- Poszukujesz oszczędności w firmie i wierzysz, że AI jest odpowiedzią?
- Rozglądasz się za przewagą twojego e-commerce?
- Szukasz sposobów na rozwój marketingu dzięki modelom językowym?
- Wiesz, że istnieją wartościowe narzędzia AI ale nie wiesz które oferują najlepszą jakość?
Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie!
- Tytuł: „Jak wykorzystać AI, aby skalować biznes, obniżyć koszty i zwiększyć produktywność. Poznaj najlepsze praktyki liderów”.
- Kiedy: 19 września, o godzinie 19:00
- Gdzie: online, zamknięta platforma
Podczas wydarzenia dowiesz się, jak:
- zastosować sztuczną inteligencję do obniżenia kosztów prowadzenia twojego biznesu,
- wykorzystać NAJLEPSZE narzędzia do wsparcia marketingu oraz optymalizacji pracy,
- rozpoznać obszary i procesy w firmie, w których AI może oszczędzić pieniądze i pracę,
- dowiesz się o przewagach w e-commerce jakie daje sztuczna inteligencja,
- korzystać z AI w twojej codziennej pracy.
Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?
- Bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów. Podczas wydarzenia na żywo będzie okazja by zadać pytania i otrzymać natychmiastowe odpowiedzi od specjalistów ds. AI, e-commerce i marketingu, co pozwoli na lepsze zrozumienie tematu.
- Interaktywność i networking: Możliwość interakcji z innymi uczestnikami oraz prelegentami, co może zaowocować wartościowymi kontaktami biznesowymi i wymianą doświadczeń.
- Dostęp do ekskluzywnych materiałów: Na żywo udostępniane są dodatkowe materiały lub narzędzia, które mogą być dostępne tylko dla uczestników obecnych na webinarze.
- Lepsze zrozumienie zastosowania AI w biznesie: Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z prelegentami, uczestnicy mogą dowiedzieć się, jak w praktyce wdrożyć narzędzia AI w swoich firmach i sklepach, aby maksymalnie obniżyć koszty i zwiększyć produktywność.
Podczas szkolenia, wiedzą i doświadczeniem podzieli się:
- Ania Zalewska – Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
- Radek Ceplin – Założyciel & COO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online. Pracował jako PR Manager Intel Corporation, Public Affairs Manager – CEC Government Relations – jednej z największych niezależnych agencji lobbingowych w Europie Środkowo–Wschodniej. Współtwórca wielu szkoleń i kursów online.
- Paweł Łaniewski – Odpowiada za zarządzanie treścią w ClickMeeting. Od 2015 roku zajmuje się digital marketingiem i działalnością szkoleniową w zakresie content marketingu.W ClickMeeting odpowiada za zarządzanie treścią. Współpracował z największymi polskimi portalami i agencjami marketingowymi. Pracował nad dziesiątkami kampanii marketingowych.