Specjalista ds. mediów społecznościowych – oczekiwania vs. rzeczywistość

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter

Zajmujesz się mediami społecznościowymi lub pracujesz w tej branży? Poszukujesz eksperta, który poprowadzi Twoje profile na najwyższym poziomie? Niezależnie od tego, w której grupie jesteś, z pewnością zgodzisz się ze mną, że trudno dziś o dobrą współpracę. Dlatego wraz z zespołem przygotowaliśmy ankietę, która pokaże oczekiwania obydwu stron. 

Specjalista ds. mediów społecznościowych

Pierwsza edycja kursu zawodowego – specjalista ds. mediów społecznościowych – startuje już we wrześniu. Szykujemy niesamowitą kadrę wykładowców i niespodzianki, ale chcemy też jak najlepiej przygotować materiały i ćwiczenia.
 
Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy.

Jak już wspomniałam wyżej, często pojawia się problem z oczekiwaniami względem zawodu specjalisty ds. mediów społecznościowych. Rzeczywistość bywa rozczarowująca, niezależnie od tego, po której stronie jesteś. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw problemowi.

W Instytucie przygotowaliśmy ankietę na temat oczekiwań w zakresie obsługi mediów społecznościowych z punktu widzenia osoby poszukującej współpracownika na to stanowisko oraz z punktu widzenia osoby świadczącej takie usługi.

Mamy nadzieję, że po uzyskaniu odpowiedzi na pytania i przeprowadzeniu dogłębnej analizy tego stanowiska pracy wszyscy wyciągniemy odpowiednie wnioski.

Poświęć 3 minuty i wypełnij ankietę.

Wypełnij ankietę: https://imok.edu.pl/ankieta/

 
Po zakończeniu badań i analizie prześlemy Ci raport z wynikami, które na pewno będą wartościowym materiałem pokazującym oczekiwania obu stron. Dzięki temu zarówno osoby poszukujące specjalistów, jak i sami eksperci będą mogli dostosować swoje oferty i szybciej znaleźć nawiązać dobre współprace.
 
Jeżeli czujesz, że taka analiza może być ciekawym materiałem, udostępnij link do ankiety swojej społeczności lub w grupach. Im więcej osób wypełni ankietę, tym bardziej wiarygodne wyniki otrzymamy.
 
Jeżeli przyjdzie Ci do głowy jak zwiększyć zasięg naszej ankiety, napisz do nas! Będziemy wdzięczni za każdą pomoc.

Inne wpisy

Planowanie i analizowanie działań w social media

Praca specjalisty do spraw mediów społecznościowych wydaje się łatwa – przecież to tylko wrzucanie i promowanie postów na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i innych platformach… Otóż wcale nie jest to takie proste! Aby Twoje działania

IMOK Future of Skills. Piszą o nas!

Drugie spotkanie online z cyklu IMOK Future of Skills pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?” już za nami. Jeśli nie było Cię z nami na żywo, masz szansę obejrzeń nagranie tego