Influencer Marketing

DOŁĄCZ I ODBIERZ BILET NA SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!

DOŁĄCZ I ODBIERZ SZKOLENIE PRAWO JAZDY AI GRATIS!

Sprawdź, jak wygląda ścieżka rozwoju
w tym szkoleniu

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Dołącz do szkolenia teraz - Ostatnie miejsca!

Dołącz do szkolenia w cenie FIRST MINUTE!

Zarezerwuj swoje miejsce!

DLACZEGO WARTO?
DLA BIZNESU
Opiekunką programu jest Natalia Sochacka – Psycholożka biznesu, specjalistka influencer marketingu.

Po ukończeniu otrzymasz certyfikat i zaświadczenie na druku MEN  potwierdzający kompetencje dla szkolenia Influencer Marketing

8 godzin
4 spotkań

Spotkania online na żywo + materiały na platformie 

Świętujemy 3. urodziny! Tylko do 12.06, 23:59 – zgarnij -30%!

Co należy zrobić, aby dołączyć z rabatem:
  1. Wybierz program edukacyjny oraz formę płatności.
  2. W koszyku wpisz odpowiedni kod:
    opłata jednorazowa: URODZINY1
    opłata cykliczna: URODZINY4
    – wciśnij WYKORZYSTAJ KOD
  3. Cena obniży się aż o 30%!
  4. Dokonaj zakupu.
  5. Gratulujemy! Dałeś sobie szansę na rozwój kariery!

Pamiętaj do każdego zakupu otrzymujesz PRAWO JAZDY AI*

dzięki któremu możesz podnieść swoje kwalifikacje z zakresu sztucznej inteligencji lub podaruj dostęp komuś bliskiemu, aby wspólnie rozwijać kompetencje przyszłości!**

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI **Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części Uwagi od klienta bądź napisz do nas [email protected] ***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Prawo Jazdy AI

Podstawy sztucznej inteligencji 

Nasze szkolenie to Twoja droga do sukcesu. Skrojone na miarę potrzeb pracowników i specjalistów, dostarcza konkretnych narzędzi i wiedzy z pierwszej ręki od liderów branży AI.

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Posłuchaj co o programie mówi opiekunka merytoryczna
- Natalia Sochacka

Czego dotyczy szkolenie Influencer Marketing?

Influencer marketing to coś więcej niż ładne zdjęcia na Instagramie. To narzędzie strategiczne, które – jeśli dobrze wykorzystane – może realnie przełożyć się na wzrost sprzedaży, świadomości marki i zaangażowania społeczności.

W trakcie praktycznego szkolenia z Natalią Sochacką nauczysz się planować i realizować kampanie z twórcami internetowymi – od wyboru odpowiednich influencerów, przez tworzenie briefów, aż po analizę wyników. Przejdziemy wspólnie przez cały proces – krok po kroku.

Szkolenie to nie teoria oderwana od rzeczywistości. To 4 konkretne moduły, oparte na doświadczeniu
Natalii z pracy z markami lokalnymi i globalnymi. Dowiesz się, jak podejść do współpracy
z influencerami tak, aby nie przepalać budżetu i osiągać realne efekty.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób indywidualnych

Nowe szkolenie, nowe możliwości!

🔹 Chcesz wejść do branży digital marketingu i pracować przy nowoczesnych kampaniach?
🔹 Marzysz o pracy w agencji lub chcesz tworzyć kampanie dla własnych klientów?
🔹 A może prowadzisz jednoosobowy biznes i chcesz rozsądnie wykorzystać potencjał influencerów? To szkolenie da Ci konkretną wiedzę, gotowe wzory i dostęp do realnych case studies.

Nie musisz mieć doświadczenia – zaczynamy od podstaw
i prowadzimy Cię krok po kroku.

Dodatkowy plus? Szkolenie można rozliczyć jako koszt
w działalności gospodarczej.

Dla biznesu

Wzmocnij swoją firmę dzięki Influencer marketingowi! Twoje korzyści: 

🔹 Jesteś właścicielem marki i chcesz dotrzeć do klientów w autentyczny sposób?
🔹 Zależy Ci na budowie społeczności i zwiększeniu konwersji?
🔹 Pracujesz w marketingu, e-commerce lub social mediach i potrzebujesz wiedzy, która działa – a nie suchych teorii? Dzięki szkoleniu uporządkujesz proces współpracy z influencerami, zoptymalizujesz działania i zyskasz pewność, że Twoje kampanie mają sens.

Chcesz zapisać więcej osób?

Dowiedz się więcej o tym, jak rozwijać swój zespół z Instytutem Marki Online i Komunikacji.

