunikacji.
  3. Umiejętność wyszukiwania najświeższych i aktualnych informacji środowiska META.
  1. TikTok jako platforma społecznościowa i jego algorytm
  2. Strategie tworzenia skutecznych treści na TikToka
  3. TikTok w strategii marketingowej marki
  4. Praktyczne wskazówki i przykłady
  1. Tworzenie od podstaw kanału na YouTube,
  2. Zrozumienie, jak działają algorytmy YouTube i jak zdobywać widzów,
  3. Poznanie uniwersalnego schematu narracyjnego pozwalającego na tworzenie efektywnych wideo (takich, które łapią, utrzymują uwagę i sprzedają).
  1. Zrozumienie analityki i umiejętność wyciągania z niej wniosków oraz stawiania rekomendacji.
  2. Lista darmowych narzędzi analitycznych do wykorzystania od razu.
  3. Umiejętność skuteczniejszego tworzenia raportów.
  1. Przygotowanie kampanii – dobór influencerów zgodnie z celem kampanii i tworzenie precyzyjnego briefu.
  2. Zasady dobrej egzekucji – way of work, efektywna współpraca z influencerem lub agencją
  3. Raportowanie i ocena skuteczności – raportowanie i weryfikacja efektywności kampanii, czyli co oznacza dobrze przeprowadzona kampania influencer marketingowa.
  •  
  1. Najważniejsze formaty i cele reklamowe.
  2. Jak stosować formaty i cele i do czego służą.
  3. Tworzenie prostych strategii kampanii płatnych.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Daniel
Bossy

Ekspert marketingu internetowego

Specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów i skalowaniu sprzedaży online, wykorzystując takie platformy jak Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i Google Ads. Jego podejście do marketingu opiera się na sprawdzonych rozwiązaniach i praktycznych działaniach, które przynoszą realne efekty. Nie tylko tworzy skuteczne kampanie dla swoich klientów, ale także projektuje kompletne systemy sprzedażowe oparte na automatyzacji i lejkach marketingowych.

Natalia Sochacka

Psycholożka biznesu, specjalistka influencer marketingu

Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała prowadząc kampanie marketingowe w agencji Lettly. Była odpowiedzialna m.in. za projekty dla marki AXE i Iwostin. Pracę przy kampaniach łączy z managementem influencerów i kreatywnym wspieraniem twórców internetowych w budowaniu ich kariery. Łączy strategiczne myślenie z kreatywnością, wierząc, że skuteczny marketing to połączenie odwagi, trendów i dogłębnej analizy odbiorców. Po godzinach scrolluje TikToka, tworzy treści wideo i inspiruje się kulturą Włoch.

Kamil
Bolek

Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog

Business Development Director agencji Teras of Joy. PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.

Marta
Kasprzak

Specjalistka od TikToka i short video w social mediach

Szkoli firmy i instytucje z mobile video marketingu. Pomaga klientom budować markę osobistą i tworzyć skuteczne treści na TikToka. Realizuje video od A do Z: strategia, nagrania, montaż, opisy i publikacja. Współpracowała m.in. z IKEA i IMKER. 

Marcin
Banaszkiewicz

Trener LinkedIn

Autor jedynego w Polsce szkolenia z LinkedIn: Strategia Marki Personalnej.  Tworzy i wdraża programy Social Selling i Employee Advocacy w największych i najmniejszych firmach na świecie. Jest twórcą Społeczności H2H ❤️ i wykładowcą akademickim z zakresu Social Mediów. 

Karolina
Orzechowska

Ekspertka Instagrama

Od ponad 15 lat uczy przedsiębiorczynie, jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych bez presji i w zgodzie ze sobą. Jest jedną z TOP30 biznesowych influencerek na Instagramie wyróżnioną przez ForbesWomen.  Pokazuje, jak strategicznie budować komunikację i marketing, by przyciągać wartościowych klientów i rozwijać biznes długofalowo. Pracuje głównie na ruchu organicznym, bez płatnych reklam, choć podkreśla, że reklama to wartościowe narzędzie. 

Kacper
Zamojski

Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji

Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.

Wojtek
Żywolt

Regional Paid Social Specialist w GroupM Poland

Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.

Wiktoria
Drozd

Właścicielka firmy Digital Heart, wykładowca

Wspiera firmy w starcie i wzroście, w 2023 i 2021 roku została Strong Woman in IT. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by byli gotowi, by zostać klientami. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.

