TRENDY, SZANSE i WYZWANIA komunikacji w mediach społecznościowych

Chcesz rozwijać się w obszarze mediów społecznościowych?
Planujesz swoją karierę w marketingu i sprzedaży?
Poszukujesz nowych możliwości i chcesz zdobyć zawód przyszłości?
 
Mamy dla Ciebie coś absolutnie wyjątkowego! Nagranie wydarzenia „TRENDY, SZANSE i WYZWANIA komunikacji w mediach społecznościowych”
Odbierz dostęp do bezpłatnych nagrań spotkania, podczas którego poruszyliśmy wiele ważnych tematów związanych z umiejętnościami i kompetencjami przyszłości oraz możliwościami, jakie przed Tobą stoją.
Globalny trend dotyczący dynamicznych zmian na rynku pracy i w obszarze dopasowania kompetencji i umiejętności sprawił, że postanowiliśmy zapoczątkować cykl spotkań IMOK Future of Skills. Naszym celem jest ułatwienie Ci rozwoju i przedstawienie szans i możliwości, które na Ciebie czekają w zawodach przyszłości.
 
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak szybko zmienia się rzeczywistość wokół nas. Wierzymy, że ten projekt pomoże Ci wybrać najlepszą drogę rozwoju dla Ciebie.

O czym rozmawialiśmy podczas spotkania

Podczas spotkania poruszyliśmy takie tematy, jak:
  • najważniejsze trendy, dzięki którym lepiej przygotujesz się do nadchodzących wyzwań,
  • umiejętności i kompetencje, które powinny rozwijać osoby zajmujące się zawodowo mediami społecznościowymi,
  • zmiany w oczekiwania pracodawców wobec osób pracujących w działach marketingu i sprzedaży,
  • nowe szanse i możliwości zawodowe, które stoją przed Tobą,
  • wzrost wynagrodzenia na stanowiskach związanych z komunikacją online,
  • zmiany się na rynku i co musisz wiedzieć już dziś, aby mieć satysfakcjonującą pracę.

Goście IMOK Future of Skills

Joanna Ceplin poprowadziła spotkanie w formie panelu dyskusyjnego i rozmawiała ze znakomitymi gośćmi na najważniejsze tematy związane z kompetencjami cyfrowymi. 
 
Gościnnie wystąpili:
  1. Sylwia Barthel de Weydenthal, Client Partner CEE, Meta
  2. Maciej Wojciechowski, Agency Partnership Manager, Tik Tok
  3. Artur Leśniak, Marketing Manager portalu pracy RocketJobs.pl
  4. Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w Lifetube (Grupa LTTM)
  5. Karolina Denis, Digital Development Expert w Zenith
 
Ponadto nasi eksperci podzielili się tipami i wskazówkami:
  1. Anna Ledwoń-Blacha, CEO Agencji More Bananas
  2. Sylwia Dąbrowska, Videoteacherka
  3. Dominika Dzikowska, Kobieca Fotoszkoła
  4. Karolina Cwalina-Stępień, HER IMPACT
  5. Olga Kordys-Kozierowska, Sukces Pisany Szminką
  6. Angelika Chimkowska, Strateżka silnych marek osobistych i firmowych
  7. Patrycja Skrzyniarz, Matka Sukcesu
  8. Marek Gonsior, Niezależny doradca w Marketers,
  9. Dagmara Pakulska, Trenerka i konsultantka social media.

Przeczytaj niektóre wypowiedzi naszych gości

Nasza przyszłość jest w naszych rękach, ale przede wszystkim w głowach. IMOK Future of Skills jest cyklem spotkań na żywo, w których oswajamy przyszłość rozwoju kompetencji już dziś.
 
Jeśli chcesz dowiedzieć się znacznie więcej na temat kompetencji i zawodów przyszłości, uczyć się pod okiem najlepszych ekspertów-praktyków, odbierz dostęp do nagrań i poznaj opinie naszych wybitnych gości na temat „TRENDÓW, SZANS i WYZWAŃ komunikacji w mediach społecznościowych”.
Odbierz dostęp do bezpłatnych nagrań spotkania
pt.
„TRENDY, SZANSE i WYZWANIA komunikacji
w mediach społecznościowych”

Inne wpisy

Otworzyliśmy zapisy do nowych edycji szkoleń

Otworzyliśmy zapisy do nowych edycji naszych najlepszych szkoleń! Sprawdź naszą ofertę i wybierz dla siebie program, dzięki któremu zdobędziesz nową wiedzę i zyskasz zawód przyszłości!   Specjalista ds. mediów społecznościowych

Posłuchaj rozmów o sztucznej inteligencji

Zastanawiasz się, jak sztuczna inteligencja wpłynie na Twoje życie zawodowe, karierę lub biznes? Chcesz dowiedzieć się, jak możesz korzystać z AI w sposób świadomy, bezpieczny i efektywny? A może chcesz się

Jak optymalizować proces sprzedaży w e-commerce

W dobie cyfrowej transformacji sprawnie zorganizowany proces sprzedaży w e-commerce staje się kluczem do sukcesu każdego sklepu internetowego. Optymalizacja tego procesu pozwala nie tylko zwiększyć konwersję, ale także poprawić ogólne doświadczenia