Co wyróżnia to szkolenie

Spotkania online
na żywo

Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się zdalnie na żywo,  możesz aktywnie zadawać pytania i wymieniać się doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Certyfikat

Zakończenie programu to zaliczenie końcowe, po którym wystawiamy elektroniczny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności i zaświadczenie na druku MEN. 

Wsparcie wykładowcy

Nie musisz liczyć tylko na siebie i nasze materiały. Nasi wykładowcy pozostają do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania programu. 

Praktyka

Rozwiązujesz realne case study i uczysz się na przykładach dostosowanych do bieżących trendów rynkowych.

Materiał

Wszystkie wykłady są nagrywane i umieszczane na platformie edukacyjnej wraz z dodatkowymi materiałami. Dostęp do nich masz aż przez 365 dni. 

Bonus

Dostęp do autorskich materiałów szkoleniowych, które podsumowują najważniejsze wnioski, narzędzia i checklisty – gotowe do wdrożenia w Twojej marce lub agencji.

Opinie uczestników naszych programów

Opinie uczestników naszych szkoleń

Opinie uczestników naszych szkoleń

Syllabus

Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy. 
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.

  1. Co to jest influencer marketing i co nim nie jest
  2. Typy influencerów (nano, mikro, mid, makro, top) – kiedy, dla kogo i po co
  3. Rodzaje współprac: PR, barter, płatna, ambasadorstwo, afiliacje, non standard 
  1. Jak szukać influencerów: kryteria, narzędzia, pułapki
  2. Brand Safety check
  3. Tworzenie precyzyjnego briefu: sekcje, przykłady, do & don’ts
  1. Way of work z influencerem/agencją
  2. Harmonogram działań, statusy, komunikacja, feedback
  3. Przykłady kryzysów – co poszło nie tak i jak tego uniknąć
  1. Co mierzyć? (KPI, ER, CTR, reach, content quality)
  2. Raport: co powinien zawierać
  3. Jak wyciągać wnioski i optymalizować kolejne kampanie
  4. Dobre i złe praktyki – case studies

Natalia Sochacka

opiekunka merytoryczna programu 
Influencer Marketing


Ekspertka Influencer Marketingu, psycholożka biznesu, strateg
z pasją do skutecznej komunikacji.

Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała, prowadząc kampanie w agencji Lettly, gdzie odpowiadała m.in. za projekty dla marek AXE i Iwostin. Specjalizuje się w łączeniu strategicznego podejścia z kreatywnym myśleniem – nie tylko realizując kampanie, ale również wspierając twórców internetowych w rozwoju ich kariery oraz w zarządzaniu współpracami komercyjnymi. Wierzy, że skuteczny marketing to synergia odwagi, aktualnych trendów i dogłębnej analizy grupy docelowej.

Natalia Sochacka
ekspertka Influencer Marketingu, psycholożka biznesu, strateg z pasją do skutecznej komunikacji

opiekunka merytoryczna programu 
Influencer Marketing

Specjalistka w zakresie marketingu, która z pasją i zaangażowaniem działa w obszarze influencer marketingu. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje zarówno pracę po stronie agencji marketingowej, menadżerki twórców jak i samodzielną działalność w roli konsultantki i trenerki. Przez ostatnie lata współtworzyła i koordynowała kampanie dla marek takich jak AXE, Iwostin, E. Wedel,  Big Milk, Danone, Doppelherz, czy Netflix, The Sims.
Zajmuje się nie tylko bieżącym zarządzaniem kampaniami, ale także tworzeniem koncepcji kreatywnych, strategii komunikacji oraz edukowaniem klientów i zespołów z zakresu trendów najlepszych praktyk influencer marketingu.

Współpracuje z influencerami na różnych etapach kampanii – od doboru, przez negocjacje i koordynację, aż po analizę efektywności działań.

Natalia łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem praktycznym w branży kreatywnej, co pozwala jej tworzyć autentyczne i skuteczne strategie. Jest osobą o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i negocjacyjnych, z naturalnym talentem do budowania relacji i rozumienia potrzeb różnych grup docelowych. W jej podejściu do marketingu nie ma miejsca na przypadek – każda decyzja poprzedzona jest analizą i testowaniem, a kluczowym elementem jej pracy jest poszukiwanie zależności między tym, co przyciąga uwagę, a tym, co naprawdę działa.

Świętujemy 3. urodziny! Tylko do 12.06, 23:59 – zgarnij -30%!

