Przypuszczamy, że wiele osób zadaje sobie to pytanie: Jak działać w mediach społecznościowych? Postanowiliśmy zgłębić temat i opowiedzieć o tym, co robi specjalista ds. mediów społecznościowych, jakie obowiązki na nim spoczywają i jak skutecznie prowadzić profile.
Media społecznościowe dzisiaj:
- są miejscem komunikacji z klientami, to tam bardzo często osoby zainteresowane Twoimi produktami wysyłają pytania najczęściej w wiadomościach prywatnych,
- budują wizerunek marki, firmy w oczach odbiorców,
- są świetnym miejscem do prezentowania oferty produktów i usług,
- są wizytówką firmy, więc wszystko, co publikujesz na profilach, ma ogromne znaczenie.
Zachęcamy Cię do obejrzenia 40-minutowego nagrania ze spotkania na żywo, podczas którego poznasz kilka ciekawostek dotyczących zawodu Specjalisty ds. mediów społecznościowych!
[OGLĄDAM NAGRANIE]
Żeby dobrze działać w mediach społecznościowych należy:
- Znać CEL działania.
- Wiedzieć, do kogo kierujesz swoje komunikaty.
- Umieć analizować potrzeby biznesowe swoje i/lub klienta.
- Znać działanie algorytmów platform społecznościowych.
- Rozumieć, jak działa dana platforma i wykorzystać jej potencjał do swoich celów.
- Umieć podsumowywać swoje działania i wyciągać wnioski.
- Radzić sobie w kryzysowych sytuacjach.
- Prowadzić statystyki i sprawdzać co działa, a co wymaga poprawy.
Czy wykonujesz wszystkie wyżej wymienione działania?
Czy jest coś, nad czym warto popracować?
Jeśli odpowiedź brzmi: TAK – wiesz co robić.
Media społecznościowe działają na wielu frontach, więc rola osoby prowadzącej profile jest bardzo odpowiedzialna. W 4-miesięcznym programie nauczysz się nie tylko technicznych aspektów prowadzenia mediów społecznościowych. Zdobędziesz także umiejętności miękkie – niezbędne do skutecznego działania. Ponadto zyskasz pewność siebie wynikającą z bardzo dobrej znajomości tematu. Bez problemu obronisz swoje tezy, bo wiesz, że Twoja wiedza i kompetencje będą wysokie.