Uzupełnij podstawowe dane profilu
- imię i nazwisko,
- tytuł zawodowy,
- lokalizacja,
- branża.


Dodaj profesjonalne zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle
Zdjęcie profilowe to pierwsze, co widzą odwiedzający nasz profil. Warto zadbać, by było wyraźne, aktualne i profesjonalne. Zdjęcie w tle to miejsce, w którym możemy dodatkowo wyrazić siebie – dodać motto, grafikę związaną z branżą czy nawet dane kontaktowe.

Stwórz skuteczny nagłówek
To nie tylko stanowisko, które obecnie zajmujemy – to miejsce na pokazanie swojej specjalizacji i wartości, jaką dajemy.
Wskazówka: Rekruterzy często zaczynają wyszukiwanie od konkretnych fraz, takich jak „Specjalista ds. mediów społecznościowych”, czy „Brand Manager” – czyli stanowiska, do których przygotowujemy w Instytucie Marki Online i Komunikacji. Upewnijmy się, że nasz profil zawiera rozpoznawalne i standardowe tytuły, aby nie zostać pominiętym.

Chcesz zdobyć kompetencje Specjalisty ds. mediów społecznościowych? Sprawdź szczegóły.
Napisz opis w sekcji „O mnie”
Warto odpowiedzieć na pytania:
- Kim jesteś?
- Co robisz?
- Dla kogo pracujesz lub chcesz pracować?
- Co Cię wyróżnia?
Uzupełnij sekcję „Doświadczenie”
- stanowisko,
- nazwę firmy (powiązaną z jej profilem na LinkedIn),
- okres zatrudnienia,
- krótki opis obowiązków i osiągnięć,
- słowa kluczowe (np. używane narzędzia, specjalizacje).

Dodaj umiejętności
LinkedIn pozwala dodać do 50 umiejętności – warto to wykorzystać!
- Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- Planowanie kampanii reklamowych w Meta Ads,
- Projektowanie grafik w Canvie,
- Copywriting do mediów społecznościowych,
- Obsługa platform takich jak Facebook Business Suite czy Creator Studio.

Włącz „Open to Work” (jeśli szukasz pracy)
- interesujące nas stanowiska,
- lokalizację,
- rodzaj współpracy (etat, zdalnie, B2B).

Jesteś zainteresowany/a umiejętnościami Brand Managera?
Zapraszamy po więcej informacji.
Dodaj kursy i certyfikaty




GOTOWE
Bądź aktywny na LinkedIn
- pisać własne posty,
- komentować treści liderów branży,
- udzielać się w grupach tematycznych,
- udostępniać wartościowe artykuły.