Co należy zrobić, aby dołączyć z rabatem:
  1. Wybierz program edukacyjny oraz formę płatności.
  2. W koszyku wpisz odpowiedni kod:
    opłata jednorazowa: URODZINY1
    opłata cykliczna: URODZINY4
    – wciśnij WYKORZYSTAJ KOD
  3. Cena obniży się aż o 30%!
  4. Dokonaj zakupu.
  5. Gratulujemy! Dałeś sobie szansę na rozwój kariery!

Dołącz do szkolenia w NIŻSZEJ cenie!​

Dni
Godzin
Minut
Sekund

KUP TERAZ szkolenie Specjalista ds. mediów społecznościowych i ODBIERZ bilet na szkolenie PRAWO JAZDY AI o wartości 990 zł GRATIS!

* Podstawy sztucznej inteligencji - Prawo jazdy AI
**Jeżeli chcesz podarować szkolenie komuś innemu, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia w części
Uwagi od klienta
bądź napisz do nas [email protected]
***Biletu nie możesz wymienić na pieniądze

Dołącz do szkolenia:

Dofinansowania z Urzędu Pracy

Płatność jednorazowa

4 900 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 4 000zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Płatność cykliczna

4×1275 zł 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 1 050 zł

Specjalista ds. mediów społecznościowych

(kod zawodu 243110)

Program rozwojowy
Influencer Marketing

Płatność jednorazowa

990 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 640 zł

Influencer Marketing

PAKIET: Influencer Marketing + Specjalista ds. mediów społecznościowych

Płatność JEDNORAZOWA

5 400 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 2 700 zł

Płatność
cykliczna

4×1400 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 775 zł

Influencer Marketing

Specjalista SM

Specjalista SM

(kod zawodu 243110)

Influencer Marketing

Specjalista ds. SM

Płatność JEDNORAZOWA

5 400 zł

Płatność
cykliczna

4×1400 zł

Porozmawiajmy

Interesuje Cię szkolenie, ale masz pytania lub wątpliwości? Umów się na rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Certyfikat i zaświadczenie

**Każdy absolwent programu, który zda egzamin, otrzyma zaświadczenie wystawione na druku MEN wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2023 poz. 2175).

*Dodatkowo osoby, które ukończyły szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdały egzamin końcowy, otrzymują certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie szkolenia.

Wydrukowany certyfikat zostanie przesłany pocztą oraz wysłany drogą elektroniczną. Certyfikat w formie pliku PDF możesz umieścić na swoim profilu LinkedIn lub załączać w korespondencji mailowej.

Kurs realizowany jest w ramach Akademii Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468.

ISO 9001

29 listopada 2022 roku otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.

Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.

Dodatkową ważną informacją jest także to, że dzięki ISO można starać się o dofinansowanie naszych kursów i szkoleń z funduszy, np. z Urzędu Pracy lub Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pytania i odpowiedzi

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00231/2018 (https://stor.praca.gov.pl/portal/ris/ris-przeglad/ris-szczegoly?id=56529)

Dzięki temu możesz uzyskać dofinansowanie na organizowane przez nas szkolenia lub naukę nowego zawodu bądź uzyskać nowe kompetencje dzięki programom oferowanym przez Urzędy Pracy.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas na biuro(at)imok.edu.pl. Pomożemy przygotować Ci odpowiednie dokumenty i zdobyć kompetencje przyszłości.

Oczywiście. Wspieramy przedsiębiorców w pozyskaniu wysoko wykwalifikowanego personelu. Po dokonaniu płatności faktura jest wystawiana automatycznie. Na życzenie wystawiamy również faktury pro forma i faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek sfery budżetowej.

Dostęp do materiałów otrzymujesz w dniu startu programu i masz go przez 365 dni od zakończenia szkolenia.

Oczywiście. Faktura wystawiana jest automatycznie po zakupie i jest wysyłana na podany adres e-mail, dlatego zwróć uwagę na poprawność wprowadzanych danych.

W zależności od liczby miejsc, w wyjątkowych przypadkach, kurs będzie można ukończyć z kolejną grupą. Jeśli coś takiego się wydarzy, prosimy o kontakt i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. 

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na adres [email protected] lub zadzwoń pod nr 798 767 705.
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie krótkim czasie.

Zrób ważny krok w swojej karierze zawodowej

Zdobądź praktyczne umiejętności
ze szkoleniem Influencer Marketing!

Odbierz BONUS!

Plan działania dla przyszłego specjalisty ds. social media

Zapoznaj się z najważniejszymi krokami do przeprowadzenia skutecznego audytu marki w mediach społecznościowych, pobierz nasz praktyczny PDF!

Checklista zadań dla specjalisty ds. mediów społecznościowych (social media manager), która pomaga zorganizować codzienne obowiązki i zadania!