Jak działać w mediach społecznościowych

Przypuszczamy, że wiele osób zadaje sobie to pytanie: Jak działać w mediach społecznościowych? Postanowiliśmy zgłębić temat i opowiedzieć o tym, co robi specjalista ds. mediów społecznościowych, jakie obowiązki na nim spoczywają i jak skutecznie prowadzić profile.

Media społecznościowe dzisiaj:

  • są miejscem komunikacji z klientami, to tam bardzo często osoby zainteresowane Twoimi produktami wysyłają pytania najczęściej w wiadomościach prywatnych,
  • budują wizerunek marki, firmy w oczach odbiorców,
  • są świetnym miejscem do prezentowania oferty produktów i usług,
  • są wizytówką firmy, więc wszystko, co publikujesz na profilach, ma ogromne znaczenie.
Zachęcamy Cię do obejrzenia 40-minutowego nagrania ze spotkania na żywo, podczas którego poznasz kilka ciekawostek dotyczących zawodu Specjalisty ds. mediów społecznościowych!

[OGLĄDAM NAGRANIE]

Żeby dobrze działać w mediach społecznościowych należy:

  1. Znać CEL działania.
  2. Wiedzieć, do kogo kierujesz swoje komunikaty.
  3. Umieć analizować potrzeby biznesowe swoje i/lub klienta.
  4. Znać działanie algorytmów platform społecznościowych.
  5. Rozumieć, jak działa dana platforma i wykorzystać jej potencjał do swoich celów.
  6. Umieć podsumowywać swoje działania i wyciągać wnioski.
  7. Radzić sobie w kryzysowych sytuacjach.
  8. Prowadzić statystyki i sprawdzać co działa, a co wymaga poprawy.
Czy wykonujesz wszystkie wyżej wymienione działania?
Czy jest coś, nad czym warto popracować?
Jeśli odpowiedź brzmi: TAK – wiesz co robić.

Media społecznościowe działają na wielu frontach, więc rola osoby prowadzącej profile jest bardzo odpowiedzialna. W 4-miesięcznym programie nauczysz się nie tylko technicznych aspektów prowadzenia mediów społecznościowych. Zdobędziesz także umiejętności miękkie – niezbędne do skutecznego działania. Ponadto zyskasz pewność siebie wynikającą z bardzo dobrej znajomości tematu. Bez problemu obronisz swoje tezy, bo wiesz, że Twoja wiedza i kompetencje będą wysokie.

Dołącz do 4-miesięcznego programu rozwojowego
„Specjalista ds. mediów społecznościowych”.
Zdobądź nowe kompetencje i kwalifikacje potwierdzone certyfikatem MEiN.

[SPRAWDZAM OFERTĘ PROGRAMU]

Inne wpisy

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia