Pomagam budować strategie i komunikację marek od 2014 roku. Przez te lata widziałam wiele inspirujących historii ludzi, którzy dzięki konsekwencji i odważnym decyzjom zbudowali silną pozycję w swojej branży. Ale moją uwagę zwraca coś innego: mnóstwo niewykorzystanego potencjału.
Niezależnie od wieku czy branży, marka osobista to klucz do rozwoju – otwiera drzwi do nowych możliwości, zwiększa naszą wiarygodność i daje większą kontrolę nad własnym wizerunkiem. A jednak, szczególnie po 30. roku życia, wiele osób czuje opór przed działaniem

5 najczęstszych blokad w personal brandingu
- Strach przed oceną
Dla wielu moich klientek jedną z największych barier jest obawa przed krytyką czy negatywnymi komentarzami. Zwłaszcza osoby, które nie dorastały w świecie mediów społecznościowych, mogą czuć lęk przed wystawieniem się na ocenę publiczną.
- Perfekcjonizm
Czekanie na “idealny moment” – znasz to? Często odkładamy rozpoczęcie budowania marki na później, ponieważ chcemy, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Finalnie prowadzi to do paraliżu decyzyjnego i braku działania.
- Brak pewności siebie
Wielu z nas ma wątpliwości co do swoich umiejętności, kompetencji czy wartości. Strach, że nie będziemy wystarczająco dobrzy, blokuje nas przed pokazaniem się światu, to jest tzw. syndrom oszusta (ang. impostor syndrom), który dotyczy nie tylko początkujących, ale również doświadczonych profesjonalistów.
- Nieumiejętność budowania strategii komunikacji
Często nie mając jasnego planu, nie wiemy, jak mówić o sobie, jak tworzyć angażujące treści ani jak dotrzeć do właściwych odbiorców. To może prowadzić do frustracji i zniechęcenia. Jeśli czujesz, że brakuje Ci kierunku, zajrzyj na mój blog – znajdziesz tam wiele wskazówek, które pomogą Ci uporządkować strategię i ruszyć z miejsca ➡ BLOG.
Jak przełamać blokady i zacząć budować markę osobistą?
- Zmiana myślenia
Nie musisz być idealny, by zacząć. Wszyscy eksperci kiedyś stali w tym samym miejscu. Twoje błędy są częścią procesu rozwoju.
- Plan i konsekwencja
Progres, nie perfekcja! Nie czekaj na idealny moment, zacznij działać. Opracowanie planu działania pomoże Ci przełamać blokady i rozpocząć budowanie marki, nawet jeśli nie masz jeszcze wszystkich odpowiedzi.
- Wsparcie i edukacja
Zainwestuj w edukację. Naucz się od osób, które już osiągnęły sukces w budowaniu marki online. Warto skorzystać z doświadczenia innych, aby nie popełniać tych samych błędów.

Więcej o budowaniu marki osobistej w mediach społecznościowych po 30., 40. i 50. roku życia mówiłam podczas wywiadu w Radiu Trójka. Posłuchaj rozmowy ➡ WYWIAD

Twoja marka, Twoja przyszłość – 5 powodów, dla których warto działać już dziś!
- Większa widoczność i zaufanie
Silna marka buduje naszą autentyczność i wiarygodność w oczach innych. Budowanie marki osobistej w internecie to inwestycja, która daje wymierne efekty. Dzięki widoczności w sieci zyskujemy zaufanie potencjalnych klientów, pracodawców czy współpracowników.
- Nowe możliwości zawodowe
Działając świadomie w internecie, poszerzamy krąg swoich odbiorców i partnerów. Dzięki dobrze zbudowanej marce osobistej mamy dostęp do większej liczby ofert zawodowych, współprac biznesowych, a także możemy liczyć na zaproszenia do prestiżowych projektów.
- Społeczność i relacje
Obecność online daje możliwość zbudowania społeczności osób, które podzielają nasze wartości. Tworzenie treści, które rezonują z naszą grupą docelową, prowadzi do głębszych relacji i potencjalnie długotrwałych kontaktów.
- Kontrola nad wizerunkiem
Pamiętaj, że jeśli nie budujesz swojej marki, inni zrobią to za Ciebie. Posiadanie kontrolowanej, świadomej strategii komunikacji pozwala na tworzenie obrazu zgodnego z naszymi celami zawodowymi.
- Wyższe zarobki
Silna marka osobista zwiększa Twoją wartość na rynku. Eksperci z rozpoznawalnym wizerunkiem mogą negocjować lepsze stawki, przyciągać wielu klientów i rozwijać własne produkty lub usługi. W dłuższej perspektywie to bezpośrednia inwestycja w Twoją finansową stabilność i niezależność.
Jak to zrobić?
Podczas wykładów i warsztatów na żywo pokażę Ci, jak stworzyć skuteczną strategię komunikacji, jak zdobyć pewność siebie i jak działać w internecie z sukcesem. Pamiętaj, że budowanie marki to proces, który wymaga konsekwencji, cierpliwości i… praktyki!
Dołącz do grona osób, które już zaczęły budować swoją markę osobistą i zobacz, jak może to wpłynąć na Twoje zawodowe możliwości.