Dołącz do szkolenia w niższej cenie!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

KUP TERAZ szkolenie Specjalista ds. mediów społecznościowych i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI
**Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części
Uwagi od klienta
bądź napisz do nas [email protected]
***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Dołącz do szkolenia:

Dofinansowania z Urzędu Pracy

Płatność jednorazowa

1900 zł 4900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

2900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4×825 zł 4x1675zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności
w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

2900 zł 6300 zł

Płatność
cykliczna

4x825zł 4×1675 zł

Płatność jednorazowa

2 600 zł 4 900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność cykliczna

4×700 zł 4×1275 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Płatność jednorazowa

4 900 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 4 000zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Płatność cykliczna

4×1275 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 1 050 zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Płatność jednorazowa

2 500 zł
4 900 zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność cykliczna

4×675 zł
4×1325 zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

PAKIET: Influencer Marketing + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

2 800zł
5 400 zł

Płatność
cykliczna

4×750 zł
4×1400 zł

Influencer Marketing

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Influencer Marketing

Specjalista ds. SM

Płatność JEDNORAZOWA

2 800 zł
5 400 zł

Płatność
cykliczna

4x750zł
4×1400 zł

Płatność jednorazowa

3 800 zł
4 900 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność cykliczna

10×400 zł

Zaświadczenie MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodu:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

PAKIET: Wirtualna Asysta + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

5 700zł
6 300 zł

Płatność
cykliczna

10×590 zł

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Zaświadczenia MEiN potwierdzające umiejętności w obrębie zawodów:

Wirtualna Asysta
(kod zawodu 411090)
Specjalista ds. SM

(kod zawodu 243110)

Płatność JEDNORAZOWA

5 700 zł
6 300 zł

Płatność
cykliczna

10×590 zł

Czego dotyczy szkolenie Influencer Marketing?


Influencer
marketing to coś więcej niż ładne zdjęcia na Instagramie.
To narzędzie strategiczne, które – jeśli dobrze wykorzystane – może realnie przełożyć się na wzrost sprzedaży, świadomości marki zaangażowania społeczności.

trakcie praktycznego szkolenia Natalią Sochacką nauczysz się planować realizować kampanie twórcami internetowymi – od wyboru odpowiednich influencerów, przez tworzenie briefów, aż po analizę wyników. Przejdziemy wspólnie przez cały proces – krok po kroku.

Szkolenie to nie teoria oderwana od rzeczywistości. To 4 konkretne moduły, oparte na doświadczeniu Natalii pracy markami lokalnymi globalnymi. Dowiesz się, jak podejść do współpracy influencerami tak, aby nie przepalać budżetu osiągać realne efekty.

Na listę zainteresowanych, aby w pierwszej kolejności otrzymać informację o starcie sprzedaży VI edycji!

Płatność jednorazowa

4900 zł 

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediow społecznościowych

Płatność cykliczna 4 m-ce

4×1325 zł

w cenie FIRST MINUTE!

START VI EDYCJI: 21.05.2024 r. 

Płatność jednorazowa

2990 zł 4900 zł

JUŻ TERAZ!

START VI EDYCJI: 21.05.2024 r. 

Płatność jednorazowa

3300 zł 4900 zł

Program rozwojowy
Specjalista ds. mediow społecznościowych

Płatność cykliczna 4 m-ce

4×925 zł 4×1325 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

joanna ceplin

Joanna Ceplin 

opiekunka merytoryczna programu 
Specjalista. ds. mediów społecznościowych

„W Instytucie Marki Online i Komunikacji powstało szkolenie, w którym nie tylko otrzymasz mnóstwo wiedzy i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów w branży social media, ale przede wszystkim zdobędziesz certyfikat z kodem zawodu Specjalista ds. mediów społecznościowych. Tysiące firm w Polsce, a miliony na całym świecie nie potrafią prowadzić dobrze komunikacji w mediach społecznościowych albo źle opracowują swoją strategię, co kosztuje ich ogromne ilości utraconych potencjalnych klientów i sprzedaży.

Tutaj wkraczasz Ty, jako Certyfikowany Strateg Marketingu w Mediach Społecznościowych!
To szkolenie krok po kroku zapewni Ci WSZYSTKO, czego potrzebujesz, aby zostać certyfikowanym specjalistą ds. mediów społecznościowych. Wejdziesz na poziom PRO i wyróżnisz się na tle konkurencji, będziesz tworzyć własną usługę i oferować ją klientom, dowiesz się jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby jeszcze skuteczniej prowadzić działania i zwiększyć swoją produktywność, otrzymasz wiedzę i narzędzia do zarabiania większych pieniędzy, a dzisiaj to ważne, aby budować przewagę na tak konkurencyjnym rynku pracy”.

Certyfikat i zaświadczenie

**Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

*Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243110.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Nie zwlekaj z decyzją!
III edycja startuje już 18.04.2023 r.

Zdobądź nowe kompetencje z certyfikacją MEiN. Dołącz w opłacie jednorazowej lub w opłacie cyklicznej (płatność przez 4 miesiące).

Płatność jednorazowa

3900 zł 4900 zł

Płatność cykliczna przez 4 msce

4×1075 zł 4×1325 zł

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/ris/ris-przeglad/ris-szczegoly?id=56529)

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni od zakończenia szkolenia.

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres [email protected] lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Zostań specjalistą ds. social mediów!

Odbierz BONUS!

Plan działania dla przyszłego specjalisty ds. social media

Zapoznaj się z najważniejszymi krokami do przeprowadzenia skutecznego audytu marki w mediach społecznościowych, pobierz nasz praktyczny PDF!

Checklista zadań dla specjalisty ds. mediów społecznościowych (social media manager), która pomaga zorganizować codzienne obowiązki i zadania!